PDA

View Full Version : Vrouwen en parfum


revoleto
4 december 2011, 15:41
Dierbaar uw wereld, vrouwen en parfum
Wetenschappelijk onderzoek bevestigt de voordelen van geuren en hun rol in de activatie van hersencellen voor de opslag van informatie ....
In de nieuwe Duitse onderzoek, uitgevoerd door wetenschappers onlangs ontdekt dat ruikt de geur van geurige bloemen, actieve geheugen in de hersenen! Wetenschappers zeggen dat de goede geuren leerwegen te versterken in de hersenen, en helpen het genot van het menselijk geheugen is sterker.
Dit onderzoek, gepubliceerd op het tijdschrift Science, benadrukte het belang van het leren tijdens de slaap en ruiken goed voor het slapen gaan helpt bij het installeren van wat je doet voor de mens gedurende de dag. Andere studies hebben ook aangetoond dat ruikt goed helpen om de emotionele stabiliteit van een persoon ...

Nu, mijn lieverds, vragen we ons af: Is hij de grootste van de Profeet vrede zij met hem het belang van goede in het leven van de gelovige? De Profeet vrede zij met hem: "dear aan de wereld, vrouwen en parfum, en maakte de appel van mijn ogen in het gebed" [Overgeleverd door Tabarani in de grote, en de vrouwen in zijn Sunan, en heersende hen beiden en zei, een ware moslim.

Deze Hadith vertelt ons het karakter van de Heilige Profeet "wereldse" Hij wil geen roem of geld, of de sultan, maar benadrukte het belang van vrouwen en hun rol in het leven van mensen, en op dit punt op het belang van het huwelijk, vergeet niet dat wetenschappers hebben vele voordelen, medische en psychologische huwelijk blootgelegd.

Hij benadrukte ook de Hadith over het belang van gebed en onderzoek heeft aangetoond dat het gebed van medische voordelen zijn veel in de preventie van de pijn van de wervelkolom en pijn in de onderrug en nek, evenals Wetenschappers hebben bewezen dat het behoud van de gebeden "in de moskeeën", beschermt tegen hart-en vaatziekten en verharding van de bloedvaten, diabetes ... Is dit niet een wonder Hadith getuigen van de waarheid van dit de Heilige Profeet?

Voor de rest van het interview

revoleto
4 december 2011, 18:30
http://www.alhannah.com/islamic_merchandise/arabian_oils_perfumes.html

Firestone
4 december 2011, 19:37
Nu, mijn lieverds, vragen we ons af: Is hij de grootste van de Profeet vrede zij met hem het belang van goede in het leven van de gelovige? Neen lieverd, wat ik me vraag af is welk parfum merk om ruik goed en hersenen versterken jij mij raad aan?

Scherven A. Mok
4 december 2011, 20:05
Ik denk ni riek echt ni veel scheidski. Meer als wanneer rijden auto.

Knipp
4 december 2011, 23:27
Uit eigen ervaring : met staaltjes westerse parfum kan je makkelijk de voltallige vrouwelijke bevolking van Yemen omkopen.
En aangezien alleen vrouwen daar op 't land werken, leg ik - indien gewenst - het hele land daar plat met een paar hectoliter Chanel V of zo.

Mannen van de NWO, als jullie dit lezen, please make me an offer ? :-o

Biggles
5 december 2011, 00:16
Het is eigenlijk heel eenvoudig.
Volgens google vertalen:

بقية المقابلة في سلة المهملات

Demper
5 december 2011, 00:29
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/11/9/4/art_large_293599.jpg

revoleto
5 december 2011, 01:10
Je hebt helemaal gelijk
Verschillende chemische geuren gevuld met alcohol veroorzaken veel schade aan de gezondheid van de mens

Dus haast Profeet Mohammed vrede zij met hem dat het gebruik van bepaalde typen natuurlijke parfums zonder chemische interventie, zoals zwart en witte muskus en amber

Geur en de laatste voor een zeer lange tijd in de woning of kleding, zelfs na het wassen

God geleid je tot de islam

cookie monster
5 december 2011, 01:11
Dierbaar uw wereld, vrouwen en parfum
Wetenschappelijk onderzoek bevestigt de voordelen van geuren en hun rol in de activatie van hersencellen voor de opslag van informatie ....
In de nieuwe Duitse onderzoek, uitgevoerd door wetenschappers onlangs ontdekt dat ruikt de geur van geurige bloemen, actieve geheugen in de hersenen! Wetenschappers zeggen dat de goede geuren leerwegen te versterken in de hersenen, en helpen het genot van het menselijk geheugen is sterker.eau de wc ??

