PDA

View Full Version : Hoe zit het met de loosers van de BUB?


Spolpoel
13 juni 2004, 19:39
Hoe zit het met de loosers van de BUB?
De Belgicistische reflex is zo goed als begraven.
Vlaanderen koos resoluut voor meer Vlaanderen !

Patriot!
13 juni 2004, 19:41
Hoe zit het met de loosers van de BUB?
De Belgicistische reflex is zo goed als begraven.
Vlaanderen koos resoluut voor meer Vlaanderen !


Wij zijn duidelijk vooruitgegaan, ik denk zelfs een verdubbeling. Wij hebben niet te klagen.

Uit uw topic stel ik twee dingen van:

1. U kan geen Engels
2. U heeft geen enkel respect voor uw politieke tegenstanders.

John Stufflebeam
13 juni 2004, 19:48
Wij zijn duidelijk vooruitgegaan, ik denk zelfs een verdubbeling. Wij hebben niet te klagen.

BUB kieskring Antwerpen

2003: 0.23%
2004: 0.23%

Wil je zo vriendelijk zijn om in 't vervolg juiste informatie over de BUB uitslag te geven. Wij kunnen ook tellen weet je.

Stijn Claerhout
13 juni 2004, 19:49
Hoe zit het met de loosers van de BUB?
De Belgicistische reflex is zo goed als begraven.
Vlaanderen koos resoluut voor meer Vlaanderen !


Wij zijn duidelijk vooruitgegaan, ik denk zelfs een verdubbeling. Wij hebben niet te klagen.

Uit uw topic stel ik twee dingen van:

1. U kan geen Engels
2. U heeft geen enkel respect voor uw politieke tegenstanders.

Helemaal mee eens, ga jezelf nuttig maken.

Patriot!
13 juni 2004, 19:49
Ik heb het wel over de Natie.

In Brussel zitten op dit moment ruim over het procent.

Ook in Zaventem, Halle,... zitten we rond het procent.

Pelgrim
13 juni 2004, 19:52
Ik heb het wel over de Natie.

In Brussel zitten op dit moment ruim over het procent.

Ook in Zaventem, Halle,... zitten we rond het procent.

proficiat. Dat is zowat een vijftigste van wat de vlaamse partijen halen.
Goed bezig :lol:

C uit W
13 juni 2004, 19:53
Dus globaal genomen zijn jullie in vlaanderen op 0 uitgekomen.
Dat is inderdaad een verdubbeling met vorig jaar.
0*2=0 :mrgreen:

Stijn Claerhout
13 juni 2004, 19:53
Ik heb het wel over de Natie.

In Brussel zitten op dit moment ruim over het procent.

Ook in Zaventem, Halle,... zitten we rond het procent.

proficiat. Dat is zowat een vijftigste van wat de vlaamse partijen halen.
Goed bezig :lol:

Jezus, wat scheelt er met jullie, als je niks nuttigs te zeggen hebt zwijgt. Je bent al belachelijk genoeg.

Patriot!
13 juni 2004, 19:54
Ik heb het wel over de Natie.

In Brussel zitten op dit moment ruim over het procent.

Ook in Zaventem, Halle,... zitten we rond het procent.

proficiat. Dat is zowat een vijftigste van wat de vlaamse partijen halen.
Goed bezig :lol:

Dank voor uw respect voor kleinere partijen, Pelgrim... en het Vlaams Blok wint weer.

Spolpoel
13 juni 2004, 19:55
Ik heb het wel over de Natie.

In Brussel zitten op dit moment ruim over het procent.

Ook in Zaventem, Halle,... zitten we rond het procent.

Van een overwinning gesproken !!!!!!!!!!!!!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Pelgrim
13 juni 2004, 19:56
Ah, ik heb niet eens vlaams blok gestemd. Ik stel alleen maar vast (hoe vaak heb ik die woordjes al niet gehoord ) dat de vlaamse partijen in Halle Vilvoorde een pak meer hebben dan de BUB. Dus ik heb alleen maar de waarheid gesproken :twisted:

Bobbie
13 juni 2004, 19:57
0.23% das 2862.3707 man. Just genoeg voor een achtergesteld dorpsgat met een café in een trailer. :mrgreen:

Antoon
13 juni 2004, 19:57
Ik heb het wel over de Natie.

In Brussel zitten op dit moment ruim over het procent.

Ook in Zaventem, Halle,... zitten we rond het procent.

Als je hier blij mee bent, dan ben ik tevreden voor jou.

Spolpoel
13 juni 2004, 19:59
Dus globaal genomen zijn jullie in vlaanderen op 0 uitgekomen.
Dat is inderdaad een verdubbeling met vorig jaar.
0*2=0 :mrgreen:

De BUB : de overwinnaars in de AFGANG !
Schitterend deze nederlaag !
Als ik dan bedenk hoe Patriot en andere onbenullen van de BUB de grote Belgicistische ommekeer van de daken en de fora zaten te roepen....
Veel win, GEEN resultaat !

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Maus
13 juni 2004, 20:00
Ook voor het Blok is er geen resultaat, Kikkerpoel ...

Ze blijven immers zitten, waar ze daarvoor al zaten ... in de oppositie.

Patriot!
13 juni 2004, 20:01
Ik ga hier maar niets op zeggen. Er zijn Vlaams-nationalisten die respect hebben voor hun medemens, maar met 't soort dat liever dingen afbreekt dan constructieve voorstellen te doen, ga ik niet in debat. Sorry.

Groot Bakkes
13 juni 2004, 20:01
Hoe zit het met de loosers van de BUB?
De Belgicistische reflex is zo goed als begraven.
Vlaanderen koos resoluut voor meer Vlaanderen !


Wij zijn duidelijk vooruitgegaan, ik denk zelfs een verdubbeling. Wij hebben niet te klagen.

Uit uw topic stel ik twee dingen van:

1. U kan geen Engels
2. U heeft geen enkel respect voor uw politieke tegenstanders.

Zelfs als u een verdubbeling heeft, dan betekent dat dat u minder als honderdduizend stemmen heeft, en dat Tantist zijn bakken bier krijgt! :drinking:

Spolpoel
13 juni 2004, 20:02
Ook voor het Blok is er geen resultaat, Kikkerpoel ...

Ze blijven immers zitten, waar ze daarvoor al zaten ... in de oppositie.

Juist, en hun kracht als zweeppartij wordt er enkel sterker op !
Schitterend dus.

Patriot!
13 juni 2004, 20:03
Wij zijn duidelijk vooruitgegaan, ik denk zelfs een verdubbeling. Wij hebben niet te klagen.

Uit uw topic stel ik twee dingen van:

1. U kan geen Engels
2. U heeft geen enkel respect voor uw politieke tegenstanders.

Zelfs als u een verdubbeling heeft, dan betekent dat dat u minder als honderdduizend stemmen heeft, en dat Tantist zijn bakken bier krijgt! :drinking:


Dat had ik al aangekondigd.

Groot Bakkes
13 juni 2004, 20:05
Zelfs als u een verdubbeling heeft, dan betekent dat dat u minder als honderdduizend stemmen heeft, en dat Tantist zijn bakken bier krijgt! :drinking:


Dat had ik al aangekondigd.

Heb niet alle topics gelezen. Examens weet je.

John Stufflebeam
13 juni 2004, 20:05
Ik heb het wel over de Natie..

Tja, ik heb het enkel over de regionale verkiezingen van 13 juni.

BUB Oost-Vlaanderen

2003: 0.19%
2004: 0.18%

BUB Waals-Brabant (zeer onvolledige uitslag)

2003: 0.59%
2004: 0.32%

In West-Vlaanderen en Limburg kwamen jullie in 2003 niet op, dus daar is geen vergelijking mogelijk.

In Vlaams-Brabant en Brussel kan je de uitslag pas na heelwat cijferwerk vergelijken (2003: B-H-V en Leuven, 2004 Brussel en Vlaams-Brabant apart). Dus daar wacht ik nog even mee, tot de volledige uitslag bekend is.

Pelgrim
13 juni 2004, 20:10
Enfin, we hebben eens gelachen met de BUB.

Laten we hen hun bestaan gunnen he.

Patriot!
13 juni 2004, 20:12
Volgens mijn berekeningen moeten we ongeveer 14000 stemmen halen, dat is een stijging met 40 procent.

Antoon
13 juni 2004, 20:41
Ook voor het Blok is er geen resultaat, Kikkerpoel ...

Ze blijven immers zitten, waar ze daarvoor al zaten ... in de oppositie.

Waardoor ze bij de volgende verkiezingen weer eens gaan groeien.
Big mistake.

Wereldburger
14 juni 2004, 00:24
Toch makkelijk hè, om nu te komen lachen met anderen... Als iedere partij een gelijke behandeling kreeg in de media, en iedere partij een zelfde budget had( en geen overheidsgeld meer kreeg), dan zou ik nog wel eens willen zien wie er allemaal nog zo zou lachen...

Proficiat BUB, jullie proberen tenminste nog, ik was blij dat ik eindelijk nog eens een partij had waar ik op kon stemmen, en niet meer blanco of ongeldig moest stemmen(behalve voor europa nog wel...). Wat het resultaat ook is, jullie hebben je best gedaan ondanks de weinige middelen.
Ook proficiat aan de andere kleine partijen die in hetzelfde schuitje zitten, blijven proberen, blijven verder werken, niet opgeven, en hopen dat toch ooit eens die onrechtvaardigheid stopt en kleine partijen ook een eerlijke kans krijgen en niet meer doodgezwegen worden in de media!

Jazeker
14 juni 2004, 00:28
Ook voor het Blok is er geen resultaat, Kikkerpoel ...

Ze blijven immers zitten, waar ze daarvoor al zaten ... in de oppositie.

Qua machtspolitiek kan dat kloppen Mausje. Maar ik denk dat het blok nu wel weer veel meer gewicht achter zijn argumenten zetten. Goed nieuws voor wie het gezeur over die '700.000 kiezers' beu was. Die kan zich nu verheugen op '1.000.000 kiezers in de kou' als stoplap. :D

Ive De Beckker
14 juni 2004, 00:33
blub is absoluut overbodig in de vlaamse politiek :)

Tantist
14 juni 2004, 00:40
Ik heb het wel over de Natie.


Oei, dat zal gene vette zijn...

