PDA

View Full Version : Ars_Nova is de 105ste forummer van de week


bgf324
8 maart 2011, 16:49
You asked for it :-o

Straks wat vraagjes verzinnen :-)

Vlaamse Leeuwin
8 maart 2011, 17:26
@ Ars nova :

-Hoe oud ben je ?
-Ben je getrouwd en heb je kinderen?
-Wat eet en drink je graag en welke muziek(groepen) hoor je graag?

Ars_Nova
8 maart 2011, 17:34
@ Ars nova :

-Hoe oud ben je ?
36 jaar

-Ben je getrouwd en heb je kinderen?
Ik ben niet getrouwd. Of ik kinderen heb weet ik niet goed want ALS ik er heb dan zijn die het gevolg van spermadonatie, en hierover is er strikte geheimhouding (ik weet dus zelf niet waar, hoeveel en zelfs OF er ze er zijn, hoewel de kans op die laatste nogal groot is).

-Wat eet en drink je graag
Ik ben gene moeilijken om te eten maar ik ben wel extra fan van Italiaanse keuken, en dan heb ik het niet zomaar over pizza's en pastakes maar evengoed op vette darmen in tomatensaus en rundshart op zijn Romeins enzo.

- en welke muziek(groepen) hoor je graag?
Mijn muzieksmaak is extreem breed, maar ik zal een overzichtje geven:

WEL:

Klassieke muziek: Bach, Bartòk, ...
Zeer oude muziek: Guillaume de Machaut, Ockeghem, ...
Experimentele electronica: WARP-label, IDM, Aphex Twin, ...
Trance voor als ik in een partymood ben
Deep house
Ambient (b.v. Biosphere en Stars of the Lid)


NIET:

Vlaamse schlagers
Klassieke muziek met een beat onder
Schreeuwerige lelijke dancetunes met slechte Spaanse zangeressen
Jazz: eerder met mate maar er zijn ook zeer goeie dingen bij. Ik ga het echter niet uit mezelf gaan opzoeken.
Slecht geschreven cliché rockdeuntjes en grafzerkgedoe

Vlaamse Leeuwin
8 maart 2011, 17:42
-Hoe oud ben je ?
36 jaar

-Ben je getrouwd en heb je kinderen?
Ik ben niet getrouwd. Of ik kinderen heb weet ik niet goed want ALS ik er heb dan zijn die het gevolg van spermadonatie, en hierover is er strikte geheimhouding (ik weet dus zelf niet waar, hoeveel en zelfs OF er ze er zijn, hoewel de kans op die laatste nogal groot is).

Mis je dat, een vrouw/kinderen/gezin ? Of geniet je met volle teugen van het vrijgezellenleven? En zo ja, waarom?


-Wat eet en drink je graag
Ik ben gene moeilijken om te eten maar ik ben wel extra fan van Italiaanse keuken, en dan heb ik het niet zomaar over pizza's en pastakes maar evengoed op vette darmen in tomatensaus en rundshart op zijn Romeins enzo.
Wat moet ik mij voorstellen bij "rundshart op zijn Romeins?" Kan je zelf ook goed/lekker koken?


Noot: Nu ik mijn vragen zo eens herlees, t'is net of ik op zoek ben naar een nieuwe partner 8O
Ik ben dus niet aan het solliciteren hé voor alle duidelijkheid. :lol:

Ars_Nova
8 maart 2011, 18:00
Mis je dat, een vrouw/kinderen/gezin ? Of geniet je met volle teugen van het vrijgezellenleven? En zo ja, waarom?

Ik ben homoseksueel dus als ik iets mis dan is het een mannelijke partner ;-) Kinderen wil ik ooit wel (maar het moet nu ook niet nu direct sebiet), maar mijn realisme zegt mij dat de kans nogal klein is. En bovendien voel ik me op dat vlak rustiger sinds ik sperma gedoneerd heb.

Wat moet ik mij voorstellen bij "rundshart op zijn Romeins?" Kan je zelf ook goed/lekker koken?

Het heeft van smaak wel iets weg van everzwijn. Echt lekker!
Persoonlijk kook is zelfs wel heel graag. Ik heb al vanalles klaargemaakt, o.a. veel uit mijn favoriete kookboek "de zilveren lepel". Persoonlijk toppers: slaatjes, moussaka, Chili con Carne.

Noot: Nu ik mijn vragen zo eens herlees, t'is net of ik op zoek ben naar een nieuwe partner 8O
Ik ben dus niet aan het solliciteren hé voor alle duidelijkheid. :lol:

Noted ;-)

Trixie
8 maart 2011, 22:46
Heb je huisdieren en indien ja, dewelke?
Ga je vaak uit; zoja, waarnaartoe?
Wat vind je van onze kroonprins? En zijn madam?

suqar_7loe
8 maart 2011, 22:59
- Wanneer had je zoiets van 'Shit, nu weet ik het zeker: ik ben een homo'?
-Draag je een horloge?
- Watvoor auto heb je?
- Wanneer werd je voor het laatst kwaad? En op wie?
- Wat vind je van het Vlaams belang?
- Wat vind je van de PVDA?
- Op wie of wat heb je gestemd?
- Wat vind je van de internationale vrouwendag?

Ars_Nova
9 maart 2011, 02:50
Heb je huisdieren en indien ja, dewelke?[QUOTE]

Helaas... maar ik beschouw mijn thuis (bij mijn ouders) ook nog een beetje als thuis dus die beesten tellen ook mee:

1) 2 cavia's
2) 1 poes
3) een set vissen

en verder is er nog (echt) bij mij thuis Emelda: de huisspin (http://www.waterwereld.nu/huisspin.html)!!

[QUOTE]Ga je vaak uit; zoja, waarnaartoe?

Ik ga nog geregeld naar Chemika-feestjes, hoewel het bijna tijd wordt om daar af te zwaaien :-( (Chemika is de studentenclub van de universitaire chemie-studenten in Leuven).
En verder pik ik af en toe nog een holebi-feestje mee, zoals Phenomena, maar niet teveel want dat milieu staat mij niet zoooooo aan (maar goed ik heb toch een lief nodig dus ik moet een beetje aan mijn sociaal netwerk werken ^^).
En tot slot jah een hoop feestjes waar ik helaas meestal als oudste schijn rond te lopen, vnl. dan drum&bass feestjes.

Wat vind je van onze kroonprins? En zijn madam?

Don't care. Die mensen mogen er zijn; ze storen niet, mss doen ze nog wel iet nuttig maar in het algemeen maakt het mij niet echt uit.

Ars_Nova
9 maart 2011, 02:57
- Wanneer had je zoiets van 'Shit, nu weet ik het zeker: ik ben een homo'?

Toen ik een jaar of 18 was. Toen had ik plots iets van "shit" (echt :D) en heb ik de holebifoon gebeld. Die hebben mij doorverwezen naar een praatgedoe en van het een kwam het ander.

-Draag je een horloge?

Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer. GSM hé.

- Watvoor auto heb je?

BMW 320D (2e hands, sinds een jaar).

- Wanneer werd je voor het laatst kwaad? En op wie?

Heel onlangs, op de wet.

- Wat vind je van het Vlaams belang?

Iedereen heeft recht op een mening, maar ik deel die niet. Ik ben tégen het cordon, maar ook tégen veel van hun standpunten. Anderzijds, ze hebben als anti-partij wel degelijk een functie en invloed op de samenleving. Het is belangrijk dat we als burgers een compromis vinden, zelfs al is het héél erg moeilijk. Ik zie de opkomst van het VB als een signaal en dat werd vaak �*l te stiefmoederlijk behandeld door de "grotere" partijen.

Wat vind je van de PVDA?

Ze hebben wel goeie ideeën maar ze zitten ergens ook nog in een 19e eeuws denkpatroon dat nu simpelweg niet meer opgaat. Verder: zie vorige vraag.

- Op wie of wat heb je gestemd?

Ik stem (bijna principieel) altijd gemengd. Dit omdat ik nergens echt bij pas. De laatste keer was het S.P.A. en N.V.A.; NVA omdat ze de enigen waren met een klaar en duidelijk programma om uit de impasse te raken die nu al veel en véél te lang aanhoudt, SPA om tegenwicht te geven èn omdat ze een hoop zéér capabele ministers hebben. Heel vroeger zou ik nog eens op "Groen!" gestemd hebben maar tegenwoordig vind ik hun standpunten vaak simplistisch, achterhaald, weinig onderbouwd en soms zelfs "groen-extremistisch". Ik had veel liever het vroegere en filosofisch abstractere "Agalev".

- Wat vind je van de internationale vrouwendag?


Go girls!

Ars_Nova
9 maart 2011, 03:01
You asked for it :-o

Straks wat vraagjes verzinnen :-)

En ik verwacht minimum een hele rist vragen van u hé bitch :P

Ars_Nova
9 maart 2011, 12:31
PS zoals ge wel aan het gevorderde uur van de post kunt zien was ik niet al te nuchter meer ^^ Dus niet te veel letten op mijn taalgebruik :-)

suqar_7loe
9 maart 2011, 12:39
Leuke auto. Rijdt goed maar zuipt te veel.

- Wat zijn de plannen voor vandaag?
- Ben je bezig met je uiterlijk?
- Ben je gelovig?
- Zuip je veel?
- Wat heb je gestudeerd?
- Ben je verliefd, verloofd, getrouwd en/of gescheiden?
- Wat vinden uw ouders en familieleden van uw geaardheid?
- Moet je vandaag niet werken?
- Favoriete seizoen?
- Ga je graag naar de cinema?
- Favoriete film/soap?
- Wat is je schoenmaat?
- Van wat heb je het meest schrik?
- Wat is je mooiste karaktertrek?
- Wat is je slechtste karaktertrek?

Voltian
9 maart 2011, 13:27
laten we vooral de belangrijkste vraag niet vergeten:

Hoeveel keer per maand eet je frietjes en wat is je lievelingssaus?
(tradities zijn er om in ere gehouden te worden!)

Beste fictieboek aller tijden? (een top3 of 5 is ook goed)

Wat is uw houding t.o.v. klimaatsverandering?

Ik begrijp dat je chemie studeert en 36 bent. Heb je loopbaanonderbreking genomen of zo? Waarom nog studeren op die leeftijd? kan je dat toelichten? (Als je wil natuurlijk)

Oosterweel: tunnel, brug of geen van beide?

Welke manier van reizen heeft uw voorkeur? (van rugzak tot strand; alleen of in groep;...)

Leukste vakantie ooit? (waarom?)

Hoe zou je je politieke oriëntatie omschrijven?

Welke knappe man(nen?) zouden u wel eens een nachtje gezelschap mogen houden? (i.e. wie is uw favoriete one-night-stand?)

Leukste stad in België en wereld?

Ars_Nova
9 maart 2011, 13:41
Leuke auto. Rijdt goed maar zuipt te veel.

Valt mee zenne ;-)

- Wat zijn de plannen voor vandaag?
[i]Proberen een onderwerp te vinden voor mijn volgende doctoraatslezing. Daarna in Ribs gaan eten met maatjes en naar de Film («True Grit»).

- Ben je bezig met je uiterlijk?
Een beetje :-)

- Ben je gelovig?
Nee. Ik kan wel begrijpen waarom mensen het wèl zijn en ik heb ook mijn existentiële momenten, maar door de band genomen ben ik toch net iets tè wetenschappelijk van aard.

- Zuip je veel?
Aaaaaaaaaaa... :oops: Wel als ik naar feestjes ga drink ik wel nogal wat. Verder vooral wijn bij het eten. Al bij al drink ik wel meer dan gemiddeld denk ik. Maar nu mijn studententijd langzaam naar het einde loopt en ik blijkbaar niet meer tegen drank kan zal het geleidelijk aan verder verminderen denk ik.

- Wat heb je gestudeerd?
Middelbaar: 1) Wiskunde-Wetenschappen 2) Economie-Moderne talen 3) Textielscheikunde, wetenschappelijke afstudeeroptie
Hoger onderwijs: 1) Graduaat informatica 2) Licentiaat scheikunde

- Ben je verliefd, verloofd, getrouwd en/of gescheiden?
Nee, nee, nee en nee :-)

- Wat vinden uw ouders en familieleden van uw geaardheid?
A-OK! Dat is geen punt van discussie meer eigenlijk.

- Moet je vandaag niet werken?
Ja maar nu zit ik toch thuis. Plan is om nog een beetje thuis te werken.

- Favoriete seizoen?
Goh alles heeft wel zijn charme. Zomer voor lang buiten te soezen, BBQ's en de bloeiende natuur, herfst voor het wild en de vele kleuren, winter voor sneeuwtapijten en gezellig binnen met z'n allen in de zetel en natuurlijk voor de winterBBQ. Lente interesseert mij mss iets minder (vaak veel regen).

- Ga je graag naar de cinema?
Ja!!

- Favoriete film/soap?
2001, A Space Odyssee / ik kijk geen soaps tenzij mss. een space-soap zoals Star Trek.

- Wat is je schoenmaat?
45 ½

- Van wat heb je het meest schrik?
Op dit moment: de toekomst, ik weet nog niet wat die gaat brengen.

- Wat is je mooiste karaktertrek?
Ik denk dat ik heel medelevend ben.

- Wat is je slechtste karaktertrek?
Als ik overtuigd ben van mijn gelijk ga ik door tot alle tegenstanders uit de weg geruimd zijn (lees: op de grond wenend voor hun mama en smekend dat ze mij nooit hadden uitgedaagd).

Ars_Nova
9 maart 2011, 13:53
laten we vooral de belangrijkste vraag niet vergeten:

Hoeveel keer per maand eet je frietjes en wat is je lievelingssaus?

>>> 1 �* 2 keer. Lievelingssaus = Andalouse!

Beste fictieboek aller tijden? (een top3 of 5 is ook goed)

>>> Ik lees niet zoveel fictieboeken maar als ik toch iets moet zeggen dan ga ik voor Silmarillion (J.R.R. Tolkien)

Wat is uw houding t.o.v. klimaatsverandering?

>>> De politiek is veel en veel te traag om nog op tijd iets te kunnen doen.

>>> Ik begrijp dat je chemie studeert en 36 bent. Heb je loopbaanonderbreking genomen of zo?

Dat heb ik inderdaad gedaan.

>>> Waarom nog studeren op die leeftijd? kan je dat toelichten? (Als je wil natuurlijk)

Toen ik aan het werken was in Brussel voelde ik me niet zo goed in mijn vel. Ik voelde me "gebruikt" door oppervlakkige meerderen en bovendien kon ik mij niet genoeg uitleven in mijn werk. Dus heb ik mijn hart gevolgd en chemie gaan studeren.

Oosterweel: tunnel, brug of geen van beide?

>>> Ik dacht dat de tunnel technisch de beste oplossing is? Welaan dan... Ik krijg het zowat van "de overheid moet dit of dat doen" maar als het erop aankomt is het wel "not in my backyard". Tja...

Welke manier van reizen heeft uw voorkeur? (van rugzak tot strand; alleen of in groep;...)
Liefst in groep, rugzak/exploratie/wandelvakanties vind ik heel leuk, vooral in de bergen. Strand zegt me niks. En verder kan ik ook genieten van cultuurvakanties maar het mag niet teveel ineens zijn.

Leukste vakantie ooit? (waarom?)
>>> Noorwegen 2009 met Te Voet Reizen. Waarom? Fantastisch land, ik had een maatje mee en al de rest waren in feite onbekende mensen. En nieuwe mensen leren kennen is wel m'n dada.

Hoe zou je je politieke oriëntatie omschrijven?
>>> Ik denk dat ik best vanal aanleun bij SLP, enfin dat kwam uit de stemtest van 2 jaar geleden. Verder vind ik vooral dat de politiek meer moet luisteren naar wetenschappelijke bevindingen vooraleer ze iets wel of niet uitvoeren.

Welke knappe man(nen?) zouden u wel eens een nachtje gezelschap mogen houden? (i.e. wie is uw favoriete one-night-stand?)
>>> Bwoaaa ik geil niet zo op celebs.

Leukste stad in België en wereld?
>>> België: Leuven, wereld: tja van de wereld die ik gezien heb vond ik Leipzig bijzonder leuk, maar aan de andere kant was Marakesh ook wel héél bijzonder.

suqar_7loe
9 maart 2011, 13:54
Valt mee zenne ;-)
80 euro tot 100 euro per week tank ik. Toch niet weinig in vgl. met mn vorige wagen. Maar bon, dat brengt me dan bij mn volgende vragenreeks :-D

- Hoeveel tank je per week?
- Ben je tevreden met uw auto?
- Fiets je vaak?
- Doe je iets van sport?
- Heb je problemen met Walen en allochtonen?
- Wat vind ge van mannen die een oorring dragen?
- Wat vind je van Khaddafi?
- Vanwaar uw avatar?
- Pasta of frietjes?
- Israël: een heldenstaat of een terroristische staat?
- Kan je koken?
- Hou je van dieren?
- Wat vind je van het koningshuis?
- Geef je aan goede doelen?

Ars_Nova
9 maart 2011, 14:23
80 euro tot 100 euro per week tank ik. Toch niet weinig in vgl. met mn vorige wagen. Maar bon, dat brengt me dan bij mn volgende vragenreeks :-D

- Hoeveel tank je per week?

>>> 0.25 keer

- Ben je tevreden met uw auto?

>>> Zeer tevreden!

- Fiets je vaak?

>>> Normaal ga ik altijd met de fiets naar het werk en naar het centrum van Leuven. Mijn auto is voor boodschappen en als ik eens verder weg moet.

- Doe je iets van sport?

>>> Jep: fitnessen en af en toe joggen

- Heb je problemen met Walen en allochtonen?

>>> Absoluut niet.

- Wat vind ge van mannen die een oorring dragen?

>>> Louche

- Wat vind je van Khaddafi?

>>> Toffe pé, trendy en gewaagd gekleed, een man van stijl!! :cheer:

- Vanwaar uw avatar?

>>>> Een tijd geleden was er een hype over "Evil Bert", en toen ben ik op die "Evil Sesame Street" gekomen. Vond ik wel leuk :-)


- Pasta of frietjes?

Pasta, sowieso. Soms heb ik wel zin in frieten maar na afloop heb ik altijd een soort van ontgoocheld gevoel, zo van: "was het dat maar"? Zeker als ik naar een onbekende frituur moet en ik moet helaas vaststellen dat:


de frieten te droog zijn en/of
de mayonaise zoet is en/of
hun vlees platgefrituurd is en/of
de sauskes op nie veel trekken


Bovendien blijft pasta lekker en je kan het zelfs koud opeten 8-)

- Israël: een heldenstaat of een terroristische staat?

>>> Ah er zullen wel goeie mensen zitten, maar Israël is vooral een provocerende staat die tot geen enkel compromis bereid lijkt te zijn, gemaakte afspraken niet nakomt en nog altijd in een middeleeuwse "vergeldingsmentaliteit" zit.

- Kan je koken?
>>> Absoluut

- Hou je van dieren?
>>> Absoluut

- Wat vind je van het koningshuis?
>>> Moeilijke vraag. Op zich geen problemen mee maar ze moeten zich nuttig maken. Tiesten �* la Laurent, daar wil ik niet voor betalen zu. Hoewel het wsl wel een toffe pé is, daar niet van, maar er zijn grenzen. Zeker omdat ik de laatste tijd door omstandigheden zelf moet krabben heb ik niet veel zin om mee te betalen aan meneer zijn fancy auto's en maatpakjes.

- Geef je aan goede doelen?
>>> Ik probeer altijd wel iets te doen, maar ik geef zelden geld omdat ik dat niet vertrouw. Maar als het tijd is voor voedselinzamelacties dan koop ik altijd wel iets. Verder probeer ik ook geregeld Fair Trade produkten te kopen. De enigen die mijn geldelijke steun mogen ontvangen zijn die van 't WWF.

Voltian
9 maart 2011, 14:28
Uw top 3 van Leuvense frietkoten?

bgf324
9 maart 2011, 14:47
- Wat vind je van Khaddafi?

>>> Toffe pé, trendy en gewaagd gekleed, een man van stijl!! :cheer:



:cheer:

Ars_Nova
9 maart 2011, 15:23
Uw top 3 van Leuvense frietkoten?

't Parkske,
't Sportkot
en da frittekot in de brusselse (dicht bij Ons Huys).

Vroeger had ik dus "Frituur Tivoli" gezegd die kei dicht bij mij thuis is, maar sinds het overgenomen is zijn het dus echt walgelijk slechte sausen en frieten. Cheapass brol!

Ars_Nova
9 maart 2011, 15:24
:cheer:

En uw vragenlijst?

suqar_7loe
9 maart 2011, 15:27
Wat is uw lievelingsfruit?

Ars_Nova
9 maart 2011, 15:55
Wat is uw lievelingsfruit?

Verse vijgen!!!

suqar_7loe
9 maart 2011, 15:58
Verse vijgen!!!
Bah. In Marokko was het de gewoonte van vijgen te ontbijten. Echt niet lekker.

Favoriete groente?

bgf324
9 maart 2011, 16:53
En uw vragenlijst?

De meeste dingen die ik wou vragen zijn al gevraagd :| :-(

Ars_Nova
9 maart 2011, 17:13
Bah. In Marokko was het de gewoonte van vijgen te ontbijten. Echt niet lekker.

Favoriete groente?

Tomaat!

Ars_Nova
9 maart 2011, 17:13
De meeste dingen die ik wou vragen zijn al gevraagd :| :-(

Dat trekt op niks ;)

suqar_7loe
9 maart 2011, 17:14
Dat trekt op niks ;)

Favoriete acteur? Actrice?

Heftruck
9 maart 2011, 21:07
Waart ge afgelopen zaterdag op Phenomena?

Hoe kan ik u herkennen?

Wat is een goeie openingszin?

Waarmee krijg ik u het snelst geil?

Wat zijn uw top 3 favoriete dingen in bed?

Zijt ge wat kinky?

Tegen hoe laat staat ge hier?

Heftruck
9 maart 2011, 21:07
Wilt ge ook genomen worden door C2C?

bgf324
9 maart 2011, 23:56
Waar zie je uzelf staan binnen 10 jaar?

Wat wil je in het leven nog bereiken?

Wat denk je zelf dat de kans is dat je die dingen verwezenlijkt?

suqar_7loe
9 maart 2011, 23:57
Is C2C een homo?

Ars_Nova
10 maart 2011, 00:16
Favoriete acteur? Actrice?

Uhh daar moet ik over nadenken. Ik ben daar niet zo mee bezig eigenlijk.

Top 3 mannen kan ik wel al geven: John Hurt, Patrick Stewart en Ian Mckellen.