Biggles
5 december 2011, 01:25
Je hebt helemaal gelijk
Verschillende chemische geuren gevuld met alcohol veroorzaken veel schade aan de gezondheid van de mens

Beste revolutie:
In het echte leven, buiten dit forum, raak ik geen druppel van die chemische geuren met alcohol aan. Nooit.
Daarom zal je best de rest van het interview beter ...................

revoleto
5 december 2011, 19:21
Mijn lieve broer

- Voor uw vraag


Vrouwen in de islam hebben het recht om te dragen wat ze willen en doen wat je wilt, mits het een die al zijn daden en zijn woorden niet in strijd met de Heilige Koran en Profeet Mohammed Sunn

Want als een vrouw deed iets verkeerd
Wie draagt ​​de verkeerde voor God in het hiernamaals?

haar man

Dus je man moet worden geadviseerd en gericht zijn vrouw naar de juiste

En zo blijft de eerlijkheid van zijn vrouw en zijn kinderen, want de gemeente heeft in de wereld en ze moeten worden bewaard

God geleid je tot de islam

Anna List
5 december 2011, 20:55
Ik denk ni riek echt ni veel scheidski. Meer als wanneer rijden auto.

ikk hoop ni rijd ni meer, toch zeker ni mag ni, zelfs profeet ni zat zo zijn

hurricane
5 december 2011, 21:03
Ik HAAT parfum. Sommigen denken dat het een stuk zeep kan vervangen. Fout dus :p

Demper
5 december 2011, 21:10
Ik HAAT parfum. Sommigen denken dat het een stuk zeep kan vervangen. Fout dus :p

Waarom? Goe rieken is toch fijn?
Een wasbeurt vervangen doet het natuurlijk niet.
En het is zeker niet de bedoeling om parfums te dragen die te maken hebben met de pedofeet mo.

Txiki
5 december 2011, 21:51
Mijn lieve broer

- Voor uw vraag


Vrouwen in de islam hebben het recht om te dragen wat ze willen en doen wat je wilt, mits het een die al zijn daden en zijn woorden niet in strijd met de Heilige Koran en Profeet Mohammed Sunn

Want als een vrouw deed iets verkeerd
Wie draagt ​​de verkeerde voor God in het hiernamaals?

haar man

Dus je man moet worden geadviseerd en gericht zijn vrouw naar de juiste

En zo blijft de eerlijkheid van zijn vrouw en zijn kinderen, want de gemeente heeft in de wereld en ze moeten worden bewaard

God geleid je tot de islam

Stop nu maar met dat gehannes. 't Is etenstijd.

revoleto
6 december 2011, 21:07
http://www.islamictube.com/watch/ceb6662449793da991fb/Sheikh-Abdul-Hamid-Kishk-The-Story-of-Abu-al-Yazeed-And-The-Pope

Biggles
6 december 2011, 21:20
God geleid je tot de islam

Hopelijk bedoel je dit niet?
Het is in een vreemde taal. Maar de beelden spreken voor zich.
وهو في لغة أجنبية. لكن الصور تتحدث عن نفسها.


http://youtu.be/wVMx93zi45o

revoleto
8 december 2011, 04:44
Hopelijk bedoel je dit niet?
Het is in een vreemde taal. Maar de beelden spreken voor zich.
وهو في لغة أجنبية. لكن الصور تتحدث عن نفسها.


http://youtu.be/wVMx93zi45o

Mijn lieve broer

dank u
Meer dan een grote video

Hij praat over de grenzen van God
Overspel en diefstal. . . . . . .

