PDA

View Full Version : Waarom Fabiola eigenlijk?


klodde
7 juli 2011, 22:08
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110707_195

Koningin Fabiola is opnieuw het doelwit van een dreigbrief. Het document kwam toe op de redactie van vtm, meldt de nieuwsdienst donderdag.
De anonieme briefschrijver bedreigt niet alleen de koningin, maar ook minister van Defensie Pieter De Crem (CD&V) met de dood. Aanleiding zijn de oorlogen waarin ons land betrokken is, onder meer die in Libië.

'Lees de Koran om te begrijpen waarom oorlog voeren in moslimlanden niet ongestraft blijft', is te lezen in de brief.

Het is niet de eerste keer dat koningin Fabiola in een brief doodsbedreigingen ontvangt. Twee jaar geleden schreef een man dat hij de koningin met een kruisboog zou neerschieten op de nationale feestdag. Fabiola was niet onder de indruk: op het defilé haalde ze laconiek een appel tevoorschijn.



Ik vind het eigenlijk raar dat Fabiola een doelwit is, ze is een gepensioneerde koningin.

Albert en Paola zijn het regerend vorstenpaar, dan vind ik het wel raar dat ze hun pijlen op Fabiola richten?

Dat ze dan vb Albert of Filip niet bedreigen? Raar dat ze het op Fabiola gemunt hebben.

Iemand enige verklaring hiervoor?

bgf324
7 juli 2011, 23:19
Arabische lente ???
U bent er van overtuigd dat het een Arabier is?

Vlaanderen Boven
8 juli 2011, 00:08
Het is het werk van een (blijkbaar islamitische) gek, veel meer is er niet achter te zoeken.

manta
8 juli 2011, 00:33
Als het al echt is en geen opgezet spel, mss denken ze wel: waar de rode duivels faalden kan Fabiola mss belgen winnen...
De groter de dreun tegen belgie, de groter het nieuws over royals...

Vlaanderen Boven
8 juli 2011, 00:35
De groter? Iemand is blijkbaar een klein beetje verengelst. ;)

Vito
8 juli 2011, 07:42
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110707_195





Ik vind het eigenlijk raar dat Fabiola een doelwit is, ze is een gepensioneerde koningin.

Albert en Paola zijn het regerend vorstenpaar, dan vind ik het wel raar dat ze hun pijlen op Fabiola richten?

Dat ze dan vb Albert of Filip niet bedreigen? Raar dat ze het op Fabiola gemunt hebben.

Iemand enige verklaring hiervoor?

Misschien hebben de Moren 1492 nog niet verwerkt en Fabiola is toch een Spaanse... ;-)

DONG ZHUO
24 juli 2011, 18:12
Misschien hebben de Moren 1492 nog niet verwerkt en Fabiola is toch een Spaanse... ;-)

niks van aan..... gewoon het gemakkelijkste doelwit....

gezien het énorme kapsel een vrij groot target....

en gezien de leeftijd zéér traag in haar bewegingen....

het ideale doelwit voor ne kluns dus....

en gezien er onder de moslimbroeders nogal wa klungels rondlopen....;-)

Aequitas
26 juli 2011, 09:53
niks van aan..... gewoon het gemakkelijkste doelwit....

gezien het énorme kapsel een vrij groot target....

en gezien de leeftijd zéér traag in haar bewegingen....

het ideale doelwit voor ne kluns dus....

en gezien er onder de moslimbroeders nogal wa klungels rondlopen....;-)

Ik denk niet dat schieten in haar erg levensbedreigend is :lol:.

Henkerd
26 juli 2011, 10:03
Sommige mensen hebben toch echt geen geduld he.

DONG ZHUO
26 juli 2011, 19:25
Ik denk niet dat schieten in haar erg levensbedreigend is :lol:.

in sommige soorten haar, vooral als het zéér hoog opgetoefd is en de haren samengehouden worden door enkele bussen straffen industrieëlen haarlak (groot formaat) kan dat voor nen dodelijke whip-lash zorgen.... dus ik zou er toch maar mee opletten zén....;-) of nen beschermende kraag mét airbag laten inwerken in uw ceremonie-outfit.....:lol:

Dr. Strangelove
28 juli 2011, 01:26
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110707_195





Ik vind het eigenlijk raar dat Fabiola een doelwit is, ze is een gepensioneerde koningin.

Albert en Paola zijn het regerend vorstenpaar, dan vind ik het wel raar dat ze hun pijlen op Fabiola richten?

Dat ze dan vb Albert of Filip niet bedreigen? Raar dat ze het op Fabiola gemunt hebben.

Iemand enige verklaring hiervoor?

ik vond dat ook nogal bizar eigenlijk. En ik acht de kans reëel dat het hier gaat om iemand die zich uitgeeft voor iemand die hij niet is.

Anyway, als ik een mod was, zou ik heel deze draad naar Binnenland verplaatsen eigenlijk, dit heeft niets met de Arabische Lente te maken