PDA

View Full Version : Anke zegt ne welgemeende fuckyou...


Tantist
18 januari 2003, 23:18
Anke zegt ne welgemeende fuckyou aan...

http://web.wanadoo.be/vlaanderen/ankefuckyou.jpg


(vond het een grappig fotooke)

Supe®Staaf
19 januari 2003, 16:59
Anke zegt absoluut niet fuck you!
Daarvoor is haar engelse taalkennis net iets té 'elementair'
Ze wil gewoon tonen:"Kijk, dit is de vinger waarmee ik mijn electrische schuifdak open als het te warm wordt in mijn wagen. Simpeler dan de verwarming regelen, die weet ik immers nooit te vinden en daar begrijp ik toch nikske van........"
:twisted: :P 8)

S.
19 januari 2003, 18:08
Dat is deel van de nieuwe campagne van Anke.
Ze zal stemmen trekken met de campagne: 'Stem op mij, and I will...' en daaronder komt dan de foto.

:lol: :lol: :lol:

Tantist
19 januari 2003, 18:11
Dat is deel van de nieuwe campagne van Anke.
Ze zal stemmen trekken met de campagne: 'Stem op mij, and I will...' en daaronder komt dan de foto.


Da's een goeie!!! :lol:

Supe®Staaf
20 januari 2003, 18:05
Dat is deel van de nieuwe campagne van Anke.
Ze zal stemmen trekken met de campagne: 'Stem op mij, and I will...' en daaronder komt dan de foto.

:lol: :lol: :lol:
Heeft zij niet eens iets in die zin beloofd?
En veel onschuldiger dan wat hier geïnsinueerd wordt?

Enfin, mij niet gelaten. Geef mij maar de beeltenis van ons aller prinses Mathilde.
Die hoeft haar lichaam niet te verpatsen om in de gunst van den volke te komen.

http://www.livtom.be/images/mathilde.jpg

Knuppel
20 januari 2003, 23:26
Zolang er zich Superstaven onder den Belgischen volke bevinden die zowel hun ziel als hun lichaam zouden verpatsen om in de gunst van een luxe trezebees te geraken...
zullen Anke's borstjes veilig zijn. :wink:

Godfried
20 januari 2003, 23:35
Ik vind persoonlijk dat ze een mooi halsbandje aanheeft.

Knuppel
21 januari 2003, 00:10
Ik vind persoonlijk dat ze een mooi halsbandje aanheeft.

Dat hetgeen daaraan hangt als een magneet werkt op mensen zoals jij, verwondert mij geen zier. Zelfs de paus zou daarvoor naar de koeien en kalveren afdalen. :P

Tantist
25 januari 2003, 01:20
Enfin, mij niet gelaten. Geef mij maar de beeltenis van ons aller prinses Mathilde.
Die hoeft haar lichaam niet te verpatsen om in de gunst van den volke te komen.


Gesteld dat ze dat zou kunnen natuurlijk ;-)

Supe®Staaf
25 januari 2003, 15:00
Enfin, mij niet gelaten. Geef mij maar de beeltenis van ons aller prinses Mathilde.
Die hoeft haar lichaam niet te verpatsen om in de gunst van den volke te komen.


Gesteld dat ze dat zou kunnen natuurlijk ;-)
Tilleke hoeft maar één stille wenk te geven, en ze mag ál mijn gunsten genieten.

Frolic
25 januari 2003, 15:13
Dat is deel van de nieuwe campagne van Anke.
Ze zal stemmen trekken met de campagne: 'Stem op mij, and I will...' en daaronder komt dan de foto.

:lol: :lol: :lol:

Correctie. Stem op mij OR i will...

Tantist
25 januari 2003, 17:06
Enfin, mij niet gelaten. Geef mij maar de beeltenis van ons aller prinses Mathilde.
Die hoeft haar lichaam niet te verpatsen om in de gunst van den volke te komen.


Gesteld dat ze dat zou kunnen natuurlijk ;-)
Tilleke hoeft maar één stille wenk te geven, en ze mag ál mijn gunsten genieten.

U zou een schitterende carriere kunnen uitbouwen als paleisdweil :lol:

Tantist
25 januari 2003, 17:06
Dat is deel van de nieuwe campagne van Anke.
Ze zal stemmen trekken met de campagne: 'Stem op mij, and I will...' en daaronder komt dan de foto.