Omdat de Profeet Mohammed vrede zij met hem regelen de wetten van God en de wetten van God als een profeet van God kwam de wetten van Mozes en de wetten van God
Beiden was de gouverneur van zijn volk
Dus de twee zijn vergelijkbaar in die
Weinig bewijs dat
God beval Mozes aan hen die aanbaden het kalf en slacht
Dit is om berouw te tonen voor hen
Dit zijn de grenzen van God kan ze niet aanraken

Ik heb bezwaar alleen maar aan vrouwen raken
Gebeurt niet wanneer je leert de Heilige Koran en Profeet Mohammed Sunn

Dit gebeurt als de onwetenden religie alleen
Slagen in de Koran
Is het vinden van een lichte bloeding je tanden, zoals de lengte van de vingers op het lichaam niet, het gezicht
Zoals de profeet er met hem gebeurd zo compleet

De islam is zeer groot en zeer mooi en te veel details

ik begrijp je
Zal spreken over alle details van de islam
Haast je niet en haast
De wereld is niet zoals de onwetende
Daarom is de toepassing van de religie verschilt van de ene persoon naar de andere persoon

God geleid je tot de islam

revoleto
8 december 2011, 19:36
Correct in de juiste Overgeleverd door sjeiks uit de Profeet vrede zij met hem, uit de hadith van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zijn, zei hij, vrede zij met hem: {Behandel vrouwen goed dat ze vrijuit spreken uit de rib en dat scheve ding in de rib boven Fastousoa vrouwen goed!

Dit is voor koppels, ouders, broers en anderen om Istousoa vrouwen goed en deze te verbeteren en niet Azlmohn en Aatohn Eughohen hun rechten en goedheid, dit is te wijten aan iedereen voor te zeggen vrede zij met hem: {Behandel vrouwen goed!

In deze hadith de Boodschapper van Allah laat ons zien hoe om te gaan met vrouwen en hoe ze te repareren, omdat de goedheid van de vrouwen Salah gemeenschap
Begin en tenslotte verblijf in de goede tendens van vrouwen
Maar in de moderne manier is scheef rib

Rib scheve metafoor Profeet (Mohammed) semi-vrouw die is scheef ribben rond het hart. Ghma rib beschermt het hart. Zo zijn ook de vrouwen die de gemeenschap te beschermen en te dienen van de gemeenschap Beslahaa

God geleid je tot de islam

Duupje
8 december 2011, 19:37
Man man man dan denk je aha een interessant topic over parfum, krijgt ge deze zever.

revoleto
8 december 2011, 19:39
Vrouwen en parfum

God geleid je tot de islam

Firestone
9 december 2011, 07:47
Vrouwen en parfum

God geleid je tot de islamOK, maar welke parfum?

manta
9 december 2011, 08:16
OK, maar welke parfum?

Gewoon wat 4711 en ge zult er ook wel geraken... :-D

Firestone
9 december 2011, 08:18
Gewoon wat 4711 en ge zult er ook wel geraken... :-DMijn lieve broer

dank u

God geleid ook jou tot de islam

manta
9 december 2011, 08:27
Mijn lieve broer

dank u

God geleid ook jou tot de islam

Kan ni zuster , de MantaChristus moet het goede voorbeeld geven hé.
Mijne gps (die ik als goddelijk wezen niet nodig heb maar allee) gaat rechtstreeks naar den hemel. Uiteraard nadat de beminde gelovigen een gelukkig leven hadden na het winnen van de lotto... ;-)

manta
9 december 2011, 08:31
'k Heb nog ne foto da'k voor van cleef en arpels sta in ny, moederlief had indertijd die parfum der van, first. :-D

Diego Raga
9 december 2011, 08:59
Want als een vrouw deed iets verkeerd
Wie draagt ​​de verkeerde voor God in het hiernamaals?

haar man

Moslims hadden beter een vrouwelijke profeet gehad, die had jullie tenminste deftig kunnen adviseren hoe je op een correcte wijze met vrouwen dient om te gaan.
Ik vermoed dus dat uwe Mo met een vervelend macho-complex opgezadeld zat om z'n impotentie te maskeren, vandaar wsl die verwerpelijke onderdrukkingsdrang van da ventje en z'n vrome aanhang.
S. Freud had daar ook zo z'n gedacht over.

En zijn kinderen ?
Awel sé, ik denk dan ook dat zijn madam ferm van bil is gegaan met de maten van uwe profeet, terwijl ie achter een duin naar de stemmen in z'n hoofd aan 't luisteren was.

