PDA

View Full Version : Is football belangrijker dan de staatsschuld en asiel?


RASPOUTINE
2 december 2010, 12:10
Wanneer je de grenzen openzet voor asielzoekers zonder te weten wat je juist wil met hen en hoe dat je het allemaal gaat aanpakken, ben je dan in staat om een wereldbeker te organiseren?

Wanneer je zoveel schulden hebt en dat je nog niet weet hoe dat je deze gaat aanpakken, ben je dan in staat om een wereldbeker te organiseren?

Wanneer de rentevoet van de leningen elke dag stijgt en je al dat geld tot het bouwen en organiseren gaat moeten lenen, ben je dan in staat van een wereldbeker te organiseren?

Heeft dit te maken met algemeen belang of alleen maar met fanatieke die het onder alle voorwaarden willen?

Zij die naar het buitenland vliegen en met geld smijten tot promotie terwijl dat zij in België mensen op straat en in de koude achterlaten .

Wat voor mensen zijn dat?

Iets wat ik van Yves Leterme zeker niet had verwacht is dat wel allemaal goed bestuur volgens eigen christelijke geweten?

Allemaal om in zee te gaan met opnieuw…een corrupte organisatie.

Hebben wij in onze opvoeding niet geleerd dat wij onze schulden eerst moeten aflossen vooraleer wij er nieuwe maken?

En dat wij ook zeker moeten zijn dat wij alles wat wij lenen kunnen terugbetalen.

Waarom zegt Vlaanderen en dus Kris Peeters hier niets over, is Vlaanderen hiermee akkoord?

Geef de keizers en heersers (ook in de sabena zaak)van dit land “spelen” en brood en water voor het volk ( met of zonder pensioen).

Dit land wordt elke dag gekker en niemand die het vaststelt.

Volkvertegenwoordigers nemen hun loon zolang het maar kan wat hen het zwijgen oplegt, zelf de toekomst van de volgende generaties van eigen kinderen en kleinkinderen tellen niet meer mee.

Ook de pers die iets zou kunnen doen denkt alleen maar aan nu en niet aan later en de gevolgen.

Allemaal te gek voor woorden, zelf dat er nochtans elke dag meer bewijzen zich blijven opstappellen.
Het is alleen nog maar het momentum dat telt, nu pakken...
Wat met de volgende generaties die zich schijnbaar niets aantrekken is niet belangrijk.

De schoofzak
2 december 2010, 14:40
Alweer wat 'nieuw Vlaams': football in jouw titel, om een 'bid' te promoten.

Kijk eens naar de polls in de kranten De Morgen en De Standaard.
Dat draait hem om de 80 procent die tegen de WK in ons land is.

Tejokus
2 december 2010, 16:01
Alweer wat 'nieuw Vlaams': football in jouw titel, om een 'bid' te promoten.

Kijk eens naar de polls in de kranten De Morgen en De Standaard.
Dat draait hem om de 80 procent die tegen de WK in ons land is.

We willen graag maar we willen het niet betalen ;)
Wie is de grote winnaar? De portemonnee van de FIFA.

Tejokus
2 december 2010, 16:38
We willen graag maar we willen het niet betalen ;)
Wie is de grote winnaar? De portemonnee van de FIFA.

Het is Rusland geworden: gelukkig, wij zijn er van af ;)

Vette Pois(s)on
2 december 2010, 16:39
Plebs ziet graag voetbal, dan is het stil.

Garry
2 december 2010, 16:42
Plebs ziet graag voetbal, dan is het stil.Brood en spelen. We leven nog volop in het Romeinse tijdperk.

Herr Flick
2 december 2010, 16:43
Het is Rusland geworden: gelukkig, wij zijn er van af ;)

Jep, ... die extra tituee die de Poetin heeft ingezet, heeft de fifa in de juiste richting "getrokken" ... ;-)

Vanavond mijn fles scotch eens voor opendoen zie, ... voor 33 euro uitgespaard te hebben , weet ik al direct wat ik daarmee kan doen.

solidarnosc
2 december 2010, 17:09
Jep, ... die extra tituee die de Poetin heeft ingezet, heeft de fifa in de juiste richting "getrokken" ... ;-)

Vanavond mijn fles scotch eens voor opendoen zie, ... voor 33 euro uitgespaard te hebben , weet ik al direct wat ik daarmee kan doen.

