PDA

View Full Version : Tram 1 Gaat Vertrekken !!!!


pegasus6869
11 januari 2011, 12:21
http://www.vandaag.be/binnenland/56367_belgie-rukt-op-in-lijstje-met-bankroetlanden.html

WE ZITTEN REEDS OP TRAM 1 VAN DE SUKKELAARSLANDJES .
DANK ZIJ ONZE " SUPERVERKOZENEN "
ZE DOEN LIEVER MEE AAN SPELLEKES OP DE TV !!!!

bgf324
11 januari 2011, 12:37
uhm?

leuri
11 januari 2011, 12:44
http://www.vandaag.be/binnenland/56367_belgie-rukt-op-in-lijstje-met-bankroetlanden.html

WE ZITTEN REEDS OP TRAM 1 VAN DE SUKKELAARSLANDJES .
DANK ZIJ ONZE " SUPERVERKOZENEN "
ZE DOEN LIEVER MEE AAN SPELLEKES OP DE TV !!!!

Uw capslock is blijkbaar blijven hangen, en aan uw inhoudelijke opmerkingen te zien denk ik dat je best naar een helpdesk belt om daar te vragen hoe je dit terug kan uitzetten.

Peterken
11 januari 2011, 12:49
Aan spelletjes? Welke dan? De slimste mens? Politici hebben ook nog een leven naast hun Politieke taak geloof ik zo toch? Politici kloppen al heel veel uren vaak meer dan het dubbele van de gewone werkende mens.

Dat het beleid beter kan is daartegen wel een waarheid als een koe.

Herr Flick
11 januari 2011, 13:04
http://www.vandaag.be/binnenland/56367_belgie-rukt-op-in-lijstje-met-bankroetlanden.html

WE ZITTEN REEDS OP TRAM 1 VAN DE SUKKELAARSLANDJES .
DANK ZIJ ONZE " SUPERVERKOZENEN "
ZE DOEN LIEVER MEE AAN SPELLEKES OP DE TV !!!!

Ik vind dat ze moeten doordoen tot we effectief op 1 staan.

pegasus6869
11 januari 2011, 13:12
Uw capslock is blijkbaar blijven hangen, en aan uw inhoudelijke opmerkingen te zien denk ik dat je best naar een helpdesk belt om daar te vragen hoe je dit terug kan uitzetten.

Oei ,oei,oei Dit is hier een serieus manneke zie.Hou jullie handjes maar eerst eens boven eigen hoofd.Ik denk, en schrijf hoe IK wil,en niet anders.

Neil13
11 januari 2011, 14:11
Uw capslock is blijkbaar blijven hangen, en aan uw inhoudelijke opmerkingen te zien denk ik dat je best naar een helpdesk belt om daar te vragen hoe je dit terug kan uitzetten.

:thumbsup: groot gelijk

pinarello
11 januari 2011, 14:18
http://www.vandaag.be/binnenland/56367_belgie-rukt-op-in-lijstje-met-bankroetlanden.html

WE ZITTEN REEDS OP TRAM 1 VAN DE SUKKELAARSLANDJES .
DANK ZIJ ONZE " SUPERVERKOZENEN "
ZE DOEN LIEVER MEE AAN SPELLEKES OP DE TV !!!!

Kan u ons ook uitleggen waarom we dit aan die superverkozenen te danken hebben of was het gewoon de bedoeling uw frustraties van u af te schrijven zonder dat u tegenwind krijgt?

rookie
11 januari 2011, 14:56
http://www.vandaag.be/binnenland/56367_belgie-rukt-op-in-lijstje-met-bankroetlanden.html

WE ZITTEN REEDS OP TRAM 1 VAN DE SUKKELAARSLANDJES .
DANK ZIJ ONZE " SUPERVERKOZENEN "
ZE DOEN LIEVER MEE AAN SPELLEKES OP DE TV !!!!

In welk spelletje speelt Dirupo mee?

Tejokus
11 januari 2011, 16:31
In welk spelletje speelt Dirupo mee?

Sorry, ik kijk niet naar de RAI ;)

Tejokus
11 januari 2011, 16:32
http://www.vandaag.be/binnenland/56367_belgie-rukt-op-in-lijstje-met-bankroetlanden.html

WE ZITTEN REEDS OP TRAM 1 VAN DE SUKKELAARSLANDJES .
DANK ZIJ ONZE " SUPERVERKOZENEN "
ZE DOEN LIEVER MEE AAN SPELLEKES OP DE TV !!!!

Ja en dan?

fabianen
11 januari 2011, 17:22
Eindelijk iemand die begint te beseffen dat Vlaanderen boven Wallonië gaat stellen.Altijd dat ja zegmaatschappij tegenover de Koning,nu is het gedaan,eindelijk iemand die zegt direct foert!

Pelgrim
11 januari 2011, 17:25
Ik vind dat ze moeten doordoen tot we effectief op 1 staan.

Absoluut, maar de VS verslaan in debiliteit is gewoon onmogelijk :-(

pegasus6869
11 januari 2011, 17:54
Kan u ons ook uitleggen waarom we dit aan die superverkozenen te danken hebben of was het gewoon de bedoeling uw frustraties van u af te schrijven zonder dat u tegenwind krijgt?

België rukt pijlsnel op in een ranglijst van landen die bankroet dreigen te gaan. Ons land prijkt nu op de 16 de plaats terwijl we eind september nog bij de middenmoters op plaats 37 stonden.


