PDA

View Full Version : Vreemdelingen stemmen voor het Vlaams Belang


eLife
12 juli 2012, 16:56
Ik en nog aantal mensen hebben beslist om te stemmen voor het Vlaams Belang. We zullen tenminste de regerende quasifascisme kunnen begrijpen.

En jij?

QuasiX

Koenraad Noël
12 juli 2012, 16:58
:?

eLife
12 juli 2012, 17:01
:?

't is da. Jammer, maar feit.

Koenraad Noël
12 juli 2012, 17:04
't is da. Jammer, maar feit.Nee, ik begrijp eigenlijk niet goed wat je zeggen wilt. Je stemt op het Vlaams Belang en bent als ik het goed lees een vreemdeling? Echter spreek je in je bericht over de vage term 'mensen'. De bedoeling van de zin "We zullen tenminste de regerende quasifascisme kunnen begrijpen" is ook niet echt duidelijk.

Je maakt een statement, zonder verdere context of verduidelijking.

eLife
12 juli 2012, 17:06
Nee, ik begrijp eigenlijk niet goed wat je zeggen wilt. Je stemt op het Vlaams Belang en bent als ik het goed lees een vreemdeling? Echter spreek je in je bericht over de vage term 'mensen'. De bedoeling van de zin "We zullen tenminste de regerende quasifascisme kunnen begrijpen" is ook niet echt duidelijk.

Je maakt een statement, zonder verdere context of verduidelijking.

Daarom bestaat het begrip 'discussie'.
Als ik alles duidelijk maak, kunnen we niet meer discussiëren.

eLife
12 juli 2012, 17:09
Nee, ik begrijp eigenlijk niet goed wat je zeggen wilt.
Dat het nu is alsof het Vlaams Belang reeds regeert.

Je stemt op het Vlaams Belang en bent als ik het goed lees een vreemdeling?
Inderdaad.

Echter spreek je in je bericht over de vage term 'mensen'.
Wablieft?

De bedoeling van de zin "We zullen tenminste de regerende quasifascisme kunnen begrijpen" is ook niet echt duidelijk.
Stel maar gerust vragen.

peter1962
12 juli 2012, 17:44
Dat het nu is alsof het Vlaams Belang reeds regeert.


Inderdaad.


Wablieft?


Stel maar gerust vragen.


Zit je nu echt te wachten tot iemand je vraagt : "wat bedoel je eigenlijk want niemand weet waarover je praat ? "

Koenraad Noël
12 juli 2012, 17:48
Daarom bestaat het begrip 'discussie'.
Als ik alles duidelijk maak, kunnen we niet meer discussiëren.
http://chanarchive.org/content/57_tg/613221/1190063629131.jpg

Nietzsche
12 juli 2012, 17:49
Pahahhahahahah

eLife
12 juli 2012, 17:53
Zit je nu echt te wachten tot iemand je vraagt : "wat bedoel je eigenlijk want niemand weet waarover je praat ? "

Waarom denk je dat ik op voorhand weet waarop ik wacht.

eLife
12 juli 2012, 17:57
Ik zeg het nogmaals: we nemen de richting fascisme sowieso. Dat voel ik zelf als een vreemdeling; dag-per-dag meer en meer. Waarom niet stemmen voor het Vlaams Belang dan? Nee, echt! Waarom moet iemand anders de ideeën, het programma van het Vlaams Belang in werking kunnen stellen, terwijl ze beweren dat ze zo'n beetje 'linksachtig' zijn? Dan is het ook normaal dat ik vind dat de partij Vlaams Belang moet regeren. Dat is mijn mening.

eLife
12 juli 2012, 18:13
http://kolobok.us/smiles/big_standart/scratch_one-s_head.gif
Stilte voor akkoord.