11258 voor de Vlaamse Raad (inclusief Brussel), dan nog 753 in Nijvel, dat geeft 12011 stemmen over gans de Natie... En dan ga ik nog zo vriendelijk zijn de Brusselse Franstalige stemmen er bij te doen, dat is 12651 stemmen op zo'n 6,5 miljoen geldige stemmen, geeft zo'n 0,18%.

Proficiat, jullie winnen zo'n 0,03%!!!!

Helaas ligt 12651 zo'n 8 keer onder 100.000, dus haal die bak Geuze al maar... :P

Karel Hendrik
14 juni 2004, 00:45
Neem 100 Vlamingen.
Elimineer er 26 want die hebben voor CD&V gestemd.
Saldo: 74 Vlamingen.
Elimineer zo verder tot je één Vlaming overhoudt.
Pak die Vlaming vast en hak hem in 4, ongeveer gelijke delen.
Pak één van die delen vast en dan heb je het stukje Vlaming dat voor het BUB gestemd heeft.
Is dat nu duidelijk?

lustige lezer
14 juni 2004, 00:46
Ieder partij en elke stemmer heeft het recht op respect waarvoor hij/zij staat of heeft gekozen. Als VB'er zou je dat zeker moeten weten :evil: En ik ben blij dat die van de BUB het nu ook zeggen.

Karel Hendrik
14 juni 2004, 00:51
Elke stem van elke kiezer is evenwaardig, voor welke partij hij ook stemt.
Ik respecteer dus de stem van elke kiezer die voor het BUB gestemd heeft.
Maar het lijkt mij ook verstandig om goed te beseffen dat 0,25 kiezer per honderd kiezers, 2,5 per 1.000, 25 per 10.000, 250 per 100.000, 2.500 per miljoen een beetje aanleiding moet geven tot zin voor proporties.

Tantist
14 juni 2004, 00:53
Toch makkelijk hè, om nu te komen lachen met anderen... Als iedere partij een gelijke behandeling kreeg in de media, en iedere partij een zelfde budget had( en geen overheidsgeld meer kreeg), dan zou ik nog wel eens willen zien wie er allemaal nog zo zou lachen...

Ik kan u van harte Het Communistisch Manifest aanraden van de heer Karl Marx :lol:

big bad wolf
14 juni 2004, 07:25
Ik ga hier maar niets op zeggen. Er zijn Vlaams-nationalisten die respect hebben voor hun medemens, maar met 't soort dat liever dingen afbreekt dan constructieve voorstellen te doen, ga ik niet in debat. Sorry.

daar geef ik je wel gelijk in, maar je kan je niet profileren als grote partij die dé visie verkondigt, als je amper stemmen haalt. Als het volk steeds meer rechts-conservatief stemt, betekent het dat de mensen het linkse bewind beu zijn, so simpel. Als je meer stemmen wilt halen, kan je dan maar beter een meer rechtse partij starten ;)

Stratcat
14 juni 2004, 07:30
Hoe zit het met de loosers van de BUB?
De Belgicistische reflex is zo goed als begraven.
Vlaanderen koos resoluut voor meer Vlaanderen !


Wij zijn duidelijk vooruitgegaan, ik denk zelfs een verdubbeling. Wij hebben niet te klagen.

Uit uw topic stel ik twee dingen van:

1. U kan geen Engels

U kent geen Nederlands :wink:

zarathustra
14 juni 2004, 07:33
meer dan 50% van de vlamingen heeft voor een onafhankelijk vlaanderen gekozen in feite

(ik weet ook wel dat die CD&V kiezers er niet voor zijn, maar soit)

John Stufflebeam
14 juni 2004, 07:55
Ik heb het wel over de Natie.


Oei, dat zal gene vette zijn...

11258 voor de Vlaamse Raad (inclusief Brussel), dan nog 753 in Nijvel, dat geeft 12011 stemmen over gans de Natie... En dan ga ik nog zo vriendelijk zijn de Brusselse Franstalige stemmen er bij te doen, dat is 12651 stemmen op zo'n 6,5 miljoen geldige stemmen, geeft zo'n 0,18%.

Proficiat, jullie winnen zo'n 0,03%!!!!

Helaas ligt 12651 zo'n 8 keer onder 100.000, dus haal die bak Geuze al maar... :P

Kortom, een winst van 2000 stemmen per jaar. Als de BUB dat verschroeiend tempo kan aanhouden, dan haalt ze in 3004 2.010.043 stemmen, nipt de absolute meerderheid.

13 juni 3004:

Cyborgjournalist IBM 5.6:Meneer de BUB-voorzitter, graag uw commentaar op de uitslag van de verkiezingen.
BUB-voorzitter op de Vlaamse Holografische Televisie: Een historische overwinning. België is gered
Cyborgjournalist IBM 5.6: Wat is België?

Patriot!
14 juni 2004, 08:12
Ik ga hier maar niets op zeggen. Er zijn Vlaams-nationalisten die respect hebben voor hun medemens, maar met 't soort dat liever dingen afbreekt dan constructieve voorstellen te doen, ga ik niet in debat. Sorry.

daar geef ik je wel gelijk in, maar je kan je niet profileren als grote partij die dé visie verkondigt, als je amper stemmen haalt. Als het volk steeds meer rechts-conservatief stemt, betekent het dat de mensen het linkse bewind beu zijn, so simpel. Als je meer stemmen wilt halen, kan je dan maar beter een meer rechtse partij starten ;)


De BUB is alleszins geen linkse partij :wink: :twisted:

Distel
14 juni 2004, 09:15
Oei, dat zal gene vette zijn...

11258 voor de Vlaamse Raad (inclusief Brussel), dan nog 753 in Nijvel, dat geeft 12011 stemmen over gans de Natie... En dan ga ik nog zo vriendelijk zijn de Brusselse Franstalige stemmen er bij te doen, dat is 12651 stemmen op zo'n 6,5 miljoen geldige stemmen, geeft zo'n 0,18%.

Proficiat, jullie winnen zo'n 0,03%!!!!

Helaas ligt 12651 zo'n 8 keer onder 100.000, dus haal die bak Geuze al maar... :P

Kortom, een winst van 2000 stemmen per jaar. Als de BUB dat verschroeiend tempo kan aanhouden, dan haalt ze in 3004 2.010.043 stemmen, nipt de absolute meerderheid.

13 juni 3004:

Cyborgjournalist IBM 5.6:Meneer de BUB-voorzitter, graag uw commentaar op de uitslag van de verkiezingen.
BUB-voorzitter op de Vlaamse Holografische Televisie: Een historische overwinning. België is gered
Cyborgjournalist IBM 5.6: Wat is België?

:P

Dat is het moment waarop ze lang gewacht hebben: eindelijk kan Hans, de Grote Schepper van de BUB, uit zijn cryoslaap gewekt worden en het roer weer overnemen. :wink: :wink:

Ive De Beckker
14 juni 2004, 09:29
BLUB heeft 0,23% definitief.

Maar er staat ook nog B.U.B
WTF is dat? die hebben 0,04

Projekt
14 juni 2004, 09:49
blub is absoluut overbodig in de vlaamse politiek :)

En toch zijn er mensen die in Belgie blijven geloven...

Geen enorme resultaat, inderdaad, maar toch proficiat voor het geleverd werk !

Patriot!
14 juni 2004, 10:07
BLUB heeft 0,23% definitief.

Maar er staat ook nog B.U.B
WTF is dat? die hebben 0,04


Ja, onze Oost-Vlaamse lijst 8O foutje... BUB heeft in totaal dus 0.27 in Vlaanderen, met uitschieters in West- en Oost-Vlaanderen waar we, toegegeven, slecht ingeplant zijn en Vlaams-Brabant, waar ik campagneleider was, en Brussel, waar we het enorm goed doen met overal scores tussen de 0.5 en de 1.5 procent. Brussel heeft een gemiddelde van 1.1 procent, en in Elsene zitten we aan 1.67.
Antwerpen stagneert, hoewel we in 't Stad vooruitgaan, maar we leiden onder de concurrentie van FN, hoewel we groter blijven dan hen. Limburg doet het ook heel goed, als nieuwkomer.

Wereldburger
14 juni 2004, 10:11
Ik kan u van harte Het Communistisch Manifest aanraden van de heer Karl Marx :lol:

Dit heeft er gene zak mee te maken idioot! Dit heeft te maken met nieuwe mensen(partijen) geen eerlijke kans geven... Maarja, dat zijn we gewoon van dit rechtse vlaanderen, nieuwe mensen geen kans geven...

Tantist
14 juni 2004, 11:07
Oei, dat zal gene vette zijn...

11258 voor de Vlaamse Raad (inclusief Brussel), dan nog 753 in Nijvel, dat geeft 12011 stemmen over gans de Natie... En dan ga ik nog zo vriendelijk zijn de Brusselse Franstalige stemmen er bij te doen, dat is 12651 stemmen op zo'n 6,5 miljoen geldige stemmen, geeft zo'n 0,18%.

Proficiat, jullie winnen zo'n 0,03%!!!!

Helaas ligt 12651 zo'n 8 keer onder 100.000, dus haal die bak Geuze al maar... :P

Kortom, een winst van 2000 stemmen per jaar. Als de BUB dat verschroeiend tempo kan aanhouden, dan haalt ze in 3004 2.010.043 stemmen, nipt de absolute meerderheid.


Neen, neen, het is een exponentiële functie, ziet u dat niet? In België zullen ze (met 7 miljoen kiezers) de meerderheid bereiken in 2129 (ah ja, want verkiezingen zullen in de toekomst om de 5 jaar zijn). De absolute meerderheid zal bereikt worden in 2134... :lol:

Tantist
14 juni 2004, 11:08
Ik kan u van harte Het Communistisch Manifest aanraden van de heer Karl Marx :lol:

Dit heeft er gene zak mee te maken idioot! Dit heeft te maken met nieuwe mensen(partijen) geen eerlijke kans geven... Maarja, dat zijn we gewoon van dit rechtse vlaanderen, nieuwe mensen geen kans geven...

Als je al moet schelden, dan weet je hoe terecht die kritiek was...

Vlaamse Leeuw
14 juni 2004, 11:08
Wij zijn duidelijk vooruitgegaan

Dat lijkt me ook logisch, aangezien de BUB in 2 provincies dan vorig jaar is opgekomen.

Hans1
14 juni 2004, 12:14
Vergeleken met de vorige regionale verkiezingen zijn we er méér dan 13.000 stemmen op vooruit gegaan, komende van 0.

