PDA

View Full Version : oostende in de klinsh met Albert II


Garry
22 december 2010, 16:45
Dat hebt ge als ge een publieke bekendheid bent hé. Hij kan ook altijd aftreden als hij dit niet wil meemaken.
http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty/article/detail/1198365/2010/12/21/Koning-misnoegd-over-promocampagne-Oostende.dhtml

Sukkelaar13
23 december 2010, 08:46
Dat hebt ge als ge een publieke bekendheid bent hé. Hij kan ook altijd aftreden als hij dit niet wil meemaken.
http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty/article/detail/1198365/2010/12/21/Koning-misnoegd-over-promocampagne-Oostende.dhtml

Prachtig van Oostende ; er gewoon hun broek aan vegen.

circe
23 december 2010, 08:51
Maar allez zeg! nu heeft diene mens voor zijn schamel inkomen al kweeniehoehard moeten optreden dit jaar en nu betalen ze hem geeneens om fottomoddel te zijn.

Txiki
23 december 2010, 08:54
Voor één keer dat iemand spontaan het portret van die pippo wil gebruiken, is het weer niet goed... :lol:

Garry
23 december 2010, 18:45
Prachtig van Oostende ; er gewoon hun broek aan vegen.West Vlaminge hé. Das ni gelik aol de reste von de Vlaominge wé .'z -Ein verzekerst een betsche steirkere karaktere.

Garry
23 december 2010, 18:57
Maar allez zeg! nu heeft diene mens voor zijn schamel inkomen al kweeniehoehard moeten optreden dit jaar en nu betalen ze hem geeneens om fottomoddel te zijn.Als het voor in de boekjes te verschijnen is met de rest van zijn meute, dan stoort hij er zich ander's ook niet aan dat al die foto's daar ongevraagd in komen. Dan geniet hij van zijn bekendheid.

Spijtig , ik zou ze anders met veel liefde tonen, maar ik kan mij niet herinneren dat er ooit foto's gepubliceerd zijn geweest van zijn broer Boudewijn, toen die jaren geleden in Antwerpen bekogeld werd met tomaten, waardoor hij nadien nooit meer zelf naar daar is durven te komen, buiten een enkele keer dan dat hij zich per helikopter daar heeft laten brengen, langs de kortste weg tot op de plaats van bestemming, en even kort en zo snel mogelijk als een dief in de nacht weer terug weg.
Ja,... Antwerpenaren,... ook een speciaal ras hoor.

fonne
23 december 2010, 20:41
Prachtig van Oostende ; er gewoon hun broek aan vegen.

Hoe durven ze, een provinciestadje dat alles, maar dan ook alles, te danken heeft aan het feit dat de maïtresse van Leopold-II er resideerde. En die gaan nu de koning even belachelijk maken? Foei.

Tejokus
23 december 2010, 20:49
De koning is een openbaar figuur.
Wettelijk is het niet nodig om toestemming te vragen.

Het zit hem meer in de slogan.... ;)

Fozzie
23 december 2010, 22:40
Hoe durven ze, een provinciestadje dat alles, maar dan ook alles, te danken heeft aan het feit dat de maïtresse van Leopold-II er resideerde. En die gaan nu de koning even belachelijk maken? Foei.


Daar heeft hij de Stad Oostende niet voor nodig, hoor ;-)

djimi
23 december 2010, 23:37
En dan zijn er slimmeriken die er nog een schepje bovenop doen:

http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty/article/detail/1198978/2010/12/22/Martini-en-Makro-gebruiken-kerstboodschap-koning-voor-reclame.dhtml

"Twee bedrijven gebruiken de kerstboodschap van Koning Albert II in een reclamecampagne. Het paleis is hier zeer ontstemd over."

:lol:

Fozzie
23 december 2010, 23:57
En dan zijn er slimmeriken die er nog een schepje bovenop doen:

http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty/article/detail/1198978/2010/12/22/Martini-en-Makro-gebruiken-kerstboodschap-koning-voor-reclame.dhtml

"Twee bedrijven gebruiken de kerstboodschap van Koning Albert II in een reclamecampagne. Het paleis is hier zeer ontstemd over."

:lol:

Lap, de koning kan gewoon er zelf voor zorgen dat hij die 52 flessen Martini Brut wint. Pfff, dan zijn mijn kansen verkeken en is het enige vlak waar hij zich nog een beetje kon nuttig maken ook helemaal naar de maan. ;-)

Kan hij zich niet gewoon laten sponsoren voor zo'n spellekes (net zoals andere BW's), dan zijn dat weer belastingen gespaard ;)

djimi
24 december 2010, 00:04
Lap, de koning kan gewoon er zelf voor zorgen dat hij die 52 flessen Martini Brut wint. Pfff, dan zijn mijn kansen verkeken en is het enige vlak waar hij zich nog een beetje kon nuttig maken ook helemaal naar de maan. ;-)

Kan hij zich niet gewoon laten sponsoren voor zo'n spellekes (net zoals andere BW's), dan zijn dat weer belastingen gespaard ;)

Mmm, interessante invalshoek :-)

Welk(e) spelleke(s) en welk(e) merk(en) komt(/komen) in aanmerking als mogelijke sponsor voor zoiets debiel als een koning?

"Hoger/lager" of "Ter land, ter zee en in de lucht", misschien?

Ik volg de ontwikkelingen en tendensen in Spellekesland niet zo op de voet, maar wellicht zitten hier - zelfs in deze draad - wel experts?

Ook qua merk(en) schiet mij niet onmiddellijk iets te binnen.

Schelfie
24 december 2010, 00:07
Hahahaha! Vind zowel de campagne van Oostende als die van de Macro en Martini wel goed gevonden.
En wat zit hij te zagen? Het is een publiek figuur die door zijn inwoners (dus ook die van Oostende en die 2 bedrijven) miljarden per jaar krijgt. En dan zit hij te mekkeren dat zijn gezicht eens positief wordt gebruikt?

Garry
24 december 2010, 01:11
Lap, de koning kan gewoon er zelf voor zorgen dat hij die 52 flessen Martini Brut wint. Pfff, dan zijn mijn kansen verkeken en is het enige vlak waar hij zich nog een beetje kon nuttig maken ook helemaal naar de maan. ;-)

Kan hij zich niet gewoon laten sponsoren voor zo'n spellekes (net zoals andere BW's), dan zijn dat weer belastingen gespaard ;)Zoals de Paff op de kraag van zijn hemd. maar welke firma zou daar geld aan geven aan zo een lopend reclamebord dat hier kwassie nooit te zien is en 80 % van de tijd ergens verdoken zit in 't buitenland.

Ge ziet, zelfs daarvoor deugt hij niet.;-)