PDA

View Full Version : BUB Organiseert Open Vergadering!


Bruno*
23 januari 2003, 17:39
Op 25/01 organiseert de BUB te Brussel een vergadering. Indien u meer informatie wenst, kan u mij gerust een privé-berichtje sturen.

Zeno!
23 januari 2003, 18:23
:arrow: Gelieve niet voor elke onbenulligheid een nieuw forum op te starten :!: :!:

Dank u.

Bruno*
23 januari 2003, 18:57
Als goede democraat is dat mijn recht.
Zeg, Zeno, weet je hoe je een forum kan wissen?

Supe®Staaf
23 januari 2003, 19:02
:arrow: Gelieve niet voor elke onbenulligheid een nieuw forum op te starten :!: :!:

Dank u.
Uiterst flauw om die mensen hun politieke bevlogenheid en de eruit voortspruitende acties onbenulligheden te noemen :!:
8O :x :evil:

Fredje
23 januari 2003, 19:56
:arrow: Gelieve niet voor elke onbenulligheid een nieuw forum op te starten :!: :!:

Dank u.
Uiterst flauw om die mensen hun politieke bevlogenheid en de eruit voortspruitende acties onbenulligheden te noemen :!:
8O :x :evil:

Ja maar toch een beetje raar dat die acties zich blijken te beperken tot het proberen 'bekeren' van mensen die voor een onafhankelijke Vlaanderen zijn. Het effect van die acties vooruitspruitend uit hun politieke bevlogenheid is tot nu toe redelijk (om maar niet te zeggen volledig) nihil gebleven ... maakt ze dat niet nutteloos, onzinnig maw onbenullig (die acties dan, niet de mensen)?

Patriot!
23 januari 2003, 20:11
Ja maar toch een beetje raar dat die acties zich blijken te beperken tot het proberen 'bekeren' van mensen die voor een onafhankelijke Vlaanderen zijn.

Neen. Dat is onmogelijk. Het flamingantisme is hen met de paplepel ingegoten, en zelfs als dat niet het geval is worden ze langs alle kanten zó geïndoctrineerd dat ze niks anders meer kennen dan Vlaanderen (het begint bij VNJ, dan NSV, dan Voorpost/VJM,...)

zorroaster
23 januari 2003, 20:37
Ja maar toch een beetje raar dat die acties zich blijken te beperken tot het proberen 'bekeren' van mensen die voor een onafhankelijke Vlaanderen zijn.

Neen. Dat is onmogelijk. Het flamingantisme is hen met de paplepel ingegoten, en zelfs als dat niet het geval is worden ze langs alle kanten zó geïndoctrineerd dat ze niks anders meer kennen dan Vlaanderen (het begint bij VNJ, dan NSV, dan Voorpost/VJM,...)

Om eerlijk te zijn heb ik bij geen enkele van die bewegingen die u opsomde gezeten of ben ik van plan dat te doen.
Ben ik dan per ongeluk Vlaams-nationalist geworden ofzo? :lol:

Patriot!
23 januari 2003, 20:39
Uiteraard zijn er nog andere Vl-nat bewegingen, he.
Dat waren slechts voorbeelden.

Fredje
23 januari 2003, 20:45
Ja maar toch een beetje raar dat die acties zich blijken te beperken tot het proberen 'bekeren' van mensen die voor een onafhankelijke Vlaanderen zijn.

Neen. Dat is onmogelijk. Het flamingantisme is hen met de paplepel ingegoten, en zelfs als dat niet het geval is worden ze langs alle kanten zó geïndoctrineerd dat ze niks anders meer kennen dan Vlaanderen (het begint bij VNJ, dan NSV, dan Voorpost/VJM,...)

En toch blijft u proberen???!!??? Dat noem ik nu es logica! :roll:

Knuppel
23 januari 2003, 20:56
Ja maar toch een beetje raar dat die acties zich blijken te beperken tot het proberen 'bekeren' van mensen die voor een onafhankelijke Vlaanderen zijn.

Neen. Dat is onmogelijk. Het flamingantisme is hen met de paplepel ingegoten, en zelfs als dat niet het geval is worden ze langs alle kanten zó geïndoctrineerd dat ze niks anders meer kennen dan Vlaanderen (het begint bij VNJ, dan NSV, dan Voorpost/VJM,...)

Om eerlijk te zijn heb ik bij geen enkele van die bewegingen die u opsomde gezeten of ben ik van plan dat te doen.
Ben ik dan per ongeluk Vlaams-nationalist geworden ofzo? :lol:

Ik zit in hetzelfde schuitje. :lol:

Patriot!
23 januari 2003, 20:59
En toch blijft u proberen???!!??? Dat noem ik nu es logica!

Als democraat geloof ik dat het mogelijk is om ieder persoon te overtuigen, en dat ook ik zou kunnen overtuigd worden. Met de flaminganten is het echter zó moeilijk, bijna onmogelijk. Toch blijf ik ergens vaag geloven dat het ooit toch eens mogelijk moet zijn.
Voor de rest doe ik het voor de nu nog neutralen, opdat de flaminganten niet méér zieltjes winnen :)

Supe®Staaf
23 januari 2003, 21:05
Ik vermoed dat het eerder de bedoeling is van BUB om de mensen die pro-België zijn, maar er niet voor uitkomen en gemoedelijk in hun zeteltje blijven zitten, bewust ervan te maken dat ze dringend moeten ingrijpen vooraleer een luid tierende minderheid van separatisten ons vrolijke land in trippen trekt.
Een flamingant écht bekeren is inderdaad onbegonnen werk. Hoewel ik blijf mijn best doen................

Knuppel
23 januari 2003, 21:22
Ik vermoed dat het eerder de bedoeling is van BUB om de mensen die pro-België zijn, maar er niet voor uitkomen en gemoedelijk in hun zeteltje blijven zitten, bewust ervan te maken dat ze dringend moeten ingrijpen vooraleer een luid tierende minderheid van separatisten ons vrolijke land in trippen trekt.
Een flamingant écht bekeren is inderdaad onbegonnen werk. Hoewel ik blijf mijn best doen................


Ik zou niet weten waarom mensen die pro België zijn daar niet voor zouden uitkomen. Ze hoeven toch niet te vrezen voor een cordon sanitaire? :lol:

Blijf vooral jullie best doen om jullie 90% soortgenoten uit hun luie zetel te jagen.
Die 10% flaminganten kunnen jullie toch niet verontrusten? :P

Zeno!
23 januari 2003, 21:34
Als goede democraat is dat mijn recht.

Uiteraard.

Zeg, Zeno, weet je hoe je een forum kan wissen?

Ik denk dat dat niet gaat. Je kan enkel de tekst verwijderen. Het forum zelf niet.

Patriot!
23 januari 2003, 21:37
Ik vermoed dat het eerder de bedoeling is van BUB om de mensen die pro-België zijn, maar er niet voor uitkomen en gemoedelijk in hun zeteltje blijven zitten, bewust ervan te maken dat ze dringend moeten ingrijpen vooraleer een luid tierende minderheid van separatisten ons vrolijke land in trippen trekt.
Een flamingant écht bekeren is inderdaad onbegonnen werk. Hoewel ik blijf mijn best doen................

Beter had ik het zelf niet kunnen verwoorden ;)

Zeno!
23 januari 2003, 21:45
Ik vermoed dat het eerder de bedoeling is van BUB om de mensen die pro-België zijn, maar er niet voor uitkomen en gemoedelijk in hun zeteltje blijven zitten, bewust ervan te maken dat ze dringend moeten ingrijpen vooraleer een luid tierende minderheid van separatisten ons vrolijke land in trippen trekt.
Een flamingant écht bekeren is inderdaad onbegonnen werk. Hoewel ik blijf mijn best doen................

Die mensen die in hun zeteltje zitten zouden beter eens goed geïnformeerd worden over 'den Belgischen toestand'! Eens kijken hoeveel pro-Belgen er dan nog overschieten! 8)

Supe®Staaf
23 januari 2003, 21:46
Zeg, Zeno, weet je hoe je een forum kan wissen?

Ik denk dat dat niet gaat. Je kan enkel de tekst verwijderen. Het forum zelf niet.
Volg mijn geheime recept.
Men schrijve een kort mailtje met desbetreffende link.
Men vrage daarin om het topic te verwijderen.
Men sture het naar de moderator via mail of PB
Als bij toverslag zal het item verdwijnen.
:wink:

Knuppel
23 januari 2003, 21:50
Nu ben ik wél nieuwsgierig geworden.
Is het die topic met je vervalste poll die je weg wil Tacitus?
Dan zal ik die eens rap opslaan bij mijn word documenten. :lol:

Fredje
25 januari 2003, 01:04
Met de flaminganten is het echter zó moeilijk, bijna onmogelijk. Toch blijf ik ergens vaag geloven dat het ooit toch eens mogelijk moet zijn.
Voor de rest doe ik het voor de nu nog neutralen, opdat de flaminganten niet méér zieltjes winnen

Een flamingant écht bekeren is inderdaad onbegonnen werk. Hoewel ik blijf mijn best doen................

Onze stoere ridders. :)
Onbevreesd en vol moed kruipen zij dagelijks achter hun electronische ros, schuiven het keyboard naar zich toe en trekken ten strijden in het cyberdom ... klaar om de eeuwigdurende strijd tegen het Vlaams-nationalisme verder te zetten en in de hoop menig onschuldig zieltje te redden! Hoe romantisch :wink:

En euh ... hoe waren de heren graag de geschiedenisboeken ingegaan? :P

Tantist
25 januari 2003, 04:12
Uiteraard zijn er nog andere Vl-nat bewegingen, he.
Dat waren slechts voorbeelden.

Fantastisch, dan ben ik geïndoctrineerd door een vereniging die ik niet ken, want ik ben flamingant geworden zonder dat er 1 vereniging bij te pas kwam (tenzij je de VVKSM ook als zwaar flamingant beschouwt) :lol:

Ik ken nog een vereniging die zich bezig houdt met propaganda en indoctrinatie: de overheid. Die heeft jou en tientallen anderen met de paplepel het belgicisme ingegoten en jij slikt het nog ook :D

guido 007
8 januari 2012, 19:22
Op 25/01 organiseert de BUB te Brussel een vergadering. Indien u meer informatie wenst, kan u mij gerust een privé-berichtje sturen.

Gaat de vergadering dit jaar weer door?:lol:

De Brabander
9 januari 2012, 11:44
U vindt het muilkorven van de enige échte oppositie in België door de geldverslindende particratie een goede zaak? :roll:

bgf324
9 januari 2012, 16:34
Op 25/01 organiseert de BUB te Brussel een vergadering.

Hoeveel volk was er aanwezig?

Henri1
9 januari 2012, 17:49
Hoeveel volk was er aanwezig?

25/01 moet nog komen.

SDG
9 januari 2012, 17:55
25/01 moet nog komen.

Openingspost dateert van 2003.

mkb
9 januari 2012, 17:57
U vindt het muilkorven van de enige échte oppositie in België door de geldverslindende particratie een goede zaak? :roll:
Als het ondenkbare gebeurt en de BUB de kiesdrempel haalt kunnen ze gezellig naast het VB gaan zitten. U drukt zich hier doorgaans even elegant uit als Filip De Winter. :lol:

25/01 moet nog komen.
25 januari 2003 is toch al even gepasseerd hoor.

edwin2
9 januari 2012, 20:08
Zou het Frans daar de voertaal zijn?

Inno
9 januari 2012, 20:36
Praten tegen zichzelf heeft geen zin

De Brabander
9 januari 2012, 20:37
Als het ondenkbare gebeurt en de BUB de kiesdrempel haalt kunnen ze gezellig naast het VB gaan zitten. U drukt zich hier doorgaans even elegant uit als Filip De Winter. :lol:


25 januari 2003 is toch al even gepasseerd hoor.

Het is misschien nodig ook. De Belgen laten hier veel te veel toe.

Pinda
9 januari 2012, 22:08
U vindt het muilkorven van de enige échte oppositie in België door de geldverslindende particratie een goede zaak? :roll:

Volgens mij zijn jullie 1 van de vele in België, en als ik mij niet vergis de kleinste. ;-)

mkb
9 januari 2012, 22:34
Zou het Frans daar de voertaal zijn?
Is dat een retorische vraag?

stropke
10 januari 2012, 00:36
25 januari 2003 is toch al even gepasseerd hoor.
Ja, maar die vergadering is uitgesteld tot woensdag over twee weken.
Toch lastig want kan nie komen. Heb dan altijd de fitnestraining. :lol::lol:

E. Gidius
10 januari 2012, 06:42
U vindt het muilkorven van de enige échte oppositie in België door de geldverslindende particratie een goede zaak? :roll:

Er is - nu al tien jaar - geen vraag naar uw oppositie.

Ernst Niessen
10 januari 2012, 18:58
Zou het Frans daar de voertaal zijn?

Nederlandstaligen hebben bij de BUB niets te zoeken. Toen niet. Nu niet. Nooit.

edwin2
10 januari 2012, 18:59
Is dat een retorische vraag?

Nee, ik ben een belangstellende buitenstaander, dus ik kan dit nooit weten.

Ernst Niessen
10 januari 2012, 19:15
Het is misschien nodig ook. De Belgen laten hier veel te veel toe.

Dat gebeurt wel vaker met ideologieën die op hun tandvlees lopen. De BUB-doctrine zal nog veel meer moeten toelaten.