PDA

View Full Version : Aangaande de BUB


Vlaanderen Boven
19 juni 2004, 16:50
Iedereen die al een tijdje op dit forum vertoeft kent wel de BUB...kleurrijke figuren met onmogelijke ideeën :wink:

Wat vind jij ervan? Een uit de hand gelopen grap? Ik denk persoonlijk niet dat ze veel potentiëel hebben (getuige daarvan alle vorige belgicistische partijtjes), behalve misschien in gemeentes zoals Ronse.

Er zijn ook al enkele rake vragen gesteld...waarom zit ongeveer de helft van hun partij op dit forum? Ik vind het wel altijd grappig als ze klagen over het feit dat ze geen media-aandacht krijgen...alsof dat de reden is van hun gebrek aan succes. Er is ook altijd de tegenstelling dat, hoewel alle Belgen achter hen staan, iedereen toch Vlaams-nationalist is in hun ogen...

Jasper
19 juni 2004, 17:27
Kleurrijke figuren op dit forum alleszins, laat dat aspect dus maar bestaan, al kon ik er eigenlijk niet mee lachen toen iemand (Bruno?) de N-VA als sympathiserend met de treinaanslagen in Madrid afschilderde, louter omdat ze als partij ooit praatte met Batasuna; en ieder weet hoe het Aznar verlopen is met zijn insinuaties naar ETA, dezelfde verkiezingsuitslag viel te beurt aan BUB, al denk ik dat het aan andere feiten ligt.

BUB is een groepje, ontstaan uit rancune tegen alles wat vlaamsnationalistisch is, en bijeengehouden door een broze band met de belgische vlag; programmapunten lijken afgeschreven uit het gemiddelde der andere partijen.

Tantist
19 juni 2004, 18:31
Bwah, aangezien ze dit forum toch niet kunnen zien:

Die BUB'ers zijn volgens mij anachronistische, sentimentele dwazen die alle voeling met de realiteit verloren hebben. Ik begrijp dat mensen belgicistisch kunnen zijn omwille van de niet te onderschatten inertie en angst voor het nieuwe, maar uit nationalisme voor België??

Diep binnen in heb ik echt medelijden met hen, maar mijn slechte karakter laat dat niet boven komen :twisted: . BUB'ers zijn enkel goed als speelgoed, bron van plezier en om gratis bakken bier te krijgen.

Nederland had boer Koekoek, wij hebben BUB...

En hun stellingen? Ach, de ene leugen na de andere. Je moet goed gek zijn om ze te geloven.

Kortom: de BUB is het beste wat forumflaminganten ooit overkomen is... Jammer dat ze zo onbekend zijn, zodat dit effect ook over de grenzen van dit forum zou reiken.

Groot Bakkes
19 juni 2004, 19:17
Bwah, aangezien ze dit forum toch niet kunnen zien:

Die BUB'ers zijn volgens mij anachronistische, sentimentele dwazen die alle voeling met de realiteit verloren hebben. Ik begrijp dat mensen belgicistisch kunnen zijn omwille van de niet te onderschatten inertie en angst voor het nieuwe, maar uit nationalisme voor België??

Diep binnen in heb ik echt medelijden met hen, maar mijn slechte karakter laat dat niet boven komen :twisted: . BUB'ers zijn enkel goed als speelgoed, bron van plezier en om gratis bakken bier te krijgen.

Nederland had boer Koekoek, wij hebben BUB...

En hun stellingen? Ach, de ene leugen na de andere. Je moet goed gek zijn om ze te geloven.

Kortom: de BUB is het beste wat forumflaminganten ooit overkomen is... Jammer dat ze zo onbekend zijn, zodat dit effect ook over de grenzen van dit forum zou reiken.

Eigenlijk zouden we een massale mailactie naar een krant moeten doen met de vraag Bruno eens uit te nodigen voor een debat tegen Dewever, dan kunnen álle Vlamingen zich eens een breuk lachen, in plaats van naar Jaques Vermeiren te luisteren. :lol:

BUB, goed voor de lachspieren van 6 miljoen Vlamingen. :rofl:

Tantist
19 juni 2004, 21:22
Bwah, aangezien ze dit forum toch niet kunnen zien:

Die BUB'ers zijn volgens mij anachronistische, sentimentele dwazen die alle voeling met de realiteit verloren hebben. Ik begrijp dat mensen belgicistisch kunnen zijn omwille van de niet te onderschatten inertie en angst voor het nieuwe, maar uit nationalisme voor België??

Diep binnen in heb ik echt medelijden met hen, maar mijn slechte karakter laat dat niet boven komen :twisted: . BUB'ers zijn enkel goed als speelgoed, bron van plezier en om gratis bakken bier te krijgen.

Nederland had boer Koekoek, wij hebben BUB...

En hun stellingen? Ach, de ene leugen na de andere. Je moet goed gek zijn om ze te geloven.

Kortom: de BUB is het beste wat forumflaminganten ooit overkomen is... Jammer dat ze zo onbekend zijn, zodat dit effect ook over de grenzen van dit forum zou reiken.

Eigenlijk zouden we een massale mailactie naar een krant moeten doen met de vraag Bruno eens uit te nodigen voor een debat tegen Dewever, dan kunnen álle Vlamingen zich eens een breuk lachen, in plaats van naar Jaques Vermeiren te luisteren. :lol:

BUB, goed voor de lachspieren van 6 miljoen Vlamingen. :rofl:

Inderdaad. Een goede tip.

De volgende keer dat de gelegenheid zich aanbiedt, ga ik massaal lobbyen om de BUB in zo'n debat te krijgen. Liefst op TV, maar dan zal er meer man moeten meedoen!

zorroaster
19 juni 2004, 21:53
Hun praktijken hebben wat weg van de PVDA: Voortdurende leugens, desastreuze flops verpakken als "overwinningen" en achter elke hoek de revolutie zien gloren...

Ik denk dan ook dat de BUB een even glansrijke toekomst voor zich heeft liggen. Kris Merckx z'n haren zijn ook grijs geworden, maar hij verwacht ook nog steeds de proletarische dictatuur te vestigen binnen korte tijd. Zullen we Hans over dertig jaar de wedergeboorte van het tegen dan allang vergane België zien verkondigen?

Piet Hein
21 juni 2004, 21:00
Jasper schreef

de N-VA als sympathiserend met de treinaanslagen in Madrid afschilderde, louter omdat ze als partij ooit praatte met Batasuna; en ieder weet hoe het Aznar verlopen is met zijn insinuaties naar ETA, dezelfde verkiezingsuitslag viel te beurt aan BUB, al denk ik dat het aan andere feiten ligt.

Wat heeft het beligsche regime gedaan de mensen die in congo woonde de handen afgehakt op de tonen van de brabaçon, lemumba vermoord en nog vele dingen die vroeg of laat wel aan het licht moeten komen.

:vlaander: :cdvnva: :vlaander:

UNIE
22 juni 2004, 21:08
Grappig

hoe komt het dat ik dit kan lezen?

Tantist
22 juni 2004, 21:31
Grappig

hoe komt het dat ik dit kan lezen?

Dat vraag ik me ook af.

Jeroen
22 juni 2004, 21:35
Grappig

hoe komt het dat ik dit kan lezen?

Dat vraag ik me ook af.
Foutje, waarvoor mijn excuses.
We hebben wel besloten om deze fora leesbaar te maken voor allen, posten is echter voorbehouden aan de groepsleden van dit forum.

Tantist
22 juni 2004, 21:36
Dat vraag ik me ook af.
Foutje, waarvoor mijn excuses.
We hebben wel besloten om deze fora leesbaar te maken voor allen, posten is echter voorbehouden aan de groepsleden van dit forum.

Daar kan ik mee leven!

FT
23 juni 2004, 13:02
Wat mij aan de Bubbels stoort is dat ze vanuit hun 'probleemloos' Antwerpen of Limburg komen spreken over hoe goed Vlamingen en Walen eigenlijk overeenkomen.

Verder zijn ze ook met procentueel gezien, gewoon te veel. Volgens mij zit de helft van hun kiezerskorps op dit forum ( :) )

En om eerlijk te zijn zijn hun standpunten altijd ook verschrikkelijk zwak.

Ik dacht vroeger dat Unionisten beaarde mensen waren die met een vlagske langs de kant van de weg stonden als de koning is langs kwam. Ze hebben mij nog niet van het tegendeel overtuigd.