PDA

View Full Version : Rapport van VBO


Het Skill Effect
30 mei 2004, 20:18
Herinnert u zich nog het rapport dat u kreeg van de VBO?

Samen met uw geestige vriend Bert Anciaux was u serieus gebuisd!


Wat is uw repliek op het standpunt van VBO?

Het Skill Effect
1 juni 2004, 11:06
Ter verduidelijking:


VBO gaf een evaluatie aan de volksvertegenwoordigers die voor de ondernemers in België een belangrijke rol spelen.

Uw departement werd ook geëvalueerd en kreeg niet zo'n denderende score.


Wat is uw antwoord hierop?

Het Skill Effect
1 juni 2004, 20:28
Kan u op z'n minst uitleggen wat er door het VBO over u werd gezegd?

Vincent Van Quickenborne
1 juni 2004, 23:15
Het feit dat het VBO niet te spreken was over administratieve vereenvoudiging bewijst dat men er goed aan gedaan heeft een staatssecretaris voor administratieve vereenvoudiging aan te stellen.

Enkele maanden na mijn aanstelling kon men mij moeilijk afrekenen op mijn beleid. Tegen het einde van de legislatuur zal blijken of ik mijn werk al dan niet goed gedaan heb.

zorroaster
1 juni 2004, 23:37
Het feit dat het VBO niet te spreken was over administratieve vereenvoudiging bewijst dat men er goed aan gedaan heeft een staatssecretaris voor administratieve vereenvoudiging aan te stellen.

Enkele maanden na mijn aanstelling kon men mij moeilijk afrekenen op mijn beleid. Tegen het einde van de legislatuur zal blijken of ik mijn werk al dan niet goed gedaan heb.

Aangezien u in West-Vlaanderen lijsttrekker bent voor de VLD, zou die legislatuur wel eens kort kunnen zijn.
Of verklaart u nu al dat u uw mandaat niet zal opnemen?

Seba
1 juni 2004, 23:53
Of verklaart u nu al dat u uw mandaat niet zal opnemen?

of om het met de woorden van Verhofstadt te zeggen: "dat is net het omgekeerde van kiezersbedrog" :roll: De arrogantie van onze "democraten" kent geen grenzen...

Het Skill Effect
2 juni 2004, 17:57
Het feit dat het VBO niet te spreken was over administratieve vereenvoudiging bewijst dat men er goed aan gedaan heeft een staatssecretaris voor administratieve vereenvoudiging aan te stellen.

Enkele maanden na mijn aanstelling kon men mij moeilijk afrekenen op mijn beleid. Tegen het einde van de legislatuur zal blijken of ik mijn werk al dan niet goed gedaan heb.


Dat is een duidelijk antwoord.
Omdat uit vorige forumsessies met andere politici vaak bleek dat je af en toe moet aandringen, heb ik een beetje gepushed. :wink:

Het is inderdaad vreemd dat VBO iemand quoteert enkele maandjes na de aanstelling.

U hebt dus tot het einde van de legislatuur de tijd om uw werk te doen.
Kan u misschien al een tipje van de sluier lichten over enkele concrete plannen ivm administratieve vereenvoudiging of kan ik dat ergens terugvinden? :wink:

Vincent Van Quickenborne
2 juni 2004, 22:43
U hebt dus tot het einde van de legislatuur de tijd om uw werk te doen.
Kan u misschien al een tipje van de sluier lichten over enkele concrete plannen ivm administratieve vereenvoudiging of kan ik dat ergens terugvinden? :wink:


Mijn beleidsnota vind je op:
http://www.vereenvoudiging.be/downloads/Beleidsnota.pdf

Een presentatie ervan vind je op:
http://www.vereenvoudiging.be/nl/beleidspresentatie.htm

Het Kafkaplan vind je op:
http://www.vereenvoudiging.be/nl/documents/MR_070504_FAAV.doc