PDA

View Full Version : Mogelijks toekomstig staatshoofd: de rozene prins


De schoofzak
16 november 2010, 19:39
Hebt ge hem gezien op het nieuws ?

Die jongen die, louter omwille van het feit van de zoon van Stridje te zijn, zonder enig diploma, ingangsexamen, verkiezing, bekwaamheid ... misschien ooit ons, neen vergeef me, jullie staatshoofd kan worden.

Komt daar toe op zijn nieuwe job, tenminste toch plaats van opleiding voor de andere jongelingen, in ...
.... een rozene broek.

Zou dat een statement zijn ? Ik dat geval: chapeau !!
Oorlogsverklaring aan Leonard.

Iedere andere jonge gast in die broek, zou naar mijn vermoeden, het zelf wel een beetje uitlokken om het mikpunt te zijn van grappen.

De toekomst van ons onland is niet verzekerd.

toccata
16 november 2010, 20:30
Huh?

MaGNiFiCaT
16 november 2010, 21:04
Hebt ge hem gezien op het nieuws ?

Die jongen die, louter omwille van het feit van de zoon van Stridje te zijn, zonder enig diploma, ingangsexamen, verkiezing, bekwaamheid ... misschien ooit ons, neen vergeef me, jullie staatshoofd kan worden.

Komt daar toe op zijn nieuwe job, tenminste toch plaats van opleiding voor de andere jongelingen, in ...
.... een rozene broek.

Zou dat een statement zijn ? Ik dat geval: chapeau !!
Oorlogsverklaring aan Leonard.

Iedere andere jonge gast in die broek, zou naar mijn vermoeden, het zelf wel een beetje uitlokken om het mikpunt te zijn van grappen.

De toekomst van ons onland is niet verzekerd.

1: Over wie heeft u het?
2: Heeft u een foto, dan kunnen wij ook oordelen. Ik ben in elk geval benieuwd!

kelt
16 november 2010, 21:05
Prinsje vangt zijn "legerdienst" aan,gekleed in roze broek en vergezeld van zijn mama 8O

Hoe BESTAAT het,hebben ze het ECHT niet door dat,om maar eens iets te noemen,Defensie beter verdient dan er een clowns-spelletje van te maken?


Of zien we daar een "rebels" prinsje? :?

kameleon
16 november 2010, 21:18
Hij wilt later voor het roze kruis gaan werken.

MaGNiFiCaT
16 november 2010, 21:32
Indien jullie het hebben over Prins Amedeo (of Zijn broer): schaam jullie!

Deze man behoort tot de meest illustere familie's op deze wereld, en er is geen persoon op deze wereld met zulke illustere voorouders gelijk Hem.
Hij overtreft zelfs Prins Wiliam, en ook tal van andere Kroonprinsen en Prinsessen in Europa.

Je mag van gelijk wie commentaar hebben op het dragen van een roze broek, maar niet van iemand van het kaliber als deze Illustere Prins, want wat Hij beslist is goed beslist.

Gwylan
16 november 2010, 21:47
Indien jullie het hebben over Prins Amedeo (of Zijn broer): schaam jullie!

Deze man behoort tot de meest illustere familie's op deze wereld, en er is geen persoon op deze wereld met zulke illustere voorouders gelijk Hem.
Hij overtreft zelfs Prins Wiliam, en ook tal van andere Kroonprinsen en Prinsessen in Europa.

Je mag van gelijk wie commentaar hebben op het dragen van een roze broek, maar niet van iemand van het kaliber als deze Illustere Prins, want wat Hij beslist is goed beslist.

U bent weer goed op dreef, mijnheer Magnificat.
Het wordt echt wel de hoogste tijd dat die familie u uit dank eens één of andere medaille geeft. Zo duur kan dat toch niet zijn, denk ik, en het is hoe dan ook de staatskas die betaalt.

Ratatosk
16 november 2010, 21:57
Hij wilt later voor het roze kruis gaan werken.

Zijn grootvader heeft hem blijkbaar goed opgeleid.

Patje48
16 november 2010, 22:26
En als dit over Amedeeke gaat : het zal lang duren eer die staatshoofd wordt, hij is pas ongeveer zevende in lijn....

Glenneke
16 november 2010, 22:57
Indien jullie het hebben over Prins Amedeo (of Zijn broer): schaam jullie!

Deze man behoort tot de meest illustere familie's op deze wereld, en er is geen persoon op deze wereld met zulke illustere voorouders gelijk Hem.
Hij overtreft zelfs Prins Wiliam, en ook tal van andere Kroonprinsen en Prinsessen in Europa.

Je mag van gelijk wie commentaar hebben op het dragen van een roze broek, maar niet van iemand van het kaliber als deze Illustere Prins, want wat Hij beslist is goed beslist.

Er is niets illuster aan deze familie, hij is gewoon uit de juiste broek geschoten

Xenophon
16 november 2010, 23:35
Wat voor Johnny is me dat?

Eigenzinnig
16 november 2010, 23:38
Indien jullie het hebben over Prins Amedeo (of Zijn broer): schaam jullie!

Deze man behoort tot de meest illustere familie's op deze wereld, en er is geen persoon op deze wereld met zulke illustere voorouders gelijk Hem.
Hij overtreft zelfs Prins Wiliam, en ook tal van andere Kroonprinsen en Prinsessen in Europa.

Je mag van gelijk wie commentaar hebben op het dragen van een roze broek, maar niet van iemand van het kaliber als deze Illustere Prins, want wat Hij beslist is goed beslist.
Fan zijn is één zaak, een radicale volgeling spelen die de hoofdletterspelling voor goden hanteert is een ernstige zenuwziekte..

Steve_M
16 november 2010, 23:39
Indien jullie het hebben over Prins Amedeo (of Zijn broer): schaam jullie!

Deze man behoort tot de meest illustere familie's op deze wereld, en er is geen persoon op deze wereld met zulke illustere voorouders gelijk Hem.
Hij overtreft zelfs Prins Wiliam, en ook tal van andere Kroonprinsen en Prinsessen in Europa.

Je mag van gelijk wie commentaar hebben op het dragen van een roze broek, maar niet van iemand van het kaliber als deze Illustere Prins, want wat Hij beslist is goed beslist.

Je speelt je rol, zoals gewoonlijk, met glans. Doe zo voort!

Eigenzinnig
16 november 2010, 23:39
Wat voor Johnny is me dat?

De zoon van Marina ?

lollysticky
17 november 2010, 01:54
Indien jullie het hebben over Prins Amedeo (of Zijn broer): schaam jullie!

Deze man behoort tot de meest illustere familie's op deze wereld, en er is geen persoon op deze wereld met zulke illustere voorouders gelijk Hem.
Hij overtreft zelfs Prins Wiliam, en ook tal van andere Kroonprinsen en Prinsessen in Europa.

Je mag van gelijk wie commentaar hebben op het dragen van een roze broek, maar niet van iemand van het kaliber als deze Illustere Prins, want wat Hij beslist is goed beslist.

Soms vraag ik mij echt af of u ons niet allemaal voor de gek houdt met uw kolder... Iemand zoals u kan toch gewoonweg niet bestaan?

-> :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly:

Xenophon
17 november 2010, 02:58
De zoon van Marina ?

Neen, dat is die vader.

Zwartengeel
17 november 2010, 06:21
Indien jullie het hebben over Prins Amedeo (of Zijn broer): schaam jullie!

Deze man behoort tot de meest illustere familie's op deze wereld, en er is geen persoon op deze wereld met zulke illustere voorouders gelijk Hem.
Hij overtreft zelfs Prins Wiliam, en ook tal van andere Kroonprinsen en Prinsessen in Europa.

