PDA

View Full Version : Strenge Moderators Aub !!!


Airke
15 juni 2004, 13:24
Dit forum loopt compleet uit de hand, tientallen topics over zelfde onderwerp. Op een minuut tijd zeker 25 nieuwe posts bij, op die manier kan er niet deftig gediscussierd worden. Zijn er hier geen admins die eens kunnen ingrijpen?

Foundation
15 juni 2004, 13:25
Dit is een drukbezocht forum. Zolang iedereen beleefd blijft, is er geen probleem met een paar 100 topics extra. Waar dient een forum anders voor...

Antoon
15 juni 2004, 13:26
Dit is een drukbezocht forum. Zolang iedereen beleefd blijft, is er geen probleem met een paar 100 topics extra. Waar dient een forum anders voor...

Volledig mee eens.

Airke
15 juni 2004, 13:26
maar ge hebt er gewoon geen zicht meer op!

Tegendradigaard
15 juni 2004, 13:28
We kunennd er misschien een forum voor openen ?

Hingis
15 juni 2004, 14:01
maar ge hebt er gewoon geen zicht meer op!

Dat we trage Limburgers hadden, wist ik het al maar trage Ajoinen ? Wist ik nie :lol: :lol: :lol:

dominatrix
15 juni 2004, 14:06
maar ge hebt er gewoon geen zicht meer op!

Dat we trage Limburgers hadden, wist ik het al maar trage Ajoinen ? Wist ik nie :lol: :lol: :lol:


ha
ha
:roll:
*kuch*

Knuppel
15 juni 2004, 14:07
Dit forum loopt compleet uit de hand, tientallen topics over zelfde onderwerp. Op een minuut tijd zeker 25 nieuwe posts bij, op die manier kan er niet deftig gediscussierd worden. Zijn er hier geen admins die eens kunnen ingrijpen?

om dubbele topics te sluiten kan je de mods een handje helpen door op de blauwe knop te drukken.

Voor de rest maak je gewoon een keuze uit de onderwerpen die je het meest aanspreken. Dat moeten we allemaal doen.

Hingis
15 juni 2004, 14:09
Dat we trage Limburgers hadden, wist ik het al maar trage Ajoinen ? Wist ik nie :lol: :lol: :lol:


ha
ha
:roll:
*kuch*

'k hem niets tegen de Limburgers, wees gerust : Maar ne mopke :wink:

Peter Johan
15 juni 2004, 14:17
Geachte Devilex,

Vooreerst bedankt voor de bekommernis.
Dubbele topics mag je steeds signaleren met de blauwe knop.
Maak het ons makkelijke en vermeld in uw 'klacht' de link naar het oudere topic. Het grote aantal posts maakt het anders quasi onmogelijk om alles in extenso te lezen.

Een andere hulp ware om zoveel mogelijk in het juiste onderdeel te posten.
Een topic als dit hoort b.v. eerder thuis bij Suggesties en stembus (http://forum.politics.be/viewforum.php?f=21) :wink:

Peter Johan

jules
15 juni 2004, 16:07
misschien is het een goed idee om tijdelijke stickies te plaatsen om te vermijden dat er steeds weer dezelfde topic geopend wordt ?

bv. in het forum verkiezingen :
1) waarom eeen cordon ?
2) een tripartite
3) CD&V + VB
etc etc.

en daarenboven dan wel ervoor zorgen dat er geen "gewone" topics meer in dat forum gepost kunnen worden, of 't is binnen een half uur weer om zeep.

Akkersloot
15 juni 2004, 18:30
Als er ergens een topic geopend wordt die dubbel is zou je in het dubbele topic een link kunnen plaatsen van het eerste topic. Op een ander forum verschijnt die link dan ook automatisch met naam van die topic.

Peter Johan
16 juni 2004, 06:45
Deze twee suggesties lijken me waardevol.
Er wordt werk van gemaakt.

U kan uiteraard steeds dubbele topics signaleren én er de link van de oude post bijzetten, zodat we die kunnen vermelden bij het gesloten dubbeltje.

Dank bij voorbaat