Ik zou maar niet te vraag victorie kraaien. Ik vermoed dat de staat wel een andere reden zal vinden om die 33€ op te halen. ;-)

Sidharta
2 december 2010, 17:10
Het is Rusland geworden: gelukkig, wij zijn er van af ;)

Belgie en Nederland betalen te weinig steekpenningen en hebben te weinig maffia.

Boduo
2 december 2010, 17:36
Wanneer je de grenzen openzet voor asielzoekers zonder te weten wat je juist wil met hen en hoe dat je het allemaal gaat aanpakken, ben je dan in staat om een wereldbeker te organiseren?

Wanneer je zoveel schulden hebt en dat je nog niet weet hoe dat je deze gaat aanpakken, ben je dan in staat om een wereldbeker te organiseren?

Wanneer de rentevoet van de leningen elke dag stijgt en je al dat geld tot het bouwen en organiseren gaat moeten lenen, ben je dan in staat van een wereldbeker te organiseren?

Heeft dit te maken met algemeen belang of alleen maar met fanatieke die het onder alle voorwaarden willen?

Zij die naar het buitenland vliegen en met geld smijten tot promotie terwijl dat zij in België mensen op straat en in de koude achterlaten .

Wat voor mensen zijn dat?

Iets wat ik van Yves Leterme zeker niet had verwacht is dat wel allemaal goed bestuur volgens eigen christelijke geweten?

Allemaal om in zee te gaan met opnieuw…een corrupte organisatie.

Hebben wij in onze opvoeding niet geleerd dat wij onze schulden eerst moeten aflossen vooraleer wij er nieuwe maken?

En dat wij ook zeker moeten zijn dat wij alles wat wij lenen kunnen terugbetalen.

Waarom zegt Vlaanderen en dus Kris Peeters hier niets over, is Vlaanderen hiermee akkoord?

Geef de keizers en heersers (ook in de sabena zaak)van dit land “spelen” en brood en water voor het volk ( met of zonder pensioen).

Dit land wordt elke dag gekker en niemand die het vaststelt.

Volkvertegenwoordigers nemen hun loon zolang het maar kan wat hen het zwijgen oplegt, zelf de toekomst van de volgende generaties van eigen kinderen en kleinkinderen tellen niet meer mee.

Ook de pers die iets zou kunnen doen denkt alleen maar aan nu en niet aan later en de gevolgen.

Allemaal te gek voor woorden, zelf dat er nochtans elke dag meer bewijzen zich blijven opstappellen.
Het is alleen nog maar het momentum dat telt, nu pakken...
Wat met de volgende generaties die zich schijnbaar niets aantrekken is niet belangrijk.

100 % akkoord !
Ik had gegokt op Rusland. Blij dat ik voor één keer juist gokte.
We zullen er deze avond een glaasje op drinken. We hebben wel geen Vodka in huis...

Glenneke
2 december 2010, 17:38
Rusland, het enige land waarvan werd gezegd dat ze geen problemen zouden hebben om genoeg achter de hand geld op tafel te leggen, Eigenlijk had men best Engeland gekozen gewoon al om aan te tonen dat ze niet bang zijn voor de waarheid of om het signaal te geven dat ze vandaag wel eerlijk zijn.

WK '22 gaat trouwens naar Quatar nog zo'n olieland met veel geld om een handje toe te steken.

We weten nu genoeg over FIFA

Herr Flick
3 december 2010, 08:18
Ik zou maar niet te vraag victorie kraaien. Ik vermoed dat de staat wel een andere reden zal vinden om die 33€ op te halen. ;-)

Ja ge hebt ongetwijfeld gelijk, assielprofiteurs en werkschuw tuig genoeg om te onderhouden, kom ik heb er vanacht toch enen op gedronken... ;-)

Distel
3 december 2010, 08:27
Het is Rusland geworden: gelukkig, wij zijn er van af ;)

:thumbsup:

Boduo
3 december 2010, 08:36
Rusland, het enige land waarvan werd gezegd dat ze geen problemen zouden hebben om genoeg achter de hand geld op tafel te leggen, Eigenlijk had men best Engeland gekozen gewoon al om aan te tonen dat ze niet bang zijn voor de waarheid of om het signaal te geven dat ze vandaag wel eerlijk zijn.