Je mag van gelijk wie commentaar hebben op het dragen van een roze broek, maar niet van iemand van het kaliber als deze Illustere Prins, want wat Hij beslist is goed beslist.

Eigenlijk raar dat jij hier op dit forum nog altijd geen draadje geopend hebt over de aanstaande 'Royal Wedding'...

openeye
17 november 2010, 07:01
Hij wilt later voor het roze kruis gaan werken.
LOL, goede opmerking. Moet ik onthouden.

De schoofzak
17 november 2010, 07:53
Er is niets illuster aan deze familie, hij is gewoon uit de juiste broek geschoten

Je bent nog redelijk nieuw op dit forum.
Doorgaans gebruiken we hier uiterst preciese en meticuleus juiste termen enz.

wie er geschoten heeft, heeft niet het minste belang;
uit welke kut er gekropen werd, dat is het enige dat telt.

De schoofzak
17 november 2010, 07:56
En als dit over Amedeeke gaat : het zal lang duren eer die staatshoofd wordt, hij is pas ongeveer zevende in lijn....
En zelfs met zijn plaats in die illustere rij, was het voldoende om de heer minister van defensie ter plaatse te roepen (maar kom, 't is toch defensie ...),

maar ook de Vlaamse pers;
en een bespreking van de beelden in onze Vlaamse televisie-nieuwsuitzendingen.

Kwestie van de unitaire en belgicistische koekendozenromantiek er nog eens in te stampen bij een aantal daaraan gevoelige kiezers.

Herr Flick
17 november 2010, 08:16
Hebt ge hem gezien op het nieuws ?

Die jongen die, louter omwille van het feit van de zoon van Stridje te zijn, zonder enig diploma, ingangsexamen, verkiezing, bekwaamheid ... misschien ooit ons, neen vergeef me, jullie staatshoofd kan worden.

Komt daar toe op zijn nieuwe job, tenminste toch plaats van opleiding voor de andere jongelingen, in ...
.... een rozene broek.

Zou dat een statement zijn ? Ik dat geval: chapeau !!
Oorlogsverklaring aan Leonard.

Iedere andere jonge gast in die broek, zou naar mijn vermoeden, het zelf wel een beetje uitlokken om het mikpunt te zijn van grappen.

De toekomst van ons onland is niet verzekerd.

Stel u voor dat die zo toekomt in een gevechtseenheid,... :lol: nu ja die jongens zullen geen haar mogen krenken van de "roze ridder" natuurlijk...

Herr Flick
17 november 2010, 08:18
Indien jullie het hebben over Prins Amedeo (of Zijn broer): schaam jullie!

Deze man behoort tot de meest illustere familie's op deze wereld, en er is geen persoon op deze wereld met zulke illustere voorouders gelijk Hem.
Hij overtreft zelfs Prins Wiliam, en ook tal van andere Kroonprinsen en Prinsessen in Europa.

Je mag van gelijk wie commentaar hebben op het dragen van een roze broek, maar niet van iemand van het kaliber als deze Illustere Prins, want wat Hij beslist is goed beslist.

:lol: :lol: :lol:

een omhooggevallen clown uit een inteeltfamilie die nog geen bal bewezen heeft.

Herr Flick
17 november 2010, 08:19
U bent weer goed op dreef, mijnheer Magnificat.
Het wordt echt wel de hoogste tijd dat die familie u uit dank eens één of andere medaille geeft. Zo duur kan dat toch niet zijn, denk ik, en het is hoe dan ook de staatskas die betaalt.

Ik had eerder gedacht aan een kasteel met een dorp lijfeigenen ...

De schoofzak
17 november 2010, 08:50
1: Over wie heeft u het?
2: Heeft u een foto, dan kunnen wij ook oordelen. Ik ben in elk geval benieuwd!

Je gaat van mij toch niet verwachten dat ik de namen van die oplichters ga uitspreken of zelfs neerpennen. Dat doe ik zelfs voor het onland of twee-land B. niet.

Maar een link, zelfs met meer dan een foto zoals je vroeg, ja, een video, geef ik graag.

http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Showbizz/article/detail/1183486/2010/11/16/Prins-Joachim-begonnen-aan-militaire-opleiding-in-Aarlen.dhtml

den dinges
17 november 2010, 10:54
Indien jullie het hebben over Prins Amedeo (of Zijn broer): schaam jullie!

Deze man behoort tot de meest illustere familie's op deze wereld, en er is geen persoon op deze wereld met zulke illustere voorouders gelijk Hem.
Hij overtreft zelfs Prins Wiliam, en ook tal van andere Kroonprinsen en Prinsessen in Europa.

Je mag van gelijk wie commentaar hebben op het dragen van een roze broek, maar niet van iemand van het kaliber als deze Illustere Prins, want wat Hij beslist is goed beslist.

Deze prins met zijn roze broek wil waarschijnlijk een duidelijk signaal zenden naar zijn nieuwe kameraadjes. Anders kan ik dat niet verklaren...
Zeg Magnificat, je bent toch niet homofoob hoop ik ? Zelfs een prins heeft het recht om met andere venten in bed te duiken, nee ? Ze mogen zelfs trouwen in België, de homo's, dus, wie weet, trouwt de prins dan wel eens met een man één dezer dagen, daar kan niks op tegen zijn, de wet is gelijk voor iedereen, of niet soms ?
Het zou toch nogal nieuws zijn, hé, een Belgische Prins die in het huwelijk treedt, met waarom niet, een andere prins. Het eerste prinselijke homokoppel ter wereld !:lol: Weer stof voor belgen-moppen !

den dinges
17 november 2010, 10:56
Soms vraag ik mij echt af of u ons niet allemaal voor de gek houdt met uw kolder... Iemand zoals u kan toch gewoonweg niet bestaan?-> :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly:

In België wel, hé.
Alhoewel, ik stel mij toch ook vragen of ze ons niet voor de gek houdt, die sluwe oude tante van een Magnificat .:-)

giserke
17 november 2010, 10:57
1: Over wie heeft u het?
2: Heeft u een foto, dan kunnen wij ook oordelen. Ik ben in elk geval benieuwd!

De rose ridder

den dinges
17 november 2010, 11:00
Stel u voor dat die zo toekomt in een gevechtseenheid,... :lol: nu ja die jongens zullen geen haar mogen krenken van de "roze ridder" natuurlijk...

Zet hem in de frontlinies in Afghanistan met zijn roze broek, dan slagen al die homofobe moslims op de vlucht :lol:
" Hulp, ze laten janetten op ons los ,als je gesodomiseerd word, dan ga je naar de hel " :lol:
" Smeerlappen, rotte ongelovige honden, dat is vals spelen " !!:lol:

den dinges
17 november 2010, 11:05
Je gaat van mij toch niet verwachten dat ik de namen van die oplichters ga uitspreken of zelfs neerpennen. Dat doe ik zelfs voor het onland of twee-land B. niet.

Maar een link, zelfs met meer dan een foto zoals je vroeg, ja, een video, geef ik graag.

http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Showbizz/article/detail/1183486/2010/11/16/Prins-Joachim-begonnen-aan-militaire-opleiding-in-Aarlen.dhtml

Ik zie daar toch een militair, die dat naast zijn moeder zit, met zijn grijze baardstoppels, dat er precies niet mee kan lachen.:lol:
" Wat zwieren ze nu weer binnen " denkt die precies...

den dinges
17 november 2010, 11:06
LEVE BELGIË.
We hebben geen regering, maar we hebben wel veel pret.

manuel
17 november 2010, 15:35
Wow, ik ben echt wel onder de indruk !
Omdat iemand een roze broek draagt, wat hem trouwens beeldig staat, en wat zou kunnen aangeven dat hij net iets sterker in zijn schoenen staat dan al wie nu met hem lacht, wordt 'uitgescholden' voor homo ?
LVV ? Leve Verdraagzaam Vlaanderen ?

backfire
17 november 2010, 15:38
Wow, ik ben echt wel onder de indruk !
Omdat iemand een roze broek draagt, wat hem trouwens beeldig staat, en wat zou kunnen aangeven dat hij net iets sterker in zijn schoenen staat dan al wie nu met hem lacht, wordt 'uitgescholden' voor homo ?
LVV ? Leve Verdraagzaam Vlaanderen ?

Er wordt hier niemand voor homo uitgescholden, manuel.
Meer nog, we hopen met z'n allen stilletjes dat hij zich als homo out.

Steve_M
17 november 2010, 15:39
Wow, ik ben echt wel onder de indruk !
Omdat iemand een roze broek draagt, wat hem trouwens beeldig staat, en wat zou kunnen aangeven dat hij net iets sterker in zijn schoenen staat dan al wie nu met hem lacht, wordt 'uitgescholden' voor homo ?
LVV ? Leve Verdraagzaam Vlaanderen ?

We betalen meer dan genoeg voor die leeglopers. Aangezien ze verder volstrekt nutteloos zijn, kunnen ze dan maar dienen voor ons vermaak.

Eigenzinnig
17 november 2010, 15:42
Soms vraag ik mij echt af of u ons niet allemaal voor de gek houdt met uw kolder... Iemand zoals u kan toch gewoonweg niet bestaan?

-> :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly:

Das het voordeel van een vrij toegangkelijk forum..waar afkomst en mentale gezondheid geen criteria zijn..

giserke
17 november 2010, 15:47
Das het voordeel van een vrij toegangkelijk forum..waar afkomst en mentale gezondheid geen criteria zijn..

Ja maar er zijn toch grenzen hé

Eigenzinnig
17 november 2010, 15:49
Ja maar er zijn toch grenzen hé
Op dit forum valt daar toch weinig van te merken..8-)

roger verhiest
17 november 2010, 15:57
Laat die jongen in een verre toekomst toch koning der Nederlanden worden, hij is immers absoluut van Duytschen Bloet... Iemand van het huis Oranje kan dan nog eens Koning der Belgen worden... ze zijn volstrekt inwisselbaar...

Xenophon
17 november 2010, 16:00
We betalen meer dan genoeg voor die leeglopers. Aangezien ze verder volstrekt nutteloos zijn, kunnen ze dan maar dienen voor ons vermaak.

Inderdaad, als we niet meer mogen lachen met een wereldvreemde pias in een roze broek, dan is het ver gekomen.

dominatrix
17 november 2010, 16:06
Hebt ge hem gezien op het nieuws ?

Die jongen die, louter omwille van het feit van de zoon van Stridje te zijn, zonder enig diploma, ingangsexamen, verkiezing, bekwaamheid ... misschien ooit ons, neen vergeef me, jullie staatshoofd kan worden.

Komt daar toe op zijn nieuwe job, tenminste toch plaats van opleiding voor de andere jongelingen, in ...
.... een rozene broek.

Zou dat een statement zijn ? Ik dat geval: chapeau !!
Oorlogsverklaring aan Leonard.

Iedere andere jonge gast in die broek, zou naar mijn vermoeden, het zelf wel een beetje uitlokken om het mikpunt te zijn van grappen.

De toekomst van ons onland is niet verzekerd.

Adviseer Uw 'Weverke' dan maar dat hij heel snel werk maakt van de afschaffing van dat overbetaalde theatergezelschap EN dat hij PIETERS EENS HEEL DRINGEND OP ZIJN VINGERS TIKT DAT EEN VLAAMS NATIONALIST DAN OOK GEEN DAG VAN DE DYNASTIE HOORT TE GAAN PROMOTEN NAAST FLAHAUT!!!

Herr Flick
17 november 2010, 17:04
Wow, ik ben echt wel onder de indruk !
Omdat iemand een roze broek draagt, wat hem trouwens beeldig staat, en wat zou kunnen aangeven dat hij net iets sterker in zijn schoenen staat dan al wie nu met hem lacht, wordt 'uitgescholden' voor homo ?
LVV ? Leve Verdraagzaam Vlaanderen ?

Het gaat hem erover dat die jongen door zijn overbeschermde omgeving al weer tot mislukken gedoemd is...

ziet ge daar in die groep eene tussenzitten buiten die sukkelaar dan, die er uitziet als een of andere nichterige nerd, ...

Nee ik dacht het niet, als ge uw eerste dag toekomt in t leger, dan zet ge uw war face op.

En komt ge al zeker niet met uw mama, ook al is dat prinses, Astrid.

Ge zegt haar van thuis te blijven en ge gaat alleen .

Rogge
17 november 2010, 17:04
Manman... In een hemdje en zijn wollen pulleke en een roze broek tussen al die johnnies... Gelukkig had hij zijn mama bij om op hem te letten tijdens zijn eerste dag in het leger!

Rogge
17 november 2010, 17:07
Het gaat hem erover dat die jongen door zijn overbeschermde omgeving al weer tot mislukken gedoemd is...

ziet ge daar in die groep eene tussenzitten buiten die sukkelaar dan, die er uitziet als een of andere nichterige nerd, ...

Nee ik dacht het niet, als ge uw eerste dag toekomt in t leger, dan zet ge uw war face op.

En komt ge al zeker niet met uw mama, ook al is dat prinses, Astrid.

Ge zegt haar van thuis te blijven en ge gaat alleen .

Iedereen doet wat hij wil, maar toch: ²

Xenophon
17 november 2010, 17:34
Het gaat hem erover dat die jongen door zijn overbeschermde omgeving al weer tot mislukken gedoemd is...

ziet ge daar in die groep eene tussenzitten buiten die sukkelaar dan, die er uitziet als een of andere nichterige nerd, ...

Nee ik dacht het niet, als ge uw eerste dag toekomt in t leger, dan zet ge uw war face op.

En komt ge al zeker niet met uw mama, ook al is dat prinses, Astrid.

Ge zegt haar van thuis te blijven en ge gaat alleen .

Als man wel.

Als kwiebuske dat nog nooit zelf een boterham heeft gesmeerd en zelfs niet weet wat een brood kost of waar je dat koopt, helaas, die staat daar in een roze broek aan mama's handje.

Xenophon
17 november 2010, 17:35
Je zou nog denken dat ze het erom doen...

Anna List
17 november 2010, 17:38
ik denk dat het ne choco prince is.

Eigenzinnig
17 november 2010, 17:49
ik denk dat het ne choco prince is.

:lolabove:

De schoofzak
17 november 2010, 18:10
Adviseer Uw 'Weverke' dan maar dat hij heel snel werk maakt van de afschaffing van dat overbetaalde theatergezelschap EN dat hij PIETERS EENS HEEL DRINGEND OP ZIJN VINGERS TIKT DAT EEN VLAAMS NATIONALIST DAN OOK GEEN DAG VAN DE DYNASTIE HOORT TE GAAN PROMOTEN NAAST FLAHAUT!!!

Ten eerste, ge moet zo niet roepen.

Ten tweede, zeker naar mij moet ge zo niet roepen.

Ten derde, om die operette-figuren van Laeken onder een figuurlijke guillotine te steken, moeten we eerst de grondwet kunnen wijzigen, te beginnen met een verklaring tot herziening van de grondwet die het parlement ontbindt, en vervolgens een tweederde meerderheid in het nieuwe parlement daartoe vinden.
Roepen is daarbij geen noodzakelijk deel van de procedure.

