PDA

View Full Version : Radicale Moslimschool


pegasus6869
1 februari 2011, 10:20
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1216144/2011/02/01/Radicale-moslimschool-gevestigd-in-Borgerhout.dhtml

Dit is de normale gang van zaken zeker hier in ons belgenlandje !!!!:Angry2:

COCHINILLO
1 februari 2011, 10:23
Naast lessen Arabisch voor Nederlandstaligen wordt er iedere dinsdag-, zaterdag- en zondagavond religieuze theorie onderwezen

tiens tiens, d�*�*r hebben ze wel de mogelijkheid toe. Lessen nederlands voor arabischtaligen dat moeten WIJ betalen omdat de sukkelaars het zich niet kunnen permitteren?

Scherven A. Mok
1 februari 2011, 10:25
Wordt toch niet gesubsidieerd ? Andere en radicale visies moeten kunnen in onze maatschappij. Liever open en bloot ook. Laat ze maar doen en laat het infiltreren voor het geval ze te ver gaan. Vrijheid van meningsuiting eh.

Steben
1 februari 2011, 10:40
Ik zou mijn kinderen er naartoe willen sturen, maar dan eten ze geen gewone worstjes meer. :cry:

Antoon
1 februari 2011, 11:21
tiens tiens, d�*�*r hebben ze wel de mogelijkheid toe. Lessen nederlands voor arabischtaligen dat moeten WIJ betalen omdat de sukkelaars het zich niet kunnen permitteren?

²

Tejokus
1 februari 2011, 18:59
tiens tiens, d�*�*r hebben ze wel de mogelijkheid toe. Lessen nederlands voor arabischtaligen dat moeten WIJ betalen omdat de sukkelaars het zich niet kunnen permitteren?

HA ge weet het.
Zo'n scholen hebben we echt nodig:roll:

manta
1 februari 2011, 19:10
Tja, Borgerhout ... :roll:

1207
1 februari 2011, 21:09
HA ge weet het.
Zo'n scholen hebben we echt nodig:roll:
dat soort scholen hebben we al.
ge moet eens richting plantijn-moretuslei en stadspark opgaan.

allemaal relifundischolen waar kinderen volledig richting thora geïndoctrineerd worden.

thefishdoesntthink
1 februari 2011, 21:29
wachten op échte journalistiek om de waarheid van dit verhaal te achterhalen

Robinus V
1 februari 2011, 21:37
Wat is het probleem?

artisjok
1 februari 2011, 22:12
wachten op échte journalistiek om de waarheid van dit verhaal te achterhalen

Dat was ook mijn idee, toen ik het artikel las.

Wimpeus
2 februari 2011, 10:29
dat soort scholen hebben we al.
ge moet eens richting plantijn-moretuslei en stadspark opgaan.

allemaal relifundischolen waar kinderen volledig richting thora geïndoctrineerd worden.

Daarom dat we natuurlijk dagelijks op het nieuws worden geconfronteerd met Joodse terroristische aanslagen. Allemaal rechtstreeks gerekruteerd aan de Plantijn-Moretuslei en in ongure Joodse terroristenkampen opgeleid om alle ongelovige honden, waar ook ter wereld, de duivel aan te doen.

Mitgard
2 februari 2011, 11:40
Interessant.
Ik was net op zoek naar een leuke avondcursus.

Bierke
2 februari 2011, 12:10
Waarom zou dat radicaal zijn ?
Hopelijk geven ze hun lesprogramma door aan de overheid zodat eventueel verdachtmaking de mond kan gesnoerd worden.

Serenity
2 februari 2011, 14:02
Wat bewijst dat joden en moslims wel met elkaar kunnen leven.

COCHINILLO
2 februari 2011, 14:47
Wat bewijst dat joden en moslims wel met elkaar kunnen leven.

ik vrees toch dat leerlingen die uit een Joodse school komen ietsiepietsie verder geraken in het hoger onderwijs dan kinderen uit het islamitische indoctrinatieschooltje.
Maar ja, die laatsten moeten waarschijnlijk enkel leren hoe ze zich snel kunnen opblazen zeker?

Carnivore
2 februari 2011, 16:22
dat soort scholen hebben we al.
ge moet eens richting plantijn-moretuslei en stadspark opgaan.

allemaal relifundischolen waar kinderen volledig richting thora geïndoctrineerd worden.

en die plegen na verloop van tijd dan aanslagen? En vallen ongelovigen lastig, beroven ze in bende en verkrachten in groep ongelovige meisjes?
Dacht het niet.
Eén artikeltje. Eentje maar.

Xenophon
2 februari 2011, 17:47
Ik zou mijn kinderen er naartoe willen sturen, maar dan eten ze geen gewone worstjes meer. :cry:

Meer worstjes voor ons! :cheer:

tschoon verdiep
3 februari 2011, 09:36
Op schoolreis naar mekka? met subsidies?

COCHINILLO
3 februari 2011, 09:43
Op schoolreis naar mekka? met subsidies?

een aantal door de Nederlandse belastingbetaler betaalde moslimscholen in Nederland meenden inderdaad dat de subsidies dienden om het ganse bestuur en al hun familieleden gratis en voor niks naar Mekka te laten gaan.

ze hebben het geld nog altijd niet terugbetaald, blijkt niet meer te achterhalen of zo.

Raven
3 februari 2011, 17:18
Men wilde toch altijd dat deze jongeren integreren... deze school kan hen daarbij helpen.

Ik zie echt het probleem niet met een streng theologische opvoeding om deze kinderen, onze toekomst, bovendien een mooie toekomst te schenken.

Dionysus
3 februari 2011, 21:14
Men wilde toch altijd dat deze jongeren integreren... deze school kan hen daarbij helpen.

Ik zie echt het probleem niet met een streng theologische opvoeding om deze kinderen, onze toekomst, bovendien een mooie toekomst te schenken.

Welke mooie toekomst? Een laag opleidingsniveau met focus op activiteiten die later geen enkel nut of zelfs schadelijk zijn voor een hogere opleiding of job.

"Wat zijn uw vaardigheden, meneer?"
"Ik kan de Koran van achter naar voren opzeggen"

Dat gaat u zeer veel goedbetaalde banen opleveren.;-)

COCHINILLO
3 februari 2011, 21:43
Men wilde toch altijd dat deze jongeren integreren... deze school kan hen daarbij helpen.

Ik zie echt het probleem niet met een streng theologische opvoeding om deze kinderen, onze toekomst, bovendien een mooie toekomst te schenken.

Een hele tijd dacht ik dat jij een goede intelligente nieuwe belg kon worden. ge ziet, zelfs ik kan me vergissen.