:lol: :lol: :lol:

Correctie. Stem op mij OR i will...

Homofiel zeker? :wink:

Supe®Staaf
25 januari 2003, 17:21
U zou een schitterende carriere kunnen uitbouwen als paleisdweil :lol:
Zelfs haar koninklijke washandje wil ik zijn.
Lekker naar zeep geurend over **** ****** ******** worden.
MMMMMMMMMMMMMMM :!: :!: :!:
:oops: :oops: :oops:

Tantist
25 januari 2003, 19:10
:lol: zeveraar ;-)

Supe®Staaf
27 januari 2003, 15:40
:lol: zeveraar ;-)
Dat lijkt enkel zo.
Ik meen elk woord.
Ze is een DOTJEEEEEEEEEE!!!!!!

Tantist
30 januari 2003, 17:37
:lol: zeveraar ;-)
Dat lijkt enkel zo.
Ik meen elk woord.
Ze is een DOTJEEEEEEEEEE!!!!!!

Mocht u terug een beetje zelfrespect krijgen: lemme know!!!

Supe®Staaf
30 januari 2003, 19:43
:lol: zeveraar ;-)
Dat lijkt enkel zo.
Ik meen elk woord.
Ze is een DOTJEEEEEEEEEE!!!!!!

Mocht u terug een beetje zelfrespect krijgen: lemme know!!!
Ik hoef me niet te schamen voor de pure onbaatzuchtige en warme liefde die in me opborrelt en dewelke ik ons prinsesje toedraag.
Ze is een lichtend baken in deze donkere tijden van bloed'rig terrorisme, opkomend neo-fascisme, pervers separatisme nefast secessionisme en verwerpelijk anti-monarchisme.

Haar beeltenis is mijn steun en toeverlaat, wanneer de moed mij eventjes in de schoenen zinkt bij het lezen van nietsontziende hate-mail, roodgekleurde rekeninguitreksels en roofzuchtige aanslagbrieven van de vlaamse gemeenschap.

Dat ik nog zwoele gevoelens koester telkens haar lichtdrukmaal of levende verschijning zich op mijn netvlies vleit, bewijst enkel dat er nog voldoende energieke jeugdigheid in mijn weelderige body ronddartelt, ondanks het recente verlies van een mij dierbaar onderdeel (neen beste vrienden, dat niet, enkel een tand!)

Raak haar fysieke persoon of haar reputatie niet aan, ontieglijk onreinen, of mijn verontwaardiging en toorn zal jullie eeuwig achtervolgen.
:evil: :x :!:

Supe®Staaf
30 januari 2003, 19:43
:evil:

Knuppel
30 januari 2003, 20:11
Oef, het was maar een tand. :D

We dachten al dat je je dichterlijke aanbidding voor je vrouwelijk idool kwijtspeelde. :P

Supe®Staaf
30 januari 2003, 20:24
Oef, het was maar een tand. :D

We dachten al dat je je dichterlijke aanbidding voor je vrouwelijk idool kwijtspeelde. :P
Zeker vandaag niet, op de dag van het gedicht!!!!

Tantist
1 februari 2003, 03:39
Lichtend baken? Ze heeft de uitstraling van ne pot confituur :lol:

Tantist
1 februari 2003, 03:40
Oef, het was maar een tand. :D

We dachten al dat je je dichterlijke aanbidding voor je vrouwelijk idool kwijtspeelde. :P
Zeker vandaag niet, op de dag van het gedicht!!!!

A propos, wie beslist al die "dagen"? Dag van de slaap, dag van de masturbatie, dag van de tweelingen, dag van het gedicht,...???

Supe®Staaf
1 februari 2003, 12:00
Lichtend baken? Ze heeft de uitstraling van ne pot confituur :lol:
:roll: :roll: :roll:
http://www.hansanders.nl/

Supe®Staaf
1 februari 2003, 16:20
A propos, wie beslist al die "dagen"? Dag van de slaap, dag van de masturbatie, dag van de tweelingen, dag van het gedicht,...???
Waar had jij graag een dagje aan gewijd :?:

Dag van de tricolore vlag?
Dag van het gebit, van rottig zwart tot hagelwit?
Een zwoele dag, een hele wilde, ter ere van prinses Mathilde?


