PDA

View Full Version : Waarom voor Spirit stemmen?


Maus
7 juni 2004, 11:06
We zijn nu op +/- 6 dagen voor de verkiezingen ... waarom zou ik voor Spirit moeten stemmen, als ik er "gratis" een ongevraagde partij bijkrijg (namelijk de SP-a)?

Els Van Weert
12 juni 2004, 11:52
Een voorkeurstem uitbrengen op spirit-kandidaten kan een oplossing zijn in jouw geval. Voor mij is sp.a uiteraard de boeman (of is het een vrouw?)niet: we delen een aantal fundamentele sociale en progressie waarden. Maar natuurlijk zijn er ook verschillen: vanwaar anders een kartel dat uit twee autonome politieke partijen bestaat? Spirit durft vaak een stapje verder gaan dan sp.a: die rol is ons op het lijf gegoten. En ja, meer dan voor sp.a zijn kinderen en jongeren 'ons ding'. Misschien komt dat omdat binnen spirit, zowel voor als achter de schermen, meer dan in welke partij ook jongeren mee het heft in handen hebben. Een leuke ervaring, dat kan ik je verzekeren!

Henry
12 juni 2004, 12:00
Niet vergeten Maus dat het programma van Spirit onbetaalbaar is.
Het enige wat misschien kan uitgevoerd worden, is het afschaffen van het huiswerk. Zo kan de kwaliteit van ons onderwijs in grote mate naar beneden worden gehaald. Het is voor Spirit namelijk geen goede zaak om kritische en intelligente jongeren voort te brengen. Die zien namelijk door het opgeblazen lucht-verhaaltje van Spirit.

Spirit is een groep fantasten. Heel gevaarlijk voor uw belastingsgeld.

Pieter de Coninck
12 juni 2004, 15:41
Spirit is een groep fantasten. Heel gevaarlijk voor uw belastingsgeld.
Inderdaad, zelfs gevaarlijker dan Steve Gratis Stunt, want om nog wat beter te scoren bij de SPa doet bert de Bleiter nog dommere dingen dan Stunt.
En wie dat moet betalen? Geen zorg voor spirit.

King of beggars and fleas
21 februari 2005, 03:54
Een voorkeurstem uitbrengen op spirit-kandidaten kan een oplossing zijn in jouw geval. Voor mij is sp.a uiteraard de boeman (of is het een vrouw?)niet: we delen een aantal fundamentele sociale en progressie waarden. Maar natuurlijk zijn er ook verschillen: vanwaar anders een kartel dat uit twee autonome politieke partijen bestaat? Spirit durft vaak een stapje verder gaan dan sp.a: die rol is ons op het lijf gegoten. En ja, meer dan voor sp.a zijn kinderen en jongeren 'ons ding'. Misschien komt dat omdat binnen spirit, zowel voor als achter de schermen, meer dan in welke partij ook jongeren mee het heft in handen hebben. Een leuke ervaring, dat kan ik je verzekeren!
waarom geen paar kansarmen die het heft mee in handen hebben of zijn jullie daar soms vies van ?