PDA

View Full Version : Bush of Kerry?


C uit W
20 juni 2004, 17:27
Voor links is het overduidelijk : Bush is de baarlijke duivel, en kerry is een halfgod.
Maar voor wie moeten wij rechtse Vlamingen/Europeanen zijn, en waarom?

C uit W
20 juni 2004, 17:32
Enkele quotes van kerry :

"I'm Fascinated By Rap And By Hip-Hop. I Think There's A Lot Of Poetry In It. There's A Lot Of Anger, A Lot Of Social Energy In It. And I Think You'd Better Listen To It Pretty Carefully, 'Cause It's Important" -- John Kerry, 3/29/04

"President Clinton was often known as the first black president. I wouldn't be upset if I could earn the right to be the second." -- John Kerry, 2004

"Sen. John F. Kerry has said he was ‘very proud’ of his vote to increase the (gas) tax by 4.3 cents per gallon..." -- Michael Kranish, The Boston Globe, 5/4/96


8O

Guderian
20 juni 2004, 22:05
Voor links is het overduidelijk : Bush is de baarlijke duivel, en kerry is een halfgod.
Maar voor wie moeten wij rechtse Vlamingen/Europeanen zijn, en waarom?

Gelet op uw gepaste optreden tegen die Andreas Linksekloot ga ik hier ook nog eens antwoorden. :wink:


Ik zou de paleoconservatieve vleugel van de republikeinen aanraden of de paleoconservatieven van de Reformparty. Kortom, Patrick Buchanan en consoorten. De enige echte conservatieven, die zich niet de les laten spellen door de zionisten. Ik weet niet of Buchanan nu opkomt in de verkiezingen, als dat niet het geval is, zal er niks anders opzitten dan weer voor Bushke te kiezen zeker, hij is nog altijd beter dan de meeste Democraten.

http://www.chroniclesmagazine.org/

http://www.theamericancause.org/

http://www.amconmag.com/

Patriot!
21 juni 2004, 07:06
Hé gij als anti-atlantist kiest voor Bush, die staat voor de totale verknechting van ons Europa. 8O

Volksstormer
22 juni 2004, 14:57
Hé gij als anti-atlantist kiest voor Bush, die staat voor de totale verknechting van ons Europa. 8O
Hebben WIJ dan een gemeenschappelijk Europa? :mrgreen: :wink:

Volksstormer
22 juni 2004, 15:00
Ik zou toch voor Ralph Nader stemmen, indien daarnaast alleen Democraten en Republikeinen zouden opkomen.

ossaert
22 juni 2004, 18:51
"I'm Fascinated By Rap And By Hip-Hop. I Think There's A Lot Of Poetry In It. There's A Lot Of Anger, A Lot Of Social Energy In It. And I Think You'd Better Listen To It Pretty Carefully, 'Cause It's Important" -- John Kerry, 3/29/04

Ik begrijp niet goed wat hier fout mee is. Toegegeven, de commerciële variant is als inhoudsloos verkoopsgoed niet te pruimen, maar als je iets dieper graaft, moet je toegeven dat er in heel veel hiphop inderdaad een sociale commentaar zit... Politici moeten luisteren naar de mensen -niet?-, dus het enige dat je Kerry kan verwijten is dat hij geen muzikale smaak heeft.

Phrea|K
23 juni 2004, 11:09
Ach ja, de 'keuze' tussen Bush en Kerry moet je zien als een 'keuze' tussen cholera en de pest. Alhoewel ik pro-kapitalistisch ben, is er geen sprake van een democratie zolang de president zijn post dankt aan de financiële steun van allerhande lobbygroepen.

8O

IlluSionS667
23 juni 2004, 13:03
Net als Phrea|K en Volksstormer vind ik dat noch Bush noch Kerry een goede keuze zijn. Beiden zijn trouwens lid van "Skulls & bones".

Rock Against Communism
24 juni 2004, 16:23
"I'm Fascinated By Rap And By Hip-Hop. I Think There's A Lot Of Poetry In It. There's A Lot Of Anger, A Lot Of Social Energy In It. And I Think You'd Better Listen To It Pretty Carefully, 'Cause It's Important" -- John Kerry, 3/29/04

Ik begrijp niet goed wat hier fout mee is. Toegegeven, de commerciële variant is als inhoudsloos verkoopsgoed niet te pruimen, maar als je iets dieper graaft, moet je toegeven dat er in heel veel hiphop inderdaad een sociale commentaar zit... Politici moeten luisteren naar de mensen -niet?-, dus het enige dat je Kerry kan verwijten is dat hij geen muzikale smaak heeft.

RnB, rap, hiphop, al diene zever is pure neger indoctrinatie van MTV. Men wil de jeugd doen aannemen dat de wereld zó in mekaar steekt, wat dus klaar en duidelijk NIET het geval is.

Ik zou voor Bush kiezen. Niet dat ik achter zijn volledig programma sta, verre van, maar als ik de keus heb tussen een rechtse republikein een linkse democraat....

ossaert
24 juni 2004, 19:24
RnB, rap, hiphop, al diene zever is pure neger indoctrinatie van MTV. Men wil de jeugd doen aannemen dat de wereld zó in mekaar steekt, wat dus klaar en duidelijk NIET het geval is.

En kan u die wijsheid ook beargumenteren? Hoe steekt de wereld dan in elkaar, volgens de hiphop-beweging? En hoe steekt de wereld dan wel in elkaar? Ik veronderstel dat het daarginds, de purperen hei en bij die molen in het reine Vlaanderen wel even anders is dan in de Verenigde Staten, maar ik ben toch benieuwd...

Voor de goede orde, ik ben zelf helemaal geen hiphop-adept, maar ik onderken dat de 'authentieke' vorm een sociale relevantie heeft voor bepaalde sferen van de maatschappij.

Rock Against Communism
24 juni 2004, 19:36
RnB, rap, hiphop, al diene zever is pure neger indoctrinatie van MTV. Men wil de jeugd doen aannemen dat de wereld zó in mekaar steekt, wat dus klaar en duidelijk NIET het geval is.

En kan u die wijsheid ook beargumenteren? Hoe steekt de wereld dan in elkaar, volgens de hiphop-beweging? En hoe steekt de wereld dan wel in elkaar? Ik veronderstel dat het daarginds, de purperen hei en bij die molen in het reine Vlaanderen wel even anders is dan in de Verenigde Staten, maar ik ben toch benieuwd...

Voor de goede orde, ik ben zelf helemaal geen hiphop-adept, maar ik onderken dat de 'authentieke' vorm een sociale relevantie heeft voor bepaalde sferen van de maatschappij.

Ik hoop voor u dat ge al eens naar dat soort bullshit hebt gekeken op TV? Al die negers die daar met hun cadillacs staan te pronken, met bontmantels en kettingen en ringen met edelstenen, omringd door tien hijgerige biach'es, uitgedost met nog meer van dat blinkend metaal.

Doelgroep? jongeren
Doel? opdringen van multicul door een joodse zender

ossaert
24 juni 2004, 19:54
Ik hoop voor u dat ge al eens naar dat soort bullshit hebt gekeken op TV? Al die negers die daar met hun cadillacs staan te pronken, met bontmantels en kettingen en ringen met edelstenen, omringd door tien hijgerige biach'es, uitgedost met nog meer van dat blinkend metaal.

U meer dan ik, blijkbaar. Bent u zo'n type dat urenlang voor MTV hangt en continu 'Schandalig' zit te mompelen?... Bespeur ik daar, kortom, enige jaloezie?

Enfin, ik had het in mijn eerste opmerking wel degelijk over de niet-commerciële variant, niet de commerciële die ik, denk ik, als 'niet te pruimen' heb aangeduid.

Doelgroep? jongeren.
Doel? opdringen van multicul door een joodse zender

Ach ja... Het grote joodse wereldcomplot, uiteraard, dat ik daar niet aan dacht!

Kijk, MTV is een commerciële zender, die draait wat verkoopt... Als u zit te zeuren dat er teveel 'negermuziek' gedraaid wordt, dan is dat omdat het doelpubliek dat koopt.

Trouwens, u verwijt die muziek verkapte multiculturele propaganda te zijn. Als je nu iets verder zou proberen kijken dan de halfnaakte vrouwen (even die tong terug in uw mond rollen), dan zou je ongetwijfeld merken hoe ongelofelijk 'monocultureel' die videoclips zijn. Dat kan u toch enkel toejuichen, niet?

Rock Against Communism
24 juni 2004, 20:18
Ik hoop voor u dat ge al eens naar dat soort bullshit hebt gekeken op TV? Al die negers die daar met hun cadillacs staan te pronken, met bontmantels en kettingen en ringen met edelstenen, omringd door tien hijgerige biach'es, uitgedost met nog meer van dat blinkend metaal.

U meer dan ik, blijkbaar. Bent u zo'n type dat urenlang voor MTV hangt en continu 'Schandalig' zit te mompelen?... Bespeur ik daar, kortom, enige jaloezie?

Enfin, ik had het in mijn eerste opmerking wel degelijk over de niet-commerciële variant, niet de commerciële die ik, denk ik, als 'niet te pruimen' heb aangeduid.


eeeu.. NEEN. Sorry dit is naar volle waarheid. Ik kijk principieel NIET naar diene zever, als ge mij niet geloofd, bon das uw goed recht.

ossaert
24 juni 2004, 20:28
U meer dan ik, blijkbaar. Bent u zo'n type dat urenlang voor MTV hangt en continu 'Schandalig' zit te mompelen?... Bespeur ik daar, kortom, enige jaloezie?

Enfin, ik had het in mijn eerste opmerking wel degelijk over de niet-commerciële variant, niet de commerciële die ik, denk ik, als 'niet te pruimen' heb aangeduid.


eeeu.. NEEN. Sorry dit is naar volle waarheid. Ik kijk principieel NIET naar diene zever, als ge mij niet geloofd, bon das uw goed recht.

Voor iemand die niet kijkt, weet je toch verdomd goed wat er te zien is... Vindt u trouwens taalverloedering niet even erg als zedenverwildering, als echte Vlaamse patriot ('diene', 'gij [...] geloofd')?

Rock Against Communism
24 juni 2004, 20:32
Dat is nonsens. Precies of de paus niet zou weten hoe je kinderen moet maken?

En van mijn taalgebruik: Daar moogt ge nog behoorlijk content mee zijn, en "ge" is Belgisch Nederlands, Vlaams dus.

ossaert
24 juni 2004, 20:37
'Ge' is inderdaad schoon Vlaams, maar 'ge geloofd' of 'diene' niet, dat is slordigheid...

De paus weet inderdaad ook waar de kindjes vandaan komen zonder dat hij, naar alle waarschijnlijkheid, ooit aan een vrouw geprutst heeft. U weet echter meer dan wat 'uit de boekskes' komt, als u zelfs het geijkte slang in de juiste spelling kent...

(Laat jezelf niet zo jennen, jongen...)

Groot Bakkes
20 juli 2004, 18:21
Bush moeit zich met Europese zaken door bijvoorbeeld te zeggen dat we Turkije moeten toelaten tot de EU en dat soort zever.
Hij weet ook geen bal van hoe het terrorisme aan te pakken en de Irak-oorlog was bull-shit, de reden tot oorlog bleek namelijk ongegrond. Hierdoor stierven er niet alleen vele duizende Irakezen, maar ook zeer veel Amerikaanse soldaten sneuvelden. Zo'n man is niet in staat om een wereldnatie te leiden.
Ik zou dus voor Kerry of (zoals Volksstormer zei) op Ralph Nader.

C uit W
20 juli 2004, 19:14
--> De Europese leiders zijn stom genoeg om de Turken erbij te laten, maar die krijgen die kritiek niet. Ze werken hun eigen belangen tegen. Bush pleit tenminste voor zijn eigen winkel...
--> Het terrorisme is van de VS en Europa verschoven naar Irak, een goeie zaak.
--> De Amerikaanse economie plukt de vruchten van de oorlog (tja)
--> Kerry zou het niet anders gedaan hebben.

Jasper
20 juli 2004, 20:52
Mijn voorkeur gaat toch uit naar Kerry. Democraten hebben traditioneel een bredere belangstelling voor Europa, en meer flair voor buitenlandse politiek.

Groot Bakkes
21 juli 2004, 11:24
--> De Europese leiders zijn stom genoeg om de Turken erbij te laten, maar die krijgen die kritiek niet. Ze werken hun eigen belangen tegen. Bush pleit tenminste voor zijn eigen winkel...
...en tegen de onze!µ

Het terrorisme is van de VS en Europa verschoven naar Irak, een goeie zaak.
Hum volgens mij zaten de Amerikanen toch al bijna een jaar in Irak toen de bomaanslagen in Madrid plaatsvonden.

-> De Amerikaanse economie plukt de vruchten van de oorlog (tja)
U bedoelt de Saudi's en de familie Bush.

--> Kerry zou het niet anders gedaan hebben.
1. Hij had misschien voor 11 september het rapport omtrent Al Quaeda en Osama Bin Laden, opgesteld door de Amerikaanse staatsveiligheid, eens deftig gelezen en zijn voorzorgen genomen.
2. Voor 11 september had Kerry misschien meer als 60 % van de tijd in het Witte huis geweest en niet constantop reis en gaan golfen.
3. Hij had de dagen na elf september (toen men al wist dat Al Qaeda achter de aanslagen zat) de hele familie Bin Laden toegestaan om terug te keren naar Saudi-Arabië terwijl ex-president Clinton niet meer het land binnen kon.
4. Hij had de familie Bin Laden ook laten ondervragen. Pure routine, maar niet voor Saudische olievriendjes.
5. Hij had niet zo lang gewacht om Afghanistan binnen te vallen zodat Osama Bin Laden vlugger gepakt had kunnen worden.
6. Hij zou zich niet zonder aanwijzigingen van massavernietigingswapens in een oorlog gestort hebben die duizende Amerikaanse levens zou kosten en kóst.
.....