WK '22 gaat trouwens naar Quatar nog zo'n olieland met veel geld om een handje toe te steken.

We weten nu genoeg over FIFA

Quatar ?
Kleiner dan Vlaanderen en +/- 800.000 inwoners.
Enige werkelijk beoefende sport: kameelrennen...
Ga daarmee naar de oorlog.

:| :? :|

Scherven A. Mok
3 december 2010, 09:04
Stop met voetbal kijken en het probleem lost zich vanzelf op.

guido 007
3 december 2010, 11:36
Stop met voetbal kijken en het probleem lost zich vanzelf op.

Een dikke, nee een heel dikke 2

CyberpunX
3 december 2010, 11:45
Een dikke, nee een heel dikke 2
3

Het is trouwens toch geen voetbal (/sport) meer, eerder gokken, omkoperij & geldcompetitie. Europa zou zich beter volledig van de FIFA afscheuren en terug een interne competitie beginnen. Zonder internationale transferspelers.

Boduo
3 december 2010, 11:51
3

Het is trouwens toch geen voetbal (/sport) meer, eerder gokken, omkoperij & geldcompetitie. Europa zou zich beter volledig van de FIFA afscheuren en terug een interne competitie beginnen. Zonder internationale transferspelers.

dat is een goed idee !
maar...tussen droom en daad staan praktische bezwaren

guido 007
3 december 2010, 12:26
dat is een goed idee !
maar...tussen droom en daad staan praktische bezwaren

Zoals?

Bovenbuur
3 december 2010, 12:30
3

Het is trouwens toch geen voetbal (/sport) meer, eerder gokken, omkoperij & geldcompetitie. Europa zou zich beter volledig van de FIFA afscheuren en terug een interne competitie beginnen. Zonder internationale transferspelers.

De wereld (of eigenlijk de voetballers van de wereld) zou zich moeten afsplitsen van de FIFA.

Wat niet zegt dat ik Rusland een slechte kandidaat vind hoor, ik vind het alleen vreemd dat een land dat corruptie pleegde de wedstrijd voor 2022 mag organiseren en een land waarvan de vrije pers de corruptie in de FIFA aan de kaak stelde er voor 2018 als eerste word uitgegooid.

fox
3 december 2010, 12:32
Quatar ?
Kleiner dan Vlaanderen en +/- 800.000 inwoners.
Enige werkelijk beoefende sport: kameelrennen...
Ga daarmee naar de oorlog.

:| :? :|


Ze zullen daar raar kijken als ze een horde marginale, zatte en halfnaakte Engelsen over de vloer krijgen.

De schoofzak
3 december 2010, 17:03
Ze zullen daar raar kijken als ze een horde marginale, zatte en halfnaakte Engelsen over de vloer krijgen.
1994 al vergeten ?

RASPOUTINE
4 december 2010, 13:02
Brood en spelen. We leven nog volop in het Romeinse tijdperk.

Als je de levensstandard van de leiders-ministers-parlementsleden-Europa enz... vergelijkt met de werkende mieren heb je inderdaad dat resultaat.

RASPOUTINE
4 december 2010, 13:03
Jep, ... die extra tituee die de Poetin heeft ingezet, heeft de fifa in de juiste richting "getrokken" ... ;-)

Vanavond mijn fles scotch eens voor opendoen zie, ... voor 33 euro uitgespaard te hebben , weet ik al direct wat ik daarmee kan doen.

33 euro :lol::lol: jij geloofd dus nog in politieke leugens..

RASPOUTINE
4 december 2010, 13:04
Belgie en Nederland betalen te weinig steekpenningen en hebben te weinig maffia.

Op welke planeet leef jij?

RASPOUTINE
4 december 2010, 13:05
100 % akkoord !
Ik had gegokt op Rusland. Blij dat ik voor één keer juist gokte.
We zullen er deze avond een glaasje op drinken. We hebben wel geen Vodka in huis...

Jij zult niet de enige zijn, nasdrovia!

RASPOUTINE
4 december 2010, 13:08
Ik zou maar niet te vraag victorie kraaien. Ik vermoed dat de staat wel een andere reden zal vinden om die 33€ op te halen. ;-)


Misschien gaat de man van Club en van jupiler wel aandringen voor een nieuw stadiom op de kosten van de gemeenschap.
Wat wil je het bier moet blijvcen lopen anders geen bonnussen...