Wereldburger
14 juni 2004, 12:19
Dit heeft er gene zak mee te maken idioot! Dit heeft te maken met nieuwe mensen(partijen) geen eerlijke kans geven... Maarja, dat zijn we gewoon van dit rechtse vlaanderen, nieuwe mensen geen kans geven...

Als je al moet schelden, dan weet je hoe terecht die kritiek was...

Schelden? Jij bent blijkbaar niet veel gewoon m'n beste... Als iemand idioot noemen ook al schelden is... Heb ik je nu misschien een onveiligheidsgevoel gegeven? :roll:

Tantist
14 juni 2004, 12:25
Als je al moet schelden, dan weet je hoe terecht die kritiek was...

Schelden? Jij bent blijkbaar niet veel gewoon m'n beste... Als iemand idioot noemen ook al schelden is... Heb ik je nu misschien een onveiligheidsgevoel gegeven? :roll:

idi·oot1 (de ~ (m.), -oten)
1 iem. die zwakzinnig is in de hoogste graad => krankzinnige
2 [b]scheldwoord voor iem. met een afwijkend standpunt of van afwijkend gedrag => dwaas

Bron: Van Dale

Knuppel
14 juni 2004, 12:35
Vergeleken met de vorige regionale verkiezingen zijn we er méér dan 13.000 stemmen op vooruit gegaan, komende van 0.

13.000 stemmen dus.

Wel nog een aardig stukje verwijderd van de 99% Belgen die weer unitair willen worden, lijkt me.

Tantist
14 juni 2004, 12:36
Vergeleken met de vorige regionale verkiezingen zijn we er méér dan 13.000 stemmen op vooruit gegaan, komende van 0.

13.000 stemmen dus.

Wel nog een aardig stukje verwijderd van de 99% Belgen die weer unitair willen worden, lijkt me.

13.000 stemmen? Hans I is weer aan het liegen zeh... Hij telt de stemmen voor de BUB voor het Vlaams Parlement en de Vlaamse taalgroep van het Brussels parlment samen...

Kim
14 juni 2004, 12:47
meer dan 50% van de vlamingen heeft voor een onafhankelijk vlaanderen gekozen in feite

(ik weet ook wel dat die CD&V kiezers er niet voor zijn, maar soit)

Niet juist!

Er zijn een hele hoop mensen die op het Blok stemmen voor hun vreemdelingenstandpunt maar die absoluut tegen een onafhankelijk Vlaanderen zijn!

En die mensen moet je vooral gaan zoeken bij de oudere bevolking.

Kim
14 juni 2004, 12:49
13.000 stemmen dus.

Wel nog een aardig stukje verwijderd van de 99% Belgen die weer unitair willen worden, lijkt me.

13.000 stemmen? Hans I is weer aan het liegen zeh... Hij telt de stemmen voor de BUB voor het Vlaams Parlement en de Vlaamse taalgroep van het Brussels parlment samen...

Leer tellen, Tantist. Sla een krant open en reken een keer deftig. We zitten niet verkeerd met onze berekening.

Knuppel
14 juni 2004, 12:52
En die mensen moet je vooral gaan zoeken bij de oudere bevolking.

Eeen studentenclub die zijn steun vooral bij de 'oudere' bevolking zoekt?

Kim
14 juni 2004, 12:55
En die mensen moet je vooral gaan zoeken bij de oudere bevolking.

Eeen studentenclub die zijn steun vooral bij de 'oudere' bevolking zoekt?

De oudere bevolking is bij ons niet in de meerderheid, de BUB bestaat grotendeels uit mensen van 16 - 50 jaar.

Stubaf.
14 juni 2004, 13:02
Eeen studentenclub die zijn steun vooral bij de 'oudere' bevolking zoekt?

De oudere bevolking is bij ons niet in de meerderheid, de BUB bestaat grotendeels uit mensen van 16 - 50 jaar.

Waahahaha, da's wel een héél ruime marge! Wacht, ik zal je met een BUB-techniek het weer voorspellen voor de komende 10 jaar: tussen 1 en 25 graden! :mrgreen:

"dertien juni, belgische unie!" WAAAAAAAHAHAHA! Het klinkt allemaal zo hilarisch achteraf, de gebuisde voorzitter (amper stemmen!), de oerdomme lijsttrekster met haar één-zin-postings, de gebande forum-nutcase Bruno, de psychopatische "Tacitus" ... Jongens toch, jullie zijn het nieuw reizend volkstheather! Enfin, geef Tantist zijn bier en hang voor de rest nog wat de aap uit.

The audience is watching.

Tantist
14 juni 2004, 13:07
13.000 stemmen? Hans I is weer aan het liegen zeh... Hij telt de stemmen voor de BUB voor het Vlaams Parlement en de Vlaamse taalgroep van het Brussels parlment samen...

Leer tellen, Tantist. Sla een krant open en reken een keer deftig. We zitten niet verkeerd met onze berekening.

West-Vlaanderen: 1261
Oost-Vlaanderen: 1723
Antwerpen: 2455
Vlaams-Brabant: 3676
Limburg: 1472
Brussel: VP: 671, BP: 511 + 640 = 1151
Nijvel: 753

Dus tellen we samen met VP en WGR: 12011 stemmen.
Tellen we samen met het Brussel Parlement in Brussel, VP in de rest van Vlaanderen en WGR: 12491...

De enige manier waarom je aan 13000 raakt, is als je daarbij de Brusselse Vlamingen dubbel telt: 13162...

http://verkiezingen2004.belgium.be

De BUB blijft dus liegen, en ze blijven daarbij zo arrogant als maar kan zijn...

Wereldburger
14 juni 2004, 13:12
Schelden? Jij bent blijkbaar niet veel gewoon m'n beste... Als iemand idioot noemen ook al schelden is... Heb ik je nu misschien een onveiligheidsgevoel gegeven? :roll:

idi·oot1 (de ~ (m.), -oten)
1 iem. die zwakzinnig is in de hoogste graad => krankzinnige
2 [b]scheldwoord voor iem. met een afwijkend standpunt of van afwijkend gedrag => dwaas

Bron: Van Dale
Tja, ik zal die 1ste betekenis bedoelen zeker? Dan is het volgens je boekje geen scheldwoord... :P Neem jij trouwens altijd alles zo letterlijk op met den dikke Van Dale in je hand? Zielig... Oei ben ik nu met het woord "zielig" ook aan't schelden? :mrgreen:

Hans1
14 juni 2004, 13:15
Foei, die B.U.B.'ers toch: zo weinig stemmen en toch nog doordoen. En jawel, want we weten dat dat niets met ons programma heeft te maken, maar alleen met het gebrek aan media-aandacht.

Tantist
14 juni 2004, 13:16
idi·oot1 (de ~ (m.), -oten)
1 iem. die zwakzinnig is in de hoogste graad => krankzinnige
2 [b]scheldwoord voor iem. met een afwijkend standpunt of van afwijkend gedrag => dwaas

Bron: Van Dale
Tja, ik zal die 1ste betekenis bedoelen zeker? Dan is het volgens je boekje geen scheldwoord... :P Neem jij trouwens altijd alles zo letterlijk op met den dikke Van Dale in je hand? Zielig... Oei ben ik nu met het woord "zielig" ook aan't schelden? :mrgreen:

Ja.

Kim
14 juni 2004, 13:18
"dertien juni, belgische unie!" WAAAAAAAHAHAHA! Het klinkt allemaal zo hilarisch achteraf, de gebuisde voorzitter (amper stemmen!), de oerdomme lijsttrekster met haar één-zin-postings, de gebande forum-nutcase Bruno, de psychopatische "Tacitus" ... Jongens toch, jullie zijn het nieuw reizend volkstheather! Enfin, geef Tantist zijn bier en hang voor de rest nog wat de aap uit.

The audience is watching.

De manier waarop u commentaar levert zegt meer over u dan dat het over ons zou moeten zeggen.

U noemt mij oerdom, maar ik wil gerust mijn diploma's eens naast die van u leggen.

Dit is een vrij laag bij de grondse reactie, maar sommige mensen verstaan nu eenmaal niet beter. :evil:

Tantist
14 juni 2004, 13:18
Foei, die B.U.B.'ers toch: zo weinig stemmen en toch nog doordoen. En jawel, want we weten dat dat niets met ons programma heeft te maken, maar alleen met het gebrek aan media-aandacht.

:lol: :lol: :lol:

Nogmaals, speciaal voor u, de fases in het verwerkingsproces:

1. ontkenning
2. woede
3. marchanderen
4. depressie
5. aanvaarding

Volgens mij zit u nu ofwel in de ontkenningfase, ofwel in de marchanderingsfase :lol:

Stubaf.
14 juni 2004, 13:22
"Dertien juni, belgische Unie!" :mrgreen:

Toen ik die forum-psychopaten van de blubberclub zag staan op m'n stemkaart kon ik me amper inhouden van het lachen. Een miljoen kiezers voor het Vlaams Blok en ze denken nog steeds dat de belgicistische revolutien voor de deur staat :lol: Hun knikkerzak vol stemmen is weer een vrijgeleide voor arrogantie en blindheid blijkbaar. Nu steken ze het op "gebrek aan media-aandacht"! Het is duidelijk dat er géén interesse bestaat voor extremisten in een inhoudsloos belgisch kleedje, zeker niet als die extremisten zich als kippen zonder kop op allerlei fora gedragen.

'k Hoop dat Tantist zijn bier hem smaakt :mrgreen: Persoonlijk zou ik het niet uitdrinken, je weet nooit wat ze er hebben ingedaan achter je rug, straks sta je op en zie je er uit zoals Kim :|

Kim
14 juni 2004, 13:23
'k Hoop dat Tantist zijn bier hem smaakt :mrgreen: Persoonlijk zou ik het niet uitdrinken, je weet nooit wat ze er hebben ingedaan achter je rug, straks sta je op en zie je er uit zoals Kim :|

En uw punt is?

Drugsdealen zit meer bij het Blok he! :twisted:

Tantist
14 juni 2004, 13:27
'k Hoop dat Tantist zijn bier hem smaakt :mrgreen: Persoonlijk zou ik het niet uitdrinken, je weet nooit wat ze er hebben ingedaan achter je rug, straks sta je op en zie je er uit zoals Kim :|

Dat zal wel smaken!!! Ik zie niet in waarom ze met dat bier zouden knoeien, BUB'ers zullen wel brave menskes zijn als ze niet achter hun PC zitten.

