PDA

View Full Version : Waals horloge voor Waalse politici


guido 007
30 oktober 2010, 06:34
Waals horloge voor Waalse politici


Een horloge met de Waalse kleuren en met een speciale inscriptie. Dat hebben 200 Waalse politici, ambtenaren en militairen cadeau gekregen van Wallonië omdat Wallonië 30 jaar bestaat.

Het is een customized versie van de succesvolle Ice Watch van de al even succesvolle Waalse horlogeverkoper Jean-Pierre Lutgen in Bastogne (de broer van de Waalse minister Benoît Lutgen).

Hier en daar wordt wat gemord over de kosten (13.400 euro in totaal?) en nergens wordt vermeld of het horloge ook te koop komt voor gewone Walen.

Bron: DH/La Libre.


Ze doen zichzelf dus niets tekort.

duveltje382
30 oktober 2010, 06:39
Ze doen zichzelf dus niets tekort.
Ze gaan honger lijden na de spitsing van België:mrgreen:

guido 007
30 oktober 2010, 07:12
Ze gaan honger lijden na de spitsing van België:mrgreen:

Inderdaad, ze weten dan wel hoe laat het is.

Zwartengeel
30 oktober 2010, 07:30
Een betere manier om al die domme zelfhaat-Vlamingen recht in het gezicht uit te lachen bestaat er gewoon niet.

rookie
30 oktober 2010, 07:52
Ze gaan honger lijden na de spitsing van België:mrgreen:

BDW zal met zijn bochtenwerk er wel voor zorgen dat ze verder kunnen :roll:

De schoofzak
30 oktober 2010, 09:50
Ik denk dat een aantal Vlaamse journalisten, die aanwezig waren op het feestje, ook zo'n uurwerk gekregen hebben,
want we lezen er niet veel over in Vlaamse gazetten.

De schoofzak
30 oktober 2010, 09:53
BDW zal met zijn bochtenwerk er wel voor zorgen dat ze verder kunnen :roll:

(als ge het Weverke aanvalt, moet ge tegen de weerbots kunnen:)

en het Blok, met zijn vettige randjes zich wentelend in de oppositie, zorgt er nog veel meer voor dat ze verder kunnen potverteren.

Geert C
30 oktober 2010, 11:01
Ze doen zichzelf dus niets tekort.
Dat is dus 67 euro per horloge. :|

rookie
30 oktober 2010, 11:13
(als ge het Weverke aanvalt, moet ge tegen de weerbots kunnen:)

en het Blok, met zijn vettige randjes zich wentelend in de oppositie, zorgt er nog veel meer voor dat ze verder kunnen potverteren.

Is het niet, deels door de NVA, dat zij geen enkele kans krijgen om het te bewijzen, of zegt het CS u niets. Is men bang dat ze het niet kunnen of dat ze het weldegelijk kunnen (tot groot nadeel van de federale profiteurs), want dat is naast de eeuwigdurende levensverzekering voor de (s)linkse partijen, het enige doel van het CS

De schoofzak
30 oktober 2010, 12:13
Is het niet, deels door de NVA, dat zij geen enkele kans krijgen om het te bewijzen, of zegt het CS u niets. Is men bang dat ze het niet kunnen of dat ze het weldegelijk kunnen (tot groot nadeel van de federale profiteurs), want dat is naast de eeuwigdurende levensverzekering voor de (s)linkse partijen, het enige doel van het CS

Het gegeven dat niemand met hen in een coalitie wil treden, ligt uitsluitend aan henzelf;
en als ik schreef dat ze zich wentelen in de oppositie, dan bedoel ik wel degelijk dat ze zelf er goed voor zorgen dat ze achter een veilig cordon mogen blijven.

(en ik viseer hier enkel een aantal hoge piefen in het Belang; niet de 98 procent van hun kiezers)

guido 007
30 oktober 2010, 12:47
Dat is dus 67 euro per horloge. :|

Inderdaad, op zich niet veel. Maar voor een regio die moet bedelen om centen in een andere regio .....

DONG ZHUO
30 oktober 2010, 18:22
Dat is dus 67 euro per horloge. :|

Ja ik vind dit ook een faire prijs, want onlangs bestelde ons bedrijf horloges (om weg te geven aan de goeie medewerkers en klanten) en de prijs was in dezelfde aard...... €04.86 per stuk en daarbovenop een meerprijs van €01.22 voor de bedrukking in twéé kleuren.... alléé we hebben er zo'n 250 besteld en hadden een rekening (korting in mindering wegens grote bestelling van 250 stuks) van om en bij de € 1.300,50 of zoiets...... zouden ze bij onze vrienden in het zuiden de fout met de komma gemaakt hebben ???? 6,7 is dan algauw 67......;-)



Specificaties: Sportief analoog horloge met kleurrijke ABS band. Inclusief 1 knoopcelbatterij.

Beschikbare kleur(en): wit, zwart, blauw & oranje.
Afmeting artikel: 42,8 x 28 x 24,5 cm.
Drukformaat: 15 x 15 mm.
Minimale afname bedrukt: 25 stuks.
Levertijd: 1-2 werkdagen (onbedrukt), 2-3 weken (bedrukt).

http://www.multigift.be/products/Sportief-analoog-horloge-3505.html

Julianus
7 november 2010, 17:47
Ja ik vind dit ook een faire prijs, want onlangs bestelde ons bedrijf horloges (om weg te geven aan de goeie medewerkers en klanten) en de prijs was in dezelfde aard...... €04.86 per stuk en daarbovenop een meerprijs van €01.22 voor de bedrukking in twéé kleuren.... alléé we hebben er zo'n 250 besteld en hadden een rekening (korting in mindering wegens grote bestelling van 250 stuks) van om en bij de € 1.300,50 of zoiets...... zouden ze bij onze vrienden in het zuiden de fout met de komma gemaakt hebben ???? 6,7 is dan algauw 67......;-)



Specificaties: Sportief analoog horloge met kleurrijke ABS band. Inclusief 1 knoopcelbatterij.

Beschikbare kleur(en): wit, zwart, blauw & oranje.
Afmeting artikel: 42,8 x 28 x 24,5 cm.
Drukformaat: 15 x 15 mm.
Minimale afname bedrukt: 25 stuks.
Levertijd: 1-2 werkdagen (onbedrukt), 2-3 weken (bedrukt).

http://www.multigift.be/products/Sportief-analoog-horloge-3505.html
Bent u salesmanager ofzo?

Txiki
7 november 2010, 18:28
Ik wil ook zo'n horloge :cheer:

guido 007
7 november 2010, 18:38
Ik wil ook zo'n horloge :cheer:

Mijn gedacht.