PDA

View Full Version : Europese president verdient blijkbaar nog niet genoeg.


jodewa
9 april 2012, 16:33
Graaicultuur pur sang, dit heeft niets meer met bereidwilligheid of roeping te maken om een politiek mandaat op te nemen.
Zie maar naar onderstaande link:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G7S3ODDHP
Dit is gewoon schaamteloze poenschepperij...niet meer of niet minder. Héél de familie tegelijk in de politiek, of ze nu bekwaam zijn of niet is niet meer relevant.
In dit rotte land is werkelijk alles toegestaan. Hoog tijd dat daar eens paal en perk word aan gesteld.
Ik hoop dat op deze profiteurs niet gestemd zal worden.

Den Duisteren Duikboot
9 april 2012, 20:24
Met problemen is het een beetje zoals met paaseieren: sommige zijn zo goed verstopt dat ik ze niet zie.

Missing Link
9 april 2012, 20:36
Graaicultuur pur sang, dit heeft niets meer met bereidwilligheid of roeping te maken om een politiek mandaat op te nemen.
Zie maar naar onderstaande link:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G7S3ODDHP
Dit is gewoon schaamteloze poenschepperij...niet meer of niet minder. Héél de familie tegelijk in de politiek, of ze nu bekwaam zijn of niet is niet meer relevant.
In dit rotte land is werkelijk alles toegestaan. Hoog tijd dat daar eens paal en perk word aan gesteld.
Ik hoop dat op deze profiteurs niet gestemd zal worden.

Belgisch nepotisme: niemand kijkt er nog van op.

Missing Link
9 april 2012, 20:39
Belgisch nepotisme: niemand kijkt er nog van op.

Misschien vind de CD&V geen andere valabele kandidaten meer na hun kruiperijen voor de PS?

Munglik
9 april 2012, 20:40
Wat is het probleem?

Missing Link
9 april 2012, 20:53
Wat is het probleem?

Gewoon gebrek aan diverse kandidaten blijkbaar.

Munglik
9 april 2012, 20:55
Gewoon gebrek aan diverse kandidaten blijkbaar.

Ze hebben evenveel recht om op te komen als iemand anders.

filosoof
9 april 2012, 20:58
Graaicultuur pur sang, dit heeft niets meer met bereidwilligheid of roeping te maken om een politiek mandaat op te nemen.
Zie maar naar onderstaande link:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G7S3ODDHP
Dit is gewoon schaamteloze poenschepperij...niet meer of niet minder. Héél de familie tegelijk in de politiek, of ze nu bekwaam zijn of niet is niet meer relevant.
In dit rotte land is werkelijk alles toegestaan. Hoog tijd dat daar eens paal en perk word aan gesteld.
Ik hoop dat op deze profiteurs niet gestemd zal worden.Ik hoorde nooit dat gemeenteraadsleden daar rijkelijk voor betaald worden.

Hoorde of las jij dat wél? Waar dan?

(ik heb het niet hoog op met de broers V R maar toch ~)

De schoofzak
9 april 2012, 21:25
Gewoon gebrek aan diverse kandidaten blijkbaar.

Politiek recupereren van de bekendheid, om wat extra stemmen binnen te halen op lokaal vlak.

Wordt iets meer toegepast door partijen met bloedarmoede.

Astrodamos
21 april 2012, 12:51
iedereen heeft het recht op een lijst te staan

the_dude
30 april 2012, 13:55
Ze hebben evenveel recht om op te komen als iemand anders.

in deze tijden van positieve discriminatie hebben zij dat niet meer!
Het is aan andere families, wiens leden nog nooit in de boter zijn gevallen (of in dit geval eerder in de pluche); Hier heerst discriminatie van de begoede burgers en die houden ons werkende families achter, zij houden zich voor dat het maar normaal is dat zij leiden en wij werken.
Waar is de rechtvaardige verdeling?