PDA

View Full Version : Tofik Dibi for President?


Egmond Codfried
14 mei 2012, 11:36
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/338551/Tofik-Dibi-officieel-kandidaatlijsttrekker-GroenLinks.htm

Tofik Dibi heeft zich kandidaat gesteld voor het lijsttrekkerschap van Groen Links, en dat is groot nieuws natuurlijk, want het betreft een Marokkaanse Nederlander. Enkele partijen als Groen Links (Marokkanen) en D66 (Turken), drijven op de allochtone stem. Ik heb mij altijd afgevraagd wat ze intern tegen hun mede-parlementsleden van allochtone afkomst zeggen, om ze tweede rangs positie te houden. Dat de witte kiezer gaat schrikken van een een moslimlijsttrekker? Men zou denken dat de witte achterban van deze partijen ontwikkeld en beschaafd genoeg is om dit verder als gewoon te beschouwen. Tegelijk zie ik het gevaar van een 'nieuwe joodse raad, waarbij allochtonen als Dibi en Marcouch in dienst zijn van de holocaust voorbereiding, en allochtonen in slaap zussen dat niemand hun koophuizen gaat stelen en ze niet vergast zullen worden zoals men deed in 1933-1945 met de joodse allochtonen die al 600 jaar in Nederland waren.

http://www.refdag.nl/polopoly_fs/dibi_anp_1_579334!image/588283858.jpg

Tofik Dibi, beslist geen schoonheid, maar hij is fris en jong.

Egmond Codfried
14 mei 2012, 12:37
http://www.google.nl/imgres?q=hind+tiete&um=1&hl=nl&biw=994&bih=638&tbm=isch&tbnid=D2KAJIpQYKhkvM:&imgrefurl=http://forum.fok.nl/topic/1333963/1/100&docid=dQCIBcdcFf8upM&imgurl=http://i27.tinypic.com/290vjp0.jpg&w=209&h=192&ei=CO6wT_ucM4uG-waYtsj1Bg&zoom=1&iact=hc&vpx=616&vpy=358&dur=5640&hovh=153&hovw=167&tx=137&ty=61&sig=105536236340837141725&page=4&tbnh=149&tbnw=163&start=56&ndsp=20&ved=1t:429,r:18,s:56,i:235

Hind had een ongelukje...

atmosphere
14 mei 2012, 13:10
Enkele partijen als Groen Links (Marokkanen) en D66 (Turken), drijven op de allochtone stem.

En waar haalt u dit idee vandaan ?

k9
14 mei 2012, 18:23
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/338551/Tofik-Dibi-officieel-kandidaatlijsttrekker-GroenLinks.htm

Tofik Dibi heeft zich kandidaat gesteld voor het lijsttrekkerschap van Groen Links, en dat is groot nieuws natuurlijk, want het betreft een Marokkaanse Nederlander. Enkele partijen als Groen Links (Marokkanen) en D66 (Turken), drijven op de allochtone stem. Ik heb mij altijd afgevraagd wat ze intern tegen hun mede-parlementsleden van allochtone afkomst zeggen, om ze tweede rangs positie te houden. Dat de witte kiezer gaat schrikken van een een moslimlijsttrekker? Men zou denken dat de witte achterban van deze partijen ontwikkeld en beschaafd genoeg is om dit verder als gewoon te beschouwen. Tegelijk zie ik het gevaar van een 'nieuwe joodse raad, waarbij allochtonen als Dibi en Marcouch in dienst zijn van de holocaust voorbereiding, en allochtonen in slaap zussen dat niemand hun koophuizen gaat stelen en ze niet vergast zullen worden zoals men deed in 1933-1945 met de joodse allochtonen die al 600 jaar in Nederland waren.

http://www.refdag.nl/polopoly_fs/dibi_anp_1_579334!image/588283858.jpg

Tofik Dibi, beslist geen schoonheid, maar hij is fris en jong.
In een land dat geen president heeft zou dat ongeloofelijk zijn.

31 jaar, "beetje voor de grap" in de politiek gegaan, marxist, niet echt veel gedaan in de politiek.

Ja perfect om een linkse partij te leiden, die hebben toch geen programma dat de moeite waard is te vermelden.

Egmond Codfried
16 mei 2012, 12:21
En waar haalt u dit idee vandaan ?

door de krant te lezen en de politiek te volgen. In D66 heb je die Turkse bijenkoningin die de stemmen binnenhaalt en daarom wellicht ook veel in de melk te brokkelen heeft. Tofik Dibi heeft ook goed gekeken naar de kleur van de Groen Links achterban. Hadden ze daar ook niet eerder een marokkaanse co-lijsttrekker naast die ene communistische witte vrouw?

Egmond Codfried
16 mei 2012, 12:22
In een land dat geen president heeft zou dat ongeloofelijk zijn. 31 jaar, "beetje voor de grap" in de politiek gegaan, marxist, niet echt veel gedaan in de politiek. Ja perfect om een linkse partij te leiden, die hebben toch geen programma dat de moeite waard is te vermelden.

Het schijnt voor velen een nachtmerrie scenario te zijn, een Marokkaan in het midden van de macht. Ik zou er maar aan wennen als ik jouw was.

k9
16 mei 2012, 23:24
Het schijnt voor velen een nachtmerrie scenario te zijn


EN compleet onvoorbereide politicus? Nee zijn ze gewoon.


, een Marokkaan in het midden van de macht. Ik zou er maar aan wennen als ik jouw was.
Ja want er zijn geen allochtoonse politici nu?

Egmond Codfried
18 mei 2012, 15:20
EN compleet onvoorbereide politicus? Nee zijn ze gewoon. Ja want er zijn geen allochtoonse politici nu?
Die hobbelen maar achter de superieure witte Nederlanders en zijn om het alochtone stemvee binnen te halen. Als moslims stemmen zij vóór een halalverbod, wat duidelijk maakt wat voor minderwaardige huisnegers en schijthuizen zij zijn. Met Tofik als lijsttrekker zou het imago van de allochtoonse politici als tweede rangs minder vol te houden zijn en zouden de aanhoudende nieuwsberichten over Marokkaanse jongeren als criminelen een beetje vreemd overkomen. Want het gaat nooit over de Marokkanen die de universiteiten onder de voet lopen, maar straat tuig en lelijke, achterlijke wijven met hoofddoeken. Het is dat ik niet zo hou van Groen Links hou, anders zou ik adviseren op Dibi te stemmem, mocht hij lijsttrekker worden. Maar ik handhaaf mijn stemadvies aan de achterban om SP te stemmen, want zij hebben zich niet geëncanailleerd met het bruine VVD/CDA/PVV kabinet.

Macchiavelli
18 mei 2012, 15:32
Het schijnt voor velen een nachtmerrie scenario te zijn, een Marokkaan in het midden van de macht. Ik zou er maar aan wennen als ik jouw was.
Voor mij is dat geen nachtmerriescenario, mits die Marokkaan in Marokko de macht heeft, welteverstaan.

In Nederland horen enkelpaspoortige Nederlanders de macht te hebben en niet de vertegenwoordigers van de vijfde colonne, zoals bijvoorbeeld de boerkameester van Rotterdam, de heer Aboutaleb.

the_dude
18 mei 2012, 16:00
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/338551/Tofik-Dibi-officieel-kandidaatlijsttrekker-GroenLinks.htm

Tofik Dibi heeft zich kandidaat gesteld voor het lijsttrekkerschap van Groen Links, en dat is groot nieuws natuurlijk, want het betreft een Marokkaanse Nederlander. Enkele partijen als Groen Links (Marokkanen) en D66 (Turken), drijven op de allochtone stem. Ik heb mij altijd afgevraagd wat ze intern tegen hun mede-parlementsleden van allochtone afkomst zeggen, om ze tweede rangs positie te houden. Dat de witte kiezer gaat schrikken van een een moslimlijsttrekker? Men zou denken dat de witte achterban van deze partijen ontwikkeld en beschaafd genoeg is om dit verder als gewoon te beschouwen. Tegelijk zie ik het gevaar van een 'nieuwe joodse raad, waarbij allochtonen als Dibi en Marcouch in dienst zijn van de holocaust voorbereiding, en allochtonen in slaap zussen dat niemand hun koophuizen gaat stelen en ze niet vergast zullen worden zoals men deed in 1933-1945 met de joodse allochtonen die al 600 jaar in Nederland waren.

http://www.refdag.nl/polopoly_fs/dibi_anp_1_579334!image/588283858.jpg

Tofik Dibi, beslist geen schoonheid, maar hij is fris en jong.

'k heb dat wat gevolgd afgelopen dagen, lijkt mij geen goed idee.
Sap heeft net serieus werk verricht en komt die gast daar beetje af met 'ik kan het niet beter, maar ik wil het toch doen', in die trant ;)

Egmond Codfried
18 mei 2012, 16:57
'k heb dat wat gevolgd afgelopen dagen, lijkt mij geen goed idee.
Sap heeft net serieus werk verricht en komt die gast daar beetje af met 'ik kan het niet beter, maar ik wil het toch doen', in die trant ;)


Jullie haten moslims, jullie willen geen Marokkaan aan het hoofd van jullie kut hasjrokers politieke partij. Zijn marokkaansheid wordt zorgvuldig vermeden in de commentaren, maar dat maakt het niet minder duidelijk voor mij. Net als jullie toen de joden haten, zo haten jullie vandaag de allochtonen en maken plannen om ons te beroven en te vermoorden. Ik kijk al 32 jaar naar jullie, dus ik weet waarover ik praat. Ik ben net als iemand die al 32 jaar addergebroed bestudeerd heeft, dus je kan mij geloven.

D'ARTOIS
18 mei 2012, 20:02
Hij is keihard op zijn brutale bek gegaan en naar huis gestuurd. Nog even en hij mag GL verlaten.

Sjaax
20 mei 2012, 09:38
Tofik Dibi for President?Nederland heeft geen president maar een koningin.

Bovendien ligt Nederland in Europa. Dus ik begrijp niet wat het topic op het internationale forum doet.

Pericles
20 mei 2012, 09:48
Het schijnt voor velen een nachtmerrie scenario te zijn, een Marokkaan in het midden van de macht. Ik zou er maar aan wennen als ik jouw was.

In alle objectiviteit.
De man weegt gewoon te licht.
Te licht als parlementair en catastrofaal te licht als fractieleider.
Zelfs in het Vlaams parlement zitten er geen 5 die nog lichter wegen dan hij.
In een gesprek met iemand zoals Wilders houdt hij geen 30 seconden stand.
De partijraad van Groen Links wilde hem eigenlijk tegen zichzelf beschermen.
Ik denk dat mijn standpunt ter zake redelijk objectief is , tenzij de partijraad van Groen Links racistisch is natuurlijk. :-D

the_dude
20 mei 2012, 09:50
Jullie haten moslims, jullie willen geen Marokkaan aan het hoofd van jullie kut hasjrokers politieke partij. Zijn marokkaansheid wordt zorgvuldig vermeden in de commentaren, maar dat maakt het niet minder duidelijk voor mij. Net als jullie toen de joden haten, zo haten jullie vandaag de allochtonen en maken plannen om ons te beroven en te vermoorden. Ik kijk al 32 jaar naar jullie, dus ik weet waarover ik praat. Ik ben net als iemand die al 32 jaar addergebroed bestudeerd heeft, dus je kan mij geloven.

iemand die start met de inhoud is hetzelfde maar de stijl moet anders komt bij mij al in de inhoudsloze hoek te staan. Een beetje zoals hierboven :p

Bolleke Wol
20 mei 2012, 20:12
Zijn marokkaansheid wordt zorgvuldig vermeden in de commentaren

Ah jij vindt dat afkomst relevant moet zijn in de politiek?

Egmond Codfried
21 mei 2012, 10:06
http://images.wikia.com/fallout/images/8/89/Albino_radscorpion.png

[Albino radscorpion]


Denk aan jullie zelf als albino schorpioenen en albino cobraslangen. Die vergiftig en doden hun prooi. Kan met hen moreel aansprakelijk stellen? Wellicht niet want ze zijn dieren. Maar jullie zijn mensen, met de mogelijkheid om moreel en ethisch te kunnen handelen. Dus drukken jullie je prooi een stigma op van slechtheid en dat zij verdienen om vervolgd, bestolen, verdreven en vermoord te worden. Jullie waren dus goed, maar de joden waren slecht. Vandaag lees ik op dit forum dat de allochtonen slecht zijn. Allemaal. Hun cultuur, hun religie deugt niet. Zwarten zouden zelf fysiek en geestelijk inferieur zijn.

Als buitenstaander en intellectueel ben ik de aangewezen persoon om jullie van commentaar te voorzien en jullie een analyse van jezelf te geven. Iedereen met verstand begrijpt dat het erg moeilijk, zo niet onmogelijk is om een objectief beeld van jezelf te scheppen. Jullie zijn een moordzuchtige, leugenachtige en diefachtige natie. De hele wereld is jullie prooi, hoewel ik graag duidelijk maakt dat dit door jullie elite komt. Maar vreemd genoeg is het plebs zo geïndoctrineerd dat zij het voor de elite die hen dagelijks besteelt, opneemt.

Madame de Stael had het over een tot religie verheven jachtlust. Shakespeare bespot de adel met hun voorliefde voor paarden en jachthonden, alsof zij zelf paarden en jachthonden zijn geworden. Men haalt groepen (prooi) naar Europa, die zichzelf als het ware vetmesten, waar na te zijn geslacht, dus beroofd te worden van hun goederen, hun huizen, hun spaargeld hun ondernemingen. Ook dat zij jarenlang premies betaalden, maar dan verstoken blijven van de diensten tot voordeel van Europa. De NSB’ers trokken in de huizen van de joden, die het gemaakt hadden.

Het lijkt dus alsof Tofik Dibi zich kandidaat stelde voor het lijsttrekkersreferendum van de PVV, in plaats van voor een linkse, intellectuele partij als Groen Links. Het is hem wellicht ook opgevallen dat Groen Links het moet hebben van de Marokkaanse stem. Altijd weer opvallend is dat men de andere voor racist gaat uitmaken, alsof ik mensen tot allochtonen heb benoemd en hen geografisch in bepaalde wijken, getto’s heb geïsoleerd.