Ten vierde, als de Pieters graag leute maakt in het parlement, zelfs op een 15° november, dan doet hij dat. De enige die hem daartoe zal stoppen, zal de kiezer zijn.
Om herverkozen te geraken, zal roepen onvoldoende zijn.

Ten vijfde, ga nu maar voor een ander hol gaan keffen.

MaGNiFiCaT
17 november 2010, 18:50
Je gaat van mij toch niet verwachten dat ik de namen van die oplichters ga uitspreken of zelfs neerpennen. Dat doe ik zelfs voor het onland of twee-land B. niet.

Ja goed, deze onzin had ik niet gevraagd.

Maar een link, zelfs met meer dan een foto zoals je vroeg, ja, een video, geef ik graag.

http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Showbizz/article/detail/1183486/2010/11/16/Prins-Joachim-begonnen-aan-militaire-opleiding-in-Aarlen.dhtml

Ik geef toe: ikzelf zou er ook nooit opgekomen zijn om in deze omstandigheid een roze broek te dragen, hoe komt Zijne Illustere Hoogheid Prince Joachim erop om dit te doen?
Maar het heeft wel iets. Het heeft iets exotisch.

Maar jullie gekanker over de roze broek is totaal onredelijk, want indien jullie goed hadden gekeken gingen jullie gezien hebben dat de jongens rondom De Prins ook in gewone klederdracht waren getooid. Als we de vergelijking kunnen///mogen! maken -men vergelijkt nooit een Habsburger met een simpel Pierke- dan was Prins Joachim nog veruit het best, het meesst stijlvol en het duurst gekleed. Maar dat hebben jullie natuurlijk niet gezien. O nee, zolang jullie maar kunnen afgeven op het Belgische Koninklijke Huis.:?


Ik heb dit filmpje bekeken en vond het pakkend de gezichtsuitdrukking van Hare Koninklijke Hoogheid Princesse Astrid te zien. Ze was zo ontroert Haar Zoon daar zo te zien. Hoe mooi is dit niet: een trotse moeder op Haar kind?8-)

Verder valt me ook de stoïcijnse gelaatsuitdrukking van die gasten rondom de Aartshertog. Ongelofelijk. Ofwel zijn die gasten bijzonder goed opgeleid om hun emotie's onder controle te houden (wat wel noodzakelijk is voor een carrière in het Belgische Leger). Ofwel zijn die oliedom en stompzinnig dat zij niet eens beseffen Wie naast/voor hen zit.:?

Verder vind ik het ook dom dat men Hem geen voorkeursbehandeling wilt geven. Waarom is dit nodig? Hij is nu eenmaal een Aartshertog, een kleinzoon van de huidige Vorst, en nazaat van tal van andere en zelfs veel grotere vorsten, terwijl die andere gastjes.... Er is een hemelsbreed verschil tussen hen, dit kun je niet gelijk behandelen.

Verder wens ik Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Joachim het allerbeste toe!!!8-)

MaGNiFiCaT
17 november 2010, 18:54
Eigenlijk raar dat jij hier op dit forum nog altijd geen draadje geopend hebt over de aanstaande 'Royal Wedding'...

Ik heb daar nog geen tijd voor gehad, maar ik had er wel al aan gedacht. Missch doe ik het nog als ik er zin in heb.;-) Ik was in elk geval bijzonder aangenaam verrast toen ik het bijzonder heuglijke nieuws vernam. Hoewel zij al jaren samen waren, was er nog nooit sprake van trouwen. Nu eindelijk wel, maar de tijd is meer dan rijp daarvoor. Dit zal echt een hoogdag zijn in Groot-Brittannië. En dit heeft Groot-Brittannië echt nodig.

MaGNiFiCaT
17 november 2010, 18:59
Wow, ik ben echt wel onder de indruk !
Omdat iemand een roze broek draagt, wat hem trouwens beeldig staat, en wat zou kunnen aangeven dat hij net iets sterker in zijn schoenen staat dan al wie nu met hem lacht, wordt 'uitgescholden' voor homo ?
LVV ? Leve Verdraagzaam Vlaanderen ?

Ach de eerste normale en intelligente reactie in deze topic!
Inderdaad; die heisa omtrent die roze broek heeft geen reden om te bestaan. Als men een hond wilt slaan vindt men altijd een stok.

Eigenzinnig
17 november 2010, 18:59
Ik heb daar nog geen tijd voor gehad, maar ik had er wel al aan gedacht. Missch doe ik het nog als ik er zin in heb.;-) Ik was in elk geval bijzonder aangenaam verrast toen ik het bijzonder heuglijke nieuws vernam. Hoewel zij al jaren samen waren, was er nog nooit sprake van trouwen. Nu eindelijk wel, maar de tijd is meer dan rijp daarvoor. Dit zal echt een hoogdag zijn in Groot-Brittannië. En dit heeft Groot-Brittannië echt nodig.
Jazeker..laat dat grotesk besparingsplan maar varen..t'is feest...

Eigenzinnig
17 november 2010, 19:01
Ach de eerste normale en intelligente reactie in deze topic!
Inderdaad; die heisa omtrent die roze broek heeft geen reden om te bestaan. Als men een hond wilt slaan vindt men altijd een stok.

Als een hond echt wil geslagen worden doet ie best een roos ensembelke aan..

MaGNiFiCaT
17 november 2010, 19:03
We betalen meer dan genoeg voor die leeglopers. Aangezien ze verder volstrekt nutteloos zijn, kunnen ze dan maar dienen voor ons vermaak.

Indien je het nog steeds niet moest weten -nog STEEDS niet:roll:-maar de gezinsleden van Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Astrid werken wel, en veel!

Haar oudste Zoon Amedée zit momenteel in Amerika dacht ik en zit in de banksector, evenals Zijn Vader. De Anderen studeren nog allemaal, voor zover ik goed op de hoogte ben.

Miguelito
17 november 2010, 19:43
Indien jullie het hebben over Prins Amedeo (of Zijn broer): schaam jullie!

Deze man behoort tot de meest illustere familie's op deze wereld, en er is geen persoon op deze wereld met zulke illustere voorouders gelijk Hem.
Hij overtreft zelfs Prins Wiliam, en ook tal van andere Kroonprinsen en Prinsessen in Europa.

Je mag van gelijk wie commentaar hebben op het dragen van een roze broek, maar niet van iemand van het kaliber als deze Illustere Prins, want wat Hij beslist is goed beslist.

u heeft blijkbaar een probleem met de hoofdlettertoets. Hier is de oplossing
http://lifehacking.nl/windows/zet-je-capslock-uit/

Eigenzinnig
17 november 2010, 19:48
u heeft blijkbaar een probleem met de hoofdlettertoets. Hier is de oplossing
http://lifehacking.nl/windows/zet-je-capslock-uit/

Gelovigen of volgelingen mogen hun 'heiligen' adresseren met een hoofdletter ..

Jan van den Berghe
17 november 2010, 20:35
Indien jullie het hebben over Prins Amedeo (of Zijn broer): schaam jullie!

Deze man behoort tot de meest illustere familie's op deze wereld, en er is geen persoon op deze wereld met zulke illustere voorouders gelijk Hem.

En? Moeten we nu door onze knieën gaan omdat die de zoon van de zoon van de zoon van de zoon van de... enz. is?

In onze samenleving heeft je bloedlijn geen enkele meerwaarde, want daardoor wordt je intrensieke waarde als mens nu eenmaal niet bepaald.