Ben jij dan ook zo'n slappe lul die eerst in de koran moet lezen hoe 't moet, voor ie 'm omhoog krijgt ?

Steben
9 december 2011, 09:48
Man man man dan denk je aha een interessant topic over parfum, krijgt ge deze zever.

er recht ingetuimeld, duup? :lol:

Steben
9 december 2011, 09:49
Dierbaar uw wereld, vrouwen en parfum
Wetenschappelijk onderzoek bevestigt de voordelen van geuren en hun rol in de activatie van hersencellen voor de opslag van informatie ....
In de nieuwe Duitse onderzoek, uitgevoerd door wetenschappers onlangs ontdekt dat ruikt de geur van geurige bloemen, actieve geheugen in de hersenen! Wetenschappers zeggen dat de goede geuren leerwegen te versterken in de hersenen, en helpen het genot van het menselijk geheugen is sterker.
Dit onderzoek, gepubliceerd op het tijdschrift Science, benadrukte het belang van het leren tijdens de slaap en ruiken goed voor het slapen gaan helpt bij het installeren van wat je doet voor de mens gedurende de dag. Andere studies hebben ook aangetoond dat ruikt goed helpen om de emotionele stabiliteit van een persoon ...

Nu, mijn lieverds, vragen we ons af: Is hij de grootste van de Profeet vrede zij met hem het belang van goede in het leven van de gelovige? De Profeet vrede zij met hem: "dear aan de wereld, vrouwen en parfum, en maakte de appel van mijn ogen in het gebed" [Overgeleverd door Tabarani in de grote, en de vrouwen in zijn Sunan, en heersende hen beiden en zei, een ware moslim.

Deze Hadith vertelt ons het karakter van de Heilige Profeet "wereldse" Hij wil geen roem of geld, of de sultan, maar benadrukte het belang van vrouwen en hun rol in het leven van mensen, en op dit punt op het belang van het huwelijk, vergeet niet dat wetenschappers hebben vele voordelen, medische en psychologische huwelijk blootgelegd.

Hij benadrukte ook de Hadith over het belang van gebed en onderzoek heeft aangetoond dat het gebed van medische voordelen zijn veel in de preventie van de pijn van de wervelkolom en pijn in de onderrug en nek, evenals Wetenschappers hebben bewezen dat het behoud van de gebeden "in de moskeeën", beschermt tegen hart-en vaatziekten en verharding van de bloedvaten, diabetes ... Is dit niet een wonder Hadith getuigen van de waarheid van dit de Heilige Profeet?

Voor de rest van het interview

Ik hou ook van single malt scotch.
AL die verschillende geuren ... en al wie meeproeft is goede vriend.

Duupje
9 december 2011, 09:57
er recht ingetuimeld, duup? :lol:

oh well, what can i say... i'm a discochick :oops::lol:

revoleto
9 december 2011, 12:59
ja

De man is verantwoordelijk voor zijn vrouw

Moeten worden beschermd en in stand gehouden en help haar in alles

Dit is de grootheid van de Islam

Maar als we zien niet-moslims dwingen vrouwen aan het werk om Abashha te verdienen

Moslim vrouwen die in het welzijn van de verschillende aspecten van de man en het geld, wandelen en kinderen
Dus je hoeft niet om iets te krijgen en gelukkig leven
God geleid je tot de islam

Steben
9 december 2011, 13:17
ja

De man is verantwoordelijk voor zijn vrouw

Moeten worden beschermd en in stand gehouden en help haar in alles

Dit is de grootheid van de Islam

Maar als we zien niet-moslims dwingen vrouwen aan het werk om Abashha te verdienen

Moslim vrouwen die in het welzijn van de verschillende aspecten van de man en het geld, wandelen en kinderen
Dus je hoeft niet om iets te krijgen en gelukkig leven
God geleid je tot de islam


Zeg je dat een vrouw niet verantwoordelijk is?

In het westen worden zelfs mannen verplicht om abashha te verdienen.

revoleto
9 december 2011, 22:09
Ja, mijn lieve broer

De persoon die begrijpt de details van de islamitische godsdienst en correct toe te passen

Kan zijn vrouw leven als een koningin

Zo is de taak van de zorg voor haar man en gelukkig leven met hem

Haar kinderen en breng ze op religieus onderwijs en morele en wetenschappelijke schaal, een zeer hoog niveau

Die vrouwen zijn het fundament van de samenleving succesvol en een goede
Dit is de grootheid van de Islam

God geleid je tot de islam

Steben
9 december 2011, 22:47
Voedt een man zijn kinderen dan ook niet op?
Waarom mag een vrouw niet gezag hebben als ze toch het fundament is?

revoleto
11 december 2011, 07:20
Ja, mijn lieve broer

Vrouwen hebben de macht
Haar kinderen groeiden op en leerden
Omdat mannen en vrouwen voor God Msalh
Ibn 'Umar van de Profeet vrede zij met hem gezegd: (. U is een herder en is verantwoordelijk voor zijn kudde en de herder prins en de man is de herder van zijn familie en de vrouw is de herder van het huis van haar man en zijn zoon, u is een herder en is verantwoordelijk voor zijn kudde) Overeengekomen

Sommige van de moderne betekenis van "

De mens is de herder, maar zijn kudde men beperkt is de herder van zijn familie in zijn vrouw in zijn zoon op zijn dochter in zijn zus in zijn tante in zijn tante, zowel thuis is de herder van zijn huishouden en is verantwoordelijk voor zijn kudde hij moet voor hen zorgen de beste van de zorg, omdat het verantwoordelijk is voor ze net zo goed als de vrouw is de herder van het huis van haar man en verantwoordelijk voor haar koppel moeten worden geadviseerd thuis in koken en in de inrichting moet een vrouw het opslaan van de economie van ongeveer de helft van het leven niet buitensporig dat zij ook verantwoordelijk voor haar kinderen in de reformatie en hun toestand en de zaken Kelbashm kleding te hervormen en ze kleren schuur is schoon en de bedden, die slapen verandering op hun dekking in de winter en dus verantwoordelijk voor dit alles is verantwoordelijk voor het koken en vriendelijkheid en volwassenheid, en dus verantwoordelijk zijn voor alles in het huis

God geleid je tot de islam

Dronkoers
11 december 2011, 11:21
Parfum is voor janetten ;-)
en lieve vrouwkes: parfum stinkt ;-)

Dronkoers
11 december 2011, 11:22
Ik hou ook van single malt scotch.
AL die verschillende geuren ... en al wie meeproeft is goede vriend.

... okee, er zijn uitzonderingen :D

Dronkoers
11 december 2011, 11:22
Ja, mijn lieve broer

De persoon die begrijpt de details van de islamitische godsdienst en correct toe te passen

Kan zijn vrouw leven als een koningin

Zo is de taak van de zorg voor haar man en gelukkig leven met hem

Haar kinderen en breng ze op religieus onderwijs en morele en wetenschappelijke schaal, een zeer hoog niveau

Die vrouwen zijn het fundament van de samenleving succesvol en een goede
Dit is de grootheid van de Islam

God geleid je tot de islam

Vrouwen kunnen tegenwoordig hun plan trekken. Houden zo ;-)

Dronkoers
11 december 2011, 11:23
Net als witte pennen met kleurtje om niet te schuiven vooraan :-P

:-D

Maar da schrijft makkelijker :-(

Firestone
11 december 2011, 11:37
Parfum is voor janetten ;-)
en lieve vrouwkes: parfum stinkt ;-)Mijn lieve broer,
jouw mening doet er niet toe,
want ...

Vrouwen hebben de machtNah!

God geleid je tot de islam

manta
11 december 2011, 11:42
Komt er dus op neer dat vrouwen met ne lijfgeur er voor zorgen dat venten islamiet worden? :?

Of wa?

Dronkoers
11 december 2011, 11:42
Mijn lieve broer,
jouw mening doet er niet toe,
want ...

Nah!

God geleid je tot de islam

:-D

Firestone
11 december 2011, 11:46
Komt er dus op neer dat vrouwen met ne lijfgeur er voor zorgen dat venten islamiet worden? :?