Dat is wat jullie doen, de andere beschuldigen van waar jullie zelf aan te buiten gaan. Jullie bloeddorstigheid resulteerde in de dood van 90% van jullie joden en vandaag is de taal weer bloeddorstig en wel tegen allochtonen. Toch zou ik, die dit vaststelt, uit zijn op een rassenstrijd. Ik in mijn eentje door deze zaken te benoemen. Via mijn onderzoek stelde ik een cyclus van twee generaties vast voor Holocausten. Holocausten vormen deel van wat jullie beschaving noemen. De Staat organiseert de Holocaust, de PVV is slechts een symptoom, om zaken een legalistisch tintje te geven door het aannemen van onderdrukkende en discriminerende wetten.

Men creëert een situatie die onomkeerbaar is en moet eindigen met een verdrijving, besteling en moordpartij op de andere, nu dus de allochtonen. Hoe meer jullie hebben gestudeerd, hoe leugenachtiger en bloeddorstiger. Nu dreigt Tofik Dibi jullie plannetje te laten mislukken, wat hem niet zal lukken, want hij kan juist samen met Marcouch een soort Marokkaanse Raad worden die net als de Joodse Raad (1941-1943) loyaal de moordplannen van de bezetter hielp uit te voeren. Er heerst Staatsracisme in Europa, universiteiten en musea, maar ook zogenaamde anti-discriminatie bureaus zijn onderdeel van dit staatsracisme. Amnesty International wordt door de staat gesubsidieerd en is om buitenlandse regiems te destabiliseren en gedwongen regiemwisseling voor te bereiden.

Antoon
21 mei 2012, 11:41
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/338551/Tofik-Dibi-officieel-kandidaatlijsttrekker-GroenLinks.htm

Tofik Dibi heeft zich kandidaat gesteld voor het lijsttrekkerschap van Groen Links, en dat is groot nieuws natuurlijk, want het betreft een Marokkaanse Nederlander. Enkele partijen als Groen Links (Marokkanen) en D66 (Turken), drijven op de allochtone stem. Ik heb mij altijd afgevraagd wat ze intern tegen hun mede-parlementsleden van allochtone afkomst zeggen, om ze tweede rangs positie te houden. Dat de witte kiezer gaat schrikken van een een moslimlijsttrekker? Men zou denken dat de witte achterban van deze partijen ontwikkeld en beschaafd genoeg is om dit verder als gewoon te beschouwen. Tegelijk zie ik het gevaar van een 'nieuwe joodse raad, waarbij allochtonen als Dibi en Marcouch in dienst zijn van de holocaust voorbereiding, en allochtonen in slaap zussen dat niemand hun koophuizen gaat stelen en ze niet vergast zullen worden zoals men deed in 1933-1945 met de joodse allochtonen die al 600 jaar in Nederland waren.

http://www.refdag.nl/polopoly_fs/dibi_anp_1_579334!image/588283858.jpg

Tofik Dibi, beslist geen schoonheid, maar hij is fris en jong.

Sinds Femke Halsema van het toneel verdween is groenlinks ongeveer gekelderd in de peilingen. Femke was dan ook een graaggeziene, lieve, mooie en charismatische persoon.

Met Jolande Sap lukt het niet echt, en ik heb niet de indruk dat het met een Dibi beter zou zijn...

the_dude
21 mei 2012, 11:42
Ah jij vindt dat afkomst relevant moet zijn in de politiek?


ik merk ook een discriminatoir discours. ;)

doctor Poep
21 mei 2012, 12:01
Idi Amin Dada

d�*t was nog eens een holocaustvoorbereider

Egmond Codfried
21 mei 2012, 12:03
ik merk ook een discriminatoir discours. ;)

de handenafhakkertjes gaan mij discriminatoir noemen!
het moet echt niet gekker worden!

Egmond Codfried
21 mei 2012, 12:04
Idi Amin Dada

d�*t was nog eens een holocaustvoorbereider

jullie zijn moordadig tuig, net als hij moorddadig tuig was. zijn handelen maakt jullie nog niet tot onschuldigen.

Egmond Codfried
21 mei 2012, 12:06
Sinds Femke Halsema van het toneel verdween is groenlinks ongeveer gekelderd in de peilingen. Femke was dan ook een graaggeziene, lieve, mooie en charismatische persoon.

Met Jolande Sap lukt het niet echt, en ik heb niet de indruk dat het met een Dibi beter zou zijn...


femke was tegen sluitinig van de wallen want ze vindt prostitutie blijkbaar romantisch. vraag is waarom zij niet daar gaat werken, of dat haar dochter straks de hoer gaat spelen.

Egmond Codfried
21 mei 2012, 12:15
http://www.nrcnext.nl/files/2010/04/kamal.jpg

Kamal Ibrahim: uitgever en mooiste man van 2010

Bolleke Wol
21 mei 2012, 12:54
jullie zijn moordadig tuig, net als hij moorddadig tuig was. zijn handelen maakt jullie nog niet tot onschuldigen.

Wie zijn die "jullie" precies waar je het over hebt?

En waarom antwoord je niet op mijn vraag: is afkomst plots belangrijk in de politiek?

Antoon
21 mei 2012, 16:19
femke was tegen sluitinig van de wallen want ze vindt prostitutie blijkbaar romantisch. vraag is waarom zij niet daar gaat werken, of dat haar dochter straks de hoer gaat spelen.

Toch haalde Femke Halsema hoge scores met groenlinks omwille van wat ik schreef : een graaggeziene, lieve, mooie en charismatische persoon. Bovendien intelligent.

Met Jolande Sap wilt het niet lukken, ze is er een slechte kopie van.

Laat staan Tofic Dibi. Ik heb alles over hem gelezen en gezien sinds zijn 'kandidaatstelling'. De man is waarschijnlijk een brave jongen, maar met zo'n figuur aan de leiding kan ik u garanderen dat groenlinks kompleet de mist ingaat. Voor zover dat nu nog niet het geval is...

Mahalingam
21 mei 2012, 19:14
Wie zijn die "jullie" precies waar je het over hebt?

En waarom antwoord je niet op mijn vraag: is afkomst plots belangrijk in de politiek?
Mijn ervaring is dat Turken op een Turk stemmen, Marokkanen op een Marokkaan en Koerden op een Koerd.
Ze hebben de illusie dat ze zo politici als 'behartigers van hun "belangen' ' macht geven.
Probeer ze dat maar eens uit het hoofd te praten.

k9
21 mei 2012, 19:51
Die hobbelen maar achter de superieure witte Nederlanders en zijn om het alochtone stemvee binnen te halen. Als moslims stemmen zij vóór een halalverbod, wat duidelijk maakt wat voor minderwaardige huisnegers en schijthuizen zij zijn.
Onzin er is geen halal verbod wel een halal slachten verbod.

Waarom zou je de bestaande wetten moeten opzij schuiven voor wat bijgeloof?

Blijf jij maar in de middeleeuwen zitten, gaan die mensen tenminste voorruit.



Met Tofik als lijsttrekker zou het imago van de allochtoonse politici als tweede rangs minder vol te houden zijn en zouden de aanhoudende nieuwsberichten over Marokkaanse jongeren als criminelen een beetje vreemd overkomen.
Dus die berichten zijn onwaar? Zie niet in waarom ze vreemd zouden overkomen??


Want het gaat nooit over de Marokkanen die de universiteiten onder de voet lopen, maar straat tuig en lelijke, achterlijke wijven met hoofddoeken. Het is dat ik niet zo hou van Groen Links hou, anders zou ik adviseren op Dibi te stemmem, mocht hij lijsttrekker worden. Maar ik handhaaf mijn stemadvies aan de achterban om SP te stemmen, want zij hebben zich niet geëncanailleerd met het bruine VVD/CDA/PVV kabinet.
"onder de voet lopen" moest ik van slechte wil zijn ...

Volgens jou moet er dus stricte censuur komen? Samen met het toelaten van gelijk welk bijgeloof zelf al is het strijdig met onze wet? Je mag niks meer reguleren dat te maken heeft met bijgeloof? Mai wat een voorruitgang.

k9
21 mei 2012, 19:54
femke was tegen sluitinig van de wallen want ze vindt prostitutie blijkbaar romantisch. vraag is waarom zij niet daar gaat werken, of dat haar dochter straks de hoer gaat spelen.

Mai wat een frustraties . Trouwens compleet uit context getrokken.

Egmond Codfried
21 mei 2012, 22:42
Wie zijn die "jullie" precies waar je het over hebt? En waarom antwoord je niet op mijn vraag: is afkomst plots belangrijk in de politiek?

Wie de schoen past....
Ik vertel iedereen dat er ooit in Begie en regel was dat de kieslijsten om en om een mannelijke en een vrouwlijke kandidaat moesten tonen.
Een regering of parlement moet representatief zijn voor de bevolking.

Antoon
22 mei 2012, 09:03
Tofik Dibi maakt geen schijn van kans, zo blijkt uit volgend verslag na het debat bij Groenlinks tussen hem en Jolande Sap:

Sap krijgt steun na eerste debat GroenLinks (http://www.telegraaf.nl/binnenland/12180090/__Sap_de_winnaar__.html)

.

the_dude
22 mei 2012, 10:00
Wie zijn die "jullie" precies waar je het over hebt?

En waarom antwoord je niet op mijn vraag: is afkomst plots belangrijk in de politiek?

bij racisten is dat het enige dat telt, toch?

Bolleke Wol
22 mei 2012, 11:25
Wie de schoen past....
Ik vertel iedereen dat er ooit in Begie en regel was dat de kieslijsten om en om een mannelijke en een vrouwlijke kandidaat moesten tonen.
Een regering of parlement moet representatief zijn voor de bevolking.

Draai zo niet rond de pot. Is afkomst plots relevant in de politiek?

atmosphere
22 mei 2012, 12:39
door de krant te lezen en de politiek te volgen. In D66 heb je die Turkse bijenkoningin die de stemmen binnenhaalt en daarom wellicht ook veel in de melk te brokkelen heeft.

Kletskoek, slechts de hoogopgeleide Marrokaanse en Turkse jongeren stemmen veel op D66.

Antoon
23 mei 2012, 10:34
Leden GroenLinks kiezen massaal voor Sap

De leden van GroenLinks hebben een sterke voorkeur voor Jolande Sap als lijsttrekker. Dat blijkt dinsdag uit onderzoek van het televisieprogramma EenVandaag.

Van de 400 ondervraagde leden kiest ruim driekwart (77 procent) voor Sap. Slechts 16 procent van de leden wil Dibi als voorman van GroenLinks.

In vergelijking met een vergelijkbaar onderzoek, een week eerder, wint Dibi licht. Toen kreeg hij 13 procent van de stemmen.

Het onderzoek vond plaats na het eerste debat tussen de twee kandidaat-lijsttrekkers maandagavond.

Bron (http://www.telegraaf.nl/binnenland/12185503/__Leden_kiezen_massaal_voor_Sap__.html)


Maar dat is geen verrassing ...

Egmond Codfried
25 mei 2012, 14:57
Mijn ervaring is dat Turken op een Turk stemmen, Marokkanen op een Marokkaan en Koerden op een Koerd.
Ze hebben de illusie dat ze zo politici als 'behartigers van hun "belangen' ' macht geven.
Probeer ze dat maar eens uit het hoofd te praten.

ze hebben goed opgelet bij de introductie cursus die ze zelf moeten betalen en geloven in de maakbaarheid van de samenleving en vele zijn dol om voor het eerst in hun leven te mogen stemmen.

Egmond Codfried
25 mei 2012, 14:59
Onzin er is geen halal verbod wel een halal slachten verbod.

Waarom zou je de bestaande wetten moeten opzij schuiven voor wat bijgeloof?

Blijf jij maar in de middeleeuwen zitten, gaan die mensen tenminste voorruit.



Dus die berichten zijn onwaar? Zie niet in waarom ze vreemd zouden overkomen??


"onder de voet lopen" moest ik van slechte wil zijn ...

Volgens jou moet er dus stricte censuur komen? Samen met het toelaten van gelijk welk bijgeloof zelf al is het strijdig met onze wet? Je mag niks meer reguleren dat te maken heeft met bijgeloof? Mai wat een voorruitgang.

als dit overv religie ging dan zouden jullie de katholieke kinderverkrachterskerk moeten opheffen, hun bezittingen liquideren en aan armenstichtingen schenken.

Egmond Codfried
25 mei 2012, 15:00
Kletskoek, slechts de hoogopgeleide Marrokaanse en Turkse jongeren stemmen veel op D66.
En dat heeft Dibi heel goed in de gaten, ze hoeven die lelijke witte trut niet, ze willen een lelijke Marokkaan.

Egmond Codfried
25 mei 2012, 15:01
Draai zo niet rond de pot. Is afkomst plots relevant in de politiek?


blijf op deze hoge toon stomme vragen stellen en ik gooi je mars op de negeerlijst. Fatsoen, beschaafdheid en respect.

Bolleke Wol
25 mei 2012, 16:52
blijf op deze hoge toon stomme vragen stellen en ik gooi je mars op de negeerlijst. Fatsoen, beschaafdheid en respect.

Zwier me gerust op je negeerlijst dan, want dat is het enige dat je zal kunnen doen om je groot ego te redden. Een antwoord geven ga je toch niet kunnen want dan moet je toegeven dat je gewoon een racist bent.

Derk de Tweede
25 mei 2012, 17:20
Zwier me gerust op je negeerlijst dan, want dat is het enige dat je zal kunnen doen om je groot ego te redden. Een antwoord geven ga je toch niet kunnen want dan moet je toegeven dat je gewoon een racist bent.

Heel pol.be staat op zijn negeerlijst.
Hij zou eens kritischer moeten zijn op Suriname, een land dat veel rascistischer is dan Nederland.
De twee grootste bevolkingsgroep Hindoestanen en Zwarten leven volledig gescheiden van elkaar.

mvd
25 mei 2012, 17:48
In een gesprek met iemand zoals Wilders houdt hij geen 30 seconden stand.


Dat zullen we nooit weten vermits Wilders weigert in debat te gaan met moslims. Hier was hij in elk geval de betere van Hans Jansen, maar dat is natuurlijk niet zo moeilijk.. http://www.youtube.com/watch?v=hjLhd3udJdA

Bolleke Wol
25 mei 2012, 17:56
waarom weigert die dat?

Egmond Codfried
26 mei 2012, 10:31
http://www.wijblijvenhier.nl/wp-content/uploads/1_Tofik-Dibi.jpg

Tofik als Geerts

Egmond Codfried
26 mei 2012, 10:40
http://rbx00041.microsites.redbull.com/wp-content/uploads/2011/08/Portraits/U17/Tawfik%20Yakubu_web.jpg

Mohammed Tawfik Yakubu

http://lemaitreevents.com/wp-content/uploads/2011/10/EhabTawfik.jpg

Ehab Tawfik

http://www.vvgoes.nl/assets/images/Goes%201/Fotoos/tawfik_1.JPG

Sherief Tawfik

http://94.100.115.202/714150001-714200000/714180401-714180500/714180491_5_tw8s.jpeg

Tom Tawfik

https://lh5.googleusercontent.com/-zDuv7OAdA_4/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAIU/0rf74NJ9QFY/photo.jpg

Mohamed Tawfik

http://www.sovereignsanctuary.org/Tawfik.gif

Khedive Mohamed Tawfik

k9
29 mei 2012, 20:15
als dit overv religie ging dan zouden jullie de katholieke kinderverkrachterskerk moeten opheffen, hun bezittingen liquideren en aan armenstichtingen schenken.

Mai een hele hoop frustraties zie ik? Niet gezond.

Nee het gaat over gelijk voor de wet, moslims mogen dit niet, christenen evenmin .

Volgens jou moet er dus stricte censuur komen? Samen met het toelaten van gelijk welk bijgeloof zelf al is het strijdig met onze wet? Je mag niks meer reguleren dat te maken heeft met bijgeloof? Mai wat een voorruitgang.

Nietzsche
29 mei 2012, 20:17
Tofik Dibi is een onzeker mannetje met autistische trekjes, klinkt misschien wat lullig. Maar daarom is het niet minder waar, die gozer moet echt wat aan zijn lichaamstaal doen.

Egmond Codfried
30 mei 2012, 12:09
Mai een hele hoop frustraties zie ik? Niet gezond.

Nee het gaat over gelijk voor de wet, moslims mogen dit niet, christenen evenmin .

Volgens jou moet er dus stricte censuur komen? Samen met het toelaten van gelijk welk bijgeloof zelf al is het strijdig met onze wet? Je mag niks meer reguleren dat te maken heeft met bijgeloof? Mai wat een voorruitgang.

Het lijkt mij niet dat ik de enige persoon op de wereld ben die de katholieke kerk als een instituut voor kinderverkrachting ziet. Ik denk niet dat ik door te roepen om opheffing een persoonlijke frustratie uit. Jij bent duidelijk één van de velen die wat krom is recht wil praten.

Tofik Dibi is een onzeker mannetje met autistische trekjes, klinkt misschien wat lullig. Maar daarom is het niet minder waar, die gozer moet echt wat aan zijn lichaamstaal doen.

Tofik Dibi was goed genoeg om nummer drie op de lijst te zijn, en zodoende de progressieve jonge Marokkanen als ware zij stemvee voor Groen Links binnen te halen, met dien verstande dat zij als allochtoonse en moslim üntermensch hun plaats zouden kennen. Nu heeft Dibi een berekening gemaakt en begrijpt dat hij aanpraak maakt op de eerste plaats. Hopelijk zal hem nu eindelijk duidelijk worden hoe men hier zijn rol als moslim huisneger ziet en hoe hij meewerkte aan het vermoorden van moslims in Afghanistan, en straks in Europa. De allochtonen vervullen vandaag de rol van de Europese joden die jullie in 1933-1945 hielpen vermoorden. Ik kan geen andere verklaring verzinnen gezien de algemene verontwaardiging dat Dibi zich kandidaat stelde voor voorzitterschap, alsof hij zijn lul aan de dames van Groen Links heeft laten zien of iets anders schandelijks. Jolanda Sap bij haar hangtieten gepakt?
Jullie racisme en jullie natuurlijke moordzucht was zelden zo duidelijk te zien.

http://tweedekamer.groenlinks.nl/files/imageupload/normal_image_3/Jartikelen.jpg

Jolanda Sap, SuperstekkerDOOS, mooi weer spelen met de allochtoonse stem.

atmosphere
30 mei 2012, 14:41
femke was tegen sluitinig van de wallen want ze vindt prostitutie blijkbaar romantisch. vraag is waarom zij niet daar gaat werken, of dat haar dochter straks de hoer gaat spelen.

Dit slaat werkelijk nergens op. Kennelijk kunt u opeens niet meer rationeel denken als het om uw vijand gaat.

atmosphere
30 mei 2012, 14:51
De allochtonen vervullen vandaag de rol van de Europese joden die jullie in 1933-1945 hielpen vermoorden.

Wie zijn 'jullie'?

Nederlanders ?

Wij hebben Europeese joden helpen vermoorden , yea right
Dat er veel joden in Nederland werden opgepakt heeft niets Nederlandse moordlust te maken, dat heeft een totaal andere reden!!

Nietzsche
30 mei 2012, 15:11
http://www.amazightvmedia.com/uploads/assets/nieuws/groot/1221_7.jpg

Hahah, kijk hem nou, een echte beroeps-autist.

Egmond Codfried
31 mei 2012, 09:33
Wie zijn 'jullie'?

Nederlanders ?

Wij hebben Europeese joden helpen vermoorden , yea right
Dat er veel joden in Nederland werden opgepakt heeft niets Nederlandse moordlust te maken, dat heeft een totaal andere reden!!

als je meteen de reden verklapt kunnen wij een discussie hebben.

Egmond Codfried
31 mei 2012, 09:37
http://www.amazightvmedia.com/uploads/assets/nieuws/groot/1221_7.jpgHahah, kijk hem nou, een echte beroeps-autist.
Hij is geen schoonheid, maar als hij een autist was had men hem nooit op de lijst geplaatst. De algemene verontwaardiging is omdat hij zich als allochtoon als gelijke ziet van de witten, terwijl ze nu juist bezig zijn allochtonen volledig uit te sluiten van posities van macht en posities van gezag. Als hij geen lijsttrekker wordt zal hij met spoed de fractie moeten verlaten, want ze gaan hem lynchen. Hij is als de zwarte mannen waarvan werd beweerd dat ze naar witten vrouwen hadden gefloten, en die daarom gelynched werden door de witten.

http://www.nathanielturner.com/images/New_Folder/citadelyearbook.jpg

Antoon
31 mei 2012, 20:20
Egmond Codfried , ik zal even herhalen wat ik reeds in uw andere draad over Tibi schreef:

Uw racistenkaart lukt niet. Zeker niet in Nederland.

De in Marokko geboren Ahmed Aboutaleb (PVDA) was wethouder in de gemeente Amsterdam en later Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid in het kabinet-Balkenende IV. Vandaag is hij de burgemeester van Rotterdam, de tweede grootste stad van Nederland en een van de grootste Havensteden ter wereld.

Allemaal functies die veeeeel belangrijker zijn dan het voorzitterschap van Groenlinks...

Nu gij!

zonbron
31 mei 2012, 20:27
Ehab Tawfik

http://www.vvgoes.nl/assets/images/Goes%201/Fotoos/tawfik_1.JPG



Zuckerberg ! :lol:

http://farm8.staticflickr.com/7086/7299420582_d3197cf9d9_o.png

k9
31 mei 2012, 20:28
Het lijkt mij niet dat ik de enige persoon op de wereld ben die de katholieke kerk als een instituut voor kinderverkrachting ziet.
Verbaasd me niks er zijn veel idioten in de wereld . Het hele religie concept mag gerust afgeschaft worden, maar instituut voor dat ? Onzin, en je maakt jezelf enkel belachelijk ermee .



Ik denk niet dat ik door te roepen om opheffing een persoonlijke frustratie uit. Jij bent duidelijk één van de velen die wat krom is recht wil praten.

Oh jawel, onnodig 'jullie' gebruiken, uitschelden, mensen beschuldigen typisch voor een gefrustreerd persoon.

Kijk als je ooit misbruikt ben of zo kan ik best begrijpen dat je veel woede koesterd maar dit is niet de manier om die te ventileren .

Egmond Codfried
31 mei 2012, 21:58
Egmond Codfried , ik zal even herhalen wat ik reeds in uw andere draad over Tibi schreef:

Uw racistenkaart lukt niet. Zeker niet in Nederland.

De in Marokko geboren Ahmed Aboutaleb (PVDA) was wethouder in de gemeente Amsterdam en later Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid in het kabinet-Balkenende IV. Vandaag is hij de burgemeester van Rotterdam, de tweede grootste stad van Nederland en een van de grootste Havensteden ter wereld.

Allemaal functies die veeeeel belangrijker zijn dan het voorzitterschap van Groenlinks...

Nu gij!

Hij is een marokkaanse huisneger.
een marokkaanse lijsttrekker als deel van een regeringscoalitie heeft meer macht en meer invloed en is de hele dag in ons gezicht.

Egmond Codfried
31 mei 2012, 22:05
Dit slaat werkelijk nergens op. Kennelijk kunt u opeens niet meer rationeel denken als het om uw vijand gaat.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=128437

Ik ben geneigd mijn draden en uitspraken van bronnen te voorzien, een eigenschap eigen aan onderzoekers.

Adrian M
31 mei 2012, 23:20
Jullie haten moslims, jullie willen geen Marokkaan aan het hoofd van jullie kut hasjrokers politieke partij. Zijn marokkaansheid wordt zorgvuldig vermeden in de commentaren, maar dat maakt het niet minder duidelijk voor mij. Net als jullie toen de joden haten, zo haten jullie vandaag de allochtonen en maken plannen om ons te beroven en te vermoorden. Ik kijk al 32 jaar naar jullie, dus ik weet waarover ik praat. Ik ben net als iemand die al 32 jaar addergebroed bestudeerd heeft, dus je kan mij geloven.

Zeg lulhannes … nooit gehoord van de februari staking 1941 zeker?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Februaristaking

Wat je daarnaast vergeet, op een gegeven moment zaten ±350.000 Nederlanders ondergedoken.
Een record onder de bezette landen. Wat Joden betreft hebben ±25.000 van hen het overleefd
door onder te duiken bij Nederlanders.


Om maar even iets recht te zetten over jou haat tegen Nederlanders, waar het slavenhandel betreft, is deze, zonder dat je het beseft, voor een belangrijk deel gericht tegen …. Joden.

Hoewel ik geen enkele hoop koester, misschien wordt je hier wat wijzer van?

Eind 17e eeuw telt Suriname meer dan 90 Portugees-joodse families en zo’n 40 �* 50 Hoogduitse joden (door huwelijken verwant).
De totale joodse bevolking wordt geschat op ongeveer 600 zielen.

Zij hebben dan meer dan 40 plantages in eigendom en zo’n 9000 slaven. Een eeuw later (1788) telt de stad Paramaribo 1119 huizen waarvan er 213 eigendom zijn van joden.

De totale ‚witte’ bevolking van de stad bestaat uit zo’n tweeduizend personen waarvan er meer dan de helft joods is.
Daarbij opgeteld de vrije ‚negers’ en ‚mulatten’ (650) en zo’n 6000 tot 8000 slaven komt de totale stadse bevolking in de buurt van de 10.000 zielen.

Kijken we naar de gehele bevolking, inclusief de plantages, dan telt de kolonie zo’n 50.000 personen, waarvan er slechts zo’n 3.500 ‚wit’ zijn. Hiervan is meer dan een derde Joods.

Interessant is dat Nassy in zijn ‚Geschiedenis der kolonie van Suriname’ (1788) ook melding maakt van een groep van 100 vrije Joodse mulatten.
Uit historische documenten blijkt dat op de plek die nu Sivaplein heet, er een broederschap was van ‚gekleurde joden’ genaamd Darhe Jesarim.
Zij hadden daar hun eigen gebedshuis. Helaas is daar niets van bewaard gebleven.

http://bukubooks.wordpress.com/jews/

Adrian M
31 mei 2012, 23:30
http://forum.politics.be/showthread.php?t=128437

Ik ben geneigd mijn draden en uitspraken van bronnen te voorzien, een eigenschap eigen aan onderzoekers.

Onderzoeker? Hmm ...gezien wat u produceert voldoet dit zelf niet eens aan criteria voor een werkstuk op Havo of Atheneum niveau

Adrian M
31 mei 2012, 23:42
als dit overv religie ging dan zouden jullie de katholieke kinderverkrachterskerk moeten opheffen, hun bezittingen liquideren en aan armenstichtingen schenken.

Van wie zouden we dat eigenlijk hebben hier in Europa?
Afkomstig uit Afrika toch ... als afstammelingen van zwarten?

Gosh ... laten ze het daar nog steeds veel beter kunnen dan wij!
Verkrachting is daar een strijdmiddel en worden hele stammen van vrouwen en kinderen verkracht.

atmosphere
1 juni 2012, 00:49
http://forum.politics.be/showthread.php?t=128437

Ik ben geneigd mijn draden en uitspraken van bronnen te voorzien, een eigenschap eigen aan onderzoekers.

Halsema als voorstander van vrouwenhandel, yea right !

Het verbieden van prostitutie heeft geen enkel nut gehad , waar ook ter wereld! Voor het bestrijden van iets is een verbod vaak helemaal geen verbetering. Hetzelfde gaat op voor drugs.

Hoe meer u zegt onderzoeker of intellectueel te zijn, des te minder ik er van geloof.

atmosphere
1 juni 2012, 01:02
als je meteen de reden verklapt kunnen wij een discussie hebben.

Redenen:

Nederland had in die tijd al, haar inwoners keurig geregistreerd in de gemeente registers. De duitsers konden hierin precies zien waar er Joden woonden.


verder:
-Er is geen enkele aanslag of overval gepleegd op transporttreinen voor Joden om hen te bevrijden;

-Pas na de April-meistaking in 1943 kwam het verzet echt op gang, maar toen was het voor de meeste Joden al te laat.

-Het Duitse bezettingsregime bestond voor het merendeel uit fanatieke Oostenrijkse nazi’s

-De efficiëntie en de traditioneel hoge graad van organisatie van de Nederlandse overheden.

-Het merendeels vlakke landschap, zonder gebergte en zonder uitgestrekte bossen, maakte het Joden moeilijk om zich in te verbergen.

-Het overgrote deel van de Nederlandse Joden was woonachtig in de grote steden, waardoor zij als gevolg van hun concentratie een gemakkelijk doelwit voor vervolging vormden.

-De Joodse leiders voelden zich genoodzaakt tot een beleid van samenwerking met hun vervolgers.

-De sterk verzuilde Nederlandse samenleving, met zijn naar religie en levensovertuiging gevormde partijen, vakbonden, scholen, clubs en maatschappelijke organisaties met zelfbestuur in eigen kring, droeg bij aan segregatie en vervolging.

-Doordat de Joden door de Duitsers uit het openbare leven werden verbannen, raakten zij afgesneden van de morele en fysieke ondersteuning door de verzuilde instellingen uit het maatschappelijke middenveld.

-Door de massale onderduiking begin 1943 vanwege de Arbeidsinzet waren er waarschijnlijk minder adressen beschikbaar voor Joden.

-Slechts 1 op de 7 Joden heeft geprobeerd een onderduikadres te vinden.
Nederland had een van de modernste bevolkingsregisters in de wereld waar voor de oorlog al bijna iedere Nederlander met naam, adres en religie vermeld stond.

-De Joodsche Raad werkte verzet onder de Joden zelf tegen.

Egmond Codfried
1 juni 2012, 10:36
Halsema als voorstander van vrouwenhandel, yea right !

Het verbieden van prostitutie heeft geen enkel nut gehad , waar ook ter wereld! Voor het bestrijden van iets is een verbod vaak helemaal geen verbetering. Hetzelfde gaat op voor drugs.

Hoe meer u zegt onderzoeker of intellectueel te zijn, des te minder ik er van geloof.

Prostitutie bestaat omdat de elite eraan verdiend en justitie daartoe met de mensenhandelaren en pooiers in bed ligt. Het kan niet dat er miljoenen in geld rondgaan zonder dat de elite van een land er een hand in heeft. Hetzelfde met drugs, een andere goudmijn. Volgens Frankrijk was/is Nederland de Columbia van Europa. Altijd zo geweest. Nederland voorziet heel Europa van softdrugs en jonge Afrikaanse vrouwen. De bevolking wordt via de media domgehouden, wil het niet weten, want ze zien zichzelf als een soort vredesengelen, kampioenen van mensenrechten, terwijl zij bloeddorstige moordenaars zijn. zodra ze assertief zijn klinken ze als volbloed nazi's. ik schrijf dit op voor de doelgroep opdat zij weten door wat voor soort monsters zij omsingeld zijn. wat jij vindt kan mij geen ene moer schelen, in mijn wereldbeeld besta je niet.

Antoon
1 juni 2012, 10:45
Hij is een marokkaanse huisneger.
een marokkaanse lijsttrekker als deel van een regeringscoalitie heeft meer macht en meer invloed en is de hele dag in ons gezicht.

De lijsttrekker van groenlinks zou meer macht .... :lol::lol::lol:

BTW: Ahmed Aboutaleb maakt een prachtcarrière en is alles behalve een 'huisneger'. In Marokko geboren en reeds veel macht uitgeoefend in zijn verschillende functies in Nederland. Niet in het minst die van burgemeester van Rotterdam.

Om uw tevreden te stellen moet er een Marokkaanse dictator komen in Nederland.

Egmond Codfried
1 juni 2012, 10:46
Redenen:

Nederland had in die tijd al, haar inwoners keurig geregistreerd in de gemeente registers. De duitsers konden hierin precies zien waar er Joden woonden.


verder:
-Er is geen enkele aanslag of overval gepleegd op transporttreinen voor Joden om hen te bevrijden;

-Pas na de April-meistaking in 1943 kwam het verzet echt op gang, maar toen was het voor de meeste Joden al te laat.

-Het Duitse bezettingsregime bestond voor het merendeel uit fanatieke Oostenrijkse nazi’s

-De efficiëntie en de traditioneel hoge graad van organisatie van de Nederlandse overheden.

-Het merendeels vlakke landschap, zonder gebergte en zonder uitgestrekte bossen, maakte het Joden moeilijk om zich in te verbergen.

-Het overgrote deel van de Nederlandse Joden was woonachtig in de grote steden, waardoor zij als gevolg van hun concentratie een gemakkelijk doelwit voor vervolging vormden.

-De Joodse leiders voelden zich genoodzaakt tot een beleid van samenwerking met hun vervolgers.

-De sterk verzuilde Nederlandse samenleving, met zijn naar religie en levensovertuiging gevormde partijen, vakbonden, scholen, clubs en maatschappelijke organisaties met zelfbestuur in eigen kring, droeg bij aan segregatie en vervolging.

-Doordat de Joden door de Duitsers uit het openbare leven werden verbannen, raakten zij afgesneden van de morele en fysieke ondersteuning door de verzuilde instellingen uit het maatschappelijke middenveld.

-Door de massale onderduiking begin 1943 vanwege de Arbeidsinzet waren er waarschijnlijk minder adressen beschikbaar voor Joden.

-Slechts 1 op de 7 Joden heeft geprobeerd een onderduikadres te vinden.
Nederland had een van de modernste bevolkingsregisters in de wereld waar voor de oorlog al bijna iedere Nederlander met naam, adres en religie vermeld stond.

-De Joodsche Raad werkte verzet onder de Joden zelf tegen.

Lees 'De kleine Sjoa' door I.Lipschits, over hoe men nog steeds bezig was joden die de hel van de concentratie kampen overleefden, verder kwaad te doen in Nederland. Men wilde zelf hun ondergedoken kinderen stelen om ze tot christenen op te voeden.

Het schijnt dat de registratie door de Nederlandse staat van haar burgers als joden en wel volgens de Neurenbergse wetten al voor de bezetting plaatsvond en dat men reeds toen gemengde huwelijken weigerde.
Partners in gemengde huwelijken konden de holocaust overleven als zij zich lieten steriliseren.
De sfeer voorafgaand, en tijdens de bezetting tegen joden was net zoals de sfeer vandaag is tegen de allochtonen.
wat wij weten over de WWII is achteraf, we moeten dus niet verwachten dat men bij de komende holocaust, die al is begonnen, de maatregelen op tv gaat aankodigen of nazi vlaggen gaat uithangen.
zij met kennis herkennen de taal en de verboden als halalverbod, kleding verbod; als dezelfde die men tegen de joden nam.
ook het reisverbod waarvan ik slachtoffer ben, werd de toenmalige joden aangedaan.
Er is een nieuw boek uit die betoogt dat de Nederlanders het niet geweten hebben. Dat zijn de twee grote leugens, (o.a dat de adellijke elite niet wit was, en valselijk als wit wordt gepresenteerd) die ik bestrijd. Daarom zie ik jullie als walgelijk leugenachtige moordenaars, want men wist in detail wat de nazi's met de joden zouden doen. Jullie liegen over alles, de hele dag door.

Egmond Codfried
1 juni 2012, 10:48
De lijsttrekker van groenlinks zou meer macht .... :lol::lol::lol:

BTW: Ahmed Aboutaleb maakt een prachtcarrière en is alles behalve een 'huisneger'. In Marokko geboren en reeds veel macht uitgeoefend in zijn verschillende functies in Nederland. Niet in het minst die van burgemeester van Rotterdam.

Om uw tevreden te stellen moet er een Marokkaanse dictator komen in Nederland.

Jullie zien kans indonesiers tot knil te verheffen die tegen hun eigen soort werden ingezet. en verraderlijk, want na 65 jaar wachten de knillers, de huisnegers, nog op hun beloning. aboutaleb zal krijgen wat hem toekomt.

Antoon
1 juni 2012, 10:54
Jullie zien kans indonesiers tot knil te verheffen die tegen hun eigen soort werden ingezet. en verraderlijk, want na 65 jaar wachten de knillers, de huisnegers, nog op hun beloning. aboutaleb zal krijgen wat hem toekomt.

Ik denk dat een gesprek met een psycholoog u veel goed zal doen. Echt.

Egmond Codfried
1 juni 2012, 13:57
Ik denk dat een gesprek met een psycholoog u veel goed zal doen. Echt.

Iedereen die jullie confronteert met jullie beestachtige aard is geestelijk gestoord. Dibi is autist, ik ben morosoof en schizofreen. Blijf maar schelden, het toont alleen je onmacht om wat ik zeg te ontkennen of te weerleggen. Jullie zijn bloeddorstige monsters en allochtonen die dat niet aanvoeren, mogen soms meedoen. Zo omringen jullie jezelf met huisnegers en gatlikkers die jullie naar de mond praten. Anil ramdas was zo eentje to heij het licht zag en begreep dat er weer een holocaust komt. jullie zijn moordenaars, nu op dit moment is het westen Syriers aan het vermoorden.

Bolleke Wol
1 juni 2012, 14:59
"jullie beestachtige aard".

Wie zijn die "jullie"?

Antoon
1 juni 2012, 15:07
Iedereen die jullie confronteert met jullie beestachtige aard is geestelijk gestoord. Dibi is autist, ik ben morosoof en schizofreen. Blijf maar schelden, het toont alleen je onmacht om wat ik zeg te ontkennen of te weerleggen. Jullie zijn bloeddorstige monsters en allochtonen die dat niet aanvoeren, mogen soms meedoen. Zo omringen jullie jezelf met huisnegers en gatlikkers die jullie naar de mond praten. Anil ramdas was zo eentje to heij het licht zag en begreep dat er weer een holocaust komt. jullie zijn moordenaars, nu op dit moment is het westen Syriers aan het vermoorden.

Ik was fout, een psycholoog gaat geen soelaas brengen. U heeft een psychiater nodig!

Adrian M
1 juni 2012, 15:49
"jullie beestachtige aard".

Wie zijn die "jullie"?

Neem aan dat hij specifiek Hollanders bedoelt. Belgen hoeven zich dus niet aangesproken te voelen.
Valt me nog mee dat we er (nog) niet van beschuldigd worden een holocaust voor te bereiden om ook alle Belgen maar te vergassen.

Troost jullie, zit niet in de plannen. We gaan het onszelf niet aandoen dat er geen Belgische chokolade meer te koop zal zijn en vooral
niet meer uitstekend kunnen eten in België ;-)

Adrian M
1 juni 2012, 15:58
jullie zijn moordenaars, nu op dit moment is het westen Syriers aan het vermoorden.

Ondankbaar hoor, je maakt gebruik van onze gastvrijheid en moet zonodig uit de school klappen dat driekwart van ons leger
niet in de kazernes zit, maar in werkelijkheid bezig is om Syriers te vergassen .... :Angry5:

Liederik
1 juni 2012, 16:17
Iedereen die jullie confronteert met jullie beestachtige aard is geestelijk gestoord. Dibi is autist, ik ben morosoof en schizofreen. Blijf maar schelden, het toont alleen je onmacht om wat ik zeg te ontkennen of te weerleggen. Jullie zijn bloeddorstige monsters en allochtonen die dat niet aanvoeren, mogen soms meedoen. Zo omringen jullie jezelf met huisnegers en gatlikkers die jullie naar de mond praten. Anil ramdas was zo eentje to heij het licht zag en begreep dat er weer een holocaust komt. jullie zijn moordenaars, nu op dit moment is het westen Syriers aan het vermoorden.

Onmacht? Je bedoelt zoals iemand die je tegenspreekt op je negeerlijst zetten omdat je geen zinnig antwoord hebt? Egmond toch, zo omring je jezelf met huisnegers en gatlikkers die je naar de mond praten. :-)

Adrian M
1 juni 2012, 16:33
Nederland voorziet heel Europa van softdrugs en jonge Afrikaanse vrouwen

Sorry, maar je bent er wat uitgeraakt. Jonge Afrikaanse vrouwen doen het de laatste tijd slecht op de markt.
Per stuk brengen ze zo weinig op dat er geld op toegelegd moet worden, die markt is echt wel ingezakt.
We kunnen goed merken dat ook in dit marktsegment er een wereldwijde crisis speelt.
Nog wel wat aan dat blonde slavische spul flink kunnen verdienen, maar die weten inmiddels ook hun prijzen.
Valt niet mee op het moment, maar we houden de moed erin. Als deze crisis voorbij kunnen we weer vol aan de bak!:grootned:

Egmond Codfried
4 juni 2012, 11:25
Parool heeft volgens het NRC een medewerker moeten ontslaan die een bordeel op de Wallen als bijverdienste had. Zo normaal is vrouwenhandel in sommige kringen geworden. Bijna respectabel, zoals slavenhandel ooit was. Jullie zijn nog steeds slavenhouders.

http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/persberichten/2011/10/13/gelderse-champignonteler-verdacht-van-onderbetaling-en-illegale-arbeid.html

Slechts 8 van de 150 champignonkwekers hebben een slavernijvrij keurmerk, en die groep slinkt ook al weer. De incompetente Nederlandse staat kan haar eigen wetten niet handhaven, maar is druk bezig met regimewisselingen elders in de wereld.

Egmond Codfried
4 juni 2012, 11:33
http://4.bp.blogspot.com/_NNpArWrTt7I/SRbDm5YAzjI/AAAAAAAAAw0/7Ju30D0jHOk/s400/9.jpg

Chocolade Antwerp Hands ter verheerlijking van de handrnafhak praktijken van Belgen in Afrika.

Bolleke Wol
4 juni 2012, 12:47
idioot.

Antoon
4 juni 2012, 14:05
:lol::lol::lol:

atmosphere
4 juni 2012, 14:29
Parool heeft volgens het NRC een medewerker moeten ontslaan die een bordeel op de Wallen als bijverdienste had. Zo normaal is vrouwenhandel in sommige kringen geworden. Bijna respectabel, zoals slavenhandel ooit was. Jullie zijn nog steeds slavenhouders.

http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/persberichten/2011/10/13/gelderse-champignonteler-verdacht-van-onderbetaling-en-illegale-arbeid.html



Dit geeft juist aan dat het niet geaccepteerd wordt.

Egmond Codfried
5 juni 2012, 12:27
Dit geeft juist aan dat het niet geaccepteerd wordt.
http://www.youtube.com/watch?v=oXJaT4oPfY0

Vrouwen toneelgroep promoot prostitutie en vrouwenhandel door voorstelling in Club Mayfair in Den Haag.

Theatergroep Firma MES ( http://www.firmames.nl ) opent de deuren van het beroemdste Haagse bordeel voor publiek: een exclusieve theatrale rondleiding door luxe nachtclub Club Mayfair op alle zondagen in juni 2012.

Een dag na het positieve advies aan de Gemeente Den Haag kondigen we een nieuw project aan. Firma MES EXTRA: Club Mayfair. Een hele mond vol, voor een bijzonder project. Geen volwaardige voorstelling, maar een uniek EXTRA-project. We openen de deuren...

25 april 2012

We zijn er trots op dat de adviescommissie van de gemeente Den Haag vandaag een positief advies heeft vastgesteld voor onze voorgenomen meerjarenplannen (2013-2016). De commissie adviseert het volledig aangevraagde bedrag van Firma MES te honoreren....

k9
5 juni 2012, 12:59
http://www.youtube.com/watch?v=oXJaT4oPfY0

Vrouwen toneelgroep promoot prostitutie en vrouwenhandel door voorstelling in Club Mayfair in Den Haag.

Ben je zo preuts of zo dat je alle besef voor realiteit verliest als het hierover gaat?

Egmond Codfried
5 juni 2012, 13:25
Ben je zo preuts of zo dat je alle besef voor realiteit verliest als het hierover gaat?


Er is niets romantisch of ondeugend of O la la aan vrouwenhandel. Dit zijn misleide vrouwen, ontvoerd, gedwongen zeven dagen per weer, 24 uur per dag door vieze witte mannen zoals jij die niet op een normale manier aan de vrouw kunnen komen, verkracht te worden. Ze hebben geen uitweg. Dat de gemeente Den Haag, die instemt met het Vestia reisverbod aan mij als schrijver opgelegd, zo een groep subsidieert bewijst hoe normaal vrouwenhandel en vrouwen verkrachting vandaag in Nederland is. Als je het niet kan begrijpen hoop ik van harte dat je moeder, je vrouw, je dochter of je zuster in handen van deze pooiers mag vallen. Dan zal je het begrijpen. Want een rationele benadering werkt niet bij achterlijk tuig.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=169641

ik ben niet preuts!

Bolleke Wol
5 juni 2012, 13:35
Seg Egmond,
leesvoer:
http://www.figy.be/legenden/Antwerpen_Brabo.htm

Egmond Codfried
5 juni 2012, 14:04
Seg Egmond,
leesvoer:
http://www.figy.be/legenden/Antwerpen_Brabo.htm

http://thisisyourwakeupcallonline.com/wp-content/uploads/hq_child_and_adult_hands__small__ks3o.jpg

Ontken je de handenafhak praktijken van Belgen in de Kongo?

Egmond Codfried
5 juni 2012, 14:09
Ben je zo preuts of zo dat je alle besef voor realiteit verliest als het hierover gaat?

http://static0.goedgevoel.be/static/FOTO/pe/13/3/4/media_xl_951799.jpg

In vele primitieve culturen, zoals die in Europa leren mannen vrouwen te onderwerpen door prostituees te verkrachten. In mijn draad over Nederland als een beschaving in ernstig verval vertel ik over zwarte en moslim acteurs die werken op politie-academies om via rollenspel de witte recruten te leren hun angst voor zwarten te overwinnen. Door zwarten van nabij mee te maken en door hen in rollenspellen te vernederen en te overmeesteren, zijn ze geschikt voor de confrontatie met de echte zwarte en moslim burgers op straat. Mensen van mijn doelgroep die zich afvragen waarom sommige witte agenten zo agressief klinken of handelen begrijpen nu hoe dat zo is gekomen. Mensen die willen begrijpen waarom er nog steeds vrouwenonderdrukking en geweld tegen vrouwen is weten nu hoe dit in stand wordt gehouden. vreemd genoeg met hulp en instemming van vrouwen, die vaak ook de eerste groep is die jonge vrouwen de handel binnenloodst. Oudere vrouwen winnen het vertrouwen van jonge vrouwen.

Egmond Codfried
5 juni 2012, 14:33
http://www.youtube.com/watch?v=oXJaT4oPfY0

Vrouwen toneelgroep promoot prostitutie en vrouwenhandel door voorstelling in Club Mayfair in Den Haag.


http://www.mohammedterwis.nl/cv-mohammed-terwis.html

Het loopt zo door elkaar, de kunstwereld is onderdeel van de politietraining en onderdrukking van allochtonen en krijgt subsidie om prostitutie te promoten als leuk en spannend. Maar er is dan weer geen geld om de mensenhandel in Nederland te bestrijden. Natuurlijk is er wel geld om Libië te bombarderen en om oppositie groepen in Suriname van euro's te voorzien, ter bestrijding van de crisis in Nederland.

k9
5 juni 2012, 14:42
Er is niets romantisch of ondeugend of O la la aan vrouwenhandel. Dit zijn misleide vrouwen, ontvoerd, gedwongen zeven dagen per weer, 24 uur per dag door vieze witte mannen zoals jij die niet op een normale manier aan de vrouw kunnen komen, verkracht te worden.

Wat onzin is, niet enkel de kinderachtige poging tot belediging maar denken dat elke vrouw in die sector als een uitgebuite slavin zien.

Vanwaar die irrationele trekken over dit onderwerp?

heb je er zelf soms ingezeten?



Ze hebben geen uitweg. Dat de gemeente Den Haag, die instemt met het Vestia reisverbod aan mij als schrijver opgelegd, zo een groep subsidieert bewijst hoe normaal vrouwenhandel en vrouwen verkrachting vandaag in Nederland is. Als je het niet kan begrijpen hoop ik van harte dat je moeder, je vrouw, je dochter of je zuster in handen van deze pooiers mag vallen. Dan zal je het begrijpen. Want een rationele benadering werkt niet bij achterlijk tuig.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=169641

ik ben niet preuts!
Gestoord dan?

Wat je opsomt is illegaal en verboden en daar woden mensen effectief voor veroordeeld. Waarom lijk je hier niet rationeel over kunnen te praten?

k9
5 juni 2012, 14:43
Ontken je de handenafhak praktijken van Belgen in de Kongo?

En wat heeft dat met iets te maken? Voor zover ik zie ontkent niemand die.

k9
5 juni 2012, 14:45
http://static0.goedgevoel.be/static/FOTO/pe/13/3/4/media_xl_951799.jpg

In vele primitieve culturen, zoals die in Europa leren mannen vrouwen te onderwerpen door prostituees te verkrachten.
isschien was dit bij jou het geval, maar ik kan je garanderen dat dit een uitzondering is.

Vanwaar al die frustraties?




In mijn draad over Nederland als een beschaving in ernstig verval vertel ik over zwarte en moslim acteurs die werken op politie-academies om via rollenspel de witte recruten te leren hun angst voor zwarten te overwinnen. Door zwarten van nabij mee te maken en door hen in rollenspellen te vernederen en te overmeesteren, zijn ze geschikt voor de confrontatie met de echte zwarte en moslim burgers op straat. Mensen van mijn doelgroep die zich afvragen waarom sommige witte agenten zo agressief klinken of handelen begrijpen nu hoe dat zo is gekomen.
En heb je hier enig bewijs van?




Mensen die willen begrijpen waarom er nog steeds vrouwenonderdrukking en geweld tegen vrouwen is weten nu hoe dit in stand wordt gehouden. vreemd genoeg met hulp en instemming van vrouwen, die vaak ook de eerste groep is die jonge vrouwen de handel binnenloodst. Oudere vrouwen winnen het vertrouwen van jonge vrouwen.
Statistieken tonen aan dat het oevrgrote deel van deze onderdrukking (in nederland dan) uit allochtoonse hoek komt, terwijl die maar een fractie van de bevolking zijn. Bij autochtonen gaat dit al generaties achteruit.

Pleit je dan om migratiestop om het verval van nederland in dit gebied tegen te gaan?

Bolleke Wol
5 juni 2012, 14:46
Ontken je de handenafhak praktijken van Belgen in de Kongo?

Nee, dat ontken ik niet, integendeel. Ik vind het Belgische kolonialisme van toen afschuwelijk en verwerpelijk.

Ik ontken echter dat de Antwerpse chocoladehandjes een verheerlijking zijn van dat kolonialisme. Dat is gewoon paranoïa.

Egmond Codfried
5 juni 2012, 14:52
Nee, dat ontken ik niet, integendeel. Ik vind het Belgische kolonialisme van toen afschuwelijk en verwerpelijk. Ik ontken echter dat de Antwerpse chocoladehandjes een verheerlijking zijn van dat kolonialisme. Dat is gewoon paranoïa.

http://assets.sbnation.com/imported_assets/79016/kongo_280x390_443093a.jpg

De Belgische bezetting van Congo was een realiteit en de mensen hebben er chocolade bruine handen, en wie te weinig cacao produceerde kreeg zijn handjes afgekapt. Heeft die reus echt bestaan?

Bolleke Wol
5 juni 2012, 14:58
Naast de kwestie.

Egmond Codfried
5 juni 2012, 14:58
Wat onzin is, niet enkel de kinderachtige poging tot belediging maar denken dat elke vrouw in die sector als een uitgebuite slavin zien.

Vanwaar die irrationele trekken over dit onderwerp?

heb je er zelf soms ingezeten?



Gestoord dan?

Wat je opsomt is illegaal en verboden en daar woden mensen effectief voor veroordeeld. Waarom lijk je hier niet rationeel over kunnen te praten?

Hele stadswijken worden heringericht en gesaneerd zodat de geile mannen ruimbaan hebben om witte en gekleurde vrouwen te kunnen verkrachten en hun pooiers (-al vele eeuwen, de Nederlandse elite) rijker te maken. Er zullen altijd mannen en vrouwen zijn die gebruikmakend van hun charmes allianties aangaan met rijke mannen, dat kan men niet tegenhouden. Maar vrouwen die de hoer spelen horen vanaf hun vroegste jeugd van hun liefhebbende vaders dat zij schijt zijn, niets waard, een nutteloos vod. Zulke vrouwen leven dan op als een man hun als hoer de straat op jaagt, want dat betekent dat hij erg van haar houdt. Wij kunnen als beschaafde mensen aan zulke vrouwen laten weten dat wij verwachten dat ze studeren en een beschaafd beroep leren. Nu lijkt prostitutie een legitieme beroepskeuze voor de jonge meisjes die daar dagelijks langs moeten lopen.

http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/272756304.jpg?key=910683&Expires=1338905774&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=rBesEGkotYySFY514v4ZXR3rBpMHdNm290J6WiGq vGeln1l7NKamiJwavvulei59UpUcVkgrY5KcTtp996uiEH3G53 pnIEkcJ81Kds-CtyRJrTWRwtTnaPnfehzprGgwTEVuiZwWDjSW0mBPMwA-skGRCxGiwR0HaEjLyhcSLOQ_

De recente politie inval in de Haagse Doubletstraat die ons moet overtuigen dat er daar geen vrouwenhandel plaatsvindt. In Amsterdam krijgen toeristen te horen dat de vrouwen heel vlug rijk worden, huizen kopen en vaak zelf een bordeel beginnen. Ondertussen weet de doelgroep hoe extreem leugenachtig deze natie is met hun verwitte koningen en adel.

Vito
5 juni 2012, 18:42
Het schijnt voor velen een nachtmerrie scenario te zijn, een Marokkaan in het midden van de macht. Ik zou er maar aan wennen als ik jouw was.

Is GL zo'n grote partij dan?

k9
5 juni 2012, 19:44
Hele stadswijken worden heringericht en gesaneerd zodat de geile mannen ruimbaan hebben om witte en gekleurde vrouwen te kunnen verkrachten en hun pooiers (-al vele eeuwen, de Nederlandse elite) rijker te maken..
Onzin, nog steeds die onkunde om een rationele gedachte hierover te hebben.


Nogmaals: waarom? Zelf dat leven meegemaakt?

Bolleke Wol
5 juni 2012, 20:22
Zeg Egmond, graag een bewijs dat de Antwerpse chocoladehandjes een verheerlijking zijn van dat kolonialisme.

the_dude
5 juni 2012, 22:42
. Heeft die reus echt bestaan?

tuurlijk wel, hij is vorig jaar nog uit Schelde geklommen. Je moet ook eens afkomen tijdens de zomer van antwerpen, best gezellig.

atmosphere
6 juni 2012, 12:06
Hele stadswijken worden heringericht en gesaneerd zodat de geile mannen ruimbaan hebben om witte en gekleurde vrouwen te kunnen verkrachten en hun pooiers (-al vele eeuwen, de Nederlandse elite) rijker te maken. Er zullen altijd mannen en vrouwen zijn die gebruikmakend van hun charmes allianties aangaan met rijke mannen, dat kan men niet tegenhouden. Maar vrouwen die de hoer spelen horen vanaf hun vroegste jeugd van hun liefhebbende vaders dat zij schijt zijn, niets waard, een nutteloos vod. Zulke vrouwen leven dan op als een man hun als hoer de straat op jaagt, want dat betekent dat hij erg van haar houdt. Wij kunnen als beschaafde mensen aan zulke vrouwen laten weten dat wij verwachten dat ze studeren en een beschaafd beroep leren. Nu lijkt prostitutie een legitieme beroepskeuze voor de jonge meisjes die daar dagelijks langs moeten lopen.

De recente politie inval in de Haagse Doubletstraat die ons moet overtuigen dat er daar geen vrouwenhandel plaatsvindt. In Amsterdam krijgen toeristen te horen dat de vrouwen heel vlug rijk worden, huizen kopen en vaak zelf een bordeel beginnen. Ondertussen weet de doelgroep hoe extreem leugenachtig deze natie is met hun verwitte koningen en adel.

U doet net alsof er een aanzienlijk percentage van de Nederlandse beroepsbevolking in de prostitutie werkt. Ook stel u vrouwenhandel gelijk aan
prostitutie.
U ziet prostitutie graag in de illegaliteit kennelijk, totaal ongecontroleert.
Al heel lang is dat beleid er geweest, zonder resultaat , zonder afname.

Toont u maar eens aan dat er meer prostituees zijn nu het legaal is !

atmosphere
6 juni 2012, 12:13
http://www.youtube.com/watch?v=oXJaT4oPfY0

Vrouwen toneelgroep promoot prostitutie en vrouwenhandel door voorstelling in Club Mayfair in Den Haag.

Die vrouwenhandel maakt u er zelf van !

We moeten vooral elke uiting van sexualiteit onderdrukken, zoals dat bij strenggelovigen vaak het geval is. Juist daar zien we het hoogste percentage incest gevallen.

Egmond Codfried
6 juni 2012, 13:31
Is GL zo'n grote partij dan?
Ze hebben tien zetels, staan in de peilingen op zes en Dibi dreigt met meer dan tien zetels uit de bus te komen. Ze hebben zich eerder bereid getoond de bruine, moordzuchtige CDA/PVV/VVD coalitie te steunen. De regering of het parlement zijn niet de plekken waar staats zaken worden bepaald.

the_dude
6 juni 2012, 21:57
U doet net alsof er een aanzienlijk percentage van de Nederlandse beroepsbevolking in de prostitutie werkt. Ook stel u vrouwenhandel gelijk aan
prostitutie.
U ziet prostitutie graag in de illegaliteit kennelijk, totaal ongecontroleert.
Al heel lang is dat beleid er geweest, zonder resultaat , zonder afname.

Toont u maar eens aan dat er meer prostituees zijn nu het legaal is !

het is volgens mij, een geschiedkundig gegeven dat waar geen prostitutie is, de sexuele misbruiken da pan uit swingen.

Egmond Codfried
7 juni 2012, 10:34
het is volgens mij, een geschiedkundig gegeven dat waar geen prostitutie is, de sexuele misbruiken da pan uit swingen.

Probeer je als man voor te stellen dat je elke avond aan een bar moet zitten, elke avond; in sexy, naakte kledij en dat twintig vieze, lelijke of oude mannen je in je kont komen neuken en je ze niet kan weigeren. Dat is wat wij deze vrouwen aandoen. En al zouden er een paar vrouwen bij zijn die door een verkeerde opvoeding geloven dat de hoer spelen het hoogst haalbare voor hen is, dan zeggen wij als beschaafde samenleving tegen hen: Nee. Ga lekker een opleiding volgen en normaal werk doen. Nu staan wij georganiseerde prostitutie toe, wat alle ruimte biedt voor alle soort van exploitatie en misdaad, waaronder regelrechte vrouwenhandel en ontvoeren van vrouwen over lands en continent grenzen heen.

http://cdn2.screenjunkies.com/wp-content/uploads/2011/06/sebastion-from-cruel-e1309462435880.jpg

Male whore?

Egmond Codfried
7 juni 2012, 10:44
Dibi is het niet geworden, hij heeft ons misleid over zijn kansen. Ik verwacht nu dat hij Groen Links zal verlaten want ze gaan hen nu lynchen. Ik hoop dat hij hard heeft gespaard van zijn € 102.000 salaris om iets voor zichzelf te beginnen, want het is over en uit voor hem. Hij heeft het vertrouwen welke den blancke mensch in hem stelde ernstig beschaamd.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lshabfb5Ow1r0g9uxo1_500.jpg

Bolleke Wol
7 juni 2012, 10:49
Zeg ga je nog antwoorden op mijn vraag over die Antwerpse handjes?

Egmond Codfried
7 juni 2012, 10:54
U doet net alsof er een aanzienlijk percentage van de Nederlandse beroepsbevolking in de prostitutie werkt. Ook stel u vrouwenhandel gelijk aan
prostitutie. U ziet prostitutie graag in de illegaliteit kennelijk, totaal ongecontroleert. Al heel lang is dat beleid er geweest, zonder resultaat , zonder afname. Toont u maar eens aan dat er meer prostituees zijn nu het legaal is !
Lieverd, ik hoop dat jou vrouwelijke verwanten in handen van pooiers en mensenhandelaren mogen vallen en op één of ander landweggetje in Italië gedwongen de hoer moeten spelen. Er is geen enkele noodzaak voor mannen om vrouwen legaal te moeten verkrachten, maar als een samenleving daartoe hele straten en wijken voor inricht, dan zal het zeker gebeuren. Dat de vrouwen op dit forum precies dezelfde onderdanige rol spelen als in de echte wereld en zich hierover niet uiten, te moeten zien hoe hun zusters verhandelt en verkracht worden.

Egmond Codfried
7 juni 2012, 11:00
Zeg ga je nog antwoorden op mijn vraag over die Antwerpse handjes?

Het is mij eerder opgevallen dat er geen inhoudelijke reacties kwamen op mijn draden over het Belgische koloniale verleden, en dat algemeen bekend is dat dit niet wordt besproken in Belgie, en gezien de schandelijke wijze waarmee jullie met jullie allochtonen omspringen, en het racisme in Kuifje, en dat ik meen dat jullie weer een holocaust aan het organiseren zijn, dan heb ik geen verder bewijzen nodig om jullie te herkennen als bloeddorstige nazi's en killers. Dat ik geen bewijzen heb gezocht noch gevonden dat de bedenker van de chocolade handjes een besmet verleden heeft of lid is van een verwerpelijke organisatie zoals zovele in Vlaanderen, verandert niets aan het feit dat er sinds die ene reus die nooit bestaan heeft, nog veel meer handjes zijn afgekapt en wel van de zwarte Congolezen.

http://static1.parool.nl/static/photo/2009/9/9/6/media_xl_27141.jpg

De Belgische handenafhakkers lieten zich duidelijk inspireren door de boze reus bij het afhakken van de handen van Congolezen. Zijn er ook afgehakte handjes van witte marsepein of witte borstplaat?

http://static2.demorgen.be/static/photo/2009/15/12/3/media_xl_1316373.jpg

http://forum.politics.be/showthread.php?t=129630

Bolleke Wol
7 juni 2012, 11:11
Totale onzin.

Paranoïde onzin.

Nu graag een écht bewijs.

Egmond Codfried
7 juni 2012, 12:49
Totale onzin.

Paranoïde onzin.

Nu graag een écht bewijs.

ik verwacht je maar op de negeerlijst te gooien met je achterlijke beledigingen tegen een heuse museum curator nog wel.

k9
7 juni 2012, 12:50
Totale onzin.

Paranoïde onzin.

Nu graag een écht bewijs.

Kan je nog lang op wachten denk ik, typische trol.

Al zou het kunnen dat hier een traumatisch verleden of sware frustraties de reden kunnen zijn van zijn/haar gedrag.

k9
7 juni 2012, 12:55
Het is mij eerder opgevallen dat er geen inhoudelijke reacties kwamen op mijn draden over het Belgische koloniale verleden, en dat algemeen bekend is dat dit niet wordt besproken in Belgie, en gezien de schandelijke wijze waarmee jullie met jullie allochtonen omspringen, en het racisme in Kuifje, en dat ik meen dat jullie weer een holocaust aan het organiseren zijn, dan heb ik geen verder bewijzen nodig om jullie te herkennen als bloeddorstige nazi's en killers.

Complete onzin,

er is inhoudelijk geregaard, nml dat dit daar niks mee te maken heeft. Aan jou te bewijzen dat het dit wel doet

Er word wel degelijk over gesproken in geschiendeislessen tot tentoonstellingen.

Schandelijke wijze met allochtonen? Je bent zeker allochtoon? verklaart veel.

En nee niks schandelijk integendeel zelfs de overvriendelijkheid waardmee sommige allochtonen behandeld word komt belgie al jarenlang duur te staan.


Ik zou eens in de spiegel kijken als je een nazi wil zien, de propaganda heb je al onder de knie, duidelijk van de realiteit verwijderd ook al

Bolleke Wol
7 juni 2012, 13:00
ik verwacht je maar op de negeerlijst te gooien met je achterlijke beledigingen tegen een heuse museum curator nog wel.

Je hebt met andere woorden eigenlijk niks te zeggen.

Goed zo.

Ik ga me straks nog een dooske chocolade handjes kopen se, speciaal voor iemand's verjaardag. Nèh. :lol:

k9
7 juni 2012, 13:27
Je hebt met andere woorden eigenlijk niks te zeggen.

Goed zo.

Ik ga me straks nog een dooske chocolade handjes kopen se, speciaal voor iemand's verjaardag. Nèh. :lol:

En dat met een foto van een zwarte kat, ongeluk negatief zwart : racist. :-)

Bolleke Wol
7 juni 2012, 14:05
Ah maar ik ben ook een racist. Ik heb alle hondenrassen graag behalve poedels. Ik haat poedels, die kleine keffers die veel praat hebben voor de gemuteerde konijnen dat ze zijn.

the_dude
7 juni 2012, 14:50
Probeer je als man voor te stellen dat je elke avond aan een bar moet zitten, elke avond; in sexy, naakte kledij en dat twintig vieze, lelijke of oude mannen je in je kont komen neuken en je ze niet kan weigeren. Dat is wat wij deze vrouwen aandoen. En al zouden er een paar vrouwen bij zijn die door een verkeerde opvoeding geloven dat de hoer spelen het hoogst haalbare voor hen is, dan zeggen wij als beschaafde samenleving tegen hen: Nee. Ga lekker een opleiding volgen en normaal werk doen. Nu staan wij georganiseerde prostitutie toe, wat alle ruimte biedt voor alle soort van exploitatie en misdaad, waaronder regelrechte vrouwenhandel en ontvoeren van vrouwen over lands en continent grenzen heen.

http://cdn2.screenjunkies.com/wp-content/uploads/2011/06/sebastion-from-cruel-e1309462435880.jpg

Male whore?

uw emogestoemel maakt geen indruk tegenover de geschiedenis. Feiten zijn nu eenmaal feiten. Waar religieuze kuisheid heerst komt sexueel misbruik het vaakst voor. Prostitutie zorgt ervoor dat vrouwen betaald worden; uw handel e.d. komt voort uit de illegaliteit iets waar mensen als u blijkbaar verantwoordelijk voor zijn.

Egmond Codfried
8 juni 2012, 13:22
uw emogestoemel maakt geen indruk tegenover de geschiedenis. Feiten zijn nu eenmaal feiten. Waar religieuze kuisheid heerst komt sexueel misbruik het vaakst voor. Prostitutie zorgt ervoor dat vrouwen betaald worden; uw handel e.d. komt voort uit de illegaliteit iets waar mensen als u blijkbaar verantwoordelijk voor zijn.

Weet je omgeving dat je een hoerenloper bent?

Bolleke Wol
8 juni 2012, 13:31
Zeg ga je nog antwoorden op mijn vraag over die Antwerpse handjes?

Of is die vraag stellen een "achterlijke belediging"?

Egmond Codfried
8 juni 2012, 16:55
Zeg ga je nog antwoorden op mijn vraag over die Antwerpse handjes? Of is die vraag stellen een "achterlijke belediging"?

Nadat jullie die chocolade bruine handjes hadden afgekapt, hebben jullie joden vermoord. Maar lieverd, heb je niet beters te doen, zijn er geen ergere gevallen op dit forum dan arme ik en wat heb je met filosoof gedaan. die was altijd zo vriendelijk voor mij. Ga alice lastig vallen.

Bolleke Wol
8 juni 2012, 17:19
Nadat jullie die chocolade bruine handjes hadden afgekapt, hebben jullie joden vermoord.

Wie zijn die "jullie" waar je het over hebt?

En geef eens een antwoord op mijn vraag.

atmosphere
8 juni 2012, 18:42
Weet je omgeving dat je een hoerenloper bent?

Wat hij zegt klopt gewoon

k9
8 juni 2012, 18:54
Nadat jullie die chocolade bruine handjes hadden afgekapt, hebben jullie joden vermoord.
Spreek over jezelf zou ik zeggen, het is niet omdat jouw familie dit allemaal deed dat al de rest dit ook deed he.

Ik begrijp dat je je daar schuldig over voelt maar op deze manier maak je enkel jezelf hopeloos belachelijk .

Egmond Codfried
9 juni 2012, 11:34
Je staat op de negeerlijst, je bent als een hond weggejaagd en voor altijd afgesneden van direct contact met mij. Ik lees je stukken niet. Waarom mij toch volgen als een hondje. Heb je geen eergevoel?

the_dude
9 juni 2012, 11:40
Weet je omgeving dat je een hoerenloper bent?


doet pijn é, de waarheid.
Ik merk een duidelijke frustratie; laat uzelf helpen.

Egmond Codfried
9 juni 2012, 11:49
doet pijn é, de waarheid.
Ik merk een duidelijke frustratie; laat uzelf helpen.

Dat is geen antwoorpdop mijn simpele vraag.
Ben je een hoerenloper?
En is dat om te voorkomen dat je je 's nachts in het park op een onschuldige deerne zou werpen?

k9
9 juni 2012, 12:18
Je staat op de negeerlijst, je bent als een hond weggejaagd en voor altijd afgesneden van direct contact met mij. Ik lees je stukken niet. Waarom mij toch volgen als een hondje. Heb je geen eergevoel?

Je zet iemand op een negeerlijst en stelt dan een vraag? :lol:

En ik voel het mijn plicht om de intellectueel minder bedeelde te helpen en begeleiden, beetje zoals in een Beschutte werkplaats .

k9
9 juni 2012, 12:19
Dat is geen antwoorpdop mijn simpele vraag.
Ben je een hoerenloper?
En is dat om te voorkomen dat je je 's nachts in het park op een onschuldige deerne zou werpen?

Weeral, omdat jij dat doet doen anderen dat niet hoor.

Antoon
9 juni 2012, 16:05
Die Egmond Codfried spoort niet, zoveel is zeker.

Nietzsche
9 juni 2012, 16:42
Tofik Dibi is echt zo,n type die vroeger ontzettend hard gepest is, en nu een beetje narcistisch gaat doen. Met zijn dunne kleine lichaampje, qua lichaamsbouw is het net een vrouw.

Hoe wilt zo,n miezerig typetje nu indruk gaan maken op de bevolking?

Bolleke Wol
9 juni 2012, 21:25
elaba.

Wie zijn die "jullie" waar je het over hebt?

En geef eens een antwoord op mijn vraag.

atmosphere
11 juni 2012, 01:55
Tofik Dibi is echt zo,n type die vroeger ontzettend hard gepest is, en nu een beetje narcistisch gaat doen. Met zijn dunne kleine lichaampje, qua lichaamsbouw is het net een vrouw.

Hoe wilt zo,n miezerig typetje nu indruk gaan maken op de bevolking?

Alsof het daar om draait in de politiek, spiermassa .
Ghandie bv was ook niet bepaald Arnold Scharzenegger, maar maakte veel indruk.

atmosphere
11 juni 2012, 01:58
Dat is geen antwoorpdop mijn simpele vraag.
Ben je een hoerenloper?
En is dat om te voorkomen dat je je 's nachts in het park op een onschuldige deerne zou werpen?

Wat forumleden zelf allemaal doen is hier totaal off-topic en irrelevant.

Egmond Codfried
11 juni 2012, 09:33
Wat forumleden zelf allemaal doen is hier totaal off-topic en irrelevant.

Ben je moderator?

Egmond Codfried
11 juni 2012, 09:38
Vandaag was op het nieuws dat Tofik Dibi op de tiende plaats van de kieslijst van Groen Links geplaatst wil worden. Want ze hebben nu tien, staan in de peilingen op zes, maar Dibi gelooft dat het hoger dan tien kan. Zeer opmerkelijk, wellicht werd hem na zijn oekaze de tiende plaats aangeboden en niet de tweede waarvan eerder toch wel sprake was. Dus door zelf om de tiende plaats te vragen heeft hij zijn eigen onvermijdelijke ondergang verdoezeld. Of vergis ik mij? Het is reeds duidelijk geworden dat Dibi een slecht werkende kristallenbol heeft, na zijn afgang bij het lijsttrekkers referendum, maar nu voorziet hij dus een overwinning voor Groen Links met meer dan tien zetels, en dat hij dus verzekerd is van weer een termijn in de kamer en een salaris van €102.000.

Bolleke Wol
11 juni 2012, 10:40
zeg ga je nog antwoorden?

Egmond Codfried
11 juni 2012, 12:13
zeg ga je nog antwoorden?

Neen, lieverd, ik overweeg je op de negeerlijst te plaatsen. Ik ben populair genoeg om mensen van mijn draden weg te jagen, weet je. Waar is filosoof?

Antoon
11 juni 2012, 13:05
Vandaag was op het nieuws dat Tofik Dibi op de tiende plaats van de kieslijst van Groen Links geplaatst wil worden. Want ze hebben nu tien, staan in de peilingen op zes, maar Dibi gelooft dat het hoger dan tien kan. Zeer opmerkelijk, wellicht werd hem na zijn oekaze de tiende plaats aangeboden en niet de tweede waarvan eerder toch wel sprake was. Dus door zelf om de tiende plaats te vragen heeft hij zijn eigen onvermijdelijke ondergang verdoezeld. Of vergis ik mij? Het is reeds duidelijk geworden dat Dibi een slecht werkende kristallenbol heeft, na zijn afgang bij het lijsttrekkers referendum, maar nu voorziet hij dus een overwinning voor Groen Links met meer dan tien zetels, en dat hij dus verzekerd is van weer een termijn in de kamer en een salaris van €102.000.

:silly:

Bolleke Wol
11 juni 2012, 13:27
Neen, lieverd, ik overweeg je op de negeerlijst te plaatsen. Ik ben populair genoeg om mensen van mijn draden weg te jagen, weet je. Waar is filosoof?

Zet me gerust op je negeerlijst, je bewijst daarmee dat je alleen maar zit te zeveren en geen echte discussie aankunt.

billyfancher
11 juni 2012, 14:20
really a goo one, Thanks for share, really interesting topics, i enjoy it.

Hertog van Gelre
11 juni 2012, 17:18
Vandaag was op het nieuws dat Tofik Dibi op de tiende plaats van de kieslijst van Groen Links geplaatst wil worden. Want ze hebben nu tien, staan in de peilingen op zes, maar Dibi gelooft dat het hoger dan tien kan. Zeer opmerkelijk, wellicht werd hem na zijn oekaze de tiende plaats aangeboden en niet de tweede waarvan eerder toch wel sprake was. Dus door zelf om de tiende plaats te vragen heeft hij zijn eigen onvermijdelijke ondergang verdoezeld. Of vergis ik mij? Het is reeds duidelijk geworden dat Dibi een slecht werkende kristallenbol heeft, na zijn afgang bij het lijsttrekkers referendum, maar nu voorziet hij dus een overwinning voor Groen Links met meer dan tien zetels, en dat hij dus verzekerd is van weer een termijn in de kamer en een salaris van €102.000.

:silly:

Neh, Egmond heeft hier een punt, zoals hij er wel meer heeft. Beetje gechargeerd, dat wel.

GroenLinks heeft een probleem. Femke Halsema was inderdaad een charismatische leider die alle bloedgroepen kon verenigen. Daarbij was het een top-communicator én heeft zij 'rechtstatelijkheid' en de verdediging van de liberale vrijheden bij GL geïntroduceerd en grootgemaakt.

Toen zij verdween waren er 3 fractieleden die haar 'eigenschappen' erfden: Ineke van Gent - 'Links'
Jolande Sap - Kordaatheid en economische achtergrond (opvolgend fractieleider)
Tofik Dibi - Rechtstatelijkheid en liberale vrijheden.
Maar geen van alle goede communicators.

Daarnaast een vastgeroeste partijstructuur en een voorzitter (Heleen Weening) die ondanks haar respectabele cv te amateuristisch voor woorden is.

Tofik Dibi heeft van deze mensen de beste teksten en het meeste visie. Maar dat is het dan ook. Hij kwam te vroeg, is nog te licht. Maar Sap is het ook niet. Zoals ik zei: GL heeft een probleem.

Op de social media is de hardste kritiek op Dibi echter afkomstig van mensen met Marokkaanse namen. Er wordt hem veel verweten, deze seculiere, homoseksuele Nederlander van Marokkaanse afkomst. En dat, mijn beste Egmond, zult u toch ook wel weten?

Egmond Codfried
11 juni 2012, 20:02
Tofik Dibi is echt zo,n type die vroeger ontzettend hard gepest is, en nu een beetje narcistisch gaat doen. Met zijn dunne kleine lichaampje, qua lichaamsbouw is het net een vrouw.

Hoe wilt zo,n miezerig typetje nu indruk gaan maken op de bevolking?

Hij maakte toch wel € 102.000. Met zijn kop steeds op tv en in de krant. Hoeveel maak jij?

Egmond Codfried
11 juni 2012, 20:05
Neh, Egmond heeft hier een punt, zoals hij er wel meer heeft. Beetje gechargeerd, dat wel.

GroenLinks heeft een probleem. Femke Halsema was inderdaad een charismatische leider die alle bloedgroepen kon verenigen. Daarbij was het een top-communicator én heeft zij 'rechtstatelijkheid' en de verdediging van de liberale vrijheden bij GL geïntroduceerd en grootgemaakt.

Toen zij verdween waren er 3 fractieleden die haar 'eigenschappen' erfden: Ineke van Gent - 'Links'
Jolande Sap - Kordaatheid en economische achtergrond (opvolgend fractieleider)
Tofik Dibi - Rechtstatelijkheid en liberale vrijheden.
Maar geen van alle goede communicators.

Daarnaast een vastgeroeste partijstructuur en een voorzitter (Heleen Weening) die ondanks haar respectabele cv te amateuristisch voor woorden is.

Tofik Dibi heeft van deze mensen de beste teksten en het meeste visie. Maar dat is het dan ook. Hij kwam te vroeg, is nog te licht. Maar Sap is het ook niet. Zoals ik zei: GL heeft een probleem.

Op de social media is de hardste kritiek op Dibi echter afkomstig van mensen met Marokkaanse namen. Er wordt hem veel verweten, deze seculiere, homoseksuele Nederlander van Marokkaanse afkomst. En dat, mijn beste Egmond, zult u toch ook wel weten?
Is Tofikje een zamil? Nooit geweten. Ik ben geen fan, en na deze onthulling ben ik nog steeds geen fan. En zo een lelijkerd.

Egmond Codfried
12 juni 2012, 13:49
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-4273206.html

Wat zijn de bewijzen dat wij met een zamil te doen hebben?

http://www.anwaribrahim.info/wp-content/uploads/2008/10/anwar-ibrahim-parliament.jpg

Er waren ook geruchten over Anwar Ibrahim.


http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/174453_100002678186842_259617515_n.jpg

Ash Zamil

k9
12 juni 2012, 15:35
Neen, lieverd, ik overweeg je op de negeerlijst te plaatsen. Ik ben populair genoeg om mensen van mijn draden weg te jagen, weet je.

:lol:

En grootheidswaanzin ook nog . :lol:

Egmond Codfried
13 juni 2012, 11:30
Het schijnt dat de Londonse Sharia Raad wordt geraadpleegd door Nederlandse moslims, en moslima's die willen scheiden van hun echtgenoot. Ze moeten daarvoor dus helemaal naar London afreizen, met alle extra kosten en ongemakken van dien, die andere Nederlandse burgers niet hebben.

Nietzsche
13 juni 2012, 11:38
Hij maakte toch wel € 102.000. Met zijn kop steeds op tv en in de krant. Hoeveel maak jij?

:rofl:

Jij bent grappig, alsof ik dat hier even ga vertellen.

Bolleke Wol
13 juni 2012, 11:42
Ah, vinden ze de andere Nederlandse burgers dan te min, om dezelfde instellingen mee te delen?

Egmond Codfried
13 juni 2012, 12:05
Ah, vinden ze de andere Nederlandse burgers dan te min, om dezelfde instellingen mee te delen?

als je eenmaal het principe van godsdienst en godsdienstvrijheid hebt toegelaten in je land, moet je dus ook ruimte bieden aan hun rechtbanken. Ook joodse vrouwen hebben last van gedoe rond echtscheidingen, maar zij kunnen gewoon naar Amsterdam om geholpen te worden.. Blijkbaar kan een religieus huwelijk alleen door een religieuze rechtbank ontbonden worden.

Nu er geen religieuze rechtbank is kunnen wij Dibi zijn magere reet niet voor de rechtbank slepen vanwege homoseksualiteit, en zich vergrijpen aan de penissen van mede tweede kamerleden. Om hem te pakken voor zijn voor stemmen voor massamoord op Afghanen en voor het halaverbod, als beloning voor integratie. Dit zijn onvergeeflijke zonden.

Egmond Codfried
13 juni 2012, 12:05
:rofl:
Jij bent grappig, alsof ik dat hier even ga vertellen.

I have nothing to hide. Worst, I will be inviting strangers into my home to peruse my collection. Just now I gave a few clean looking English young man my folder and friendly warned them to stay away from drugs. They laughed. People who take drugs will never amount to anything. There are very few people who can do drugs and function. If you come from a rich family and they want to keep you, they might give the junky family member an allowance, pay his medical bills, let him take care of his falling teeth. But for the rest there is nothing else but the street and panhandling to get money to pay the homeless shelter and buy a meal. Others should keep away from drug addicts, no matter how cute they are and how many food stamps they might bring into the household. Do not take them into your home, and keep them away from your children. Do not let your children keep friends who do drugs. Any junk, drug addict will always remain some low-class, ignorant trash. They will have a janitor position, mopping office floors, running around with a great bundle of keys, but this they will remain forever. Everybody at the office looking down on them as low down trash. If they have children, these children will have little chance to succeed in life because their father’s sperm is infected, and he can offer nothing for their advancement. This junk will just put more unwanted street trash unto the world, menacing Blacks who want to get ahead. Who study, who do research, who are doing their damnest to make the best of what life has given them. Junks will menace such people because the junk they take everyday is from the devil, our eternal enemy. Junks lie and disrespect anything that is good and decent, because they are gutter people, jealous of us who are not in the gutter, wanting to bring us to their low level. Y'all stay away from drugs.

Antoon
13 juni 2012, 13:09
Het schijnt dat de Londonse Sharia Raad wordt geraadpleegd door Nederlandse moslims, en moslima's die willen scheiden van hun echtgenoot. Ze moeten daarvoor dus helemaal naar London afreizen, met alle extra kosten en ongemakken van dien, die andere Nederlandse burgers niet hebben.

En in hoeverre kan ons dat schelen?

Bolleke Wol
13 juni 2012, 14:23
als je eenmaal het principe van godsdienst en godsdienstvrijheid hebt toegelaten in je land, moet je dus ook ruimte bieden aan hun rechtbanken.

