PDA

View Full Version : Mod ingrijpen met kleine of grote letters (wel of geen waars


Akkersloot
13 juni 2004, 18:27
Een moderator heeft mijn tekst geknipt en voorzien van in het rood geschreven "GEEN PERSOONLIJKE BELEDIGINGEN". Met hoofdletters dus. Tekst van mijn opponent is ook geknipt, als ook van een bevriende mede-user, ook met de rode letters "geen persoonlijke beledigingen". Maar dan met kleine letters dus. Ik had een ingrijpen met rode grote letters en ik had een waarschuwing te pakken. Van de bevriende mede-user weet ik dat hij géén waarschuwing had.

Een ingrijpen met grote of met kleine letters maakt dat het verschil ofdat de persoon in kwestie nu wel of geen waarschuwing heeft gehad ?

Jeroen
13 juni 2004, 18:45
Een ingrijpen met grote of met kleine letters maakt dat het verschil ofdat de persoon in kwestie nu wel of geen waarschuwing heeft gehad ?
Neen, maakt geen enkel verschil uit, mss had de moderator van dienst vergeten caps aan te zetten, daarnaast gebruikt niet iedere moderator caps, etc.
Redenen te over, er zit geen complot achter dus.

Akkersloot
13 juni 2004, 19:11
Redenen te over, er zit geen complot achter dus.
Het zou wel passen in een openlijker moderator beleid.

Waarom mogen mede-users niet weten dat iemand een waarschuwing heeft gehad ?

Jeroen
13 juni 2004, 19:22
Ik zie daar de meerwaarde niet van, we moeten gebruikers die één keer over de streep gaan niet stigmatiseren door hen eeuwig te brandmerken.

Akkersloot
13 juni 2004, 21:11
Ik zie daar de meerwaarde niet van, we moeten gebruikers die één keer over de streep gaan niet stigmatiseren door hen eeuwig te brandmerken.
Nou, de meeste users zijn ge emancipeerd genoeg om een waarschuwing van een moderator niet als een brandmerk te zien.

(Vooral niet een waarschuwing vanwege de opmerking "achterlijke" voor iemand die kritiek op de islam als racisme ziet (islam is immers een ideologie, geen mensen dus, laat staan een ras) :twisted:

En dat terwijl de tegenpartij continu door gaat met mij voor racist uit te maken. Maar ja. Ik ga er vanuit dat mijn pb's aan de betreffende moderators nog gelezen worden).