PDA

View Full Version : 3 miljoen Vlamingen stemmen niet voor het Vlaams Blok


Gentenaar
14 juni 2004, 18:14
Klinkt beter vind ik...

Griffin
14 juni 2004, 18:15
Klinkt beter vind ik...

:)

Njah ik zag dat er wel 6600 Rob Kloppers rondlopen in Antwerpen... :roll2:

Airke
14 juni 2004, 18:16
och stop is met die belachelijke uitspraken, kzal eens kinderachtig reageren, 3.5 miljoen vlamingen stemt niet op SP.a
alstublieft é zeg

Gentenaar
14 juni 2004, 18:17
Njah ik zag dat er wel 6600 Rob Kloppers rondlopen in Antwerpen...

Nu weten we meteen hoeveel SM-aanhangers er in Antwerpen rondlopen...

Attiladehun
14 juni 2004, 18:17
Klinkt beter vind ik...

Zozo, en hoeveel miljoen Vlamingen stemden er niet voor de PVDA? :roll: :vlaander:

Griffin
14 juni 2004, 18:19
Njah ik zag dat er wel 6600 Rob Kloppers rondlopen in Antwerpen...

Nu weten we meteen hoeveel SM-aanhangers er in Antwerpen rondlopen...

Idd, ook die cartoon gezien? "SM-koppel thuis:
Oh had ik dit geweten, ik was met een Vlaams Blokker getrouwd!" *g* :P

Gentenaar
14 juni 2004, 18:26
Zozo, en hoeveel miljoen Vlamingen stemden er niet voor de PVDA?

De PVDA is dan ook niet constant van de daken aan het schreeuwen dat een regering zonder haar ondemocratisch zou zijn...

George
14 juni 2004, 18:27
Die 3 milj. tellen toch niet mee. Dat zijn toch maar vreemdelingen, marginalen holebi's druggebruikers, en geestelijk gehandicapten. Anders hadden ze immers op het blok gestemd, niet?

Verhofstadthater
14 juni 2004, 18:27
Zozo, en hoeveel miljoen Vlamingen stemden er niet voor de PVDA?

De PVDA is dan ook niet constant van de daken aan het schreeuwen dat een regering zonder haar ondemocratisch zou zijn...

Wat wil je als je amper vijf marginalen vertegenwoordigd.

Knuppel
14 juni 2004, 18:29
Zozo, en hoeveel miljoen Vlamingen stemden er niet voor de PVDA?

De PVDA is dan ook niet constant van de daken aan het schreeuwen dat een regering zonder haar ondemocratisch zou zijn...

Dat zal wel....

Internaut
14 juni 2004, 18:34
belachelijk argument
4 miljoen Vlamingen stemden niet op de extreem-linkse communistische partij PVDA. Die paar mensen die erop stemden zijn blokhaters. Ze hebben iets tegen kapitalisme terwijl dat het enige stelsel is dat al zo lang stand houd. Beter dan het fascisme of communisme dus.
Ze willen de rijken armer maken en de armen rijker. Belachelijk. Dat ze maar naar Cuba verhuizen :lol:
Ze halen kwazi geen stemmen, akkoord dat het Blok in het begin ook geen stemmen haalde maar gezien de tijd dat de PVDA al bestaat had in die tijd het Blok al een aantal %. Ik zie dus geen enkele opmars voor de PVDA.
Deze ondemocratische partij zal nooit deelnemen aan de macht, er is totaal geen kiezerspubliek voor. Een partij bestaande uit moslims, migranten en werklozen. Er is geen één fatsoenlijk kopstuk die deze partij kan leiden. Iedere verkiezsingsuitslag halen ze een luttele zielige 0 procent :)

Tantist
14 juni 2004, 21:49
Klinkt beter vind ik...

Zozo, en hoeveel miljoen Vlamingen stemden er niet voor de PVDA? :roll: :vlaander:

Zo'n 4.041.872