PDA

View Full Version : Stemrecht of stemplicht voor migranten ?


neruda
1 juni 2004, 09:00
Graag uw PERSOONLIJKE standpunt ivm het stemrecht voor migranten ??
Denkt u nu echt dat deze groep van mensen in onze samenleving het politiek landschap drastisch kunnen veranderen ?? Wat is dan de VLD zijn probleem hiermee eigenlijk ??
Of zijn jullie eerder geneigd naar de stemplicht ?

t666861
2 juni 2004, 12:22
ik ben niet voor,maar ook niet tegen de vreemdeling,daar ik van italiaanse afkomst ben.maar ik vind ,en zo moet het,eien volk in eigen land op de eerste plaats.doen ze op een ander toch ook as we zouden emigreren.en wat de stemplicht betreft voor vreemdelingen.een groot circus van een bende stommerikken ,waar voor wy weer eens een zondag moeten op offeren.zeker mag een marokaan of turk ,of noem maar op he,gaan stemmen.als ze aan de voorwaarden voldoen,volgens recht en plicht aan elke belg op gelegd.als zy er voor tekenen,om de belgische nationaliyeit te aanvaarden,ben ik het er mee eens,anders nooit.ik weet en begryp het niet,waarom de belgische regering het toelaat en goed vind.dat wy als belg in ons eigen land over ons heen moeten laten lopen.dat wy in ons eigen land verdrongen worden om voorrang te verlenen aan de vreemdelingen.of is belgie zo laf geworde dat ze niet anders durven??heb er bewyzen genoeg van gezien,dat ik er zelfs ziek van word.neem nu maar ee voorbeeld van de zovelen he.die abou chacha,rechtstreeks terprist hoor.wat riep hy weer??als ze hem komen halen ,hoeveel saan er dan in zyn plaats?mooi he moet een van de onze proberen,het zou nie lang duren he,en laat die abou maar doen he.fyne mensen in de regering,op alle gebied,zeg dat wel.maar van de andere kant,op een ander is het niet beter hoor,geef me dan toch maar belgen land.groetjes,jonny cusin diest