RASPOUTINE
4 december 2010, 13:10
3

Het is trouwens toch geen voetbal (/sport) meer, eerder gokken, omkoperij & geldcompetitie. Europa zou zich beter volledig van de FIFA afscheuren en terug een interne competitie beginnen. Zonder internationale transferspelers.

Juist en waarom zouden wij dat moeten betalen, stadions, politie, veiligheid en zoverder.
Dat zij hun sponsors maar aanspreken..:lol:

RASPOUTINE
4 december 2010, 13:16
Voor asielzoekers die ze zelf naar hier hebben gebracht... niets, geen geld zegt Courart.
Hoeveel heeft de promotie gekost aan de gemeenschap?
Fussbal met haar Belgische sponsors in dit geval belangrijker dan mensen.

RASPOUTINE
4 december 2010, 13:20
Wanneer je de grenzen openzet voor asielzoekers zonder te weten wat je juist wil met hen en hoe dat je het allemaal gaat aanpakken, ben je dan in staat om een wereldbeker te organiseren?

Wanneer je zoveel schulden hebt en dat je nog niet weet hoe dat je deze gaat aanpakken, ben je dan in staat om een wereldbeker te organiseren?

Wanneer de rentevoet van de leningen elke dag stijgt en je al dat geld tot het bouwen en organiseren gaat moeten lenen, ben je dan in staat van een wereldbeker te organiseren?

Heeft dit te maken met algemeen belang of alleen maar met fanatieke die het onder alle voorwaarden willen?

Zij die naar het buitenland vliegen en met geld smijten tot promotie terwijl dat zij in België mensen op straat en in de koude achterlaten .

Wat voor mensen zijn dat?

Iets wat ik van Yves Leterme zeker niet had verwacht is dat wel allemaal goed bestuur volgens eigen christelijke geweten?

Allemaal om in zee te gaan met opnieuw…een corrupte organisatie.

Hebben wij in onze opvoeding niet geleerd dat wij onze schulden eerst moeten aflossen vooraleer wij er nieuwe maken?

En dat wij ook zeker moeten zijn dat wij alles wat wij lenen kunnen terugbetalen.

Waarom zegt Vlaanderen en dus Kris Peeters hier niets over, is Vlaanderen hiermee akkoord?

Geef de keizers en heersers (ook in de sabena zaak)van dit land “spelen” en brood en water voor het volk ( met of zonder pensioen).

Dit land wordt elke dag gekker en niemand die het vaststelt.

Volkvertegenwoordigers nemen hun loon zolang het maar kan wat hen het zwijgen oplegt, zelf de toekomst van de volgende generaties van eigen kinderen en kleinkinderen tellen niet meer mee.

Ook de pers die iets zou kunnen doen denkt alleen maar aan nu en niet aan later en de gevolgen.

Allemaal te gek voor woorden, zelf dat er nochtans elke dag meer bewijzen zich blijven opstappellen.
Het is alleen nog maar het momentum dat telt, nu pakken...
Wat met de volgende generaties die zich schijnbaar niets aantrekken is niet belangrijk.


De storm kan gaan liggen, de eerste minister neemt de verwachte leiding.

http://www.vandaag.be/binnenland/53499_yves-leterme-niet-langer-ruzie-over-asielcrisis.html

Ontslagnemend of niet hij blijft de eerste minister, anders kan hij het in deze onaangename momenten beter afstappen.
Ook de open-vld wil dat, maar deze keer moet iedereen blijven.. :lol::lol:

Wisord
5 december 2010, 12:03
Brood en spelen. We leven nog volop in het Romeinse tijdperk.


Idd

Dixie
5 december 2010, 12:10
tuurlijk is football belangrijker dan asiel ...

RASPOUTINE
10 december 2010, 12:40
tuurlijk is football belangrijker dan asiel ...

Goed, maar dan moeten die mensen dringend zorgen voor sponsoring.
Of denk jij dat net zoals met de kerk iedereen moet betalen en dat ook wil?
Misschien kunnen bepaalde mensen in die wereld een deel van hun bonnussen ter beschikking stellen...:lol::lol: