PDA

View Full Version : waarom weigert spirit BHV te splitsen?


Pieter de Coninck
8 juni 2004, 17:58
Anciaux liep zelfs niet mee in de betoging. Dus BHV is voor white spirit geen noodzaak meer?

100% VLAMING
9 juni 2004, 19:01
omdat ze niet tegen de schenen van hunne oppergod willen stampen:

keizer ELIO

zonder hem, geen postjes in de volgende regering en jah, waarom aan politiek doen als ge toch geen postjes krijgt, niet waar SPIRIT.

christei
10 juni 2004, 13:04
Hij kan niet meestappen, zou zijn ministerpostje kwijtraken.... Weet je nog......wenen,wenen,wenen,.......en vervolgens alliantie aangaan met spa en klaar is kees. Ons blètertje weer aan de macht....

Els Van Weert
10 juni 2004, 13:31
Nogal verzuurde reacties vind ik. Maar goed. Natuurlijk willen we Brussel-Halle-Vilvoorde splitsen. Niet alleen ikzelf, maar ook Steve Stevaert hebben ons daartoe uitdrukkelijk (zelfs schriftelijk geëngageerd). Na 13 juni dan wel. Met 200% steun van Bert overigens, mocht je daar aan twijfelen. Communautaire akkoorden sluit je in ons land na de verkiezingen, niet ervoor. Zo is het altijd geweest, zo zal het ook altijd blijven. Of Brussel-Halle-Vilvoorde nu een paar maanden voor of na 13 juni wordt gesplitst maakt overigens niets uit: op 13 juni staat er geen enkele Vlaamse zetel op het spel. En daarna maken we er werk van. Daar kun je op rekenen.

Luddo
10 juni 2004, 13:34
Nogal verzuurde reacties vind ik. Maar goed. Natuurlijk willen we Brussel-Halle-Vilvoorde splitsen. Niet alleen ikzelf, maar ook Steve Stevaert hebben ons daartoe uitdrukkelijk (zelfs schriftelijk geëngageerd). Na 13 juni dan wel. Met 200% steun van Bert overigens, mocht je daar aan twijfelen. Communautaire akkoorden sluit je in ons land na de verkiezingen, niet ervoor. Zo is het altijd geweest, zo zal het ook altijd blijven. Of Brussel-Halle-Vilvoorde nu een paar maanden voor of na 13 juni wordt gesplitst maakt overigens niets uit: op 13 juni staat er geen enkele Vlaamse zetel op het spel. En daarna maken we er werk van. Daar kun je op rekenen.

Wanneer viel nu weer Sint-Juttemis"? Of is het "ad calendas Graecas"?

Bitweiser
10 juni 2004, 14:05
Ik ben ervan overtuigd dat na de verkiezingen van 2119 we geen belastingen meer moeten betalen.

lievendr
10 juni 2004, 16:08
Nogal verzuurde reacties vind ik. Maar goed. Natuurlijk willen we Brussel-Halle-Vilvoorde splitsen. Niet alleen ikzelf, maar ook Steve Stevaert hebben ons daartoe uitdrukkelijk (zelfs schriftelijk geëngageerd). Na 13 juni dan wel. Met 200% steun van Bert overigens, mocht je daar aan twijfelen. Communautaire akkoorden sluit je in ons land na de verkiezingen, niet ervoor. Zo is het altijd geweest, zo zal het ook altijd blijven. Of Brussel-Halle-Vilvoorde nu een paar maanden voor of na 13 juni wordt gesplitst maakt overigens niets uit: op 13 juni staat er geen enkele Vlaamse zetel op het spel. En daarna maken we er werk van. Daar kun je op rekenen.Gelukkig zijn er in 2007 weer verkiezingen.

PS: 'verzuurd' is een betekenisloos woord, uitgevonden door Stevaert en Verhofstadt om elke kritiek te smoren.
moet er nog zand zijn?

Seba
10 juni 2004, 16:17
Nogal verzuurde reacties vind ik. Maar goed. Natuurlijk willen we Brussel-Halle-Vilvoorde splitsen. Niet alleen ikzelf, maar ook Steve Stevaert hebben ons daartoe uitdrukkelijk (zelfs schriftelijk geëngageerd). Na 13 juni dan wel. Met 200% steun van Bert overigens, mocht je daar aan twijfelen. Communautaire akkoorden sluit je in ons land na de verkiezingen, niet ervoor. Zo is het altijd geweest, zo zal het ook altijd blijven. Of Brussel-Halle-Vilvoorde nu een paar maanden voor of na 13 juni wordt gesplitst maakt overigens niets uit: op 13 juni staat er geen enkele Vlaamse zetel op het spel. En daarna maken we er werk van. Daar kun je op rekenen.

u toont hier goe hoe het er in ons land aan toegaat: zelfs grondwettelijke rechten moeten wijken voor de NON van de Franstalige partijen.