Of wa?:?
Mijn lieve broer,
het is zo klaar als een klontje:

...
in de inrichting moet een vrouw het opslaan van de economie van ongeveer de helft van het leven niet buitensporig dat zij ook verantwoordelijk voor haar kinderen in de reformatie en hun toestand en de zaken Kelbashm kleding te hervormen en ze kleren schuur is schoon en de bedden, die slapen verandering op hun dekking in de winter en dus verantwoordelijk voor dit alles ...
God geleid je tot de islam

Dronkoers
11 december 2011, 11:48
:?
Mijn lieve broer,
het is zo klaar als een klontje:


God geleid je tot de islam

Ah, bedden en kleren schoonschuren.
Begin er dan maar aan eh ;-)

God geleid je tot de islam

BigF
11 december 2011, 11:48
Dierbaar uw wereld,...

...

...Voor de rest van het interview

Als ge bij het lezen van een artikel over geuren enzo automatisch gaat denken aan de profeet en dergelijke kornuiten zijt ge wel heeel ver weg volgens mij.

Wat kan het de profeet nu aan zijn oosterse reet roesten welk mengsel wij in onze nek spuiten?

Houdt ge zo nog tijd over om gewoon zelf te leven ook of doet ge op den duur niks anders dan denken wat de profeet (wie is dat eigenlijk, vrede zij met hem) erover te zeggen zou hebben.

Ik smeer mijn boterham. Seg, profeet...
Ik maak de brievenbus leeg, hoe zit dat, profeet?
Eerst naar de bakker, enig bezwaar o gij profeet?
Ok, ik breng een roomsoes mee maar moet ik daar verder nog over nadenken profeet?
Ik ga een moskee in brand steken, werp uw licht daar eens op profeet.

En zo zouden we dat dus allemaal moeten doen?
Das gewoon pesterij. Stalking.
Die profeet wordt daar toch zo zot als een achterdeur van?
Niet moeilijk dat hij in veel gevallen klinkklare onzin vertelt.

P.s. Als je mijn schrijfsel niet kan lezen, graag bericht, dan trek ik het wel eens door Google vertalen.

Dronkoers
11 december 2011, 11:49
Schrijven is voor janetten

P.be is voor janetten :cheer:

Dronkoers
11 december 2011, 11:50
Als ge bij het lezen van een artikel over geuren enzo automatisch gaat denken aan de profeet en dergelijke kornuiten zijt ge wel heeel ver weg volgens mij.

Wat kan het de profeet nu aan zijn oosterse reet roesten welk mengsel wij in onze nek spuiten?

Houdt ge zo nog tijd over om gewoon zelf te leven ook of doet ge op den duur niks anders dan denken wat de profeet (wie is dat eigenlijk, vrede zij met hem) erover te zeggen zou hebben.

Ik smeer mijn boterham. Seg, profeet...
Ik maak de brievenbus leeg, hoe zit dat, profeet?
Eerst naar de bakker, enig bezwaar o gij profeet?
Ok, ik breng een roomsoes mee maar moet ik daar verder nog over nadenken profeet?
Ik ga een moskee in brand steken, werp uw licht daar eens op profeet.

En zo zouden we dat dus allemaal moeten doen?
Das gewoon pesterij. Stalking.
Die profeet wordt daar toch zo zot als een achterdeur van?
Niet moeilijk dat hij in veel gevallen klinkklare onzin vertelt.

P.s. Als je mijn schrijfsel niet kan lezen, graag bericht, dan trek ik het wel eens door Google vertalen.
Brood is haram, daar zit gist in

Firestone
11 december 2011, 11:50
Ah, bedden en kleren schoonschuren.
Begin er dan maar aan eh ;-)

God geleid je tot de islamMijn lieve broer,
je vergeet wel de Kelbashm!

God geleid je tot de islam

manta
11 december 2011, 11:50
:?
Mijn lieve broer,
het is zo klaar als een klontje:


God geleid je tot de islam

Maar zus toch...
(als die ammel zussen en broers zijn kunnen we shame and scandal in the family spelen ook)...
De schuur kleren voor slaan op vrouwen in de winter voor we ze dekken is toch nier reformatie van parfum?

Spek met eieren en bier geleid je naar :angel:MantaChristus:angel:

Dronkoers
11 december 2011, 11:51
Mijn lieve broer,
je vergeet wel de Kelbashm!

God geleid je tot de islam

Kelbashm? Is da goed bier?

BigF
11 december 2011, 11:54
Brood is haram, daar zit gist in
Zijt gij de profeet ofwa?

En zo ja, in bier, zit daar geen gist in?

