PDA

View Full Version : belgië krijgt ook europese nummerplaat


Garry
24 november 2010, 23:41
Ook wij gaan voor de bijl en rijden straks met een Europese nummerplaat. Als ze dan zijn zoals deze gaan ze zeker nummers te kort hebben.
http://www.4musketiers.be/2010/03/eindelijk-een-kenteken-voor-vrouwen.html

Busse87
24 november 2010, 23:48
:roll:

Het zou compleet zijn moest er een vrouw in die auto zitten in plaats van een man .

Yves38
24 november 2010, 23:57
Die kloteplaat past niet op mijn oldtimer.

Garry
25 november 2010, 00:18
:roll:

Het zou compleet zijn moest er een vrouw in die auto zitten in plaats van een man .Misschien is het er wel een. Pas op, er lopen rare modellen rond.;-)

Garry
25 november 2010, 00:23
Die kloteplaat past niet op mijn oldtimer.
Op een Cinquacento niet, nee.
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://lh3.ggpht.com/_A7oNLqZeIDY/SlrWM9g5fMI/AAAAAAAAIFE/g0s6S7g61z0/IMG_0442.JPG&imgrefurl=http://picasaweb.google.com/lh/photo/cNnognEteJ2GSWyXy4ztag&usg=__nV5CxCcE0h0svWeQmI1r5ssvs1o=&h=1200&w=1600&sz=946&hl=nl&start=0&zoom=0&tbnid=YYEOAG_36M7pqM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dcinquacento%26um%3D1%26hl%3Dnl%26lr%3 D%26sa%3DX%26as_qdr%3Dall%26biw%3D1024%26bih%3D551 %26tbs%3Disch:10%2C228&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=607&vpy=184&dur=171&hovh=113&hovw=150&tx=87&ty=73&ei=KZ7tTOGIC43oOfGC_MUB&oei=KZ7tTOGIC43oOfGC_MUB&esq=1&page=1&ndsp=8&ved=1t:429,r:6,s:0&biw=1024&bih=551
Ze zou er langs beide kanten 5 cm uit steken. Maar ge kunt ze altijd in twee zagen en dan de twee helften boven elkaar hangen.

Inno
25 november 2010, 00:27
belgië krijgt ook europese nummerplaat.

Krijgen we die? of mogen we die betalen?

Bierke
25 november 2010, 00:31
belgië krijgt ook europese nummerplaat.

Krijgen we die? of mogen we die betalen?
Ge krijgt die bij nieuwe inschrijving voor 20 euro
Crap trouwens veel te breed voor oude wagens
Maar daar zal d*bi*l Schouppe niet aan gedacht hebben .. zoals hij aan zoveel dingen niet gedacht heeft in't verleden

Garry
25 november 2010, 00:46
belgië krijgt ook europese nummerplaat.

Krijgen we die? of mogen we die betalen?Nee, ge KRIJGT de verplichting en ge MOET ze betalen. Maar ja, 't is zowat zoals gordels dragen in een cinquacento hé. Alleman denkt dan dat ge een rugzak aan hebt. Nu met die plaat voor en achter er op loopt ge kans dat hij niet meer vooruit gaat wegens teveel wind vangen.

Inno
25 november 2010, 00:47
Nog moeten betalen ook, een schande. Niemand heeft die domme platen gevraagd.

Garry
25 november 2010, 01:12
Nog moeten betalen ook, een schande. Niemand heeft die domme platen gevraagd.
Inderdaad, maar ze weten dan toch dat ge een EU burger bent hé. Voordien, met onze huidige platen, schijnbaar niet.
Ik denk eerder dat ze dat nu nog snel er door willen drukken omdat er teveel stemmen opgaan TEGEN europa en omdat we met onze huidige plaat de indruk gaven meer een vrijstaat te zijn zoals Zwitserland. Dat dit het anti EU gevoel nog sterker zou stimuleren en koren op de molen zou betekenen voor de separatisten.

Inno
25 november 2010, 01:15
Inderdaad, maar ze weten dan toch dat ge een EU burger bent hé. Voordien, met onze huidige platen, schijnbaar niet.
Ik denk eerder dat ze dat nu nog snel er door willen drukken omdat er teveel stemmen opgaan TEGEN europa en omdat we met onze huidige plaat de indruk gaven meer een vrijstaat te zijn zoals Zwitserland. Dat dit het anti EU gevoel nog sterker zou stimuleren en koren op de molen zou betekenen voor de separatisten.

Het lijkt erop dat ze dringend geld nodig hebben om het te kunnen droppen in de bodemloze putten. Wat is uw mening trouwens over de EU?

Mambo
25 november 2010, 01:18
Is dat om beter op de foto te staan of zo?
Snap niet goed de bedoeling van die plaat.

stropke
25 november 2010, 03:13
Het lijkt erop dat ze dringend geld nodig hebben om het te kunnen droppen in de bodemloze putten. Wat is uw mening trouwens over de EU?

