PDA

View Full Version : 72.7 % heeft tégen links gestemd


abramis brama
14 juni 2004, 17:25
19.7 (SPAst) + 7.6 (Groen!) = 27.3 % van de Vlaamse kiezers.

72.7 % van de Vlamingen stemt NIET links.

Wedden dat we dat links vergif toch weer door de strot gaan geramd krijgen ? :?

Op naar de volgende overwinning ! :mrgreen:

Internaut
14 juni 2004, 17:35
:lol: :mrgreen: :D
België barst!

dominatrix
14 juni 2004, 17:36
:) tis triestig dat belziekske... op naar een onafhankelijk Vlaanderen :wink:

Phalanstere
14 juni 2004, 17:39
19.7 (SPAst) + 7.6 (Groen!) = 27.3 % van de Vlaamse kiezers.

72.7 % van de Vlamingen stemt NIET links.

Wedden dat we dat links vergif toch weer door de strot gaan geramd krijgen ? :?

Op naar de volgende overwinning ! :mrgreen:

Je kan misschien een afspraak proberen krijgen met het ACW om een overleg te starten over hoe de rechtse meerderheid in Vlaanderen het best kan regeren.

lustige lezer
14 juni 2004, 17:41
72.7 % van de Vlamingen stemt NIET links.



Dat is nog altijd iets anders dantegen links stemmen. Ik heb rechts gestemd maar niet tegen links!

Jij hebt nu net dezelfde uitspraak gedaan dan de linksen, besef je dat wel?

abramis brama
14 juni 2004, 17:41
19.7 (SPAst) + 7.6 (Groen!) = 27.3 % van de Vlaamse kiezers.

72.7 % van de Vlamingen stemt NIET links.

Wedden dat we dat links vergif toch weer door de strot gaan geramd krijgen ? :?

Op naar de volgende overwinning ! :mrgreen:

Je kan misschien een afspraak proberen krijgen met het ACW om een overleg te starten over hoe de rechtse meerderheid in Vlaanderen het best kan regeren.

MIJN mail naar Leterme is alleszins al weg. Aan deze rekensom mocht hij toch eens herinnerd worden, me dunkt. 8)

abramis brama
14 juni 2004, 17:42
72.7 % van de Vlamingen stemt NIET links.



Dat is nog altijd iets anders dantegen links stemmen. Ik heb rechts gestemd maar niet tegen links!

Hoe, Stevaert zei nochtans dat... blablabla ;)

abramis brama
14 juni 2004, 17:43
Jij hebt nu net dezelfde uitspraak gedaan dan de linksen, besef je dat wel?


Ironie is een zoet instrument, beste. :mrgreen:

lustige lezer
14 juni 2004, 17:52
Je moet het beter benadrukken :D mensen kunnen de ironie niet horen :wink:

Gentenaar
14 juni 2004, 18:18
Ik vrees dat 99,5 % tegen links gestemd heeft.

Dat krijg je als de PVDA uit elk televisie-, radio- of krantenbericht geweerd wordt.

Attiladehun
14 juni 2004, 18:22
Ik vrees dat 99,5 % tegen links gestemd heeft.

Dat krijg je als de PVDA uit elk televisie-, radio- of krantenbericht geweerd wordt.

Ge kunt misschien nog eens een kartelletje vormen met de MDP; heb je toch direkt weeral 0,3 % meer stemmen... :roll: :lol: :lol: :lol:

En dat gaat toch goed samen: de atheïsten van de PVDA met de moslimfundi's van de MDP... Moet kunnen! :roll: :lol:

Beer
14 juni 2004, 18:25
Aboe dada enzijn zus hebben zig voor de zoveelste maal belachelijk gemaakt

bratvdb
14 juni 2004, 18:26
Ik vrees dat 99,5 % tegen links gestemd heeft.

Dat krijg je als de PVDA uit elk televisie-, radio- of krantenbericht geweerd wordt.

haha nee, de mensen herinneren zich ook nog: Stalin, Pol Pot, Mao, Caucescou en nog een pak andere communistische idioten... Oh ja en hoe noemt de huidige leider van Noord Korea? Want daar gaat het ook goed he :)

sukkel!




Belgie Barst!!!

Internaut
14 juni 2004, 18:50
Ik vrees dat 99,5 % tegen links gestemd heeft.