Firestone
11 december 2011, 11:55
Mijn lieve broers,

jullie zijn hopeloos.

Straks weigert god jullie naar de Islam te leiden, en kom dan niet klagen.

BigF
11 december 2011, 11:56
Mijn lieve broers,

jullie zijn hopeloos.

Straks weigert god jullie naar de Islam te leiden, en kom dan niet klagen.
Wij vragen de weg wel aan de profeet.

Dronkoers
11 december 2011, 12:00
Zijt gij de profeet ofwa?

En zo ja, in bier, zit daar geen gist in?

Nee, maar ik heb wel een pofreet, ook goed?

en ja, God geleid je naar de hop ende gerstvelden

manta
11 december 2011, 12:00
Wij vragen de weg wel aan de profeet.

Profeet tom-tom?

Dronkoers
11 december 2011, 12:02
Tom-feet

Eikes :-(

manta
11 december 2011, 12:02
Tom-feet

Da's dan de ideale moment voor Dronkoers om profetische voeten te posten in't engels...

manta
11 december 2011, 12:03
Eikes :-(

Allee jong, ne wegwijzer die de richting aangeeft met de voeten...

Dronkoers
11 december 2011, 12:03
Allee jong, ne wegwijzer die de richting aangeeft met de voeten...

Ja, vol haar en eelt van da heet woestijnzand :-(

manta
11 december 2011, 12:04
De provoet geleid je naar de schoenenwinkel

Dronkoers
11 december 2011, 12:04
De provoet geleid je naar de schoenenwinkel

:-D

Firestone
11 december 2011, 12:05
De provoet geleid je naar de schoenenwinkel:cheer:

manta
11 december 2011, 12:07
:-D

:cheer:

Ziede wel dat het in 't Nederlands veel beter klinkt...;-)

En nu het topic op zijn en geleiden naar weet ik veel...

Dronkoers
11 december 2011, 12:12
Ziede wel dat het in 't Nederlands veel beter klinkt...;-)

En nu het topic op zijn en geleiden naar weet ik veel...

Dit topic leidt me naar Bar Txiki II

manta
11 december 2011, 12:13
Dit topic leidt me naar Bar Txiki II

Waar ze dan vollen bak water aan't zuipen zijn... :-(

Dronkoers
11 december 2011, 12:22
Waar ze dan vollen bak water aan't zuipen zijn... :-(

Daar is toch geen water te vinden?

Dronkoers
11 december 2011, 12:25
Met uw kop in't WC vast wel

Ik denk dat die spoelbakken vol met inbevschimmels zit ;-)

BigF
11 december 2011, 12:26
Met uw kop in't WC vast wel
Dronkoers die met zijn kop in't WC op zoek is naar water...
:?
Vanavond het Journaal eens checken.

BigF
11 december 2011, 12:27
Ik denk dat die spoelbakken vol met inbevschimmels zit ;-)
Worden in Bar Txiki de spoelbakken als wc gebruikt?
't Was wel weer te denken dat dat daar een vettig kot ging worden.

Dronkoers
11 december 2011, 12:33
Worden in Bar Txiki de spoelbakken als wc gebruikt?
't Was wel weer te denken dat dat daar een vettig kot ging worden.

Ge gaat me toch niet vertellen dat ge ooit in uw kop heb gehaald om nog maar te denken dat er een mogelijkheid bestond dat ik in een deftig etablissement binnenkom... ;-)

BigF
11 december 2011, 12:35
Ge gaat me toch niet vertellen dat ge ooit in uw kop heb gehaald om nog maar te denken dat er een mogelijkheid bestond dat ik in een deftig etablissement binnenkom... ;-)
:oops:

Ik had beter eerst de Profeet om raad gevragen...

Biggles
11 december 2011, 12:35
Ja, mijn lieve broer

Vrouwen hebben de macht

Sommige van de moderne betekenis van "

De mens is de herder, maar zijn kudde men beperkt is de herder van zijn familie in zijn vrouw in zijn zoon op zijn dochter in zijn zus in zijn tante in zijn tante

God geleid je tot de islam

Is dat een gangbang?
Vrede: zij met mij.;-)

revoleto
11 december 2011, 20:27
gerespecteerd lid

Lees alle reacties
En ik wil uitleggen

Eerste - Dankzij een lid van Firestone

Omdat hij in plaats van mij antwoord op sommige punten en verduidelijking

Tweede - de gist is niet haram omdat het niet leiden tot een verlies van aandacht en de focus van de geest en gaan als wijn
Gist werkt aan het verbeteren van de capaciteit van het deeg
Daarom, gist en brood oud

Derde - Wat is het probleem in de schapen en de moslims?
Denkt u dat de grazende schapen van gebreken?

