PDA

View Full Version : Door links is de vreemde heerserij volop aan de gang


De Zuiveraar
14 juni 2004, 15:57
Waar gaat dit apenland naar toe?

Bron: VB Website

[14/06/2004] - Brusselse Hoofdstedelijke Raad

U zou het misschien vergeten, maar gisteren werd er, benevens een Vlaams en een Europees Parlement, eveneens een Brusselse Hoofdstedelijke Raad gekozen. Naast zeventien Vlamingen mogen er vanaf heden ook negentien nieuwe Belgen als verkozenen des volks zetelen in deze hoge vergadering.

Wij juichen elke culturele verrijking toe, ook in onze parlementen, en wensen bij deze Bertin Mampaka Mankamba, Fatima Moussaoui, Souad Razzouk, Fouad Ahidan, Sfia Bouarfa, Mohamed Daïf, Romdhani Mahfoudh, Mohamed Azzouzi, Amina Derbaki Sbaï, Emir Kir, Rachid Madrane, Ahmed El Ktibi, Emin Ozkarna, Mohamed Lahlali, Nadia El Yousfi, Fatiha Saidi, Bea Diallo, Fadila Laanan en Chahid Mohammad veel succes de komende legislatuur. 8O

Airke
14 juni 2004, 16:03
tja de meerderheid zal het pas beseffen als er niets meer zal overblijven van onze vlaamse eigenheid :(

lustige lezer
14 juni 2004, 16:06
Waar gaat dit apenland naar toe?

Bron: VB Website

[14/06/2004] - Brusselse Hoofdstedelijke Raad

U zou het misschien vergeten, maar gisteren werd er, benevens een Vlaams en een Europees Parlement, eveneens een Brusselse Hoofdstedelijke Raad gekozen. Naast zeventien Vlamingen mogen er vanaf heden ook negentien nieuwe Belgen als verkozenen des volks zetelen in deze hoge vergadering.

Wij juichen elke culturele verrijking toe, ook in onze parlementen, en wensen bij deze Bertin Mampaka Mankamba, Fatima Moussaoui, Souad Razzouk, Fouad Ahidan, Sfia Bouarfa, Mohamed Daïf, Romdhani Mahfoudh, Mohamed Azzouzi, Amina Derbaki Sbaï, Emir Kir, Rachid Madrane, Ahmed El Ktibi, Emin Ozkarna, Mohamed Lahlali, Nadia El Yousfi, Fatiha Saidi, Bea Diallo, Fadila Laanan en Chahid Mohammad veel succes de komende legislatuur. 8O

Als het echte Vlamingen zijn zit ik er eigenlijk weinig mee in.Tenslotte zijn het Vlaamse burgers.

Maus
14 juni 2004, 16:07
Wat is er hier nu weer mis mee?

Pelgrim
14 juni 2004, 16:09
Alvorens te gaan schieten op hun exotische namen, wacht eerst eens af wat die mensen doen ja.

Griffin
14 juni 2004, 16:09
Wat is er hier nu weer mis mee?

De Zuiveraar kan die namen niet uitspreken... zijn tong kronkelt alleen maar richting "Filip", "Jef", "Maria" enzo :)

bruut geweld
14 juni 2004, 16:10
Waar gaat dit apenland naar toe?

Bron: VB Website

[14/06/2004] - Brusselse Hoofdstedelijke Raad

U zou het misschien vergeten, maar gisteren werd er, benevens een Vlaams en een Europees Parlement, eveneens een Brusselse Hoofdstedelijke Raad gekozen. Naast zeventien Vlamingen mogen er vanaf heden ook negentien nieuwe Belgen als verkozenen des volks zetelen in deze hoge vergadering.

Wij juichen elke culturele verrijking toe, ook in onze parlementen, en wensen bij deze Bertin Mampaka Mankamba, Fatima Moussaoui, Souad Razzouk, Fouad Ahidan, Sfia Bouarfa, Mohamed Daïf, Romdhani Mahfoudh, Mohamed Azzouzi, Amina Derbaki Sbaï, Emir Kir, Rachid Madrane, Ahmed El Ktibi, Emin Ozkarna, Mohamed Lahlali, Nadia El Yousfi, Fatiha Saidi, Bea Diallo, Fadila Laanan en Chahid Mohammad veel succes de komende legislatuur. 8O

Als het echte Vlamingen zijn zit ik er eigenlijk weinig mee in.Tenslotte zijn het Vlaamse burgers.


proficiat !!
naast Luc broes heeft u wat mij betreft recht van spreken als het over niet-racist zijn gaat . Het eerste wat ik van een niet racistische blokstemmer verwacht is dat hij racisten op hun plaats zet, ook al zijn het blokstemmers 8) Misschien dat het ooit nog wel goed komt

Maarre : heb je ook al de bron gezien ? :roll:

Guderian
14 juni 2004, 16:23
Door links is de vreemde heerserij volop aan de gang

Inderdaad! Niet de vreemdelingen zelf zijn het probleem maar wel de linkse Vlamingen die hen naar hier halen en/of hen hier houden. Daarom dat die zogenaamde "godsvrede" mij vierkant gestolen kan worden, mijn maatschappijvisie is onverenigbaar met die van linkse flaminganten.