Vertel het aan Superstaaf® en hij zal zien wat hij voor jou kan doen. :P

Knuppel
5 februari 2003, 13:00
A propos, wie beslist al die "dagen"? Dag van de slaap, dag van de masturbatie, dag van de tweelingen, dag van het gedicht,...???
Waar had jij graag een dagje aan gewijd :?:

Dag van de tricolore vlag?
Dag van het gebit, van rottig zwart tot hagelwit?
Een zwoele dag, een hele wilde, ter ere van prinses Mathilde?


Vertel het aan Superstaaf® en hij zal zien wat hij voor jou kan doen. :P

Geef mij dan maar een feestdag van wilde passie. Datgene dus dat afstraalt van koppels zoals Philippe en Mathilde. :P

Supe®Staaf
5 februari 2003, 13:27
Geef mij dan maar een feestdag van wilde passie. Datgene dus dat afstraalt van koppels zoals Philippe en Mathilde. :P
Ik WIST gewoon dat jij ooit zou bijdraaien :!:
Als opwarmer en smaakmaker voor deze dag van passie, een lichtdrukmaal van het koppel van de eeuw:
http://users.pandora.be/Superstaaf/koppel.jpg
Nogal vaag, maar de kenners, zien er dwars door.
Een echte primeur.
Een scoop!

Knuppel
5 februari 2003, 16:53
Je hebt me inderdaad volledig overtuigd, Superstaaf.
Met deze "Philippe" als minnaar ben ik er zeker van dat Mathilde de passionele dag van haar leven zal meemaken. :wink:

Tantist
15 februari 2003, 00:32
A propos, wie beslist al die "dagen"? Dag van de slaap, dag van de masturbatie, dag van de tweelingen, dag van het gedicht,...???
Waar had jij graag een dagje aan gewijd :?:


Tussen het blokken, koken, studentenclubben, tooghangen, fietsbanden plakken, Ronduiten, internetten, WC bezoeken en afwassen door heb ik niet veel tijd over om mij triomfantelijk thematisch te vermaken met een of ander spullement dat me in de verste verte niet interesseert.

Tenzij de dag van de Schone Blote Borsten uiteraard :wink:

Tantist
15 februari 2003, 00:34
Je hebt me inderdaad volledig overtuigd, Superstaaf.
Met deze "Philippe" als minnaar ben ik er zeker van dat Mathilde de passionele dag van haar leven zal meemaken. :wink:

Je ziet, eens ze het juiste gat en de goeie manier hebben gevonden, gaat het kindjes poepen vanzelf. Nu ja, hij heeft ook een beetje de genen van de papa en de mama, de Flup he...

Supe®Staaf
15 februari 2003, 14:56
Je hebt me inderdaad volledig overtuigd, Superstaaf.
Met deze "Philippe" als minnaar ben ik er zeker van dat Mathilde de passionele dag van haar leven zal meemaken. :wink:

Je ziet, eens ze het juiste gat en de goeie manier hebben gevonden, gaat het kindjes poepen vanzelf. Nu ja, hij heeft ook een beetje de genen van de papa en de mama, de Flup he...
De Fluppen zit daar voor niets tussen!
Waarom dacht ge dat ik een weekske niet op het forum kwam?
Direct prijs, begot!
Lekker Tillekeeeeeeee!

Tantist
15 februari 2003, 21:21
Tssss... Zijn principes van royalist zijn recht evenredig met de toestand van uw pik. Stijgt die, zegt u: de pot op met de kroonprins, daalt ie: Vive le roi!!! :D

Zo mag ik het horen!!! Hier, pakt er ene op mijn kosten!!!

http://www.pheromone.ekol.lu.se/Images/westmalle.JPG

Tantist
15 februari 2003, 21:22
Als ik moest kiezen, zou ik eerder Maxima bestijgen... Dat is pas een klassewijf!!

Dimitri
15 februari 2003, 21:27
Het niveau daalt weer zie ik, letterlijk en figuurlijk! Twee boetes voor belediging van het koninklijk huis, heren!