En al tonen ze zich slechte verliezers, dat is geen reden om zelf de slechte winnaar uit te hangen... Kim heeft met deze hele affaire niets te maken

Projekt
14 juni 2004, 14:49
" Een miljoen kiezers voor het Vlaams Blok en ze denken nog steeds dat de belgicistische revolutien voor de deur staat :lol: :|

Denk je nu echt dat die Blokkers kiezers met alle punten van het VB instemmen? De meeste mensen stemmen TEGEN de migranten en niet VOOR een onafhankelijk Vlaanderen !

Ofwel droom je, ofwel ben je bang van de waarheid...

Jazeker
14 juni 2004, 18:12
Neem 100 Vlamingen.
Elimineer er 26 want die hebben voor CD&V gestemd.
Saldo: 74 Vlamingen.
Elimineer zo verder tot je één Vlaming overhoudt.
Pak die Vlaming vast en hak hem in 4, ongeveer gelijke delen.
Pak één van die delen vast en dan heb je het stukje Vlaming dat voor het BUB gestemd heeft.
Is dat nu duidelijk?

conclusie : de BUB stemmer is een stuk charcuterie ? :lol:

zorroaster
14 juni 2004, 20:41
Antwerpen stagneert, hoewel we in 't Stad vooruitgaan, maar we leiden onder de concurrentie van FN, hoewel we groter blijven dan hen. Limburg doet het ook heel goed, als nieuwkomer.

In Antwerpen worden jullie geklopt door de Partij voor de Dieren en door de MDP. Is de conclusie dan dat dierenwelzijn en islamocratie belangrijker is dan een unitair België?

Patriot!
14 juni 2004, 20:44
Antwerpen stagneert, hoewel we in 't Stad vooruitgaan, maar we leiden onder de concurrentie van FN, hoewel we groter blijven dan hen. Limburg doet het ook heel goed, als nieuwkomer.

In Antwerpen worden jullie geklopt door de Partij voor de Dieren en door de MDP. Is de conclusie dan dat dierenwelzijn en islamocratie belangrijker is dan een unitair België?



Lees uw cijfers nog eens na.

lustige lezer
14 juni 2004, 20:47
" Een miljoen kiezers voor het Vlaams Blok en ze denken nog steeds dat de belgicistische revolutien voor de deur staat :lol: :|

Denk je nu echt dat die Blokkers kiezers met alle punten van het VB instemmen? De meeste mensen stemmen TEGEN de migranten en niet VOOR een onafhankelijk Vlaanderen !

Ofwel droom je, ofwel ben je bang van de waarheid...

Bij mij is het een beetje andersom ... 8)

Knuppel
14 juni 2004, 20:49
'k Hoop dat Tantist zijn bier hem smaakt :mrgreen: Persoonlijk zou ik het niet uitdrinken, je weet nooit wat ze er hebben ingedaan achter je rug, straks sta je op en zie je er uit zoals Kim :|

En uw punt is?

Drugsdealen zit meer bij het Blok he! :twisted:

Bij een ex.VLD OCMW-lid zul je bedoelen? :P

Knuppel
14 juni 2004, 20:56
Foei, die B.U.B.'ers toch: zo weinig stemmen en toch nog doordoen. En jawel, want we weten dat dat niets met ons programma heeft te maken, maar alleen met het gebrek aan media-aandacht.

De vraag is WAAROM jullie geen media-aandacht krijgen als heel België toch al zolang op jullie zit te wachten.
Zelfs Jezus Christus slaagde daarin zonder media aandacht.

Jullie zullen dus moeten gekruisigd worden voor jullie de geschiedenis in zullen kunnen gaan, vrees ik. :P

Jazeker
14 juni 2004, 21:06
Foei, die B.U.B.'ers toch: zo weinig stemmen en toch nog doordoen. En jawel, want we weten dat dat niets met ons programma heeft te maken, maar alleen met het gebrek aan media-aandacht.

De vraag is WAAROM jullie geen media-aandacht krijgen als heel België toch al zolang op jullie zit te wachten.
Zelfs Jezus Christus slaagde daarin zonder media aandacht.

Jullie zullen dus moeten gekruisigd worden voor jullie de geschiedenis in zullen kunnen gaan, vrees ik. :P

Ik ben kandidaat spijkerslager om die menskes te helpen hun roem te verwerven :lol: .

Tantist
14 juni 2004, 21:12
Neem 100 Vlamingen.
Elimineer er 26 want die hebben voor CD&V gestemd.
Saldo: 74 Vlamingen.
Elimineer zo verder tot je één Vlaming overhoudt.
Pak die Vlaming vast en hak hem in 4, ongeveer gelijke delen.
Pak één van die delen vast en dan heb je het stukje Vlaming dat voor het BUB gestemd heeft.
Is dat nu duidelijk?

conclusie : de BUB stemmer is een stuk charcuterie ? :lol:

Tetten!!!??

Patriot!
14 juni 2004, 21:13
De vraag is WAAROM jullie geen media-aandacht krijgen als heel België toch al zolang op jullie zit te wachten.
Zelfs Jezus Christus slaagde daarin zonder media aandacht.

Jullie zullen dus moeten gekruisigd worden voor jullie de geschiedenis in zullen kunnen gaan, vrees ik. :P

Ik ben kandidaat spijkerslager om die menskes te helpen hun roem te verwerven :lol: .

God straft direct.

Knuppel
14 juni 2004, 21:15
Foei Tantist!

BORSTEN in mooi Nederlands. :wink:

Jazeker
14 juni 2004, 21:18
conclusie : de BUB stemmer is een stuk charcuterie ? :lol:

Tetten!!!??

Zo goed is BUB nu ook weer niet...

Knuppel
14 juni 2004, 21:18
Ik ben kandidaat spijkerslager om die menskes te helpen hun roem te verwerven :lol: .

God straft direct.

Jullie komen op voor de Vlaamse verkiezingen en jullie weigeren zelfs de Vlaamse vlag in jullie ondertiteling bij te zetten. :roll:

Het is er dus aan te zien wie God direct straft. :P

Jazeker
14 juni 2004, 21:27
Ik ben kandidaat spijkerslager om die menskes te helpen hun roem te verwerven :lol: .

God straft direct.

Ik heb dan ook niet de pretentie om god te spelen. Grootheidswaan laat ik over aan belgicisten.

Wolfken
14 juni 2004, 21:31
God straft direct.

Ik heb dan ook niet de pretentie om god te spelen. Grootheidswaan laat ik over aan belgicisten.

belgicisme is geen grootheidswaanzin maar gezond verstand voor de toekomst - Vlaming of Waal, een Belg is Belg en België moet één blijven en eendracht maakt nog altijd macht.

Tantist
14 juni 2004, 21:33
Ik heb dan ook niet de pretentie om god te spelen. Grootheidswaan laat ik over aan belgicisten.

belgicisme is geen grootheidswaanzin maar gezond verstand voor de toekomst - Vlaming of Waal, een Belg is Belg en België moet één blijven en eendracht maakt nog altijd macht.

En dan hebben we alle clichés gehad, buiten "Leve de koning". Gaaap!

Inhoud, visie of strategie zit er niet achter. Geef mij dan maar DaBlacky als het over Groen! gaat...

Jazeker
14 juni 2004, 21:37
Ik heb dan ook niet de pretentie om god te spelen. Grootheidswaan laat ik over aan belgicisten.

belgicisme is geen grootheidswaanzin maar gezond verstand voor de toekomst - Vlaming of Waal, een Belg is Belg en België moet één blijven en eendracht maakt nog altijd macht.

'Gezond verstand voor de toekomst' is mijn ogen niet hetzelfde als een mistoestand laten aanslepen. Vlaming en Waal kunnen elkaar veel beter helpen als hun politici uit elkaars vaarwater blijven.

'en België moet één blijven' => waar zit hier het gezond verstand ? Dit klinkt als een wanhopig dogma.

'en eendracht maakt nog altijd macht'=> die eendracht die je enkel maar ziet bij België-Nederland wedstrijden ? Die eendracht die niet meer bestaat van zodra je in Brussel je krant in het Nederlands durft vragen ? Die eendracht die enkel te tellen is in een miljardenstroom van Vl naar WL zonder enige verantwoording of transparantie en met een looptijd en grootte hoger dan die tussen Oost- en West-Duitsland ?

Ik vrees de toekomst met mensen als u die hun ogen voor dat alles sluiten en roepen dat wij toch allemaal graag frieten eten.

Vlaanderen Boven
14 juni 2004, 21:44
Groen wordt veroverd door de Vlaams-nationalisten! Mijn pa heeft Groen! gestemd. :wink:

Wolfken
14 juni 2004, 21:48
daar heb je die 'België barst'-visie weer, het vrees dat het er vroeg of laat wel van zal komen maar als men België wil gaan verdelen omwille van communotaire problemen verliest het zijn vertrouwen van de veeltalige Europese Unie en zeker zijn machtspositie op wereldvlak (het mag menigte misschien ontgaan zijn maar voor ons kleine land hebben we ook een grote wereldstem)
België is al klein genoeg om het nog eens te gaan splitsen en samen staan we sterker om op nationaal, europees en internationaal vlak iets te gaan realiseren. Er zijn trouwens alternatieve oplossingen voor het talenprobleem in ons land - ik verwijs naar het programma van de BUB o.a.

Jazeker
14 juni 2004, 21:52
daar heb je die 'België barst'-visie weer, het vrees dat het er vroeg of laat wel van zal komen maar als men België wil gaan verdelen omwille van communotaire problemen verliest het zijn vertrouwen van de veeltalige Europese Unie en zeker zijn machtspositie op wereldvlak (het mag menigte misschien ontgaan zijn maar voor ons kleine land hebben we ook een grote wereldstem)
België is al klein genoeg om het nog eens te gaan splitsen en samen staan we sterker om op nationaal, europees en internationaal vlak iets te gaan realiseren. Er zijn trouwens alternatieve oplossingen voor het talenprobleem in ons land - ik verwijs naar het programma van de BUB o.a.

Ik betwijfel of je mijn uitleg wel gelezen hebt. Je bent precies een duracell konijn dat doorgaat met de wollige BUB historie af te rammelen. Doe trouwens die GROEN reclame uit je banner want zelfs groenen hebben een iets doordachter kijk (hoewel nog vrij belgisch) op de zaken dan jij.