Jan van den Berghe
17 november 2010, 20:37
Verder vind ik het ook dom dat men Hem geen voorkeursbehandeling wilt geven. Waarom is dit nodig? Hij is nu eenmaal een Aartshertog, een kleinzoon van de huidige Vorst, en nazaat van tal van andere en zelfs veel grotere vorsten, terwijl die andere gastjes.... Er is een hemelsbreed verschil tussen hen, dit kun je niet gelijk behandelen.

Waar zit het verschil? Zal hij misschien, in tegenstelling tot de andere jongens, soms niet zweten als hij met z'n militaire uitrusting het hindernissenparcours zal moeten afleggen? Moet hij misschien niet naar het toilet gaan?

Miguelito
17 november 2010, 20:41
En? Moeten we nu door onze knieën gaan omdat die de zoon van de zoon van de zoon van de zoon van de... enz. is?

In onze samenleving heeft je bloedlijn geen enkele meerwaarde, want daardoor wordt je intrensieke waarde als mens nu eenmaal niet bepaald.

In het groote Sprookjesbosch met Elfen, Feeën, Prinsessschen en boozen vlamenwolven wel.
Daer trekt den Dapperen Prinsch met roozen broeck Ten Strijde om de Prinsesch uit den Toren te bevrijden van hun draeck van een stiefmoeder.

daiwa
17 november 2010, 20:50
Als een hond echt wil geslagen worden doet ie best een roos ensembelke aan..

:lol::lol:

daiwa
17 november 2010, 20:52
Moet hij misschien niet naar het toilet gaan?

En als ik het goed voor heb zal dat even erg stinken als bij een niet adelijke.

Xenophon
17 november 2010, 21:44
En? Moeten we nu door onze knieën gaan omdat die de zoon van de zoon van de zoon van de zoon van de... enz. is?

In onze samenleving heeft je bloedlijn geen enkele meerwaarde, want daardoor wordt je intrensieke waarde als mens nu eenmaal niet bepaald.

Zo zou het moeten zijn theoretisch gesproken bedoel je?

Jan van den Berghe
17 november 2010, 21:50
Zo zou het moeten zijn theoretisch gesproken bedoel je?

Ach, er zijn altijd wel mensen die bevangen worden door een soort hysterie als ze in contact komen met mensen van blauw bloed, met een titel of een dubbele familienaam... Koekendoosromantiek, lijkt wel.

Gwylan
17 november 2010, 22:21
Ja goed, deze onzin had ik niet gevraagd.


Ik geef toe: ikzelf zou er ook nooit opgekomen zijn om in deze omstandigheid een roze broek te dragen, hoe komt Zijne Illustere Hoogheid Prince Joachim erop om dit te doen?
Maar het heeft wel iets. Het heeft iets exotisch.

Maar jullie gekanker over de roze broek is totaal onredelijk, want indien jullie goed hadden gekeken gingen jullie gezien hebben dat de jongens rondom De Prins ook in gewone klederdracht waren getooid. Als we de vergelijking kunnen///mogen! maken -men vergelijkt nooit een Habsburger met een simpel Pierke- dan was Prins Joachim nog veruit het best, het meesst stijlvol en het duurst gekleed. Maar dat hebben jullie natuurlijk niet gezien. O nee, zolang jullie maar kunnen afgeven op het Belgische Koninklijke Huis.:?


Ik heb dit filmpje bekeken en vond het pakkend de gezichtsuitdrukking van Hare Koninklijke Hoogheid Princesse Astrid te zien. Ze was zo ontroert Haar Zoon daar zo te zien. Hoe mooi is dit niet: een trotse moeder op Haar kind?8-)

Verder valt me ook de stoïcijnse gelaatsuitdrukking van die gasten rondom de Aartshertog. Ongelofelijk. Ofwel zijn die gasten bijzonder goed opgeleid om hun emotie's onder controle te houden (wat wel noodzakelijk is voor een carrière in het Belgische Leger). Ofwel zijn die oliedom en stompzinnig dat zij niet eens beseffen Wie naast/voor hen zit.:?

Verder vind ik het ook dom dat men Hem geen voorkeursbehandeling wilt geven. Waarom is dit nodig? Hij is nu eenmaal een Aartshertog, een kleinzoon van de huidige Vorst, en nazaat van tal van andere en zelfs veel grotere vorsten, terwijl die andere gastjes.... Er is een hemelsbreed verschil tussen hen, dit kun je niet gelijk behandelen.

Verder wens ik Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Joachim het allerbeste toe!!!8-)

Proficiat mijnheer Magnificat : in citaat vermeld tekstje van u is echt wel de moeder aller karikaturen.

Evenwel, en ik heb dit hier vroeger reeds gezegd : u speelt uw rol voortreffelijk, maar – zoals in voormelde tekst – kunt u het soms niet laten om zodanig te overdrijven dat het ongeloofwaardig wordt, en dat is een beetje jammer.

Maar goed, u bent een fenomeen, dat is duidelijk. Ik vraag mij dan ook af waarom u het coiffuresalon niet durft te laten voor wat het is, en met uw show de wijde wereld intrekt. Aan alle tekstjes waarmee u ons op dit forum reeds wilde verblijden hebt u daartoe ruim voldoende om een passende compilatie te maken van zowat anderhalf uur.

Als u daarbij bovendien subtiel gebruik maakt van geschikte toneelkleding (een roze broek, bijvoorbeeld) en enkele treffende rekwisieten (een pruik �* la Fabiola, oh excuseert u mij, een Pruik �* la Fabiola), is uw succes verzekerd.

Vanzelfsprekend zult u tevens een passend taalgebruik moeten hanteren genre “ Verschoning om mijn prullige nietigheid, O Uwe Doorluchtige Heilige Aartshertogin ; het is mij een Eer en een Extatisch Genoegen door Uwe Edele Eigenheid Voorbij te Worden Geschreden middels Uw Hoogstaande Tred, Hier en op Alle Plaatsen, Nu en tot in der Eeuwigheid, zo Helpe mij de Vorst en Zijne Vele Voorvaderen”, maar ik vertrouw er op dat dit voor u geen probleem zal zijn.

Mijnerzijds dank bij voorbaat mocht u mij tijdig enkele gratis inkomstkaarten voor uw première laten geworden, zodat ik mijn verplaatsing naar betreffende parochiezaal van en te België kan regelen.

den dinges
17 november 2010, 23:10
Wow, ik ben echt wel onder de indruk !
Omdat iemand een roze broek draagt, wat hem trouwens beeldig staat, en wat zou kunnen aangeven dat hij net iets sterker in zijn schoenen staat dan al wie nu met hem lacht, wordt 'uitgescholden' voor homo ?
LVV ? Leve Verdraagzaam Vlaanderen ?

Je vergist je ! Wij ijveren er in feite voor dat �*lle uniformen van het Belgische leger voortaan roze worden.

den dinges
17 november 2010, 23:12
Manman... In een hemdje en zijn wollen pulleke en een roze broek tussen al die johnnies... Gelukkig had hij zijn mama bij om op hem te letten tijdens zijn eerste dag in het leger!

Wie gaat zijn poeppekke nu afkuisen als mama er niet meer is ? De sergeant ?:-)

Mambo
17 november 2010, 23:34
Hopelijk is zijn parachute in orde?

Staatsjanet!

De schoofzak
18 november 2010, 12:54
Wie gaat zijn poeppekke nu afkuisen als mama er niet meer is ? De sergeant ?:-)

Oh, dat moet minstens een kolonel zijn. (maar dan wel liefst een Vlaming, want de franstalige zijn op taalkursus).
De (ook Vlaamse) sergeant moet na het afkuisen, het koninklijk gat aflikken om het gans proper te maken.