Mijn mening over de EU is....:fist: x5

guido 007
25 november 2010, 07:39
:roll:

Het zou compleet zijn moest er een vrouw in die auto zitten in plaats van een man .

Ik geloof dat er ook afwijkende (maat) platen zijn.

guido 007
25 november 2010, 07:39
belgië krijgt ook europese nummerplaat.

Krijgen we die? of mogen we die betalen?

Dik betalen ja.

guido 007
25 november 2010, 07:41
Nee, ge KRIJGT de verplichting en ge MOET ze betalen. Maar ja, 't is zowat zoals gordels dragen in een cinquacento hé. Alleman denkt dan dat ge een rugzak aan hebt. Nu met die plaat voor en achter er op loopt ge kans dat hij niet meer vooruit gaat wegens teveel wind vangen.

Ge kunt ook een handvat op het dak monteren, ge hebt dan een chacoche.

Garry
27 november 2010, 01:38
Mijn mening over de EU is....:fist: x5

Idem.

Garry
27 november 2010, 01:51
Het lijkt erop dat ze dringend geld nodig hebben om het te kunnen droppen in de bodemloze putten. Wat is uw mening trouwens over de EU?Zoals ik hier al heel dikwijls heb verkondigd, een grote lege doos uitsluitend van nut voor politici die aan grootheidswaanzin lijden en er dik hun zakken aan vullen.

Snel de toer op gaan van Zwitserland voor dat we helemaal er als een geplukte kip bij lopen.

Met Europa ging het allemaal veel beter gaan. Ze moeten mij eens vertellen wat er nu al verbeterd is in België dankzij Europa. Voordien waren we mee een van de rijkste landen en nog even en staan we mee op het lijstje van Griekenland/Ierland en Portugal. Grote vooruitgang is dat hé?

Bovendien is Europa België in het kwadraat. Jaren hebben we gevochten om onderwijs en rechtzaken in het Nederlands. Met Europa is het in plaats van vooruitgang, 50 jaar terug in de tijd. Europees gerecht, daar moet ge met Nederlands niet komen want dan kun je het wel schudden. In België waren we +/- 130 jaar overdonderd door de Franstalige, zowel politiek als ook wat het leger betrof. In het Frans aub of "Pour les Flamands la même chose". Nu worden we overdonderd door het Engels en het Frans.

Ik ga hier maar stoppen met antwoord te geven op je vraag, ik zou anders nog meerdere pagina's kunnen vullen met anti Europa argumenten.

Adam Smith
28 november 2010, 00:44
Dus? Het wordt onderhand tijd, dat het land waar de EU is gevestigd, óók een Europees Nummerbord krijgt. Alle andere EU-landen (die er één hebben, zelfs de Britten!) hebben er aan kunnen wennen, dus toch zeker ook lukken in het land waar de politici zo voor het Europese project zijn? ;-)

MIP
2 december 2012, 19:42
de hollanders doen het nog steeds met 6-nummerige-platen ,
ook al zijn ze met 13 meloen

matthias999
2 december 2012, 20:16
de hollanders doen het nog steeds met 6-nummerige-platen ,
ook al zijn ze met 13 meloen

correctie: 17 miljoen.

MIP
2 december 2012, 20:20
13 miljoen nederlanders , 4 meloen buitenlanders

reservespeler
2 december 2012, 20:24
de hollanders doen het nog steeds met 6-nummerige-platen ,
ook al zijn ze met 13 meloen

En wij worden gedwongen om een nieuwe nummerplaat te nemen. Ze zijn extra streng bij de autokeuring, een slecht leesbare of beschadigde nummerplaat brengt uw veiligheid immers in het gedwang.

MIP
2 december 2012, 20:26
nooit een opmerking over gehad , ik was mn wagen dan ook ni om de 4 dagen

bij ons moest er een 7e letter op de plaat bijkomen omdat alle kombinaties echt op waren

Garry
2 december 2012, 20:49
Die kloteplaat past niet op mijn oldtimer.

Zaag er een stuk af hé, allee, van die plaat hé, niet van uwen oldtimer.

Garry
2 december 2012, 20:51
belgië krijgt ook europese nummerplaat.

Krijgen we die? of mogen we die betalen?
Ik heb niets gekregen. Allemaal te betalen en nog niet goedkoop ook niet.

Scorpio
2 december 2012, 20:53
bij ons moest er een 7e letter op de plaat bijkomen omdat alle kombinaties echt op waren

Bijlange niet. De combinaties volgens het schema ABC-123 waren op ja, maar in het schema 123-ABC zat men nog maar aan de C. Nog miljoenen mogelijkheden dus. Zelfs als die allemaal op waren kon men naar ABCD-12 gaan, of AB-1234, enz. Mogelijkheden zat zonder dat er een zevende cijfer bij moest. We konden gemakkelijk nog enkele decennia voort.

MIP
2 december 2012, 20:55
123-abc heeft men snel laten varen,
en maar goed ook want binnen 25 jaar zijn die ook oep,
dus heeft men mijn slimme advies gevolgd en er zeuven op ge drukt