PDA

View Full Version : Yves, Vraagje


CONTRA
11 juni 2004, 07:00
Zit er een kans in voor met het Blok een coallitie te vormen ?

PS. ik ben eenje van die criminelen die nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan !

Yves Leterme
11 juni 2004, 07:06
De verschillen tussen het Vlaams Blok programma en het CD&V-programma zijn te groot om een coalitie te kunnen vormen. Ons uitgangspunt is immers een verdraagzame samenleving met respect voor de eigenheid van elke mens.
Ik wil ons programma immers maximaal uitvoeren en ik veronderstel dat ook het Blok zijn programma wil realiseren. Dit is niet compatibel.

CONTRA
11 juni 2004, 08:30
De verschillen tussen het Vlaams Blok programma en het CD&V-programma zijn te groot om een coalitie te kunnen vormen. Ons uitgangspunt is immers een verdraagzame samenleving met respect voor de eigenheid van elke mens.
Ik wil ons programma immers maximaal uitvoeren en ik veronderstel dat ook het Blok zijn programma wil realiseren. Dit is niet compatibel.


Yves, respect voor de eigenheid van elke mens, zou dat gekend zijn bij de Marokkaanse mensen, ik denk het niet,kan u mij misschien overtuigen
je moet eens een nachtje met mij in de wagen zitten als ik aan het werken ben, in de stad

tool2kil
11 juni 2004, 10:17
De cdév moet dan ook geen coalitie vormen met Marokkanse mensen, maar met partijen. Als de basiswaarden niet compatibel zijn, kunnen ze toch niet samen een coalitie vormen?

Pd
11 juni 2004, 10:39
En met wie zou het dan wel compatibel zijn?
Elke partij heeft zijn verschillende standpunten hé. En als er veel overeen komen dan komt er toch gewoon een kartel van.
T'is juist door zoveel mogelijk verschillen te hebben dat er vele meer kan gerealiseerd worden! Hoe meer punten er behandeld worden hoe beter!