Hoogstwaarschijnlijk:
De Vlaamsbelangers denken nu: "Wat doet deze vreemdeling nu? Wat heeft hij 'gepland'? Dat is zeker niet good voor onze partij."
N-VA'ers denken: "Nog een zever van nog een vreemdeling".
CD&V'ers denken: "Wat een klootzak!"
sp.a'ers denken: "Tja."
VLD'ers denken helemaal niet.
Wie reageert dan op mijn post, begrijp ik niet. Groen? Nee, ze staan zo'n beetje aan de kant nu; voorzichtig; "liever niks zeggen, niks doen", denken ze.

peter1962
12 juli 2012, 18:36
Ik ben het niet dikwijls met Koenraad eens, maar hier toch zeker wel.

http://500motivators.com/plog-content/thumbs/motivate/me/large/128-double-facepalm-when-the-fail-is-so-strong-one-facepalm-is-not-enough.jpg

eLife
12 juli 2012, 18:44
Ik ben het niet dikwijls met Koenraad eens, maar hier toch zeker wel.

http://500motivators.com/plog-content/thumbs/motivate/me/large/128-double-facepalm-when-the-fail-is-so-strong-one-facepalm-is-not-enough.jpg

Da's eigenlijk een dubbel zo zwakke reactie.

Scherven A. Mok
12 juli 2012, 20:33
Ik begrijp het wel. Het VB komt tenminste openlijk uit voor wat ze denken. N-VA'ers en tsjeven lispelen met gespleten tong zo maar handelen zus (denk maar aan het tegenhouden van de tram om de vreemdelingen buiten Brasschaat te houden)

Marxmannetje
12 juli 2012, 21:31
Ik en nog aantal mensen hebben beslist om te stemmen voor het Vlaams Belang. We zullen tenminste de regerende quasifascisme kunnen begrijpen.

En jij?

QuasiX

http://kolobok.us/smiles/big_standart/scratch_one-s_head.gif
Stilte voor akkoord.

Hoogstwaarschijnlijk:
De Vlaamsbelangers denken nu: "Wat doet deze vreemdeling nu? Wat heeft hij 'gepland'? Dat is zeker niet good voor onze partij."
N-VA'ers denken: "Nog een zever van nog een vreemdeling".
CD&V'ers denken: "Wat een klootzak!"
sp.a'ers denken: "Tja."
VLD'ers denken helemaal niet.
Wie reageert dan op mijn post, begrijp ik niet. Groen? Nee, ze staan zo'n beetje aan de kant nu; voorzichtig; "liever niks zeggen, niks doen", denken ze.

Ik zeg het nogmaals: we nemen de richting fascisme sowieso. Dat voel ik zelf als een vreemdeling; dag-per-dag meer en meer. Waarom niet stemmen voor het Vlaams Belang dan? Nee, echt! Waarom moet iemand anders de ideeën, het programma van het Vlaams Belang in werking kunnen stellen, terwijl ze beweren dat ze zo'n beetje 'linksachtig' zijn? Dan is het ook normaal dat ik vind dat de partij Vlaams Belang moet regeren. Dat is mijn mening.

http://i.pinger.pl/pgr74/2473a751001a83bf4fa6ec6f/jackie-chan-meme.png

SDX
12 juli 2012, 21:37
Pierlewieteke toch. http://www.kolobok.us/smiles/light_skin/tease.gif

Supe®Staaf
12 juli 2012, 22:16
http://i201.photobucket.com/albums/aa180/JolaineonMaui/cool%20stuff/INSANE.gif

Vito
12 juli 2012, 22:26
OK, ik heb een glas wijn op. Of 2. Maar dit: Huh? :?

Troll? Wat denken jullie?

Demper
12 juli 2012, 22:29
:cheer:

http://asp.gva.be/dossiers/-v/vlaamsblok/img/eigenvolkeerst.jpg

http://www.vlaamsbelang.org/fotos/20090429onsland.jpg

http://images14.knack.be/images/resized/400/004/939/400/4/500_0_KEEP_RATIO_SHRINK_CENTER_FFFFFF/image/Filip-Dewinter-Vlaams-Belang-wil-niet-inbinden-voor-de-hete-adem-van-de-N-VA-in-zijn-nek-Laat-het-Vlaams-Belang-het-Vlaams-Belang-zijn-en-wat-meer-Vlaams-Blok-.jpg

http://www.vlaamsbelang.org/fotos/20090608bedankt.jpg

:cheer:

Demper
12 juli 2012, 23:03
We zullen tenminste de regerende quasifascisme kunnen begrijpen.