Ars_Nova
10 maart 2011, 00:22
Waart ge afgelopen zaterdag op Phenomena?

>>> Ja :-)

Hoe kan ik u herkennen?

>>> PM me en we arrangeren iets op facebook.

Wat is een goeie openingszin?

>>> "Wat zit er allemaal in uw glas?"

Waarmee krijg ik u het snelst geil?

>>> Hangt af van de context, maar moest het op Phenomena zijn dan zou ik iets met mijn nek en schouders doen.

Wat zijn uw top 3 favoriete dingen in bed?

>>> Ba moesten er maar 3 zijn dan zou het rap saai worden zeker? Maar OK: eindeloos kussen, spelen met de onderbroek nog aan en pijpen zijn zo goed als onmisbaar.

Zijt ge wat kinky?

>>> Nee. Misschien.

Tegen hoe laat staat ge hier?

Ik vrees dat ge daarvoor een afspraak moet maken bij mijn secretaresse.

Ars_Nova
10 maart 2011, 00:23
Wilt ge ook genomen worden door C2C?

Ik ken hem niet, hoewel ik vanop een vroegere gaysite een zekere "Mister C2C" ken → die is mss dezelfde. In dat geval: ik zou geen nee zeggen maar ik heb 'm wel nog niet in het echt gezien.

Ars_Nova
10 maart 2011, 00:27
Waar zie je uzelf staan binnen 10 jaar?

>>> Werk dat ik graag doe, genoeg geld om mij geen zorgen te hoeven maken en een huis met een grote tuin en een eigen labo. En natuurlijk nog 100% in staat om elke week te partyen.

Wat wil je in het leven nog bereiken?

>>> Heel het Wohltemperierte Klavier uitspelen, iets betekenen voor de maatschappij (wie weet drugs helpen legaliseren ofzo), een aantal belangrijke plaatsen in de wereld bezocht hebben (Machu Pichu, Japan, China, Londen, NYC).

Wat denk je zelf dat de kans is dat je die dingen verwezenlijkt?[/QUOTE]

>>> Wie weet dat 8O Maar hoe meer tijd ik heb hoe meer die kans convergeert naar 1. Dat is een zekerheid.

bgf324
10 maart 2011, 20:06
Ben je gelukkig?

Waarom wel/niet?

Ars_Nova
11 maart 2011, 00:29
Ben je gelukkig?

Waarom wel/niet?

Dat is wat complicated. Met momenten wel, maar soms ook niet. Ik heb een angstoornis/depressie t.g.v. posttraumatische stress achter de rug en ik zit daarvoor momenteel nog aan de antidepressiva, dus het is wel ff hard geweest (is ook de reden waarom ik hier een tijd niet meer verschenen ben).
Maar intussen is het wel al veeeeeel beter.

bgf324
11 maart 2011, 00:30
Zo eerlijk moest je daar niet op antwoorden 8O
Ik had eerder filosofische dinges verwacht :-)

suqar_7loe
11 maart 2011, 00:33
Dat is wat complicated. Met momenten wel, maar soms ook niet. Ik heb een angstoornis/depressie t.g.v. posttraumatische stress achter de rug en ik zit daarvoor momenteel nog aan de antidepressiva, dus het is wel ff hard geweest (is ook de reden waarom ik hier een tijd niet meer verschenen ben).
Maar intussen is het wel al veeeeeel beter.
Blij van te horen dat je het beter stelt.

Ars_Nova
11 maart 2011, 14:58
Zo eerlijk moest je daar niet op antwoorden 8O
Ik had eerder filosofische dinges verwacht :-)

Ach, ik heb geleerd dat er met iedereen vroeg of laat wel IETS is, dus ik schaam me er niet meer voor om het te zeggen.

Ars_Nova
11 maart 2011, 14:58
Blij van te horen dat je het beter stelt.

Thanks sjoe :-)