Herr Flick
18 november 2010, 13:35
ik denk dat het ne choco prince is.

Gelijk de nonkel he, ...

Dien andere nonkel is dan weer....

Herr Flick
18 november 2010, 13:39
Ge zult dat maar in uw eenheid hebben...

Allee die Prince William en Harry dat zijn zelf grapjassen,... nen helli pieken om uw lief op te halen, ja dat getuigt van ballen hebben en de juiste spirit hebben. Vrijwillig naar de warzone trekken met uw kameraden ook , dat wil zeggen dat de opleiding gelukt is en het doorgedrongen is in hun hoofden dat ze deel uitmaken van een team , een eenheid, en dat ze die niet in de steek mogen laten.

Maar onze roze ridder, ... kom hij begint nog maar aan zijn opleiding, hopelijk voor hem komt hij binnenkort in t nieuws dat hij heel wat stoerder geworden is, en dat ze hem en een paar kameraden uit den bak zijn gaan halen, omdat ze bij ne razzia in ne stripclub zijn opgepakt of zo...

Vito
18 november 2010, 13:48
1: Over wie heeft u het?
2: Heeft u een foto, dan kunnen wij ook oordelen. Ik ben in elk geval benieuwd!

http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2010/11/16/prins4.jpg.h380.jpg.568.jpg

http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/2010/11/16/prins1.jpg.h380.jpg.568.jpg

Dit soort broeken schijnt in de upper class zeer trendy te zijn. Ik heb nog altijd iets van: roze voor heteroseksuele mannen???

Xenophon
18 november 2010, 14:00
http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2010/11/16/prins4.jpg.h380.jpg.568.jpg



"Trek uw mooie broek wat op, je trapt op uw pijpen."

Dat had de militair kunnen zeggen, maar dat was het niet. Het was dit:

"Mijn dochter heeft ook zo'n schoenen."

MaGNiFiCaT
18 november 2010, 19:09
Waar zit het verschil? Zal hij misschien, in tegenstelling tot de andere jongens, soms niet zweten als hij met z'n militaire uitrusting het hindernissenparcours zal moeten afleggen? Moet hij misschien niet naar het toilet gaan?

Het verschil zit hem in het feit dat die Aartshertog, en ieder in zijn situatie een prachtig en voortreffelijk verleden heeft.

Dat kan de gewone jongen die bv de zoon is van een simpele fabriekswerker, de kleinzoon van een stroodekker en de achterkleinzoon van bv een onbekende man :? dus helemaal niet zeggen.
Er is een gigantisch verschil daarin. Veelal zullen diegenen met hun grote voorgeschiedenis het ook veel beter vanaf brengen dan dezen met hun korte inferieure geschiedenis, omdat de weg al gedeeltelijk -gedeeltelijk!- al werd geplaveid door de verdienstelijke en gedisciplineerde voorouders, in tegenstelling tot het kleine piertje dat eventueel het ongeluk heeft gehad voorouders te hebben -in het ergste geval!- die enkel aan zichzelf dachten of erger nog die gewoon niet voor zichzelf konden opkomen. Maar uiteindelijk ligt het aan het individu zelf om te komen waar hij uiteindelijk komt.

Vergelijk het met de talenten. De ene krijgt 1 talent, de andere 10. Het is aan de wilskracht en de kunde van eenieder om er uiteindelijk veel meer te hebben.

En dat respecteer ik uiteindelijk het meeste: hetgene wat men zelf bereikt.
Ik heb meer respect voor de zoon van een metselaar die vele (universitaire) diploma's heeft behaald, en veel geld verdient, dan de zoon van een Prins die het nergens bakt. Maar uiteindelijk hangt mijn respcet voor een bepaalde persoon vooral af van de goede inborst en ingesteldheid. De rechtvaardigheid en sociale ingesteldheid. En vooral de respect dat iemand kan opbrengen voor zijn medemensen en de dieren. Kortom de goedhartigheid.;-)

MaGNiFiCaT
18 november 2010, 19:16
Proficiat mijnheer Magnificat : in citaat vermeld tekstje van u is echt wel de moeder aller karikaturen.

Evenwel, en ik heb dit hier vroeger reeds gezegd : u speelt uw rol voortreffelijk, maar – zoals in voormelde tekst – kunt u het soms niet laten om zodanig te overdrijven dat het ongeloofwaardig wordt, en dat is een beetje jammer.

Maar goed, u bent een fenomeen, dat is duidelijk. Ik vraag mij dan ook af waarom u het coiffuresalon niet durft te laten voor wat het is, en met uw show de wijde wereld intrekt. Aan alle tekstjes waarmee u ons op dit forum reeds wilde verblijden hebt u daartoe ruim voldoende om een passende compilatie te maken van zowat anderhalf uur.

Als u daarbij bovendien subtiel gebruik maakt van geschikte toneelkleding (een roze broek, bijvoorbeeld) en enkele treffende rekwisieten (een pruik �* la Fabiola, oh excuseert u mij, een Pruik �* la Fabiola), is uw succes verzekerd.

Vanzelfsprekend zult u tevens een passend taalgebruik moeten hanteren genre “ Verschoning om mijn prullige nietigheid, O Uwe Doorluchtige Heilige Aartshertogin ; het is mij een Eer en een Extatisch Genoegen door Uwe Edele Eigenheid Voorbij te Worden Geschreden middels Uw Hoogstaande Tred, Hier en op Alle Plaatsen, Nu en tot in der Eeuwigheid, zo Helpe mij de Vorst en Zijne Vele Voorvaderen”, maar ik vertrouw er op dat dit voor u geen probleem zal zijn.

Mijnerzijds dank bij voorbaat mocht u mij tijdig enkele gratis inkomstkaarten voor uw première laten geworden, zodat ik mijn verplaatsing naar betreffende parochiezaal van en te België kan regelen.


Wat zit jij hier eigenlijk te gillen? Kalmeer toch even, en redeneer even.

Zeg je doet alsof mijn uitspraak totaal wereldvreemd en geschift is, doch dit is realiteit en is misschien vandaag al wat minder voorkomend: in vroegere tijden waren dergelijke redeneringen bijzonder reëel. Er hangen hier veel raardere mensen rond. Egmond codfried en Harriechristus, zijn in geen 100 jaar te vergelijken met mij bijvoorbeeld, maar zij zijn ook echt he!!

Eigenzinnig
18 november 2010, 19:30
Wat zit jij hier eigenlijk te gillen? Kalmeer toch even, en redeneer even.

Zeg je doet alsof mijn uitspraak totaal wereldvreemd en geschift is, doch dit is realiteit en is misschien vandaag al wat minder voorkomend: in vroegere tijden waren dergelijke redeneringen bijzonder reëel. Er hangen hier veel raardere mensen rond. Egmond codfried en Harriechristus, zijn in geen 100 jaar te vergelijken met mij bijvoorbeeld, maar zij zijn ook echt he!!

Gewoonlijk vind je dus soort totale onderwerping, onvoorwaardelijke trouw en gehoorzaamheid enkel terug bij godsdienstfundi's of bepaalde huisdieren..

Te vergelijken met een 'waar kan ik u mee van dienst zijn' houding tov inbrekers enzo..:lol:

Jan van den Berghe
18 november 2010, 20:53
Het verschil zit hem in het feit dat die Aartshertog, en ieder in zijn situatie een prachtig en voortreffelijk verleden heeft.


Is dat zo? En waaruit zou dat dan moeten blijken?