De Vlaamse geesten zijn aan het rijpen.
De ruk naar rechts is onmiskenbaar.
Zelfs VLD'ers deporteren vreemdelingen vlak voor de verkiezingen.

Eberhard Leclerc
13 juli 2012, 00:04
Zelfs VLD'ers deporteren vreemdelingen vlak voor de verkiezingen.

Alleen als het een Nederlandstalige is.

Logisch.

Zij (de liberalen) zijn er om de Nederlandstalige meerderheid te vernietigen in Belgie.

Immers: De VLD vindt dat Belgie meer ''in balans'' moet komen.
En buiten dat is het Nederlands ook nog eens fundamenteel een onnodige extra kostenpost voor onze liberale vrienden. En daar houden werkgevers niet zo van.

Восход-1
13 juli 2012, 00:05
Het is een goed idee om, wanneer je met vluchtige oplosmiddelen werkt, de ruimte voldoende te verluchten.

eLife
13 juli 2012, 00:06
http://i.pinger.pl/pgr74/2473a751001a83bf4fa6ec6f/jackie-chan-meme.png

:-)

eLife
13 juli 2012, 00:08
OK, ik heb een glas wijn op. Of 2. Maar dit: Huh? :?

Troll? Wat denken jullie?

Dat was een antieke zever, oldtimer!

eLife
13 juli 2012, 00:09
:cheer:

http://asp.gva.be/dossiers/-v/vlaamsblok/img/eigenvolkeerst.jpg

http://www.vlaamsbelang.org/fotos/20090429onsland.jpg

http://images14.knack.be/images/resized/400/004/939/400/4/500_0_KEEP_RATIO_SHRINK_CENTER_FFFFFF/image/Filip-Dewinter-Vlaams-Belang-wil-niet-inbinden-voor-de-hete-adem-van-de-N-VA-in-zijn-nek-Laat-het-Vlaams-Belang-het-Vlaams-Belang-zijn-en-wat-meer-Vlaams-Blok-.jpg

http://www.vlaamsbelang.org/fotos/20090608bedankt.jpg

:cheer:

Jullie moeten ook wel eens winnen. Het is hoog tijd!
Het verschil zal niet zo groot zijn.

eLife
13 juli 2012, 00:10
De Vlaamse geesten zijn aan het rijpen.
De ruk naar rechts is onmiskenbaar.
Zelfs VLD'ers deporteren vreemdelingen vlak voor de verkiezingen.

VLD'ers deden het altijd. Het is al lang hun profiel precies.

Восход-1
13 juli 2012, 00:10
Dat was een antieke zever, oldtimer!

Bij het werken met apolaire solventen (aceton, ...) is voldoende afstand van het flacon houden noodzakelijk teneinde duizeligheid en intoxicatie te vermijden.


Geen dank.

eLife
13 juli 2012, 00:11
Het is een goed idee om, wanneer je met vluchtige oplosmiddelen werkt, de ruimte voldoende te verluchten.

Spreek jij ook Russisch?

eLife
13 juli 2012, 00:12
Bij het werken met apolaire solventen (aceton, ...) is voldoende afstand van het flacon houden noodzakelijk teneinde duizeligheid en intoxicatie te vermijden.


Geen dank.

Bedankt! Ik zal er wel rekening mee houden.

Восход-1
13 juli 2012, 00:13
Spreek jij ook Russisch?

Ja.

eLife
13 juli 2012, 00:14
Ja.

Понятно. Родной язык?

Восход-1
13 juli 2012, 00:17
Понятно. Родной язык?

Da. Rodilsa v Belorussije, doma vse eshe govorju po Russki.

A ty?

eLife
13 juli 2012, 00:21
Pierlewieteke toch. http://www.kolobok.us/smiles/light_skin/tease.gif

Hallo SDX. 't is lang geleden.
Alles goed met jou zoetje?

eLife
13 juli 2012, 00:26
Da. Rodilsa v Belorussije, doma vse eshe govorju po Russki.

A ty?

Для меня – почти родной. Часто общаюсь на русском; с детства.
Давно в Бельгии?

Dixie
13 juli 2012, 00:29
OK, ik heb een glas wijn op. Of 2. Maar dit: Huh? :?

Troll? Wat denken jullie?

yep !

eLife
13 juli 2012, 00:34
yep !

Ik verwachtte niks anders van jou, Dixia. Trouwens, je moet je nicknaam ook veranderen; het is nu Belfles geworden.
Waarom beschouwen we elkaar als trollen sinds het begin nog? Niks is veranderd, behalve dat ik plots beslist heb om te stemmen voor het Vlaams Belang.

Dixie
13 juli 2012, 00:37
Ik verwachtte niks anders

ik ook niet trol:-D

eLife
13 juli 2012, 00:38
ik ook niet trol:-D

Klojo (sorry) :lol:
Heb je mij niet gemist?

Robinus V
13 juli 2012, 02:57
Dus als ik het goed begrijp wil jij, een allochtoon, dat het Vlaams Belang regeert omdat je dan tenminste zeker bent dat je gediscrimineerd gaat worden?

In deze situatie weet ik niet of ik moet lachen of wenen.

DeProf_eet
13 juli 2012, 04:13
Spreek jij ook Russisch?Hij spreekt vreemdelings

eLife
13 juli 2012, 06:51
Dus als ik het goed begrijp wil jij, een allochtoon, dat het Vlaams Belang regeert omdat je dan tenminste zeker bent dat je gediscrimineerd gaat worden?

Nee, nee, nee... wacht! Je bent appels met peren aan het vergelijken. Ik ga je zin hieronder heropbouwen:
Ik, een allochtoon, wil dat het Vlaams Belang regeert omdat ik dan tenminste begrijp waarom er zoveel fascisme is.

Discriminatie is het juiste woord niet. Het gaat niet echt om de discriminatie of om de discriminatie alleen; dat hebben we sowieso altijd min of meer gehad (het is niet zo erg meestal). Soms zelfs in de vorm van (valse) democratie, in combinatie met cynische glimlach en radicaal denken (dat is wel erg). Zo kunnen ze bijvoorbeeld tegen een gehandicapte zeggen (da's niet echt; dat precies is nog niet gebeurd bij mijn weten; het is dus een figuurlijk voorbeeld): "Sorry, we zijn allemaal zo'n beetje gehandicapt en om niemand te discrimineren, kunnen we u ook helaas niet helpen" (u <> mij; m.a.w. mij niet... gelukkig maar)

Ik spreek dus niet over discriminatie maar eerder over fascisme (die reeds ongeveer bestaat). Dat zijn niet dezelfde dingen dus.

Trouwens, het woord 'vreemdeling' was wel correct (terecht) door jou vervangen door 'allochtoon' waarvoor dank.


In deze situatie weet ik niet of ik moet lachen of wenen.
Wenen, aub!

eLife
13 juli 2012, 06:52
Hij spreekt vreemdelings

* allochtoons

Robinus V
13 juli 2012, 12:18
Nee, nee, nee... wacht! Je bent appels met peren aan het vergelijken. Ik ga je zin hieronder heropbouwen:
Ik, een allochtoon, wil dat het Vlaams Belang regeert omdat ik dan tenminste begrijp waarom er zoveel fascisme is.

Discriminatie is het juiste woord niet. Het gaat niet echt om de discriminatie of om de discriminatie alleen; dat hebben we sowieso altijd min of meer gehad (het is niet zo erg meestal). Soms zelfs in de vorm van (valse) democratie, in combinatie met cynische glimlach en radicaal denken (dat is wel erg). Zo kunnen ze bijvoorbeeld tegen een gehandicapte zeggen (da's niet echt; dat precies is nog niet gebeurd bij mijn weten; het is dus een figuurlijk voorbeeld): "Sorry, we zijn allemaal zo'n beetje gehandicapt en om niemand te discrimineren, kunnen we u ook helaas niet helpen" (u <> mij; m.a.w. mij niet... gelukkig maar)

Ik spreek dus niet over discriminatie maar eerder over fascisme (die reeds ongeveer bestaat). Dat zijn niet dezelfde dingen dus.

Trouwens, het woord 'vreemdeling' was wel correct (terecht) door jou vervangen door 'allochtoon' waarvoor dank.

Maar je begrijpt toch wel dat dat 'fascisme' met het Vlaams Belang enkel maar erger zal worden, ondanks al dat onbegrip?

En je gaat er helemaal niets meer door begrijpen. Je weet en begrijpt nu al dat je met het Vlaams Belang zo'n 'fascisme' kunt verwachten, maar extra begrip verwerf je niet door Vlaams Belang te stemmen.

eLife
13 juli 2012, 13:28
Maar je begrijpt toch wel dat dat 'fascisme' met het Vlaams Belang enkel maar erger zal worden, ondanks al dat onbegrip? En je gaat er helemaal niets meer door begrijpen.
Als we zodanig te ver zijn gegaan dat ik me begin af te vragen of het erger kan of niet, dan is het eigenlijk om het even of het antwoord "ja" is of "nee". Het wordt erger; met of zonder het Vlaams Belang. Dat is het probleem.

Je weet en begrijpt nu al dat je met het Vlaams Belang zo'n 'fascisme' kunt verwachten, maar extra begrip verwerf je niet door Vlaams Belang te stemmen.
.

Klein Licht
13 juli 2012, 13:55
Ik zeg het nogmaals: we nemen de richting fascisme sowieso. Dat voel ik zelf als een vreemdeling; dag-per-dag meer en meer.

Krijgen we nog een serieus voorbeeld of zijt gij er ook zo ene die door het lint gaat als ze een tramlijn verlengen?

roger verhiest
13 juli 2012, 14:02
Indien je voor het Vlaams Belang stemt word je gedeporteerd en zal je bij de volgende verkiezingen niet meer op het Vlaams Belang kunnen stemmen.
Alle xenofoben hier zullen met veel enthoesiasme je stem verwelkomen !

eLife
13 juli 2012, 14:18
Krijgen we nog een serieus voorbeeld...?
Ja. (▼)

eLife
13 juli 2012, 14:19
Indien je voor het Vlaams Belang stemt word je gedeporteerd en zal je bij de volgende verkiezingen niet meer op het Vlaams Belang kunnen stemmen.
Was het een dreiging door een niet-Vlaamsbelanger?


Alle xenofoben hier zullen met veel enthoesiasme je stem verwelkomen !
Het is geen eureka!

Mitgard
13 juli 2012, 16:04
Was het een dreiging door een niet-Vlaamsbelanger?



Die zogenaamde 'verdraagzamen' doen zich wel voor alsof ze anders zijn, maar diep vanbinnen zijn de meesten even etnocentristisch en cryptoracistisch.
Of dacht je dat die kaaswitte 'groenen' en SP.A-ers werkelijk vreemdelingen in hun éigen, nette straat willen?
Nee toch.

DeProf_eet
13 juli 2012, 16:11
Dat het nu is alsof het Vlaams Belang reeds regeert.Ik denk dat jij in een andere wereld leeft door zoiets te zeggen. Al gehoord van het cordon sanitaire ? Ik denk eerder dat we in een land leven waar de multicul het voor het zeggen heeft en waar het VB het niet voor het zeggen heeft. Spijtig genoeg trouwens. Maar als je bij het clubje wil is er geen mens die je zal tegenhouden.

eLife
13 juli 2012, 16:24
Die zogenaamde 'verdraagzamen' doen zich wel voor alsof ze anders zijn, maar diep vanbinnen zijn de meesten even etnocentristisch en cryptoracistisch.
Of dacht je dat die kaaswitte 'groenen' en SP.A-ers werkelijk vreemdelingen in hun éigen, nette straat willen?
Nee toch.

't is da. En niet alleen die 2 jammer genoeg.

eLife
13 juli 2012, 16:33
Ik denk dat jij in een andere wereld leeft door zoiets te zeggen. Al gehoord van het cordon sanitaire?
Ja dat heb ik gehoord, maar wablieft?

Ik denk eerder dat we in een land leven waar de multicul het voor het zeggen heeft en waar het VB het niet voor het zeggen heeft.
En ik denk dat er geen sprake is van multicul. Het is louter financiële kwestie; ze spelen met mensen gewoon.