Trouwens, Tantist, ik denk niet dat jij qua eisen aan de minima van Máxima voldoet... :lol:

Tantist
16 februari 2003, 00:20
Tja, mijn papa heeft niet gepoept met de koningin van een land... Zijn dat de eisen? Is het blijk van laag niveau als je het koningshuis relativeert?

Vreemd dat juist een Noord-Nederlander zo koningsgezind blijkt, jullie hebben tenminste een "republikeinse" geschiedenis van 2 eeuwen, wij niet :lol:

Dimitri
16 februari 2003, 00:47
Ik bedoelde eigenlijk eerder je leeftijd en niveau van het lichaam, maar goed. (Ik moet ook alles uitleggen! :wink:)

Ik heb al eerder gezegd dat ik niet zozeer koningsgezind, d.w.z. een principieel voorstander van het systeem, maar wel Oranjegezind ben, omdat het volgens mij voor Nederland het beste is. En in de Republiek hadden de Oranjes als stadhouders ook al een groot deel van de macht, dus dat is niet in tegenspraak met elkaar. :P

Die Republiek was trouwens behoorlijk wat ondemocratischer dan het Koninkrijk nu!

Tantist
16 februari 2003, 01:04
Ik bedoelde eigenlijk eerder je leeftijd en niveau van het lichaam, maar goed. (Ik moet ook alles uitleggen! :wink:)

Ik heb al eerder gezegd dat ik niet zozeer koningsgezind, d.w.z. een principieel voorstander van het systeem, maar wel Oranjegezind ben, omdat het volgens mij voor Nederland het beste is. En in de Republiek hadden de Oranjes als stadhouders ook al een groot deel van de macht, dus dat is niet in tegenspraak met elkaar. :P

Die Republiek was trouwens behoorlijk wat ondemocratischer dan het Koninkrijk nu!

Iets wat je niet kunt ontkennen is dat de Oranjes zich altijd hebben ingespannen voor het goed van Nederland. Iets wat lovenswaardig is.

Maar moeten het daarom gekroonde hoofden zijn? Ik wens hen het beste, maar niet als onze vorsten.

Dimitri
16 februari 2003, 01:10
Dus als we titel 'koning' vervangen door 'stadhouder' ben je akkoord? :wink:

Tantist
16 februari 2003, 01:49
Om even het niveau echt serieus te laten zakken :D

http://www.kicken.com/images/maxima.naakt.jpg

Dimitri
16 februari 2003, 15:39
Hé, zo'n aanrecht heb ik ook! :lol: Daar houdt de vergelijking dan wel op... :roll:

marijke
7 maart 2003, 18:38
zéker weten dat de foto (handje) niet bewerkt is via een fotoprogramma ?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

marijke
7 maart 2003, 18:40
Van Anke..wel te verstaan..

M. van Hoedeken & Sac
7 maart 2003, 18:50
Enfin, mij niet gelaten. Geef mij maar de beeltenis van ons aller prinses Mathilde.
Die hoeft haar lichaam niet te verpatsen om in de gunst van den volke te komen.


Gesteld dat ze dat zou kunnen natuurlijk ;-)
Tilleke hoeft maar één stille wenk te geven, en ze mag ál mijn gunsten genieten.

Awel, merci voor 't aanbod, cheri. Waar zien wij ons? Want van Filet de Saxe is niet veel te verwachten, dat kan ik u verzekeren. (Clin d'oeil)

M. van Hoedeken & Sac
7 maart 2003, 18:54
Om even het niveau echt serieus te laten zakken :D
Oeiiiiiiiiiiiiiiii !!!
Daar heb ik voorlopig niet van terug.
Ik loop subitement langs de conte de photos.
Maar eerst langst de plastieken chirurgien.

garfield
13 juni 2006, 19:00
oud 8)

Jazeker
13 juni 2006, 19:45
oud 8)

Jij bent dan ook de enige die er na 3 jaar nog op reageert 8O

vjeeke
13 juni 2006, 20:02
hahaha :rofl:

Pelgrim
13 juni 2006, 20:36
yeah, nostalgisch oude draden oprakelen :D :cheer:

Tantist
3 oktober 2006, 19:09
yeah, nostalgisch oude draden oprakelen :D :cheer:

Bof...