Als je gelezen en geleerd op het niveau van geavanceerde, zoals wetenschappers en geleerden

Zullen weten dat alle profeten van God was in eerste instantie gesponsord hun schapen

Daarom is het beroep van schapen grazen een grote eer, niet een belediging

Dus ik hoop dat het uitbreiden van de kennis en wetenschap

IV - Lid zegt (alles wat de Profeet)

Ik zeg ja
Alles wat de profeet Mohammed vrede zij met hem
Heilige Koran en Sunnah

Zijn de belangrijkste bronnen van de islam

Omvat alles over ons leven en hoe te organiseren en te leven Alhaurbasaadh en het hiernamaals

Ik ben trots op dat ik veel geleerd en niet alles op mijn eigen

Dus ik alles doen wat in opdracht van de Heilige Koran en Sunnah

Dus altijd vertellen

De wereld is niet zoals de onwetende

God aanvaardt en vergeeft hen die vergeven en terug te keren naar hem en weg van de zonde

Islam, is de deur altijd open, zolang je leeft
Niemand kan sluiten, maar de dood

God geleid je tot de islam

manta
11 december 2011, 20:28
En die gang-bang?

manta
11 december 2011, 20:32
Eerste - Dankzij een lid van Firestone

Omdat hij in plaats van mij antwoord op sommige punten en verduidelijking


't Is weer iets voor believers en non-believers waarschijnlijk... Maar welk lid van firestone?8O

Voltian
11 december 2011, 22:37
gerespecteerd lid

Lees alle reacties
En ik wil uitleggen

Eerste - Dankzij een lid van Firestone

Omdat hij in plaats van mij antwoord op sommige punten en verduidelijking

Tweede - de gist is niet haram omdat het niet leiden tot een verlies van aandacht en de focus van de geest en gaan als wijn
Gist werkt aan het verbeteren van de capaciteit van het deeg
Daarom, gist en brood oud

Derde - Wat is het probleem in de schapen en de moslims?
Denkt u dat de grazende schapen van gebreken?

Als je gelezen en geleerd op het niveau van geavanceerde, zoals wetenschappers en geleerden

Zullen weten dat alle profeten van God was in eerste instantie gesponsord hun schapen

Daarom is het beroep van schapen grazen een grote eer, niet een belediging

Dus ik hoop dat het uitbreiden van de kennis en wetenschap

IV - Lid zegt (alles wat de Profeet)

Ik zeg ja
Alles wat de profeet Mohammed vrede zij met hem
Heilige Koran en Sunnah

Zijn de belangrijkste bronnen van de islam

Omvat alles over ons leven en hoe te organiseren en te leven Alhaurbasaadh en het hiernamaals

Ik ben trots op dat ik veel geleerd en niet alles op mijn eigen

Dus ik alles doen wat in opdracht van de Heilige Koran en Sunnah

Dus altijd vertellen

De wereld is niet zoals de onwetende

God aanvaardt en vergeeft hen die vergeven en terug te keren naar hem en weg van de zonde

Islam, is de deur altijd open, zolang je leeft
Niemand kan sluiten, maar de dood

God geleid je tot de islam

Fantastisch gewoon! Dit is zo mogelijk nog beter dan die postmodernism generator! :-D

Knipp
12 december 2011, 17:22
http://www.islamictube.com/watch/ceb6662449793da991fb/Sheikh-Abdul-Hamid-Kishk-The-Story-of-Abu-al-Yazeed-And-The-Pope

somehow i feel our riddles are more advanced :|

http://www.youtube.com/watch?v=lj-OlW83b6U

revoleto
14 december 2011, 00:08
No my dear brother

This is a real incident occurred in Iraq and the Code in the books and references

God guided you to Islam

Demper
14 december 2011, 00:11
Why is the prophet a pedophile?