PDA

View Full Version : Persoonlijke vraag


Xnorf
11 juni 2004, 22:05
Ik stem zondag voor het Vlaams Blok , dat staat vast.

Nu is mijn vraag , beziet u mij , als Vlaams Blokker , als racist? of fascist?
Of wat denkt u over mij nu u weet waar ik op stem. Ik kan mijn partij volgen in de overgrote meerderheid van haar standpunten.

Maar dat vraag ik me toch af, wat denkt een vooraanstaand politicus van een andere partij over mij, een doorsnee Vlaams Blok kiezer (iets meer dan doorsnee , ik ben ook nog lid). Acht u mij onbekwaam om een goede oplossing te kunnen bieden voor een probleem? Vind u dat mijn stem waardeloos is? Dat mijn mening niet meetelt omdat ze niet altijd de uwe is? Met andere woorden :
hebt u respect voor mij?

we kunnen uw antwoord op deze vragen extrapoleren naar 1 miljoen andere VB kiezers. Weet u wel hoeveel mensen dat zijn? En durft u die rechtuit racisten noemen?

Groetjes, ik ben benieuwd naar uw antwoord....

Yves Leterme
11 juni 2004, 22:24
Ik respecteer ieders keuze. Ik kan moeilijk conclusies trekken over uzelf louter op grond van uw keuze in het stemhokje.
Ik heb persoonlijk wel nog geen constructieve voorstellen van het Blok gezien om de samenlevingsproblemen op te lossen.

Xnorf
11 juni 2004, 22:32
Ik respecteer ieders keuze. Ik kan moeilijk conclusies trekken over uzelf louter op grond van uw keuze in het stemhokje.
Ik heb persoonlijk wel nog geen constructieve voorstellen van het Blok gezien om de samenlevingsproblemen op te lossen.

Dank u om toch nog niet op voorhand een oordeel over mij te vellen louter op basis van mijn idealen. Welke constructieve voorstellen bied de SPa om de samenlevingsproblemen op te lossen? Die zie ik persoonlijk ook niet. Ik zie in het Blok programma thans interessante voorstellen staan die echt een oplossing kunnen bieden voor prangende problemen die zich nu stellen.

U had het gisteren ook over "het gedrag van sommige kopstukken de laatste dagen" , waarover ging dat?

PS : ik hoop persoonlijk dat u die vlaamsgezindheid hard maakt in de komende jaren. En dat u daarbij bereid bent om de hulp van het Vlaams Blok te aanvaarden bij dingen waar jullie standpunten elkaar raken. Niemand zal u veroordelen en u wordt er niet ziek van. U verdient enkel meer respect dan.

Groetjes.

Xnorf
11 juni 2004, 22:36
Het Vlaams Blok stelt concrete maatregelen voor om de criminaliteit efficiƫnt aan te pakken:

+ de invoering van niet-samendrukbare straffen voor kindermoordenaars en -verkrachters

+diefstal, overvallen, drughandel en vandalisme bestrijden door de invoering van zero-tolerantie in probleembuurten

+de vervroegde vrijlating moet een gunst worden en geen automatisme

+snellere en betere hulpverlening voor slachtoffers

Kan u zich niet vinden met een van deze puntjes? en waarom niet?