Het lijstje wordt aangevoerd door Griekenland dat 58,8 procent kans op bankroet wordt toegeschreven. België heeft volgens de lijst 17,9 procent kans om failliet te gaan.

Het onderzoeksbureau Credit Market Analysis (CMA) stelt die lijst op en baseert zich op de verzekeringskost die grote obligatie-beleggers moeten betalen tegen de mogelijke wanbetaling door een staat.

Het beleggersvertrouwen in ons land brokkelt af (omdat er geen maatregelen genomen worden) - wat wel in onze buurlanden gebeurt - om de overheidsschuld af te bouwen. Het uitblijven van een communautair akkoord en uitspraken over het splitsen van België - het fameuze "plan B" van Elio Di Rupo - vergroten het wantrouwen.

De premie die kopers van Belgische staatsleningen betalen om zich te verzekeren tegen wanbetaling steeg van 129.000 euro per 10 miljoen euro eind september naar nu 220.000 tot 250.000 euro. Het is voor het eerst dat België in de top 20 opduikt. Het lijstje wordt elk kwartaal geüpdatet

Lees regeltje (omdat er geen maatregelen genomen worden)EN.....wie moet er maatregelen nemen denkt u?????? ik, of u soms......U weet wel wie zeker !!

pegasus6869
11 januari 2011, 17:56
In welk spelletje speelt Dirupo mee?

Dat doen ze allemaal al meer dan 200 dagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pegasus6869
11 januari 2011, 17:57
uhm?

verkoudheid soms ?Ja het is de tijd hé.

Boduo
11 januari 2011, 20:00
België rukt pijlsnel op in een ranglijst van landen die bankroet dreigen te gaan. Ons land prijkt nu op de 16 de plaats terwijl we eind september nog bij de middenmoters op plaats 37 stonden.

Lees regeltje (omdat er geen maatregelen genomen worden)EN.....wie moet er maatregelen nemen denkt u?????? ik, of u soms......U weet wel wie zeker !!

Zolang de waalse onderhandelaars niet inzien dat het gedaan is om elk jaar met 12.700.000.000 € gesponsord te worden door de Vlamingen, gaat het bergaf.
Noch min, noch meer.

Yves38
11 januari 2011, 20:43
Als we BE splitsen, kunnen we eindelijk al die kul achter ons laten en dan kunnen de Walen hun zin doen : niets doen en op hun luie krent zitten.

Rr00ttt
11 januari 2011, 20:49
http://www.vandaag.be/binnenland/56367_belgie-rukt-op-in-lijstje-met-bankroetlanden.html

WE ZITTEN REEDS OP TRAM 1 VAN DE SUKKELAARSLANDJES .
DANK ZIJ ONZE " SUPERVERKOZENEN "
ZE DOEN LIEVER MEE AAN SPELLEKES OP DE TV !!!!

Aah ja. En een nieuwe regering met beleid op PS maat (i.e. smijt het geld maar langs ramen en deuren naar buiten) zal wél vertrouwen wekken volgens u?

bgf324
11 januari 2011, 21:02
verkoudheid soms ?Ja het is de tijd hé.

Er zijn al talrijke topics over op dit forum

Pelgrim
12 januari 2011, 00:21
Curieus dat men nog steeds gelooft dat Vlaanderen zonder de Walen het wel zou kunnen. Onwaarschijnlijk hoe men de economische fundamenten van €uropa hier straal negeert.
Als de €U crasht, crasht iedereen mee. Ook Duitsland, ook Nederland, ook Vlaanderen. De staatsschuld is hier dan wel "lager" dan in de Latijnse landen (is Griekenland tegenwoordig ook al Latijns?) maar nog steeds veel te hoog. En het is al helemaal naïef te denken dat Vlaanderen volledig buiten schot zal blijven als er weer een financiële crisis uitbreekt.
KBC en Dexia zitten in slechte papieren.

Tejokus
12 januari 2011, 13:19
Curieus dat men nog steeds gelooft dat Vlaanderen zonder de Walen het wel zou kunnen. Onwaarschijnlijk hoe men de economische fundamenten van €uropa hier straal negeert.
Als de €U crasht, crasht iedereen mee. Ook Duitsland, ook Nederland, ook Vlaanderen. De staatsschuld is hier dan wel "lager" dan in de Latijnse landen (is Griekenland tegenwoordig ook al Latijns?) maar nog steeds veel te hoog. En het is al helemaal naïef te denken dat Vlaanderen volledig buiten schot zal blijven als er weer een financiële crisis uitbreekt.
KBC en Dexia zitten in slechte papieren.

En als Portugal valt dan hangen wij ook.
(blijkt nu opgelost hoor ik net)

En niet te hoog oplopen (sterk geloven in) met Duitsland.
Miljoenen mensen werken er aan honger-lonen (één-euro-jobs)
en meer dan 3 miljoen zijn werkloos.
En dat gaat, net als hier, over opgepoetste cijfers.

Frankrijk en Merkel ZIJN Europa;)
Die hebben de € gered En een aantal landen waarnaar ze exporteren.
De Duitse export boomt, zal wel zijn...

Vito
12 januari 2011, 13:30
Oei ,oei,oei Dit is hier een serieus manneke zie.Hou jullie handjes maar eerst eens boven eigen hoofd.Ik denk, en schrijf hoe IK wil,en niet anders.

Dat klinkt niet erg vriendelijk.