PDA

View Full Version : de burger spreekt


de Wakkere burger
29 mei 2012, 17:05
moge de beste winst maken
en degene die zn budget onwijs besteed heeft zn schepenstoel in een schietstoel veranderen

en Blijf met Uw Fikken uit de Stadskas !!

de Wakkere burger
4 juni 2012, 15:42
bijna iedereen heeft een wagen
maar heeft iedereen een parkeerplaats ?

roger verhiest
13 juni 2012, 10:39
bijna iedereen heeft een wagen
maar heeft iedereen een parkeerplaats ?

Ik heb een parkeerplaats & geen wagen ... (komt er nu iemand met een idee ?)

Bokkenreyder
13 juni 2012, 13:12
Ik heb een parkeerplaats & geen wagen ... (komt er nu iemand met een idee ?)

Verhuur je parkeerplaats!

nihao
13 juni 2012, 14:50
Dat is wel griezelig, een burger die begint te spreken !
Zo net voor je er je tanden in zet, die ketchup die begint te borrelen...

de Wakkere burger
26 juni 2012, 22:21
http://www.wijkwensijsselveldoost.nl/web_images/hetisjouwwijkdusjijmaghetzeggen.jpg

de Wakkere burger
27 juni 2012, 16:03
op 'De Vragende Partij' van www.deredactie.be lees ik veel opmerkingen over voetpaden

Beleepok
28 augustus 2012, 14:05
het geweten is vervaagd
we moeten ze een nieuw geweten opplakken

Beleepok
28 augustus 2012, 21:01
waarom laat men beschermde gebouwen eerst instorten alvorens ze te restaureren

Beleepok
16 september 2012, 15:30
=volharden in verbrodding

Txiki
16 september 2012, 15:57
Waarom doet het verlanglijstje van "de burger", eens om de zes jaar, me ergens denken aan een brief voor Sinterklaas?

Scherven A. Mok
16 september 2012, 15:57
Ik heb een parkeerplaats & geen wagen ... (komt er nu iemand met een idee ?)

Als je in een dicht bewoonde buurt woont kan je je parkeerplaats aan fietsers verhuren voor een idealistisch prijsje. ;-)

Scherven A. Mok
16 september 2012, 15:59
Waarom doet het verlanglijstje van "de burger", eens om de zes jaar, me ergens denken aan een brief voor Sinterklaas?

Geen rioleringen verkopen aan Amerikaanse investeringsbedrijven, niet speculeren met het spaargeld van de gemeente, niet meer uitgeven dan we binnenkrijgen, ... ;-)

Txiki
16 september 2012, 16:02
Geen rioleringen verkopen aan Amerikaanse investeringsbedrijven, niet speculeren met het spaargeld van de gemeente, niet meer uitgeven dan we binnenkrijgen, ... ;-)

Vraagskes aan "de burger": en wat hebt gij de voorbije zes jaar gedaan om het tij te keren? Wat gaat ge doen de komende zes jaar om van de gemeente een toffe gemeente te maken? Waarom zijt ge zelf geen kandidaat? Waarom gooit gij dat papierke nu op straat?
Hela, waarom parkeert gij nu half op het voetpad? Maar alé beste, ge wilde toch eerlijke politici, waarom komt ge dan nu om iets vragen waarvan ge weet dat het eigenlijk niet kan?

Nog een tijdje doorgaan? Nog eentje dan: hoe geen bijkomende (sociale) woningen in uwen achtertuin? Weet gij wel dat uw woning er gekomen is iemand zijnen achtertuin?

"De burger" is, samen met de politici, zowat de meest hypocriete soort die er bestaat.

Scherven A. Mok
16 september 2012, 16:11
Ik heb eergisteren nog op gevaar van eigen leven een plank die van een werfcamionette met aanhangwagen was gevallen en waar de een na andere auto over reed en die van hier naar daar kletste van de baan gehaald en in de struikskes gesmeten. Eerbare burger :cheers: Ik ben zeer asociaal in mijn omgang met mensen en probeer dit dus maar goed te maken door af en toe op andere manieren sociaal te handelen. :|