Jan van den Berghe
18 november 2010, 20:56
Dat kan de gewone jongen die bv de zoon is van een simpele fabriekswerker, de kleinzoon van een stroodekker en de achterkleinzoon van bv een onbekende man :? dus helemaal niet zeggen.
Er is een gigantisch verschil daarin. Veelal zullen diegenen met hun grote voorgeschiedenis het ook veel beter vanaf brengen dan dezen met hun korte inferieure geschiedenis, omdat de weg al gedeeltelijk -gedeeltelijk!- al werd geplaveid door de verdienstelijke en gedisciplineerde voorouders, in tegenstelling tot het kleine piertje dat eventueel het ongeluk heeft gehad voorouders te hebben -in het ergste geval!- die enkel aan zichzelf dachten of erger nog die gewoon niet voor zichzelf konden opkomen. Maar uiteindelijk ligt het aan het individu zelf om te komen waar hij uiteindelijk komt.


Waar zit het intrensiek verschil tussen de zoon van een arbeider en de zoon van een aartshertog? In uw woordenvloed schrijft u immers daar hoegenaamd niets over en spreekt u naar het einde uzelf tegen: niet de bloedlijn is belangrijk, "maar uiteindelijk ligt het aan het individu zelf om te kolmen waar hij uiteindelijk komt". M.a.w. niet uw afstamming geeft u als mens een meerwaarde, maar wel de wil ergens te komen en de talenten die u meekreeg. En neem het van mij aan als man met een jarenlange onderwijservaring: ik heb soms veel nobeler en verstandelijke mensen aangetroffen in de arbeiderswereld en in sommige andere milieus.

daiwa
18 november 2010, 22:19
Is dat zo? En waaruit zou dat dan moeten blijken?

Dat vraag ik mij ook af.

Glenneke
18 november 2010, 22:49
Je bent nog redelijk nieuw op dit forum.
Doorgaans gebruiken we hier uiterst preciese en meticuleus juiste termen enz.

wie er geschoten heeft, heeft niet het minste belang;
uit welke kut er gekropen werd, dat is het enige dat telt.

Dacht het nog zo te omschrijven, maar heb het niet gedaan omdat ik dacht dat het te ver zou gaan, in het vervolg zal ik me iets directer uitdrukken.

den dinges
18 november 2010, 23:59
En als ik het goed voor heb zal dat even erg stinken als bij een niet adelijke.

Dat heb je mis: als een prins schijt, riekt het naar rozen. Vandaar waarschijnlijk die broek.

Gwylan
19 november 2010, 00:30
Wat zit jij hier eigenlijk te gillen? Kalmeer toch even, en redeneer even.

Zeg je doet alsof mijn uitspraak totaal wereldvreemd en geschift is, doch dit is realiteit en is misschien vandaag al wat minder voorkomend: in vroegere tijden waren dergelijke redeneringen bijzonder reëel. Er hangen hier veel raardere mensen rond. Egmond codfried en Harriechristus, zijn in geen 100 jaar te vergelijken met mij bijvoorbeeld, maar zij zijn ook echt he!!

Ai, nu valt u eventjes uit uw rol, mijnheer Magnificat.

In mijn post 63 heb ik het niet over u, maar over de rol die u speelt. Woorden als “wereldvreemd” en “geschift” gebruik ik daarin niet, noch een implicatie in die zin. En dat is niet geheel toevallig…

Welnu, indien het door u gespeelde typetje “echt” cq. “realiteit” ware, zoals u het nu poogt te doen geloven, zou u niet horen te beseffen dat de uitspraken ervan door anderen als zijnde wereldvreemd of geschift worden ervaren. U zou evenmin horen te kunnen inschatten dat figuren als mijnheer Codfried of Harriechristus, bij u vergeleken, “veel raardere mensen” zijn. En u zou nooit stellen dat de redeneringen van uw typetje in vroegere tijden bijzonder reëel waren, hetgeen impliceert dat ze dat nu niet meer zijn.

Ach, geen zorg, mijnheer Magnificat : laat ons dit maar bekijken als louter een schoonheidsfoutje. Er valt weliswaar nog één en ander bij te schaven aan uw typetje, maar laat dat u niet beletten om ons er mee te blijven verblijden : een beetje humor kan nooit kwaad.

Svennies
19 november 2010, 02:03
"Trek uw mooie broek wat op, je trapt op uw pijpen."

Dat had de militair kunnen zeggen, maar dat was het niet. Het was dit:

"Mijn dochter heeft ook zo'n schoenen."

:rofl::rofl::rofl:

daiwa
19 november 2010, 02:05
Dat heb je mis: als een prins schijt, riekt het naar rozen. Vandaar waarschijnlijk die broek.

:lol:

Svennies
19 november 2010, 02:10
nu nog roze uniformen....

Dan lacht de vijand zich dood als de roze brigade onder aanvoering van hun onverschrokkene opper roze broekdrager komt afgestormd...

Steve_M
19 november 2010, 02:29
http://www.garagetv.be/video-galerij/dannyder/belgisch_legerb.aspx

Steve_M
19 november 2010, 02:30
http://www.garagetv.be/video-galerij/girlpower/Belgische_militairen_doen_het_weer.aspx

SDX
19 november 2010, 02:32
http://www.garagetv.be/video-galerij/dannyder/belgisch_legerb.aspx

http://www.garagetv.be/video-galerij/girlpower/Belgische_militairen_doen_het_weer.aspx

Ga daar mee naar den oorlog! :lol:

Steve_M
19 november 2010, 02:35
Ga daar mee naar den oorlog! :lol:

Die eerste is bij de volgende Olympische spelen een demonstratiesport: synchroonduiken, militaire stijl.

Svennies
19 november 2010, 03:52
Ga daar mee naar den oorlog! :lol:

Dat is toch goed voor de vijand,aangezien die van ons vanzelf gaan liggen....

Dat doet mij denken aan een oud mopje waarbij een héél peloton die op zwier waren geweest zich moesten aanmelden bij een afgelegen kazerne terwijl ze hopeloos te laat binnen kwamen en ze afspraken om allemaal hetzelfde verhaal te vertellen...

Nu werden ze de dag daarop in volgorde van hun binnen komen bij hun commandant op rapport geroepen....
De eerste soldaat gaat dus binnen waarop de commandant "en soldaat vertel eens waarom je gisterenavond te laat in de kazerne verscheen"...
Waarop die soldaat "tja,commandant ,ik kwam gisteren uit het station,en géén enkele taxi te zien,en toen liep ik dus recht naar de eerste de beste boerderij om een paard te lenen en in volle galop naar de kazerne te gaan.maar commandant, op 5 kilometer van de kazerne viel dat paard eensklaps dood midden op de weg,en toen moest ik te voet verder,en daarom dat ik dus te laat ben"...
In orde zegt de commandant,excusses aanvaard...
De tweede soldaat én de daaropvolgende soldaten vertellen allemaal hetzelfde verhaal...Tot de laatste soldaat van het peloton binnenkomt..
De commandant " en soldaat,gij kwam uit het station en géén enkele taxi te zien"....waarop de de soldaat "O jawel commandant, taxi's genoeg,en ik spring dus in een taxi en zeg tegen de chauffeur volle vaart richting kazerne...
Doch heilaas commandant..Op 5 kilometer van de kazerne kon ik met die taxi echter niet meer verder"...

"En waarom niet" vraagt de commandant ...

"De weg lag vol met dode paarden commandant"

Vito
19 november 2010, 13:30
Dat heb je mis: als een prins schijt, riekt het naar rozen. Vandaar waarschijnlijk die broek.

:rofl:

De schoofzak
19 november 2010, 15:37
Die eerste is bij de volgende Olympische spelen een demonstratiesport: synchroonduiken, militaire stijl.