Kan u ons nu eens één rationeel argument geven waarom het wetsvoorstel van Bourgeois en Leterme over de toepassing van de Grondwet neit gestemd wordt ondanks dat alle Vlaamse partijen zogezegd voor zijn?? Eigenlijk zou dit zelfs geen "communautair akkoord" moeten zijn, en bent u nu zo naïef dat de Franstaligen gaan toezeggen na de verkiezingen???

Pieter de Coninck
10 juni 2004, 20:35
Nogal verzuurde reacties vind ik. Maar goed. Natuurlijk willen we Brussel-Halle-Vilvoorde splitsen. Niet alleen ikzelf, maar ook Steve Stevaert hebben ons daartoe uitdrukkelijk (zelfs schriftelijk geëngageerd). Na 13 juni dan wel. Met 200% steun van Bert overigens, mocht je daar aan twijfelen. Communautaire akkoorden sluit je in ons land na de verkiezingen, niet ervoor. Zo is het altijd geweest, zo zal het ook altijd blijven. Of Brussel-Halle-Vilvoorde nu een paar maanden voor of na 13 juni wordt gesplitst maakt overigens niets uit: op 13 juni staat er geen enkele Vlaamse zetel op het spel. En daarna maken we er werk van. Daar kun je op rekenen.

Van hypocresie gesproken. 2204 is ook na 13 juni. Dus de onnozele white spirit heeft zich weer eens laten in de doeken doen, ofte hoe ik zwijg om toch maar mini-ster te kunnen blijven.

C uit W
11 juni 2004, 10:06
Nogal verzuurde reacties vind ik. Maar goed. Natuurlijk willen we Brussel-Halle-Vilvoorde splitsen. Niet alleen ikzelf, maar ook Steve Stevaert hebben ons daartoe uitdrukkelijk (zelfs schriftelijk geëngageerd). Na 13 juni dan wel. Met 200% steun van Bert overigens, mocht je daar aan twijfelen. Communautaire akkoorden sluit je in ons land na de verkiezingen, niet ervoor. Zo is het altijd geweest, zo zal het ook altijd blijven. Of Brussel-Halle-Vilvoorde nu een paar maanden voor of na 13 juni wordt gesplitst maakt overigens niets uit: op 13 juni staat er geen enkele Vlaamse zetel op het spel. En daarna maken we er werk van. Daar kun je op rekenen.
Oh ja, hoe zit het met de wet lejeune? Gingen jullie daar ook jullie werk niet van maken?

christei
11 juni 2004, 11:38
Sorry mevrouw Van Weert, nogmaals, (zie hoofdstuk benoemingen) ik geloof je niet.


De splitsing moest al lang een feit geweest zijn. Wanneer de grondwet moet wijken voor de franstaligen, waar zijn we dan mee bezig. Alle vlaamse partijen waren ermee akkoord, de wapenwet is erdoor gejaagd in 2 weken tijd, waarom deze wet dan niet!!!!!!!!!!!!!! Je moet niet meer onderhandelen met de walen!!!!!!!!!!!!!!!!! Je bent dus uit je nek aan het lullen. Dus nogmaals: i don't buy it

Pieter de Coninck
12 juni 2004, 15:58
Het antwoord is nochtans vrij simpel.
Ze mogen niet van Elio.

En hier maar liegen en bedriegen om wat zand in de ogen te strooien.

Tantist
12 juni 2004, 18:33
Nogal verzuurde reacties vind ik.

Wie is er verzuurd? Mensen die geen gezonde kritiek meer kunnen slikken en dan maar de andere "verzuurd" noemen of mensen die braaf vragen stellen over nogal "scherpe kantjes" aan uw partij? Ik dacht het ook zo...

Pieter de Coninck
12 juni 2004, 21:37
Nogal verzuurde reacties vind ik.

Wie is er verzuurd? Mensen die geen gezonde kritiek meer kunnen slikken en dan maar de andere "verzuurd" noemen of mensen die braaf vragen stellen over nogal "scherpe kantjes" aan uw partij? Ik dacht het ook zo...

Verzuurd is een nieuw modewoord. Het betekent tegen SPa-spirit.
Nochtans is het net het omgekeerde. Als je bij spa water wat white spirit giet krijg je een verzuurd zootje.

C uit W
18 juni 2004, 19:29
Vorige zondag kon je mooi zien wat verzuurd zijn inhoud.