John Stufflebeam
14 juni 2004, 21:56
daar heb je die 'België barst'-visie weer, het vrees dat het er vroeg of laat wel van zal komen maar als men België wil gaan verdelen omwille van communotaire problemen verliest het zijn vertrouwen van de veeltalige Europese Unie en zeker zijn machtspositie op wereldvlak (het mag menigte misschien ontgaan zijn maar voor ons kleine land hebben we ook een grote wereldstem).

Tja, dan heb ik wat gemist. Op wat is die machtpositie op wereldvlak gebaseerd?

Behoort België tot de G8?
of zit België in de VN veiligheidsraad, met vetorecht?
of misschien heeft België een indrukwekkende vloot, met een tiental vliegdekschepen?

Wolfken
14 juni 2004, 21:59
Ik betwijfel of je mijn uitleg wel gelezen hebt. Je bent precies een duracell konijn dat doorgaat met de wollige BUB historie af te rammelen. Doe trouwens die GROEN reclame uit je banner want zelfs groenen hebben een iets doordachter kijk (hoewel nog vrij belgisch) op de zaken dan jij.

Groen! pleit voor het behoud van die solidariteit voor alle burgers van ons federaal systeem met verder beleid dat wordt doorgewezen aan de gewesten om de problemen daar op gewestelijk niveau beter te kunnen bekijken. Er is dus in geen enkel geval sprake van verdere defederalisering van bepaalde bevoegdheden...wat het taalprobleem betreft wordt er niets uitgesloten op wat ik heb gezegd, enkel dat Groen! ervoor pleit dat elke burger van dit land in harmonie en solidariteit met elkaar kan samenleven.

Jazeker
14 juni 2004, 21:59
daar heb je die 'België barst'-visie weer, het vrees dat het er vroeg of laat wel van zal komen maar als men België wil gaan verdelen omwille van communotaire problemen verliest het zijn vertrouwen van de veeltalige Europese Unie en zeker zijn machtspositie op wereldvlak (het mag menigte misschien ontgaan zijn maar voor ons kleine land hebben we ook een grote wereldstem).

Tja, dan heb ik wat gemist. Op wat is die machtpositie op wereldvlak gebaseerd?

Behoort België tot de G8?
of zit België in de VN veiligheidsraad, met vetorecht?
of misschien heeft België een indrukwekkende vloot, met een tiental vliegdekschepen?

Door op hun rug te gaan liggen voor Frankrijk en Duitsland valt er soms een postje van de kar ergens in de EU. Dat is onze wereldstem. Onze wel belangrijke poot in de wereld, nl. onze high-tech sector is door de loonkosten - veroorzaakt door het gebras van de PS - aan het wegvluchten... dit is geen voorspelling, geen dreiging... dit gebeurt gewoon. Vandaag. Nu. Morgen staan er weer zoveel met hunne C4 buiten.

Wolfken
14 juni 2004, 22:03
daar heb je die 'België barst'-visie weer, het vrees dat het er vroeg of laat wel van zal komen maar als men België wil gaan verdelen omwille van communotaire problemen verliest het zijn vertrouwen van de veeltalige Europese Unie en zeker zijn machtspositie op wereldvlak (het mag menigte misschien ontgaan zijn maar voor ons kleine land hebben we ook een grote wereldstem).

Tja, dan heb ik wat gemist. Op wat is die machtpositie op wereldvlak gebaseerd?

Behoort België tot de G8?
of zit België in de VN veiligheidsraad, met vetorecht?
of misschien heeft België een indrukwekkende vloot, met een tiental vliegdekschepen?

:roll: ik bedoel dat België ondanks zijn grootte toch een stem op wereldvlak heeft

Jazeker
14 juni 2004, 22:04
Ik betwijfel of je mijn uitleg wel gelezen hebt. Je bent precies een duracell konijn dat doorgaat met de wollige BUB historie af te rammelen. Doe trouwens die GROEN reclame uit je banner want zelfs groenen hebben een iets doordachter kijk (hoewel nog vrij belgisch) op de zaken dan jij.

Groen! pleit voor het behoud van die solidariteit voor alle burgers van ons federaal systeem met verder beleid dat wordt doorgewezen aan de gewesten om de problemen daar op gewestelijk niveau beter te kunnen bekijken. Er is dus in geen enkel geval sprake van verdere defederalisering van bepaalde bevoegdheden...wat het taalprobleem betreft wordt er niets uitgesloten op wat ik heb gezegd, enkel dat Groen! ervoor pleit dat elke burger van dit land in harmonie en solidariteit met elkaar kan samenleven.

En dat zou de problemen oplossen ? Groen volgt slaafs Ecolo en Ecolo is qua communautair vergif goed op weg om de dubbelganger van de PS te worden.... iets wat hen bij deze verkiezingen trouwens geen windeieren heeft gelegd. Wat jij in het programma van Groen leest, maakt dat een blokstemmer ook het programma van het VB in de lucht kan steken en roepen 'maar hier staat in dat ze het goed voorhebben met de mensen'. Als je ogen open waren dan dan heb je gezien wat groen heeft gedaan... daar zijn heus onfraaie dingen bij. Dat groen moest worden 'gered' van de kiesdrempel hebben ze enkel te danken aan zichzelf. Zij hebben in hun grootheidswaan van 'grote partij' die drempel goedgekeurd. Om even naar Ter Zake te verwijzen : met de kiesdrempel in 1900 zouden de socialisten niet bestaan hebben !

Spolpoel
14 juni 2004, 22:04
daar heb je die 'België barst'-visie weer, het vrees dat het er vroeg of laat wel van zal komen maar als men België wil gaan verdelen omwille van communotaire problemen verliest het zijn vertrouwen van de veeltalige Europese Unie en zeker zijn machtspositie op wereldvlak (het mag menigte misschien ontgaan zijn maar voor ons kleine land hebben we ook een grote wereldstem)
België is al klein genoeg om het nog eens te gaan splitsen en samen staan we sterker om op nationaal, europees en internationaal vlak iets te gaan realiseren. Er zijn trouwens alternatieve oplossingen voor het talenprobleem in ons land - ik verwijs naar het programma van de BUB o.a.

Wat dat laatste betreft, stel ik vast dat het B(l)UB principe van individuele tweetaligheid in Wallonïe en in Brussel niet aanslaat. Precies in lijn met de traditionele taalonbeschoftheid die we zo gewoon en gewend zijn van franstalige kant. :twisted:

Jazeker
14 juni 2004, 22:04
Behoort België tot de G8?
of zit België in de VN veiligheidsraad, met vetorecht?
of misschien heeft België een indrukwekkende vloot, met een tiental vliegdekschepen?

:roll: ik bedoel dat België ondanks zijn grootte toch een stem op wereldvlak heeft

volgens de BUB folder of geeft u zelf een voorbeeld ?

Wolfken
14 juni 2004, 22:05
ik merk weeral eens dat CD&V/NV-a en het Vlaams Blok toch op bepaalde vlakken één pot nat zijn...naar jullie horen moet het hier verschrikkelijk slecht om leven zijn.

FallenByTheHand
14 juni 2004, 22:07
zijn er eigenlijk al BUB'ers op dit forum aanwezig geweest na 13 juni ???

en heeft er iemand geteld of dat ze die fameuze "100.000 stemmen" nu gehaald hebben of niet ??

Wolfken
14 juni 2004, 22:08
dat de mee-goedkeuring van Groen! omtrent de kiesdrempel een slechte zaak was hebben ze zelf toegegeven, iedereen kan fouten maken.

Jazeker
14 juni 2004, 22:08
Er zijn trouwens alternatieve oplossingen voor het talenprobleem in ons land - ik verwijs naar het programma van de BUB o.a.

Wat dat laatste betreft, stel ik vast dat het B(l)UB principe van individuele tweetaligheid in Wallonïe en in Brussel niet aanslaat. Precies in lijn met de traditionele taalonbeschoftheid die we zo gewoon en gewend zijn van franstalige kant. :twisted:

Ge moet toch gesponsord worden door een of andere baron he :lol:

Jazeker
14 juni 2004, 22:11
ik merk weeral eens dat CD&V/NV-a en het Vlaams Blok toch op bepaalde vlakken één pot nat zijn...naar jullie horen moet het hier verschrikkelijk slecht om leven zijn.

Beiden vinden dat je maar degelijk kan besturen met de bevoegdheden uit de handen van de PS. Dat is gewoon gezond verstand. Het is niet omdat er hier geen oorlog is in de straten dat het nog normaal is hoe kunstmatig en gulzig de hele constructie is geworden. Een opmerking die sommigen mistroostig maakt en weer wil doen terugvluchten in de droom van voetbaloverwinningen, frieten en onze twee tennissterren.

Jazeker
14 juni 2004, 22:12
dat de mee-goedkeuring van Groen! omtrent de kiesdrempel een slechte zaak was hebben ze zelf toegegeven, iedereen kan fouten maken.

Gelukkig voor Groen heeft Vera Dua de touwtjes in handen genomen. Ik hou niet van de politieke richting van Groen! (meer rood dan echt groen) maar Dua is wel een super politica. Bekwaam zonder meer.

predator
14 juni 2004, 22:14
Bemerking :

Nu ál 7, zeven (!) pagina's over dien BlUB ....

Over de BlUB kan alles toch samengevat worden in één zin :

Over de doden, niets dan goeds ...

Jazeker
14 juni 2004, 22:15
Bemerking :

Nu ál 7, zeven (!) pagina's over dien BlUB ....

Over de BlUB kan alles toch samengevat worden in één zin :

Over de doden, niets dan goeds ...

Hehehe... komaan zeg. Je moet de grafrede zo lang maken dat ze er in het vervolg twee keer over nadenken voor ze weer zo ne kleine maken :D

Knuppel
14 juni 2004, 22:17
ik merk weeral eens dat CD&V/NV-a en het Vlaams Blok toch op bepaalde vlakken één pot nat zijn...naar jullie horen moet het hier verschrikkelijk slecht om leven zijn.

Ach... is dit als antwoord bedoeld op de vraag om een voorbeeld te geven op welke wijze België ondanks zijn grootte toch een stem heeft op wereldvlak?

Tantist
14 juni 2004, 22:19
ik merk weeral eens dat CD&V/NV-a en het Vlaams Blok toch op bepaalde vlakken één pot nat zijn...naar jullie horen moet het hier verschrikkelijk slecht om leven zijn.