Dat krijg je als de PVDA uit elk televisie-, radio- of krantenbericht geweerd wordt.

logisch ook gezien het hoog ondemocratisch gehalte van deze partij. Een partij die zich niet schaamt een sikkel en een hamer gebruikt wat doet terug denken aan de donkere jaren van het communisme. Gelukkig heeft de Vlaming dit door en haalt PVDA amper stemmen.
op de VRT krijg je naargelang je aantal stemmen een bepaalde uitzendtijd. Vermits de PVDA niets haalt moet je niet ver zoeken.

solidarnosc
14 juni 2004, 19:46
Ik vrees dat 99,5 % tegen links gestemd heeft.

Dat krijg je als de PVDA uit elk televisie-, radio- of krantenbericht geweerd wordt.

Met alle respect maar trek daar maar 0,3% van af kameraad. :lol: :wink:

FallenByTheHand
14 juni 2004, 20:09
Dat is nog altijd iets anders dantegen links stemmen. Ik heb rechts gestemd maar niet tegen links!

Hoe, Stevaert zei nochtans dat... blablabla ;)

sinds wanneer geeft gij om wat Stevaert zegt ???

Fidel
14 juni 2004, 20:14
Ik vrees dat 99,5 % tegen links gestemd heeft.

Dat krijg je als de PVDA uit elk televisie-, radio- of krantenbericht geweerd wordt.

haha nee, de mensen herinneren zich ook nog: Stalin, Pol Pot, Mao, Caucescou en nog een pak andere communistische idioten... Oh ja en hoe noemt de huidige leider van Noord Korea? Want daar gaat het ook goed he :)


Stalin, Pol Pot, Ceaucescou en de Kim Dynastie hebben niets met communisme te maken. De moeite niet om dit uit te leggen aan jou maar mijn communistenhart bloed als die smeerlappen weer gelinkt worden met het hoogste ideaal...

Volgens het oorspronkelijke marxisme regeren alleen de arbeiders in een communistisch stelsel. Het land bestaat uit arbeidersraden die democratisch verkozen worden, en iédere verkozene kan op elk moment democratisch afgezet worden. De arbeiders beslissen wat er geproduceerd wordt (geen overproductie-toestanden), er is een systeem volgens het principe 'werken naar vermogen, ontvangen naar behoefte.' veel democratischer dus dan de 'democratie' die nu heerst. Ik denk dat jullie daar ook kunnen over meespreken :) ?

Stalin was een despoot die meer communisten uitmoordde dan wat anders (trotskisten alleen al 3 miljoen), pol pot is een fascist die moeiteloos met hitler vergeleken kan worden, ceaucescu is nog zo ene, in noord-korea is er een MONARCHIE (!!!) dus begin niet te zaniken dat dit communisten zijn. Het zijn dictators die onder het mom van communisme hun macht proberen te verhouden en hun volk even erg onder drukken als in andere 3e wereldlanden.

Mao is nu wereldwijd nog de populairste communist (na marx engels en lenin natuurlijk), die had ook een revolutionair blik op het communisme, zijn werken vind ik op zich niet slecht maar eenmaal aan de macht ontpopte hij zich tot een kloothommel die 20 miljoen mensen ombracht. Nu wordt er nog altijd gemoord in china, alleen voeren ze ook nog een neoliberaal beleid, van Mao's mooie woorden is er niets terechtgekomen.

Besluit: macht corrumpteert, daarom zijn echte marxisten voor basisdemocratie.

abramis brama
14 juni 2004, 20:15
Hoe, Stevaert zei nochtans dat... blablabla ;)

sinds wanneer geeft gij om wat Stevaert zegt ???

Ooooh ! U shockeert me ! 8O

Heeft niemand U dan gezegd dat Robert niemand minder is dan God hemzelve, die in al zijn goedheid nedergedaald is op Aarde om de verloren schapen terug naar de stal te brengen ? :?

:mrgreen:

Sufragette
14 juni 2004, 20:17
Ik vrees dat 99,5 % tegen links gestemd heeft.

Dat krijg je als de PVDA uit elk televisie-, radio- of krantenbericht geweerd wordt.

Ge kunt misschien nog eens een kartelletje vormen met de MDP; heb je toch direkt weeral 0,3 % meer stemmen... :roll: :lol: :lol: :lol:

En dat gaat toch goed samen: de atheïsten van de PVDA met de moslimfundi's van de MDP... Moet kunnen! :roll: :lol:

Sinds wanneer staat het communisme gelijk aan atheïsme?