PDA

View Full Version : Peumans pakt het spijbelen in het parlement aan


bgf324
26 januari 2011, 21:00
http://www.deredactie.be/permalink/1.949716

Goede zaak vind ik! :-)

Tejokus
26 januari 2011, 21:04
Heel goede zaak.

Garry
26 januari 2011, 21:30
't Zal gaan tijd worden. Wie niet op zijn werk verschijnt wordt ook gesanctioneerd. Als het verlet het gevolg is van hun meerdere fulltime jobs die ze gelijktijdig uitvoeren, moet daar ook maar eens verandering in komen.

kelt
26 januari 2011, 21:35
Ik dacht eigenlijk dat daar al jaren geleden "maatregelen" zouden over komen...inclusief inhouding van een deel van de parlementaire wedde....

Misschien best eens in "de Wandelgangen van het parlement" de "spijbellijst" uithangen,dan kunnen de topscoorders regelmatig een interview met Linda De Win tegemoetzien :twisted:

jevaly
26 januari 2011, 21:44
http://www.deredactie.be/permalink/1.949716

Goede zaak vind ik! :-)

goede zaak, alleen jammer dat Peumans blijkbaar eerder gedreven wordt door de verzuchtigingen van de media dan door oprechte burgerzin.

In ieder geval heeft men er goed aan gedaan om Peumans parlementsvoorzitter te maken en geen minister. Hij is duidelijk een topparlementair en wetgever, eerder dan wetsuitvoerder.

Ars_Nova
26 januari 2011, 22:31
Absoluut, ze worden tenslotte betaald om hun werk te doen.

bgf324
27 januari 2011, 01:21
goede zaak, alleen jammer dat Peumans blijkbaar eerder gedreven wordt door de verzuchtigingen van de media dan door oprechte burgerzin.

In ieder geval heeft men er goed aan gedaan om Peumans parlementsvoorzitter te maken en geen minister. Hij is duidelijk een topparlementair en wetgever, eerder dan wetsuitvoerder.

Inderdaad. Vriend en vijand zal het daarover eens zijn.
Van mijn part mag ie daar nog een tijdje blijven.

Pin en Puk
27 januari 2011, 01:24
Ik dacht eigenlijk dat daar al jaren geleden "maatregelen" zouden over komen...inclusief inhouding van een deel van de parlementaire wedde....

Misschien best eens in "de Wandelgangen van het parlement" de "spijbellijst" uithangen,dan kunnen de topscoorders regelmatig een interview met Linda De Win tegemoetzien :twisted:

Niet uithangen in het parlement, publiceren op een site verdorie, zodat IEDEREEN dit weet.

Beleepok
26 augustus 2012, 21:47
soms zit het maar voor 1/3 vol

neutron
27 augustus 2012, 01:27
't Zal gaan tijd worden. Wie niet op zijn werk verschijnt wordt ook gesanctioneerd. Als het verlet het gevolg is van hun meerdere fulltime jobs die ze gelijktijdig uitvoeren, moet daar ook maar eens verandering in komen.

geen politieke cumuls en ook geen bijberoepen in de privésector

subocaj
27 augustus 2012, 05:53
http://www.deredactie.be/permalink/1.949716

Goede zaak vind ik! :-)

Is dat dezelfde Peumans die in 2007, samen met de ganse N-VA, de cumuls wou afschaffen en na 2010 verklaarde dat cumuls eigenlijk noodzakelijk en nog zo slecht niet zijn?
Peumans is veel bla bla voor verkiezingen en weinig boem boem na verkiezingen.
Voor verkiezingen zus, na verkiezingen zo.
Vraag hem eens hoeveel de BAM alleen al, hem in al die jaren heeft opgebracht.

Brakelaar
27 augustus 2012, 06:48
Is dat dezelfde Peumans die in 2007, samen met de ganse N-VA, de cumuls wou afschaffen en na 2010 verklaarde dat cumuls eigenlijk noodzakelijk en nog zo slecht niet zijn?
Peumans is veel bla bla voor verkiezingen en weinig boem boem na verkiezingen.
Voor verkiezingen zus, na verkiezingen zo.
Vraag hem eens hoeveel de BAM alleen al, hem in al die jaren heeft opgebracht.


wat denk jij dat die andere rotte appels doen,ook veel blablabla,je moet meer veralgemenen in plaats van steeds dezelfde aanvallen te doen,wat doet de sp- spa,de ovld en cda en groen,heb je nog niet gezien wat ze ook al aan het verkondigen zijn,ook veel blablabla en weinig boem boem,verder bedriegen ze ook maar de kiezers,voor en na de verkiezingen..:roll:

spherelike
27 augustus 2012, 07:03
Peumans scoort persoonlijk met dit, evenals met zijn persoonlijke weddeverlaging.

Zijn weigering om zijn parlement te vertegenwoordigen op het paleis is dan weer een smet op zijn blazoen als voorzitter.

Nva met zijn chronisch spijbelende voorzitter in de senaat, geeft dan weer het signaal "luister naar mijn woorden, maar kijk vooral niet naar mijn daden"

De aanhangers van deze partij die dit (terecht) een goede zaak vinden worden verzocht hun voorzitter op zijn plichten te wijzen, en zijn taak ter harte te nemen, of de mandaten te verdelen.

subocaj
27 augustus 2012, 07:19
wat denk jij dat die andere rotte appels doen,ook veel blablabla,je moet meer veralgemenen in plaats van steeds dezelfde aanvallen te doen,wat doet de sp- spa,de ovld en cda en groen,heb je nog niet gezien wat ze ook al aan het verkondigen zijn,ook veel blablabla en weinig boem boem,verder bedriegen ze ook maar de kiezers,voor en na de verkiezingen..:roll:

De anderen kennen we al van in de jaren zestig vorige eeuw.
Ik reageer enkel op de "kracht van de verandering".
Nog meer van hetzelfde en wat de senaat betreft die ze wilden afschaffen, nog minder democratisch als hij al was. Want als kiezer heb je na de hervorming, mee goedgekeurd door N-VA, er totaal niets meer mee te beslissen.
Of hoe ze je beliegen waar je bij staat.
De traditionele partijen zullen niet reageren op deze leugens, omdat ze dezelfde tsjeven streken al decennia lang gebruiken. Lang leve de nieuwe super-tsjeven!;-)