Dat was de vraag niet, voorbeelden werden er gevraagd.

Tantist
14 juni 2004, 22:20
zijn er eigenlijk al BUB'ers op dit forum aanwezig geweest na 13 juni ???

en heeft er iemand geteld of dat ze die fameuze "100.000 stemmen" nu gehaald hebben of niet ??

Neenee, ze zitten rond de 12500... Kappen!!! :drinking:

predator
14 juni 2004, 22:22
Jazeker schreef :

Hehehe... komaan zeg. Je moet de grafrede zo lang maken dat ze er in het vervolg twee keer over nadenken voor ze weer zo ne kleine maken


Sadist !

Jazeker
14 juni 2004, 22:22
zijn er eigenlijk al BUB'ers op dit forum aanwezig geweest na 13 juni ???

en heeft er iemand geteld of dat ze die fameuze "100.000 stemmen" nu gehaald hebben of niet ??

Neenee, ze zitten rond de 12500... Kappen!!! :drinking:

12.500... ik wist niet dat er nog zoveel verpauperde franstalige adel in ons land zat.

Tantist
14 juni 2004, 22:22
Bemerking :

Nu ál 7, zeven (!) pagina's over dien BlUB ....

Over de BlUB kan alles toch samengevat worden in één zin :

Over de doden, niets dan goeds ...

Hehehe... komaan zeg. Je moet de grafrede zo lang maken dat ze er in het vervolg twee keer over nadenken voor ze weer zo ne kleine maken :D

http://members.lycos.nl/tantist/graf.jpg

Mijn grafje begint overigens bijna outdated te raken.

Bruno en Patriot, wanneer zorgen jullie weer eens voor een split? :lol:

FallenByTheHand
14 juni 2004, 22:23
dat de mee-goedkeuring van Groen! omtrent de kiesdrempel een slechte zaak was hebben ze zelf toegegeven, iedereen kan fouten maken.

hebben ze dat toeogegeven nadat ze gemerkt hadden dat ze mede daardoor uit het federaal parlement zijn gekatapulteerd, of ervóór ????


en hebben ze al toegegeven dat het fout was om wapentransporten naar Nepal, Irak, Mexico, S-ArabiË en nog een dozijn andere landen geoed te keuren ???
Hebben ze al toegegeven dat ze fout waren toen ze hun eigen principes verraden, namelijk het principe dat elk iemand (bij hun) maar éne keer in het parlement mocht zetelen/verkozen zijn, en onmiddellijk daarna door anderen (op de lijst) vervangne moestezn worden ????

Neen mijne heren Neen beste dames Groen! zal heel wat mogen doen om mij te overtuigen, want ze hebben bij mij afgedaan. Vanuit de oppositie is het gemakkelijk om tegen te zijn en kritiek te geven; men leert u pas echt kennen als ge aan de macht zijt, en Groen! heeft die test kollosaal gefaald.


(het is deze situatie - Agalev laat over zich heen walsen in de regering en van de SP.a wordt niet eens geklaagd dat ze wapenleveringen goekeuren) die mijn mind meer gericht heeft op kleinere, alternatieve dingen. (

Jazeker
14 juni 2004, 22:24
http://members.lycos.nl/tantist/graf.jpg

Mijn grafje begint overigens bijna outdated te raken.


Ik wil niet lastig doen, maar met die AVV VVK op dat graf gaat dien BUB 's nachts lopen spoken hoor.

Jazeker
14 juni 2004, 22:26
dat de mee-goedkeuring van Groen! omtrent de kiesdrempel een slechte zaak was hebben ze zelf toegegeven, iedereen kan fouten maken.
hebben ze dat toeogegeven nadat ze gemerkt hadden dat ze mede daardoor uit het federaal parlement zijn gekatapulteerd, of ervóór ????

en hebben ze al toegegeven dat het fout was om wapentransporten naar Nepal, Irak, Mexico, S-ArabiË en nog een dozijn andere landen geoed te keuren ???
Hebben ze al toegegeven dat ze fout waren toen ze hun eigen principes verraden, namelijk het principe dat elk iemand (bij hun) maar éne keer in het parlement mocht zetelen/verkozen zijn, en onmiddellijk daarna door anderen (op de lijst) vervangne moestezn worden ????


Dat niet alleen. Ze doen ook aan dierenmishandeling. Ze hebben vogels vetgemest. Sorry, dat moet zijn 'Vogels vetgemest'.

El Conquistador
14 juni 2004, 22:38
Het positivisme van BUB is bijna even ontroerend als Verhofstadt die wil zeggen dat hij niet verliest. Feit: het belgicisme heeft een enorme nederlaag geleden, Vlaanderen kiest massaal voor Vlaamsgezinde partijen. Ik stel vast dat maar liefst 38 Vlaamse volksvertegenwoordigers voor de onafhankelijk van Vlaanderen zijn, en dan tel ik de confederalisten nog niet eens mee. Vlaanderen heeft een duidelijk signaal gegeven, terug naar de basis.

SEPERATISME, NU!

DJ Amiga
15 juni 2004, 00:40
13.000 stemmen? Hans I is weer aan het liegen zeh... Hij telt de stemmen voor de BUB voor het Vlaams Parlement en de Vlaamse taalgroep van het Brussels parlment samen...

Leer tellen, Tantist. Sla een krant open en reken een keer deftig. We zitten niet verkeerd met onze berekening.

ze is wel rap gemaakt :D

Hingis
15 juni 2004, 02:55
Het positivisme van BUB is bijna even ontroerend als Verhofstadt die wil zeggen dat hij niet verliest. Feit: het belgicisme heeft een enorme nederlaag geleden, Vlaanderen kiest massaal voor Vlaamsgezinde partijen. Ik stel vast dat maar liefst 38 Vlaamse volksvertegenwoordigers voor de onafhankelijk van Vlaanderen zijn, en dan tel ik de confederalisten nog niet eens mee. Vlaanderen heeft een duidelijk signaal gegeven, terug naar de basis.

SEPERATISME, NU!

Welken basis ?

Separatisme ? En niet vergeten uit het EU te stappen... :lol:

Thor
15 juni 2004, 03:12
Separatisme ? En niet vergeten uit het EU te stappen...

Als we dat doen,laten het dan meteen goed doen heh:
we trappen de NATO eruit,schaffen alle bedrijven af,nationaliseren de banken en gaan en-masse naar het ziekenhuis om die verlossende lobotomie te krijgen.....Steve zal wel voor ons denken :D :D :D

Patriot!
15 juni 2004, 07:29
Het positivisme van BUB is bijna even ontroerend als Verhofstadt die wil zeggen dat hij niet verliest. Feit: het belgicisme heeft een enorme nederlaag geleden, Vlaanderen kiest massaal voor Vlaamsgezinde partijen. Ik stel vast dat maar liefst 38 Vlaamse volksvertegenwoordigers voor de onafhankelijk van Vlaanderen zijn, en dan tel ik de confederalisten nog niet eens mee. Vlaanderen heeft een duidelijk signaal gegeven, terug naar de basis.

SEPERATISME, NU!


Duidelijk dat enkel het Nationaal Parlement telt.

MLG
15 juni 2004, 07:36
Hans & Co zijn nog niets veranderd. Ik herinner me een ander forum... ze zijn er van miserie weggebleven omdat ze onze argumenten niet konden weerleggen en vaak in oeverloos gescheld uitblonken.

We noemden ze dan ook onze TeleBUBbies :)
Mijns inziens waren ze beter bij de Telebubbies gebleven, want die verkopen meer poppetjes dan de BUB stemmen krijgt :)

Projekt
15 juni 2004, 09:01
12.500... ik wist niet dat er nog zoveel verpauperde franstalige adel in ons land zat.

hahaha :lol:
leve de clichés !

mag ik ook beginnen met de nazi clichés??

Hans1
15 juni 2004, 09:17
De B.U.B. haalt zijn beste resultaat daar waar we één keer op TV (Brussel) zijn geweest, namelijk in Brussel en de Rand. Tot méér dan 1% op sommige plaatsen zoals Zaventem. Tot bijna 2% in Sint-Joost.

Rudysfonduehuisje
15 juni 2004, 09:39
Het positivisme van BUB is bijna even ontroerend als Verhofstadt die wil zeggen dat hij niet verliest. Feit: het belgicisme heeft een enorme nederlaag geleden, Vlaanderen kiest massaal voor Vlaamsgezinde partijen. Ik stel vast dat maar liefst 38 Vlaamse volksvertegenwoordigers voor de onafhankelijk van Vlaanderen zijn, en dan tel ik de confederalisten nog niet eens mee. Vlaanderen heeft een duidelijk signaal gegeven, terug naar de basis.

SEPERATISME, NU!


Duidelijk dat enkel het Nationaal Parlement telt.

Deze verkiezingen tellen dus eigenlijk niet mee voor de BUB... Het was maar een repititie. De volgende federale verkiezingen, dan zal Hans de Grote pas echt toeslaan. Van 150 naar 150.000 voorkeurstemmen!

zorroaster
15 juni 2004, 10:20
Leer tellen, Tantist. Sla een krant open en reken een keer deftig. We zitten niet verkeerd met onze berekening.

West-Vlaanderen: 1261
Oost-Vlaanderen: 1723
Antwerpen: 2455
Vlaams-Brabant: 3676
Limburg: 1472
Brussel: VP: 671, BP: 511 + 640 = 1151
Nijvel: 753

Dus tellen we samen met VP en WGR: 12011 stemmen.
Tellen we samen met het Brussel Parlement in Brussel, VP in de rest van Vlaanderen en WGR: 12491...

De enige manier waarom je aan 13000 raakt, is als je daarbij de Brusselse Vlamingen dubbel telt: 13162...

http://verkiezingen2004.belgium.be

De BUB blijft dus liegen, en ze blijven daarbij zo arrogant als maar kan zijn...

Bruno heeft het ondertussen al over "bijna 15.000" kiezers, dat begint aardig op te lopen. Als we nog even wachten denken ze dat ze verkozen zijn.

Knuppel
15 juni 2004, 10:48
Blijven hopen dus om interessant genoeg te worden voor 100 tv-uitzendingen met HT&P. (Hans, Tacitus en Patriot)

Knuppel
15 juni 2004, 10:52
Bruno heeft het ondertussen al over "bijna 15.000" kiezers, dat begint aardig op te lopen. Als we nog even wachten denken ze dat ze verkozen zijn.

