PDA

View Full Version : de ziekenbonden gaan nog een keer hun zakken vullen ze


brother paul
3 december 2010, 09:33
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20101203_013

de vakantiecentra gebruiken voor asielopvang...

Schelfie
3 december 2010, 09:56
Heb me vorig jaar als Rode Kruis vrijwilliger me ingezet om daklozen te helpen door tenten op te zetten. Doe ik nooit meer. Kreeg dikwijls kwade blikken en razende asielzoekers tegen me die geen tent wouden hebben maar een hotelkamer. Ondankbaarheis is 's werelds loon. In mijn ogen kunnen ze nu de pot op.

Txiki
3 december 2010, 10:28
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20101203_013

de vakantiecentra gebruiken voor asielopvang...

:cheer: goed initiatief :cheer:

een andere mogelijkheid is mensen als brother paul onderbrengen in die centra, en daklozen en asielzoekers in brother paul's huis

brother paul
3 december 2010, 11:38
:cheer: goed initiatief :cheer:

een andere mogelijkheid is mensen als brother paul onderbrengen in die centra, en daklozen en asielzoekers in brother paul's huis

het initiatief is goed, daar moet je niet aan twijfelen, maar lege vakantiecentra zullen wel peperduur aan hotelprijs gefactureerd worden.. En daar gaat het mij over.


en weet je, wat voor kieken is die coulgar, hij betaalt liever een hotel dan een bus naar een 'kazerne ' ???

guido 007
3 december 2010, 11:40
Verkeerd signaal.
Alleen onderdak geven aan asielzoekers die nog niet uitgeprocedeerd zijn.

De schoofzak
3 december 2010, 16:58
Verkeerd signaal.
Alleen onderdak geven aan asielzoekers die nog niet uitgeprocedeerd zijn.
Wel, dat vind ik nu niet.

Van mij moet niemand buiten slapen. Zeker niet bij vriesweer.

Terugsturen voor heel wat nationaliteiten, de dag na de aanvraag en verwerping van de asielvraag, daarentegen ...
en voor andere nationaliteiten binnen veeeel kortere beslissingstermijnen ...


(noot: we zijn toch een raar land: in Brussel moeten mensen slapen in de stations of op straat in portalen, maar een Vlaams echtpaar dat eens overnacht in hun mobilhome op een parking in Oostende of Middelkerke ... die krijgen een boete.)