PDA

View Full Version : Minister bla bla bla ...


elsina
29 december 2010, 11:22
http://s2.hbvl.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/02/19/420930/kris-peeters-vraagt-vrt-meer-duidelijkheid-rond-rode-knop_5_460x0.jpg

Hij ging de Opel redden, hij ging een brug over Antwerpen bouwen of een tunnel onder Antwerpen, hij ging de wegen grondig aanpakken, zware investeringen uitvoeren, zelfs een berg zou hij eens grondig aanpakken. Echter er komt allemaal niets van in huis, veel blablabla :evil:

system
29 december 2010, 12:52
http://s2.hbvl.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/02/19/420930/kris-peeters-vraagt-vrt-meer-duidelijkheid-rond-rode-knop_5_460x0.jpg

Hij ging de Opel redden, hij ging een brug over Antwerpen bouwen of een tunnel onder Antwerpen, hij ging de wegen grondig aanpakken, zware investeringen uitvoeren, zelfs een berg zou hij eens grondig aanpakken. Echter er komt allemaal niets van in huis, veel blablabla :evil:

En terwijl Peeters tevergeefs de bergen beklom, ploetert de Vlaamse regering maar verder. En ze maken er met vaste regelmaat een puinhoop van door hun regelneverij. Precies of ze de Hollanders achterna willen gaan. Met NVA-er Muyters op kop.

Nu heeft hij zogzegd de bouwregels voor tuinhuisjes en veranda's en dies meer zogezegd 'versoepeld' (sic). Edoch, het is nu zo gecompliceerd geworden dat er nu al ettelijke gemeenten zijn die weigeren de nieuwe regels toe te passen. Wat een stelletje vetbetaalde onbekwamen in de huidige Vlaamse regering!

De schoofzak
29 december 2010, 12:54
Hij ging eens een gesprek voeren van gemeenschap tot gemeenschap, maar kwam terug thuis nadat ze hem een ferme sjot tegen zijn familiejuwelen verkocht hadden ...

en nu is hij, van alle niet V-partijen, volgens mij de minst slechte politieker.

(zijn communicatie van 'ik deel centen uit' vanuit Zuid-Amerika, was een grote flater natuurlijk)

Glenneke
29 december 2010, 18:15
Leterme had eens 5 minuten politieke moed
en dirupo ging eens premier worden omdat hij de Vlamingen had begrepen (volgens OVV niet dus)

DONG ZHUO
29 december 2010, 23:14
hop paardje hop,
de peeters wil bergop...
bergje niet bedwongen,
water in de longen....
hoogte-ziekte is hiermee
géén allergie aan een te hoge pree !

De schoofzak
30 december 2010, 12:29
Hij ging eens een gesprek voeren van gemeenschap tot gemeenschap, maar kwam terug thuis nadat ze hem een ferme sjot tegen zijn familiejuwelen verkocht hadden ...

en nu is hij, van alle niet V-partijen, volgens mij de minst slechte politieker.

(zijn communicatie van 'ik deel centen uit' vanuit Zuid-Amerika, was een grote flater natuurlijk)

Ik had wel meer reactie verwacht op (of tegen) mijn stellingname dat Peeters de minst slechte politieker is van alle partijen die niet tot de V-kern behoren.

guido 007
30 december 2010, 12:35
http://s2.hbvl.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/02/19/420930/kris-peeters-vraagt-vrt-meer-duidelijkheid-rond-rode-knop_5_460x0.jpg

Hij ging de Opel redden, hij ging een brug over Antwerpen bouwen of een tunnel onder Antwerpen, hij ging de wegen grondig aanpakken, zware investeringen uitvoeren, zelfs een berg zou hij eens grondig aanpakken. Echter er komt allemaal niets van in huis, veel blablabla :evil:

En wat is uw stelling?