Jeps. Binnenkort staat er misschien zelfs een 0 achter dat cijfer.

Zoiets als die betoging van B-plus waar slechts 1000 man voor opdaagde.

Pablex
15 juni 2004, 11:01
loosers

het is losers met 1 o
maar het verbaast me niet dat je geen andere talen de baas kan hoor.. :lol:

Patriot!
15 juni 2004, 11:05
loosers

het is losers met 1 o
maar het verbaast me niet dat je geen andere talen de baas kan hoor.. :lol:



:lol: Flaminganten, tis toch een ras apart :lol:

Foundation
15 juni 2004, 13:07
De Ijzerbedevaart kent ook al meerdere dialecten ondertussen, in de vorm van wakes...

Ach ja, dat zal ook weer binnenkort zijn he, natuurlijk. Benieuwd hoe dié gaan verlopen...

Philips Inc.
15 juni 2004, 13:12
De BUB: nog maals bewezen dat ze niets voorstellen .... :lol:

Knuppel
15 juni 2004, 13:17
De Ijzerbedevaart kent ook al meerdere dialecten ondertussen, in de vorm van wakes...

Ach ja, dat zal ook weer binnenkort zijn he, natuurlijk. Benieuwd hoe dié gaan verlopen...

Er komt in alle geval vele malen meer volk op af dan op de zo bewierookte optochten van B-plus.

Foundation
15 juni 2004, 13:24
West-Vlaanderen: 1261
Oost-Vlaanderen: 1723
Antwerpen: 2455
Vlaams-Brabant: 3676
Limburg: 1472
Brussel: VP: 671, BP: 511 + 640 = 1151
Nijvel: 753

Dus tellen we samen met VP en WGR: 12011 stemmen.
Tellen we samen met het Brussel Parlement in Brussel, VP in de rest van Vlaanderen en WGR: 12491...

De enige manier waarom je aan 13000 raakt, is als je daarbij de Brusselse Vlamingen dubbel telt: 13162...

http://verkiezingen2004.belgium.be

De BUB blijft dus liegen, en ze blijven daarbij zo arrogant als maar kan zijn...

Tantist manneke, koop u een goed 'calculateurke' of leer optellen. Zonder ook maar iets dubbel te tellen, komen wij aan 13162 stemmen in het totaal, met de cijfers van vandaag. Hoe u uberhaupt van 12011 naar 12491 bent geraakt, is mij tot op heden een groot wiskundig mysterie, want nergens staat ook maar ergens een getal dat in de verste verte verwant is met 480. Ach ja, transfer-rekenkunde neem ik aan...

De eerste berekening van 13151 die nog op officieuze cijfers steunde, zal worden aangepast naar het juiste getal. Dit is:

1261 + 1723 + 2455 + 3676 + 1472 + 671 + 511 + 640 + 753 = 13162

U mag me de dubbeltellingen steeds aanwijzen.

jOOSt
15 juni 2004, 13:30
13162!!! Jullie kunnen allen te samen naar de voetbal. En misschien krijgen jullie wel afkorting! :lol:

Projekt
15 juni 2004, 15:30
13162!!! Jullie kunnen allen te samen naar de voetbal. En misschien krijgen jullie wel afkorting! :lol:


zeeeer interessante gesprekken !
jaja, met jullie wil ik wel eens zo'n boeiend gesprek houden !

Niveau ??

John Stufflebeam
15 juni 2004, 20:19
West-Vlaanderen: 1261
Oost-Vlaanderen: 1723
Antwerpen: 2455
Vlaams-Brabant: 3676
Limburg: 1472
Brussel: VP: 671, BP: 511 + 640 = 1151
Nijvel: 753

Dus tellen we samen met VP en WGR: 12011 stemmen.
Tellen we samen met het Brussel Parlement in Brussel, VP in de rest van Vlaanderen en WGR: 12491...

De enige manier waarom je aan 13000 raakt, is als je daarbij de Brusselse Vlamingen dubbel telt: 13162...

http://verkiezingen2004.belgium.be

De BUB blijft dus liegen, en ze blijven daarbij zo arrogant als maar kan zijn...

Tantist manneke, koop u een goed 'calculateurke' of leer optellen. Zonder ook maar iets dubbel te tellen, komen wij aan 13162 stemmen in het totaal, met de cijfers van vandaag. Hoe u uberhaupt van 12011 naar 12491 bent geraakt, is mij tot op heden een groot wiskundig mysterie, want nergens staat ook maar ergens een getal dat in de verste verte verwant is met 480. Ach ja, transfer-rekenkunde neem ik aan...

De eerste berekening van 13151 die nog op officieuze cijfers steunde, zal worden aangepast naar het juiste getal. Dit is:

1261 + 1723 + 2455 + 3676 + 1472 + 671 + 511 (Bsl NL) + 640 + 753 = 13162

U mag me de dubbeltellingen steeds aanwijzen.

1261 (W.Vlaanderen) + 1723 (O.Vlaanderen)+ 2455 (Antwerpen) + 3676 (VL. Brabant) + 1472 (Limburg) + 671 (Bsl NL, dubbel geteld) + 511 (Bsl NL) + 640 (Bsl Fr) + 753 (Waals-Brabant) = 13162 - 671 = 12491

Dus, kiezers Brussel Nederlands twee keer geteld.

Knuppel
15 juni 2004, 20:28
Geef die jongens toch 1000 stemmen gratis.
Alsof ze daar ook maar iets extra mee zouden bewijzen....

John Stufflebeam
15 juni 2004, 20:35
Geef die jongens toch 1000 stemmen gratis.
Alsof ze daar ook maar iets extra mee zouden bewijzen....

OK, we mogen dubbel tellen:

BUB: 13.000 stemmen

CD&V - N-VA: 2.200.000 stemmen (Regionaal en Europees)
VB: 2.000.000 stemmen (Regionaal en Europees)
VLD-Vivant: 1.600.000 stemmen

Tantist
15 juni 2004, 21:24
West-Vlaanderen: 1261
Oost-Vlaanderen: 1723
Antwerpen: 2455
Vlaams-Brabant: 3676
Limburg: 1472
Brussel: VP: 671, BP: 511 + 640 = 1151
Nijvel: 753

Dus tellen we samen met VP en WGR: 12011 stemmen.
Tellen we samen met het Brussel Parlement in Brussel, VP in de rest van Vlaanderen en WGR: 12491...

De enige manier waarom je aan 13000 raakt, is als je daarbij de Brusselse Vlamingen dubbel telt: 13162...

http://verkiezingen2004.belgium.be

De BUB blijft dus liegen, en ze blijven daarbij zo arrogant als maar kan zijn...

Tantist manneke, koop u een goed 'calculateurke' of leer optellen. Zonder ook maar iets dubbel te tellen, komen wij aan 13162 stemmen in het totaal, met de cijfers van vandaag. Hoe u uberhaupt van 12011 naar 12491 bent geraakt, is mij tot op heden een groot wiskundig mysterie, want nergens staat ook maar ergens een getal dat in de verste verte verwant is met 480. Ach ja, transfer-rekenkunde neem ik aan...

De eerste berekening van 13151 die nog op officieuze cijfers steunde, zal worden aangepast naar het juiste getal. Dit is:

1261 + 1723 + 2455 + 3676 + 1472 + 671 + 511 + 640 + 753 = 13162

U mag me de dubbeltellingen steeds aanwijzen.

En de BUB volhardt in de boosheid... Ze blijven liegen en bedriegen!!! Ze tellen de scores van de Brusselse en Vlaamse Raad samen, terwijl die toch een serieuze overlapping kennen.

Foundation doet precies of de Vlamingen die voor het VP hebben gestemd, totaal andere zijn dan die voor de Brusselse Raad hebben gestemd.

De leugen kent werkelijk geen grenzen bij de BUB (en dit komt gegarandeerd in het onderwerp BUB liegt). Het is alsof de N-VA zou zeggen dat er 400.000 mensen op haar hebben gestemd in 2003 (200.000 voor de Kamer en 200.000 voor de Senaat). :lol:

driewerf
15 juni 2004, 21:30
Toch makkelijk hè, om nu te komen lachen met anderen... Als iedere partij een gelijke behandeling kreeg in de media, en iedere partij een zelfde budget had( en geen overheidsgeld meer kreeg), dan zou ik nog wel eens willen zien wie er allemaal nog zo zou lachen...

Ik kan u van harte Het Communistisch Manifest aanraden van de heer Karl Marx :lol:

Que? ik heb al verscheidene keren het manifest gelezen, er staat absoluut niet is over BUB. Prloetariers hebben geen vaderland, integendeel hun eerste taak is te vechten tegen de nationale burgerij. Proletariers allerlande, verenigt U!!

Tantist
15 juni 2004, 21:31
13162!!! Jullie kunnen allen te samen naar de voetbal. En misschien krijgen jullie wel afkorting! :lol:

Het zijn er zelfs niet zo veel!!! :mrgreen:

Tantist
15 juni 2004, 21:32
Ik kan u van harte Het Communistisch Manifest aanraden van de heer Karl Marx :lol:

Que? ik heb al verscheidene keren het manifest gelezen, er staat absoluut niet is over BUB. Prloetariers hebben geen vaderland, integendeel hun eerste taak is te vechten tegen de nationale burgerij. Proletariers allerlande, verenigt U!!

Gespeelde onwetenheid is toch charmant, nietwaar? 8)

Foundation
15 juni 2004, 22:14
Tantist manneke, koop u een goed 'calculateurke' of leer optellen. Zonder ook maar iets dubbel te tellen, komen wij aan 13162 stemmen in het totaal, met de cijfers van vandaag. Hoe u uberhaupt van 12011 naar 12491 bent geraakt, is mij tot op heden een groot wiskundig mysterie, want nergens staat ook maar ergens een getal dat in de verste verte verwant is met 480. Ach ja, transfer-rekenkunde neem ik aan...

De eerste berekening van 13151 die nog op officieuze cijfers steunde, zal worden aangepast naar het juiste getal. Dit is:

1261 + 1723 + 2455 + 3676 + 1472 + 671 + 511 (Bsl NL) + 640 + 753 = 13162

U mag me de dubbeltellingen steeds aanwijzen.

1261 (W.Vlaanderen) + 1723 (O.Vlaanderen)+ 2455 (Antwerpen) + 3676 (VL. Brabant) + 1472 (Limburg) + 671 (Bsl NL, dubbel geteld) + 511 (Bsl NL) + 640 (Bsl Fr) + 753 (Waals-Brabant) = 13162 - 671 = 12491

Dus, kiezers Brussel Nederlands twee keer geteld.

Dubbel geteld?

Het gaat om verschillende verkiezingen, dus verschillende stemmen.

Hebben wij niet 13.162 stemmen gehaald?

Heb ik ergens gezegd dat het daarom evenveel unieke personen zijn?

Waarom zou u Brussel Nederlands voor de Vlaamse Raad uit alle resultaten willen schrappen? U ziet zelf dat dat niet kan, omdat de resultaten VERSCHILLEND ZIJN en dus wel degelijk verschil maken.

Tantist
15 juni 2004, 22:17
1261 (W.Vlaanderen) + 1723 (O.Vlaanderen)+ 2455 (Antwerpen) + 3676 (VL. Brabant) + 1472 (Limburg) + 671 (Bsl NL, dubbel geteld) + 511 (Bsl NL) + 640 (Bsl Fr) + 753 (Waals-Brabant) = 13162 - 671 = 12491

Dus, kiezers Brussel Nederlands twee keer geteld.

Dubbel geteld?

Het gaat om verschillende verkiezingen, dus verschillende stemmen.

Hebben wij niet 13.162 stemmen gehaald?


Als het zo zit, heeft de N-VA in 2003 zo'n 401672 stemmen gehaald... :twisted:

Ga je dat in je parallelle universum ook zo doen met de begroting als de BUB het unitaire België bestuurt? :lol:

Foundation
15 juni 2004, 22:18
In ons parallele universum hadden deze overbodige verkiezingen voor een overbodig niveau - hoe raad je het - overbodig geweest. Er zouden zeker geen mensen geweest zijn met 2 stemmen.

Tantist
15 juni 2004, 22:21
In ons parallele universum hadden deze overbodige verkiezingen voor een overbodig niveau - hoe raad je het - overbodig geweest. Er zouden zeker geen mensen geweest zijn met 2 stemmen.

Dus je erkent dat de N-VA 400.000 stemmen haalde in 2003?

Patriot!
15 juni 2004, 23:20
In ons parallele universum hadden deze overbodige verkiezingen voor een overbodig niveau - hoe raad je het - overbodig geweest. Er zouden zeker geen mensen geweest zijn met 2 stemmen.


Joachim - Tantist heeft gelijk...

El Conquistador
16 juni 2004, 08:42
Als we de BUB'ers mogen geloven, zijn er 12 miljoen vlamingen :lol: .

En nog iets, hang verdorie niet zo de taalpurist uit. Iemand constant zitten wijzen op zijn taalfouten op een virtueel forum is niet alleen ZEER irritant, het is ook totaal irrelevant in een politieke discussie. Maar als alle intellectuele argumenten zijn gebruikt en weerlegd, dan rest enkel de aanval op de vorm zeker.

Tantist
16 juni 2004, 22:03
In ons parallele universum hadden deze overbodige verkiezingen voor een overbodig niveau - hoe raad je het - overbodig geweest. Er zouden zeker geen mensen geweest zijn met 2 stemmen.


Joachim - Tantist heeft gelijk...

Dank u. En als toegift zou ik willen stellen dat de BUB geen 12491 stemmen haalde, maar 12651 (Brussel VP NL was hoger, en dat samen geteld met Brussel BP FR). Je moet de tegenstrever altijd het voordeel van de twijfel gunnen...

Tantist
16 juni 2004, 22:05
In ons parallele universum hadden deze overbodige verkiezingen voor een overbodig niveau - hoe raad je het - overbodig geweest. Er zouden zeker geen mensen geweest zijn met 2 stemmen.


Joachim - Tantist heeft gelijk...

Hmmm... Ik heb wel gelijk, maar natuurlijk blijft de leugenpropaganda maar van de persen rollen... cfr website BUB: 13 151...

ethias
16 juni 2004, 22:08
In ons parallele universum hadden deze overbodige verkiezingen voor een overbodig niveau - hoe raad je het - overbodig geweest. Er zouden zeker geen mensen geweest zijn met 2 stemmen.


Joachim - Tantist heeft gelijk...

Doet me denken aan Orakel van Delphi...

"jongen(,) niet(,) meisje" :)

Foundation
16 juni 2004, 23:32
Jezus Christus slaagde daarin 400 jaar na zijn dood, toen het Nieuwe Testament bijeen werd gesprokkeld...

Tantist
16 juni 2004, 23:37
Jezus Christus slaagde daarin 400 jaar na zijn dood, toen het Nieuwe Testament bijeen werd gesprokkeld...

Merken we enige deviatie op van het onderwerp? Hmmm? :wink:

Foundation
17 juni 2004, 01:04
Aïe, accident. Had verschillende vensterkes openstaan met daarin verschillende onderwerpen, maar heb het verkeerde antwoord in het verkeerde vensterke getypt ... lichtjes raar effect, inderdaad.

Ik blijf erbij, we haalden 13.162 stemmen. Wat dus niet wil zeggen dat het om evenveel individuen zou gaan.

Immers: hoe zou je anders kiezen? Zou je de 511 nemen van Brussel gewest, of de 671 van Brussel Vlaamse raad? Sinds wanneer is 511+671 het dubbele van 511 òf 671?

Ik blijf bij mijn recht om te spreken van 13.162 stemmen. Minstens zoveel keer zijn wij aangetikt geweest voor een binnenlands niveau.

De N-VA mag van mij zelfs zeggen dat ze 2 miljoen stemmen heeft gehaald - wat kan mij dat nu schelen. Hoe berekent u trouwens uw stemmen? De voorkeursstemmen heeft u wel, maar wat met de lijststemmen? Wie kent de juiste verdeelsleutel daarvoor?

Maar de vraag is misschien wel fundamenteler:

In deze wereld die leeft op een apartheidsdenken, een verschiltheorie, een geïnstitutionaliseerde einzelgangerij: waarom zou een Nederlandstalige Brusselaar een stem uitbrengen voor iemand die dan mee mag beslissen over ook de gewestelijke bevoegdheden van Vlaanderen - waar die Brusselaar niets mee vandoen heeft?

Het is alsof ik zou gaan stemmen voor het Nederlands parlement - er zijn samenwerkingsverbanden en diplomatieke relaties, maar zou het correct zijn als ik - hypothetisch - voor een ambassadeur moest gaan stemmen, als die ook automatisch in de Tweede Kamer zou belanden?

Tantist
17 juni 2004, 12:11
Aïe, accident. Had verschillende vensterkes openstaan met daarin verschillende onderwerpen, maar heb het verkeerde antwoord in het verkeerde vensterke getypt ... lichtjes raar effect, inderdaad.

Yeah right...

Ik blijf erbij, we haalden 13.162 stemmen. Wat dus niet wil zeggen dat het om evenveel individuen zou gaan.

Goed, dan haalde N-VA in 2003 400.000 stemmen en Vlaams Blok in 2003 1,5 miljoen. Dus netto gaay het Blok zo'n half miljoen stemmen achteruit in 2004. Houzee!!! :lol:

jOOSt
17 juni 2004, 12:11
Kan er mij iemand uitleggen waarom er hier zoveel gezeverd word over dat prutspartijtje en hun 13.162 stemmekes? Heeft niemand door dat de boskabouters die hier op stemden een uitstervend soort zijn?

Hans1
17 juni 2004, 13:13
Is enig respect voor 13.000 kiezers u vreemd?

Distel
17 juni 2004, 13:22
Is enig respect voor 13.000 kiezers u vreemd?

... zei voorzitter Hans die naar eigen zeggen blij is niet in Vlaanderen te wonen.

Tegendradigaard
17 juni 2004, 13:23
Blijven voortdoen Hans. In ieder circus moet een clown zijn.

Oeps oneerbiedig. sorry.

jOOSt
17 juni 2004, 13:26
Is enig respect voor 13.000 kiezers u vreemd?

Ja en heel veel zelfs... ik zal het contact van de WWF organisatie doorsturen naar julie hoofdkwartier. :D

Sinistra
17 juni 2004, 17:39
Hoe zit het met de loosers van de BUB?
De Belgicistische reflex is zo goed als begraven.
Vlaanderen koos resoluut voor meer Vlaanderen !

Nochtans haalde haalde het Front National-Fervent Nationaal toch zo'n 10% van de stemmen over het gehele land. Dat is toch ongeveer zo'n 100.000 Belgen. BUB maakte sowieso géén kans. Véél te links en te sectair!!!

Griffin
17 juni 2004, 17:40
Omg blijven ze hierover doorzeuren? pfff :P

William
17 juni 2004, 17:43
Ik heb het wel over de Natie.

In Brussel zitten op dit moment ruim over het procent.

Ook in Zaventem, Halle,... zitten we rond het procent.

:lol: :lol: Ge gaat er ooit wel eens geraken manneke :lol: :lol:

Patriot!
17 juni 2004, 17:51
Ik heb het wel over de Natie.

In Brussel zitten op dit moment ruim over het procent.

Ook in Zaventem, Halle,... zitten we rond het procent.

:lol: :lol: Ge gaat er ooit wel eens geraken manneke :lol: :lol:


partijslaaf

Griffin
17 juni 2004, 17:55
:lol: :lol: Ge gaat er ooit wel eens geraken manneke :lol: :lol:


partijslaaf

http://gothic.pit.ktu.lt/renginiai/images/klppoltergeist/aukcion.jpg

? :P

Patriot!
17 juni 2004, 17:56
partijslaaf

http://gothic.pit.ktu.lt/renginiai/images/klppoltergeist/aukcion.jpg

? :P


Mm... bij welke partij is da?

Distel
17 juni 2004, 17:59
http://gothic.pit.ktu.lt/renginiai/images/klppoltergeist/aukcion.jpg

? :P


Mm... bij welke partij is da?

Partij voor de dieren. :wink:

TC
17 juni 2004, 19:49
Mm... bij welke partij is da?



het ziet daar nogal rood.... 3 keer raden... :twisted:

MLG
18 juni 2004, 09:23
Mm... bij welke partij is da?



het ziet daar nogal rood.... 3 keer raden... :twisted:



:lol: :lol: :lol: