PDA

View Full Version : Brepoels naar Europa?


Fribre
13 juni 2004, 21:38
Alle provincies
Brepoels meeste voorkeurstemmen wat betreft opvolgers

---

West-Vlaanderen (84%)
Bourgeois 2e meeste voorkeurstemmen

Limburg (86%)
Bourgeois 3e

Oost-Vlaanderen (68%)
Bourgeois 4e

Antwerpen (100%)
Bourgeois 2e

BHV (100%)
Bourgeois 4e

Te vrezen valt alleen de verdeling van de stemmen van Dehaene!

Tantist
14 juni 2004, 11:57
Bourgeois is verkozen voor Europa merk ik...

Als hij slim is, gaat hij echter in het VP zetelen (volgens de statuten mag hij toch geen minister worden), laat hij zijn EP zeteltje aan Brepoels, geeft hij zijn plaats op in de Kamer...

vrijevlaming
14 juni 2004, 16:08
volgens de statuten kan geert dat idd niet. Maar wie zegt dat ondertussen die statuten niet zijn aangepast nietwaar... Ik zie zoiets nog gebeuren, alhoewel dat ik het geen sleche zaak zou vinden dat een no-noncense figuur als de wever minister zou worden.

giserke
17 juni 2004, 19:01
de statuten zullen gewijzigd worden.
Overigens zou ik het onverstandig vinden Bart Dewever onmiddellijk minister te laten worden.

Fribre
17 juni 2004, 19:09
Ik zou vooral Helga Stevens graag als minister zien.

Thomas Hx
17 juni 2004, 19:13
Ik zou vooral Helga Stevens graag als minister zien.

Ik het liefst Frieda Brepoels :).

giserke
17 juni 2004, 21:10
we hebben er 6, kunnen ze alle zes meteen minister worden, heeft iedereen zijn zin :mrgreen:

Aangebrande Phönix
18 juni 2004, 18:08
we hebben er 6, kunnen ze alle zes meteen minister worden, heeft iedereen zijn zin :mrgreen:

Heel misschien is het mogelijk, maar dan moet het kartel wel akkoord gaan een minderheidsregering te vormen, gesteund door het blok.

Seba
18 juni 2004, 18:39
volgens de statuten kan geert dat idd niet. Maar wie zegt dat ondertussen die statuten niet zijn aangepast nietwaar... Ik zie zoiets nog gebeuren, alhoewel dat ik het geen sleche zaak zou vinden dat een no-noncense figuur als de wever minister zou worden.

ik zou liefst De Wever als minister-president zien, maar bon, waarschijnlijk nog een beetje te utopisch voor het moment... :evil:

zorroaster
19 juni 2004, 17:26
de statuten zullen gewijzigd worden.
Overigens zou ik het onverstandig vinden Bart Dewever onmiddellijk minister te laten worden.

Laat Bart maar eerst enkele jaren parlementslid worden. Hij is een schitterend debater, daar zal hij prima tot zijn recht komen vermoed ik.

De N-VA moet niet dezelfde stommiteit als de SP.A begaan, die Temsamani meteen tot staatssecretaris bombardeerden zonder dat die één minuut Kamer had gezien.