PDA

View Full Version : Belastingen


kwelduvel
24 mei 2004, 19:32
Geachte mijnheer Dehaene,

Het komt door u dat we nu de hoogste belastingen in de wereld betalen. Waarom dan zoveel kritiek op paars?

Krulle
24 mei 2004, 19:47
regel nummer 1 bij discussies: val nooit de tegenpartij persoonlijk aan.

Zo maak je het Vlaams Blok zwart!!!

Het Skill Effect
24 mei 2004, 19:58
Deleten deze topic! :roll:



__________________________________________________ _____

muys
24 mei 2004, 20:06
dan vragen ze zich af waarom veel politiekers hun tijd niet meer in dit forum steken en slechts enkele bericten achterlaten :roll:

abramis brama
24 mei 2004, 20:10
regel nummer 1 bij discussies: val nooit de tegenpartij persoonlijk aan.

Inderdaad ! Dehaene heeft geregeerd met de knip op het mes, en hij kon de paarse prutsers een zeer riante uitgangspositie nalaten (die ze er weliswaar in zeer korte tijd doorjaagden).
Het is een verdienste van Dehaene geweest om onpopulaire maatregelen toch door te voeren. Ik ben niet bepaald een CD&V-aanhanger, maar Jean-Luc kan op mijn sympathie rekenen.

abramis brama
24 mei 2004, 20:11
Geachte mijnheer Dehaene,

Het komt door u dat we nu de hoogste belastingen in de wereld betalen.

*KNIP*

Geachte forummers,

Enerzijds dank ik jullie voor het melden van zaken zoals persoonlijke aanvallen, scheldpartijen, en vooral wettelijk ontoelaatbare zaken als aanzetten tot geweld, discriminatie op basis van ras, sexe, of negationisme en revisionisme e.d.

Mag ik jullie echter vragen om in voorkomende gevallen niet met quotes het misbruik te commentariëren en te reproduceren?
Zoniet is het knipwerk in de originele post zinloos, wegens jullie eigen herhaling van de omstreden tekst.
Bij iets laattijdiger ingrijpen van onze kant, veroorzaakt het een vrij omslachtig zoek-, knip- en plakwerk.

Dank voor uw begrip.
Peter Johan


Die anti-Blokkers toch... :roll:

(Hoeveel karakters ? 50 karakters !)

kwelduvel
24 mei 2004, 20:15
Deleten deze topic! :roll:



__________________________________________________ _____

Nooit gehoord van vrijemeningsuiting?!!............................. .........

kwelduvel
24 mei 2004, 20:17
regel nummer 1 bij discussies: val nooit de tegenpartij persoonlijk aan.

Inderdaad ! Dehaene heeft geregeerd met de knip op het mes, en hij kon de paarse prutsers een zeer riante uitgangspositie nalaten (die ze er weliswaar in zeer korte tijd doorjaagden).
Het is een verdienste van Dehaene geweest om onpopulaire maatregelen toch door te voeren. Ik ben niet bepaald een CD&V-aanhanger, maar Jean-Luc kan op mijn sympathie rekenen.

Zo kun je het wel noemen :lol:

kwelduvel
24 mei 2004, 21:19
Wel wel wel, waar blijft u, meneer Dehaene? U kunt niet weten hoeveel respect ik voor u heb...

zorroaster
24 mei 2004, 22:02
Geachte mijnheer Dehaene,

Het komt door u dat we nu de hoogste belastingen in de wereld betalen.

Dehaene is al vijf jaar lang eerste minister af en de CD&V is al vijf jaar in geen enkele andere regering dan de Brusselse nog vertegenwoordigd. Als we met een liberale partij aan de macht, die aan haar tweede legislatuur bezig is, nog steeds de hoogste belastingen betalen, zou u de vraag beter aan onze VLD-regeerders richten.

Dehaene heeft in moeilijke tijden een rigide economisch en budgettair beleid gevoerd en heeft België financieël weer gezond gemaakt. Het is aan Verhofstadt-Stevaert en hun sinterklaaspraktijken te danken dat de belastingen in vergelijking met '99 absoluut niet gedaald zijn.

kwelduvel
25 mei 2004, 08:05
Geachte mijnheer Dehaene,

Het komt door u dat we nu de hoogste belastingen in de wereld betalen.

Dehaene heeft in moeilijke tijden een rigide economisch en budgettair beleid gevoerd en heeft België financieël weer gezond gemaakt. Het is aan Verhofstadt-Stevaert en hun sinterklaaspraktijken te danken dat de belastingen in vergelijking met '99 absoluut niet gedaald zijn.

Alleen maar dankzij de dreigende sancties van Europa!

Het Skill Effect
25 mei 2004, 08:55
Deleten deze topic! :roll:



__________________________________________________ _____

Nooit gehoord van vrijemeningsuiting?!!............................. .........



Ooit gehoord van vrije bakkessluiting? Ge zijt aardig op weg om dit te ondergaan! :roll:

Herman Desmedt ©HD
25 mei 2004, 10:33
Vrije meningsuiting is tot nader order beperkt tot waar het laster, eerroof, negationisme en prediken van discriminatie betreft.

muys
25 mei 2004, 11:51
toch even aan jean luc laten weten dat degene die deze vraag stelt geen vlaams blokker is maar enkel die avatar heeft aangenomen om ons belachelijk te maken

thePiano
25 mei 2004, 11:58
Je kan beter kwelduvel deleten, aan varkens hebben we een overschot op dit forum.

kwelduvel
25 mei 2004, 12:04
Je kan beter kwelduvel deleten, aan varkens hebben we een overschot op dit forum.

Beste Stalin, stop aub met die onnozele praat en laat meneer Dehaene zijn zeg eens doen!

thePiano
25 mei 2004, 12:04
Dat gescheld van kwelduvel doet me denken aan deze oneliner van Wiegel.

Toen Hans Wiegel tijdens de VVD-verkiezingscampagne van 1976 een lezing gaf in Nijmegen, riep een politieke tegenstander: "Klootzak!"

Daarop zei Wiegel kalmpjes: "Fijn dat u zich even voorstelt! Mijn naam is Hans Wiegel."

:P