Airke
14 juni 2004, 16:27
en de katholieken die dan toch zo katholiek willen overkomen vergeten blijkbaar de tijden dat de kerk iedereen die anders dacht liet vervolgen 8O

TL
14 juni 2004, 16:29
Als het echte Vlamingen zijn zit ik er eigenlijk weinig mee in.Tenslotte zijn het Vlaamse burgers.
Correctie: op Ahidar Fouad (SPa/Spirit) komen ze allemaal op voor Waalse partijen. Ik zou hen dus eerder Brusselaars noemen.

tool2kil
14 juni 2004, 16:46
Tiens ik dacht dat het Blok geen probleem had met geïntegreerde allochtonen?

Phalanstere
14 juni 2004, 16:49
Door links is de vreemde heerserij volop aan de gang

Inderdaad! Niet de vreemdelingen zelf zijn het probleem maar wel de linkse Vlamingen die hen naar hier halen en/of hen hier houden. Daarom dat die zogenaamde "godsvrede" mij vierkant gestolen kan worden, mijn maatschappijvisie is onverenigbaar met die van linkse flaminganten.

Denk je niet dat jouw maatschapppijvisie onverenigbaar is met de meerderheid van de mensen?
Of dat in landen met een rechtse meerderheid de vreemdelingen weggaan omdat er geen linksen hen daar houden?

Wolfken
14 juni 2004, 16:58
Laat ik me hier even op zeggen meneer de zuiveraar dat er een tijd was dat er geen vrouwen in de politiek mochten...de tijd is erop vooruit gegaan en men is tot het besef gekomen dat vrouwen het even goed deden als hun mannelijke collega's. Wel nu hetzelfde, we leven in een opkomende multiculturele maatschappij dus het is verstandig ook eens te kijken wat deze 'nieuwe belgen' zoals u zegt, eens te kijken wat zij in hun mars hebben op politiek gebied, geef ze in ieder geval al de kans!

Seba
14 juni 2004, 17:42
uit deze topic kan je maar één conclusie trekken: de Zuiveraar is weer aan het zeveren, en nog geen klein beetje

De Zuiveraar
14 juni 2004, 17:47
uti deze topic kan je maar één conclusie trekken: de Zuiveraard is weer aan het zeveren, en nog geen klein beetje
zoals meneer Leterme die de voorbije weken een showke opvoerde :?: :| :wink:

Knuppel
14 juni 2004, 17:51
We zullen er ons bij moeten neerleggen dat Brussel ooit noch aan de Vlamingen, noch aan de Walen zal behoren maar aan de Brusselse meerderheid...

Het wordt dus tijd om Brussel los te laten willen voor Brussel ons allemaal zal domineren.

Spolpoel
14 juni 2004, 19:08
Waar gaat dit apenland naar toe?

Bron: VB Website

[14/06/2004] - Brusselse Hoofdstedelijke Raad

U zou het misschien vergeten, maar gisteren werd er, benevens een Vlaams en een Europees Parlement, eveneens een Brusselse Hoofdstedelijke Raad gekozen. Naast zeventien Vlamingen mogen er vanaf heden ook negentien nieuwe Belgen als verkozenen des volks zetelen in deze hoge vergadering.

Wij juichen elke culturele verrijking toe, ook in onze parlementen, en wensen bij deze Bertin Mampaka Mankamba, Fatima Moussaoui, Souad Razzouk, Fouad Ahidan, Sfia Bouarfa, Mohamed Daïf, Romdhani Mahfoudh, Mohamed Azzouzi, Amina Derbaki Sbaï, Emir Kir, Rachid Madrane, Ahmed El Ktibi, Emin Ozkarna, Mohamed Lahlali, Nadia El Yousfi, Fatiha Saidi, Bea Diallo, Fadila Laanan en Chahid Mohammad veel succes de komende legislatuur. 8O

Als het echte Vlamingen zijn zit ik er eigenlijk weinig mee in.Tenslotte zijn het Vlaamse burgers.

Goeaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!
Vlaamse burgers?
Talibans in maatpak. :mrgreen: