PDA

View Full Version : Stéphane Résimont Pro en Contra


revenge
19 december 2010, 11:09
ANDERLECHT - Omdat hij niet geloofde dat de politie de daders echt zou zoeken, ging Stéphane Résimont uit Anderlecht zelf op zoek naar de drie aanranders van zijn dochter. Een maand lang patrouilleerde de dokter door zijn buurt. Tot hij de jongens te pakken kreeg.
Even stond hij voor een dilemma. Zou hij enkele vrienden bellen en het probleem zelf oplossen? Of toch maar naar de politie bellen? Hij deed uiteindelijk de twee. Maar de politie was het eerst ter plaatse. De jongens werden opgepakt en meegevoerd naar het commissariaat.

Een van hen mocht vrijwel onmiddellijk weer naar huis. De ander moest voor de jeugdrechter verschijnen, maar werd nadien ook naar huis gestuurd. 'Precies zoals ik had verwacht', zegt Stéphane Résimont. 'Maar ik laat het hier niet bij. Ik ga ze weer zoeken. En wat er gebeurt als ik ze vind? Dat zien we dan wel.'

Wat zou je doen als het je eigen kind overkomt ????

Txiki
19 december 2010, 11:44
ANDERLECHT - Omdat hij niet geloofde dat de politie de daders echt zou zoeken, ging Stéphane Résimont uit Anderlecht zelf op zoek naar de drie aanranders van zijn dochter. Een maand lang patrouilleerde de dokter door zijn buurt. Tot hij de jongens te pakken kreeg.
Even stond hij voor een dilemma. Zou hij enkele vrienden bellen en het probleem zelf oplossen? Of toch maar naar de politie bellen? Hij deed uiteindelijk de twee. Maar de politie was het eerst ter plaatse. De jongens werden opgepakt en meegevoerd naar het commissariaat.

Een van hen mocht vrijwel onmiddellijk weer naar huis. De ander moest voor de jeugdrechter verschijnen, maar werd nadien ook naar huis gestuurd. 'Precies zoals ik had verwacht', zegt Stéphane Résimont. 'Maar ik laat het hier niet bij. Ik ga ze weer zoeken. En wat er gebeurt als ik ze vind? Dat zien we dan wel.'

Wat zou je doen als het je eigen kind overkomt ????

Bronverwijzing?

Xenophon
19 december 2010, 11:56
ANDERLECHT - Omdat hij niet geloofde dat de politie de daders echt zou zoeken, ging Stéphane Résimont uit Anderlecht zelf op zoek naar de drie aanranders van zijn dochter. Een maand lang patrouilleerde de dokter door zijn buurt. Tot hij de jongens te pakken kreeg.
Even stond hij voor een dilemma. Zou hij enkele vrienden bellen en het probleem zelf oplossen? Of toch maar naar de politie bellen? Hij deed uiteindelijk de twee. Maar de politie was het eerst ter plaatse. De jongens werden opgepakt en meegevoerd naar het commissariaat.

Een van hen mocht vrijwel onmiddellijk weer naar huis. De ander moest voor de jeugdrechter verschijnen, maar werd nadien ook naar huis gestuurd. 'Precies zoals ik had verwacht', zegt Stéphane Résimont. 'Maar ik laat het hier niet bij. Ik ga ze weer zoeken. En wat er gebeurt als ik ze vind? Dat zien we dan wel.'

Wat zou je doen als het je eigen kind overkomt ????

Je moet zelf doen wat moet gebeuren vermits de politie/gerecht het te druk heeft met de belgicistische pedofiele kerk te beschermen.

revenge
19 december 2010, 13:17
We hebben hier zoiemand nodig als -Batman-
Een moderne wreker
Of lees ik teveel boekjes ???

stropke
19 december 2010, 15:02
Oeps, niet gezien maar mijn reactie staat hier al in draad van "Flikken heropvoeden"
Heeft er ook wel verband mee.
En BTW, pa heeft groot gelijk.
http://forum.politics.be/showthread.php?p=5174457#post5174457

filosoof
19 december 2010, 16:48
Bronverwijzing?Het staat op tientallen internetsites uitgesmeerd in de twee landstalen:

http://www.google.com/search?hl=&q=Anderlecht+St%C3%A9phane+R%C3%A9simont&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGGL_en___BE233&ie=UTF-8
De groep Standaard-Nieuwblad vermeldt 't, de groep Hersant (Le Soir, LLB, DH) ook

Steeds +/- dezelfde tekst. Het lijkt wel een perscommuniquee
Of 't waar is of niet is dan weer een andere zaak.

filosoof
19 december 2010, 17:02
We hebben hier zoiemand nodig als -Batman-
Een moderne wreker
Of lees ik teveel boekjes ???Ja

Kodo Kodo
19 december 2010, 17:04
Of 't waar is of niet is dan weer een andere zaak.

Wacht nog even tot we zeker zijn dat het mohammedanen zijn. Stel je voor dat je voor autochtonen de moeite zou doen om de feiten in twijfel te trekken!

Maar het gevaar is niet groot.

grimbergen
19 december 2010, 17:12
Wacht nog even tot we zeker zijn dat het mohammedanen zijn. Stel je voor dat je voor autochtonen de moeite zou doen om de feiten in twijfel te trekken!

Maar het gevaar is niet groot.

2 yep

:lol:

daiwa
19 december 2010, 18:43
2 yep

:lol:

3!

den dinges
19 december 2010, 19:14
Het staat op tientallen internetsites uitgesmeerd in de twee landstalen:

http://www.google.com/search?hl=&q=Anderlecht+St%C3%A9phane+R%C3%A9simont&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGGL_en___BE233&ie=UTF-8
De groep Standaard-Nieuwblad vermeldt 't, de groep Hersant (Le Soir, LLB, DH) ook

Steeds +/- dezelfde tekst. Het lijkt wel een perscommuniquee
Of 't waar is of niet is dan weer een andere zaak.

Ja, dat mag niet, hé ? Een " witte " die zich verdedigd, stel je voor !!

den dinges
19 december 2010, 19:17
3!

44444444444444444444444444444444

stropke
19 december 2010, 20:21
Ja, dat mag niet, hé ? Een " witte " die zich verdedigd, stel je voor !!

Hoezo een "witte" als contrast met bruin?
Staat er dan dat daders getint zijn? Heb dat nergens kunnen lezen of uit opmaken. Kunnen dus ook autochtone boefjes geweest zijn die op geld uit waren.
Maar wie dan ook, het is misdadig.

Pieter B
19 december 2010, 23:37
Hoezo een "witte" als contrast met bruin?
Staat er dan dat daders getint zijn? Heb dat nergens kunnen lezen of uit opmaken. Kunnen dus ook autochtone boefjes geweest zijn die op geld uit waren.
Maar wie dan ook, het is misdadig.

Volgens mij verwijst hij eerder naar het feit dat Allochtone families wel vaker het recht in eigen handen nemen.