Neen.
Er is godsdienstvrijheid in zoverre die niet in conflict komt met de burgerlijke wetten van het land. Zo is het bijvoorbeeld al niet toegestaan menselijke offers te brengen, wat voor sommige sekten waarschijnlijk een inperking is van de godsdienstvrijheid.
De rechtbank van de rechtstaat staat zo ook boven de rechtspraak van geloofsgemeenschappen. De sharia heeft dus enkel bestaansruimte in die mate dat ze binnen het kader van de rechtstaat blijft opereren.
Wil de Nederlandse moslimgemeenschap een eigen shariarechtbank, dan kan ze dat doen, mits dat binnen het kader van de rechtstaat Nederland is.

Nu er geen religieuze rechtbank is kunnen wij Dibi zijn magere reet niet voor de rechtbank slepen vanwege homoseksualiteit,


Waarom zou dat moeten? Binnen de rechtstaat Nederland is homoseksualiteit niet verboden.

Egmond Codfried
13 juni 2012, 14:40
Neen.
Er is godsdienstvrijheid in zoverre die niet in conflict komt met de burgerlijke wetten van het land. Zo is het bijvoorbeeld al niet toegestaan menselijke offers te brengen, wat voor sommige sekten waarschijnlijk een inperking is van de godsdienstvrijheid.
De rechtbank van de rechtstaat staat zo ook boven de rechtspraak van geloofsgemeenschappen. De sharia heeft dus enkel bestaansruimte in die mate dat ze binnen het kader van de rechtstaat blijft opereren.
Wil de Nederlandse moslimgemeenschap een eigen shariarechtbank, dan kan ze dat doen, mits dat binnen het kader van de rechtstaat Nederland is.

Waarom zou dat moeten? Binnen de rechtstaat Nederland is homoseksualiteit niet verboden.

http://megatron.punt.nl/upload/Billenkoek.jpg

[Billenkoek]

Maar binnen de Sharia wel, en hij heeft zwaar gezondigd door mee te stemmen met de genocidale Kunduz missie onzin en halal slachten verbod als belonig voor integratie onzin. Zo krijgt hij toch de billenkoek die hij verdient, via een omweg. Het prbleem natuurlijk zijn de vier getuigen die ook vrome moslims moeten zijn, die vindt men wellicht niet in onze tweede kamer. Marcouch was ook voor het halalverbod, en die moslimvrouwen hebben geen toegang tot de mannentoiletten waar het zich allemaal mogeljk afspeelde..

Er is een Rabbijnse rechtbank, wellicht al vele eeuwen, die binnen de Nederlandse rechtsorde functioneert. Waarom zou dat niet lukken met een Sharia Raad, die overigens al werkt in London en waar Nederlandse moslims blijkbaar ook al gebruik van maken. Wie daar niets mee te maken heeft, zal niet eens merken dat er zo een rechtbank bestaat en actief bezig is.

Egmond Codfried
13 juni 2012, 14:45
http://static1.ad.nl/static/photo/2010/2/13/1/20100525164952/media_xl_699886.jpg

Een normale, paternalistische Sharia rechtbank waar seniele, incontinente oude mannen recht spreken over vrouwen en anderen. Niet veel anders dan onze eigen rechtbanken, dunkt mij. Laatst kreeg ik een reisverbod aan mijn broek in zo een Nederlandse rechtbank.

http://www.voc-nederland.org/wp-content/uloads//Kort_geding_wietpas_18-4-2012_0163.jpg

Voorzieningenrechter Mr. R.J (de) Paris die mijn reisverbod toestond op 27 september 2011.

Antoon
13 juni 2012, 15:02
Laatst kreeg ik een reisverbod aan mijn broek in zo een Nederlandse rechtbank.

...

Voorzieningenrechter Mr. R.J (de) Paris die mijn reisverbod toestond op 27 september 2011.

Ik ken het verhaal uiteraard niet, maar heb zo'n voorgevoel dat die rechter gelijk had. ;-)

Egmond Codfried
13 juni 2012, 15:05
http://3.bp.blogspot.com/_Xkw7elHylGY/S1Wvgw9cNPI/AAAAAAAAA-A/lFroGMaqwsA/s400/Rommiean+Marcel+1.jpg

eye-candy

atmosphere
13 juni 2012, 15:30
Vandaar uw irrationele haat jegens Nederland.

Egmond Codfried
14 juni 2012, 17:18
Vandaar uw irrationele haat jegens Nederland.

Het reisverbod is irrationeel.

Mij onder een dwang iets laten tekenen en dan spreken van afspraken is crimineel.

Natuurlijk moet Vestia erop toe zien dat men geen woningen onderhands doorsluist naar anderen, maar waar ik in alle openheid bezig ben met mijn carrière, en wel in Suriname waar ik nog kans heb gehoord te worden,
waar ik ben geboren; zie ik niet in dat zij de woonverplichting op deze wijze aan mij moeten opleggen. Ik kan niet dagelijks forensen tussen Suriname en Nederland. De vlucht duurt acht uur en kost minstens € 850.

mijn kritiek op nederland is gebaseerd op onderzoek, namelijk dat zij een revisionistische geschiedenis verteld en zwarte koningen wit heeft geverfd.

Verder liegt men op grote schaal over de rol en het aandeel van de Nederlanders in de massale moord op joden. Als het bij geschiedenis bleef zou er nog mee te leven zijn, maar ze slaan opnieuw bloeddorstige genocidale taal uit en ik voel mij persoonlijk bedreigd. In de WWIII zijn er ook veel Zwarten vermoord, waarover men niet praat.

Dat zijn zo een beetje mijn bezwaren die mijn rationele achterban wel begrijpt. jullie hier zijn vooral neanderthalers en daar is geen kruid tegen gewassen. Ik spreek over jullie hoofden heeft tegen mijn mensen.

Antoon
14 juni 2012, 17:22
Het reisverbod is irrationeel.

Mij onder een dwang iets laten tekenen en dan spreken van afspraken is crimineel.

Natuurlijk moet Vestia erop toe zien dat men geen woningen onderhands doorsluist naar anderen, maar waar ik in alle openheid bezig ben met mijn carrière, en wel in Suriname waar ik nog kans heb gehoord te worden,
waar ik ben geboren; zie ik niet in dat zij de woonverplichting op deze wijze aan mij moeten opleggen. Ik kan niet dagelijks forensen tussen Suriname en Nederland. De vlucht duurt acht uur en kost minstens € 850.

mijn kritiek op nederland is gebaseerd op onderzoek, namelijk dat zij een revisionistische geschiedenis verteld en zwarte koningen wit heeft geverfd.

Verder liegt men op grote schaal over de rol en het aandeel van de Nederlanders in de massale moord op joden. Als het bij geschiedenis bleef zou er nog mee te leven zijn, maar ze slaan opnieuw bloeddorstige genocidale taal uit en ik voel mij persoonlijk bedreigd. In de WWIII zijn er ook veel Zwarten vermoord, waarover men niet praat.

Dat zijn zo een beetje mijn bezwaren die mijn rationele achterban wel begrijpt. jullie hier zijn vooral neanderthalers en daar is geen kruid tegen gewassen. Ik spreek over jullie hoofden heeft tegen mijn mensen.

WWIII :lol:

atmosphere
14 juni 2012, 22:08
Het reisverbod is irrationeel.


Verder liegt men op grote schaal over de rol en het aandeel van de Nederlanders in de massale moord op joden. Als het bij geschiedenis bleef zou er nog mee te leven zijn, maar ze slaan opnieuw bloeddorstige genocidale taal uit en ik voel mij persoonlijk bedreigd. In de WWIII zijn er ook veel Zwarten vermoord, waarover men niet praat.

U weet helemaal niet waarover u spreekt. Dit is een zeer vergaande bewering waar ik met 100 % zekerheid van weet dat die niet klopt.
Bij een dergelijke zware beschuldiging moet u met zeer sterke onderbouwing komen !
Anders is dit niets meer als de zoveelste complottheorie waarbij u steeds enorm generaliseert/weigert te nuanceren. Komt niet intellectueel over over op mij.

Wel ben ik fel tegenstander van het Nederlandse beleid met betrekking tot Israel .


Dat zijn zo een beetje mijn bezwaren die mijn rationele achterban wel begrijpt. jullie hier zijn vooral neanderthalers en daar is geen kruid tegen gewassen. Ik spreek over jullie hoofden heeft tegen mijn mensen.


Moet ik nu van respect ondersteboven vallen ofzo ?

k9
15 juni 2012, 08:02
Het reisverbod is irrationeel.

Mij onder een dwang iets laten tekenen en dan spreken van afspraken is crimineel.

Ochtekes onze crimineel spreekt

Egmond Codfried
15 juni 2012, 12:24
U weet helemaal niet waarover u spreekt. Dit is een zeer vergaande bewering waar ik met 100 % zekerheid van weet dat die niet klopt.
Bij een dergelijke zware beschuldiging moet u met zeer sterke onderbouwing komen !
Anders is dit niets meer als de zoveelste complottheorie waarbij u steeds enorm generaliseert/weigert te nuanceren. Komt niet intellectueel over over op mij. Wel ben ik fel tegenstander van het Nederlandse beleid met betrekking tot Israel . Moet ik nu van respect ondersteboven vallen ofzo ?

Je mag ook doodvallen, als je dat leuker vindt, lieverd.

http://www.amazon.com/Hitlers-Black-Victims-Experiences-Crosscurrents/dp/0415932955

Zoek op Hitler's Black Victims, en rapporteer weer aan mij, aub.

atmosphere
15 juni 2012, 15:22
Een boek waar ik niet in kan kijken. Er valt niks te rapporteren.

Egmond Codfried
15 juni 2012, 15:52
Een boek waar ik niet in kan kijken. Er valt niks te rapporteren.

Vul Hitlers Black Victims in in google en kijk wat dat aan artikels oplevert. je leest toch wel engels hoop ik, want in ons taalgebeid zijn dit soort zaken onbekend. Wellicht waarom men hier zo vreemd klinkt over de WWII.

Egmond Codfried
21 juli 2012, 11:24
Groen Links staat op 5 zetels, dus is er weinig hoop voor Tofik Dibi. Maar als zijn fans die voor hem stemden als lijsttrekker nu hem van voorkeursstemmen voorzien, kan het nog wat worden. Het bevreemde mij in zekere zin wel hoe heel Nederland, ook niet Groen Links stemmers, en mensen die hen voor socialisten aanzien, over Dibi heen vielen.

Titel:
Return : Holocaust survivors and Dutch anti-semitism / Dienke Hondius ; transl. [from the Dutch] by David Colmer
Auteur:
Dina Geertje Hondius (1960-)
Medewerker:
David Colmer (1964-)
Jaar:
2003
Uitgever:
Westport, CT [etc.] : Praeger
Reeks:
Contributions to the study of religion, ISSN 0196-7053 ; no. 71
Annotatie:
Met index, lit. opg
Vert. van: Terugkeer. - 's-Gravenhage : SDU, 1990
Omvang:
XVII, 192 p., [8] p. pl
Illustratie:
ill
Formaat:
24 cm
ISBN:
0-275-98046-4 geb. : £42.00
Trefwoord GOO:
Antisemitisme, Holocaust, Joden, Overlevenden , Etnische betrekkingen; Nederland, 1945-1946; 1945-1950
Basisclassificatie:
15.70 geschiedenis van Europa

Lees nu dit boek, en zal het verder betrekken in mijn holocaust onderzoek. Nederlanders wisten precies wat de joden te wachten stond, net als ze nu weten wat allochtonen te wachten staat. Ik concludeer dat op basis van de behandeling van de joden die de vernietigingskampen overleefden. Verder valt op bij verschillende schrijvers dat Nederlanders voor de oorlog nauwelijks 'anti-Semitisch' klonken, en dat er erg weinig anti-Semitische incidenten waren.

Ik denk daarbij aan de kleine hond die mij in 2011 in Suriname beet, een stukje huid weg schraapte. Terwijl ik langs liep keek hij met grote ogen naar mij, maakte geen enkel gebaar, maar zodra ik was langs gelopen vloog hij op mij af, als een wesp, en het was binnen enkele seconden gebeurt.

Egmond Codfried
23 juli 2012, 16:48
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/344780/Ineke-van-Gent-hekelt-samenwerking-met-Sap-en-Dibi.htm

Wat meer inzicht in de strubbelingen binnen Groen Links. Staan nog erg laag in de peilingen.

Egmond Codfried
7 augustus 2012, 17:58
http://tofikdibi.nl/vrijdenkersruimte/vrijdenkersruimte/#comment-16

Tofik Dibi heeft een vrijdenkers ruimte ingericht op zijn site.
Groen Links staat op vijf zetels, dus alleen een wonderbaarlijk aantal voorkeursstemmen kan hem nog in de kamer helpen, waar hij € 102.000 verdient.

Bolleke Wol
7 augustus 2012, 21:35
Zeg Egmond,
stoort het jou niet dat de achtergrond van deze website zo wit is?
De designers waren waarschijnlijk blanken en dit was hun manier om hun superioriteit nog eens kenbaar te maken.

Egmond Codfried
8 augustus 2012, 14:43
Zeg Egmond,
stoort het jou niet dat de achtergrond van deze website zo wit is?
De designers waren waarschijnlijk blanken en dit was hun manier om hun superioriteit nog eens kenbaar te maken.

Wat denk je, ik slaap zelf vaak met witte mensen, ik heb niets tegen witte mensen die niets tegen mij hebben. Ik haat achterlijke mensen, die mij tegemoet treden met opgeheven hooivorken.

Multipus
8 augustus 2012, 14:45
Wat denk je, ik slaap zelf vaak met witte mensen, ik heb niets tegen witte mensen die niets tegen mij hebben. Ik haat achterlijke mensen, die mij tegemoet treden met opgeheven hooivorken.

u bent zelf, geel bruin of zwart?

Egmond Codfried
8 augustus 2012, 14:47
u bent zelf, geel bruin of zwart?

Alle drie lieverd, met wat wit erbij van de slavenmeesters.
Als je vervelend wordt en steeds op mijn persoon en niet op de topic reageert wordt het de negeerlijst.