Ken je die olympische forum-discipline ? Neen ?
Twee berichten na mekaar lanceren met niks tekst en alleen maar een link, naar twee filmpkes op eenzelfde website.

Syncroon-posten. Steve-stijl.

Karma
19 november 2010, 15:48
1: Over wie heeft u het?
2: Heeft u een foto, dan kunnen wij ook oordelen. Ik ben in elk geval benieuwd!

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20101116_064

Freddie
19 november 2010, 18:59
Roze broek? Dat was een witte broek, maar die stomme koe van z'n moeder heeft die tegelijk gewassen met een rode T-shirt.

daiwa
19 november 2010, 19:04
Roze broek? Dat was een witte broek, maar die stomme koe van z'n moeder heeft die tegelijk gewassen met een rode T-shirt.

Dat kan niet want die laat de was doen en de rekening door ons betalen.

Eigenzinnig
19 november 2010, 19:27
Ne roze prins..in de UK komt er tenminste een ferme poepe op het 'koninklijke toneel'...of wat het verschil is tussen 'thuis' en 'baywatch'..

Xenophon
19 november 2010, 19:31
De roze prins en de boze koningin-moeder...

Eigenzinnig
19 november 2010, 19:32
Harry de Potter ?

Xenophon
19 november 2010, 19:38
Harry de Potter ?

Potter Harry.

den dinges
20 november 2010, 15:41
Roze broek? Dat was een witte broek, maar die stomme koe van z'n moeder heeft die tegelijk gewassen met een rode T-shirt.

Zijn moeder ? Ik denk dat die trees niet eens weet hoe een wasmachine functioneert.

den dinges
20 november 2010, 15:43
Mischien wou de prins ons gewoon eens goed doen lachen.

MaGNiFiCaT
24 november 2010, 19:56
Ai, nu valt u eventjes uit uw rol, mijnheer Magnificat.
Wat zit jij hier toch nu weer zo te bazelen?

In mijn post 63 heb ik het niet over u, maar over de rol die u speelt. Woorden als “wereldvreemd” en “geschift” gebruik ik daarin niet, noch een implicatie in die zin. En dat is niet geheel toevallig…
Ja en dan?

Welnu, indien het door u gespeelde typetje “echt” cq. “realiteit” ware, zoals u het nu poogt te doen geloven, zou u niet horen te beseffen dat de uitspraken ervan door anderen als zijnde wereldvreemd of geschift worden ervaren.
Welbedankt voor uw onderschatten naar mijn persoon! Wat jij hier zegt is heel beledigend naar iedereen die mijn mening draagt. Waar haal jij de pretentie te stellen dat royalistische personen geen zelfbewustzijnszin hebben? Het is niet omdat we monarchist zijn, dat we daarom niet kunnen beseffen dat vele anderen onze mening achterhaald vinden. U zou evenmin horen te kunnen inschatten dat figuren als mijnheer Codfried of Harriechristus, bij u vergeleken, “veel raardere mensen” zijn.
Dus ik zou een dwaas moeten zijn? Eigenlijk een zware belediging, besef je dat? Ik denk dat iedereen hier op dit forum beseft wat het verschil tussen zichzelf en Codfried/harriechristus zijn. En u zou nooit stellen dat de redeneringen van uw typetje in vroegere tijden bijzonder reëel waren, hetgeen impliceert dat ze dat nu niet meer zijn.
Als ik zeg dat de redeneringen vroeger bijzonder reëel waren, betekent dit niet dat ze vandaag niet meer reëel zijn. Ze zijn nog reëel, doch niet meer zo allesoverheersend. En hou op met mij als 'typetje' te omschrijven. Als je dit zo graag geloof, geloof het dan.

Ach, geen zorg, mijnheer Magnificat : laat ons dit maar bekijken als louter een schoonheidsfoutje. Er valt weliswaar nog één en ander bij te schaven aan uw typetje, maar laat dat u niet beletten om ons er mee te blijven verblijden : een beetje humor kan nooit kwaad.
Och als jij graag gelooft dat ik nep ben, geloof dan gewoon dat ik nep ben. En stop nu met zagen en ik denk er niet aan om jou te verblijden. Verblijd mij eens door te stoppen met zagen.

Derk de Tweede
24 november 2010, 20:34
Soms vraag ik mij echt af of u ons niet allemaal voor de gek houdt met uw kolder... Iemand zoals u kan toch gewoonweg niet bestaan?

-> :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly: :silly:

http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=fabiola+levend+kunstwerk&rlz=1R2GGIT_nl&aq=0&aqi=g3&aql=&oq=fabiola+le&gs_rfai=&fp=fe615ba245148f67

8-) 8-) 8-)

den dinges
25 november 2010, 00:09
Wat zit jij hier toch nu weer zo te bazelen?
Ja en dan?
Welbedankt voor uw onderschatten naar mijn persoon! Wat jij hier zegt is heel beledigend naar iedereen die mijn mening draagt. Waar haal jij de pretentie te stellen dat royalistische personen geen zelfbewustzijnszin hebben? Het is niet omdat we monarchist zijn, dat we daarom niet kunnen beseffen dat vele anderen onze mening achterhaald vinden.
Dus ik zou een dwaas moeten zijn? Eigenlijk een zware belediging, besef je dat? Ik denk dat iedereen hier op dit forum beseft wat het verschil tussen zichzelf en Codfried/harriechristus zijn.
Als ik zeg dat de redeneringen vroeger bijzonder reëel waren, betekent dit niet dat ze vandaag niet meer reëel zijn. Ze zijn nog reëel, doch niet meer zo allesoverheersend. En hou op met mij als 'typetje' te omschrijven. Als je dit zo graag geloof, geloof het dan.
Och als jij graag gelooft dat ik nep ben, geloof dan gewoon dat ik nep ben. En stop nu met zagen en ik denk er niet aan om jou te verblijden. Verblijd mij eens door te stoppen met zagen.

Hij HOOPT waarschijnlijk dat je nep bent, want het shockeert hem dat er mensen bestaan die zulk walgelijk uitschot als het koningshuis aanbidden als ware het een familie Gouden Kalveren...

guido 007
25 november 2010, 07:46
Pinkprins

guido 007
25 november 2010, 07:50
Zet hem in de frontlinies in Afghanistan met zijn roze broek, dan slagen al die homofobe moslims op de vlucht :lol:
" Hulp, ze laten janetten op ons los ,als je gesodomiseerd word, dan ga je naar de hel " :lol:
" Smeerlappen, rotte ongelovige honden, dat is vals spelen " !!:lol:

Ze hebben homo's nodig om van achter aan te vallen.

guido 007
25 november 2010, 07:53
Wow, ik ben echt wel onder de indruk !
Omdat iemand een roze broek draagt, wat hem trouwens beeldig staat, en wat zou kunnen aangeven dat hij net iets sterker in zijn schoenen staat dan al wie nu met hem lacht, wordt 'uitgescholden' voor homo ?
LVV ? Leve Verdraagzaam Vlaanderen ?


Hij moet maar niet in de kijker willen lopen.
Wie haalt het in Godsnaam in zijn hoofd om met een roze broek naar het leger te trekken.

De pinkprins.

Eigenzinnig
25 november 2010, 08:10
Hij HOOPT waarschijnlijk dat je nep bent, want het shockeert hem dat er mensen bestaan die zulk walgelijk uitschot als het koningshuis aanbidden als ware het een familie Gouden Kalveren...
Hem niet alleen...

en ze bestaan ook echt..er zijn geen ondergrenzen aan de waanzin van fans..