Multicul kan niet in 1 dag werkelijk worden. Het kan ook zo zijn dat het niet werkelijk wordt. Het kan zelfs dat het reeds werkelijkheid is.
Afhankelijk hoe politici op een bepaald ogenblik 'correct' vinden om het voor te stellen.

Spijtig genoeg trouwens. Maar als je bij het clubje wil is er geen mens die je zal tegenhouden.
Nee hoor, bedankt. Ik wil voor het Vlaams Belang stemmen (ik denk dat ik op een redelijk duidelijke wijze uitgelegd heb 'waarom') en niet tot dat clubje behoren (dat is eigenlijk onmogelijk).

DeProf_eet
13 juli 2012, 17:03
Nee hoor, bedankt. Ik wil voor het Vlaams Belang stemmen (ik denk dat ik op een redelijk duidelijke wijze uitgelegd heb 'waarom') en niet tot dat clubje behoren (dat is eigenlijk onmogelijk).Als je voor het VB stemt behoor je toch onmiddellijk bij het clubje. Ik zou het toch maar verzwijgen voor je omgeving want we weten hoe allo's met verraders omgaan.

Of ben je zoals die kennis van mij die bijna bij elke rechtse en uiterst rechtse Vlaamse beweging en groepering zit die je maar kan bedenken en alle bijeenkomsten en meetings ook bijwoont, maar toch stomweg blijft beweren dat hij politiek onafhankelijk is.

eLife
13 juli 2012, 17:18
Als je voor het VB stemt behoor je toch onmiddellijk bij het clubje.
Niet akkoord. Je mag het zo inbeelden.

Ik zou het toch maar verzwijgen voor je omgeving want we weten hoe allo's met verraders omgaan.
Zou je aub uitleggen hoe allo's met verraders omgaan en wat bedoel je onder 'verraders'. Wie is verrader voor wie?

Of ben je zoals die kennis van mij die bijna bij elke rechtse en uiterst rechtse Vlaamse beweging en groepering zit die je maar kan bedenken en alle bijeenkomsten en meetings ook bijwoont, maar toch stomweg blijft beweren dat hij politiek onafhankelijk is.
Ik ben niet politiek onafhankelijk. Ik ben beu van politiek.

Vito
13 juli 2012, 18:50
In deze situatie weet ik niet of ik moet lachen of wenen.

Zo fantastisch vind ik zijn act toch niet hoor.

daiwa
13 juli 2012, 20:54
Indien je voor het Vlaams Belang stemt word je gedeporteerd en zal je bij de volgende verkiezingen niet meer op het Vlaams Belang kunnen stemmen.
Alle xenofoben hier zullen met veel enthoesiasme je stem verwelkomen !

Kan je even duiden waar ik dat in het VB programma kan terug vinden Roger?

Macchiavelli
13 juli 2012, 21:38
Indien je voor het Vlaams Belang stemt word je gedeporteerd en zal je bij de volgende verkiezingen niet meer op het Vlaams Belang kunnen stemmen.
Alle xenofoben hier zullen met veel enthoesiasme je stem verwelkomen !
Kun je mij even laten zien waar ik kan terugvinden dat vreemdelingen die voor het Vlaams Belang stemmen, gedeporteerd zullen worden, want ik kan het 1, 2, 3 niet zo snel in het partijprogramma gevonden krijgen.

eLife
13 juli 2012, 22:04
Zo fantastisch vind ik zijn act toch niet hoor.

Act !?
http://kolobok.us/smiles/icq/nea.gif

eLife
13 juli 2012, 22:06
Kan je even duiden waar ik dat in het VB programma kan terug vinden Roger?

De Vlaamsbelangers hebben hier niet eens over de "deportatie moet hip worden" gesproken, daiwa. En het is sowieso, zonder het VB ook gebeurd.
Trouwens, hallo daiwa.

DeProf_eet
13 juli 2012, 22:09
Zou je aub uitleggen hoe allo's met verraders omgaan en wat bedoel je onder 'verraders'. Wie is verrader voor wie?Nou hoe allo's met verraders omgaan ? Ik denk dat dat iets ongunstiger is dan de wijze waarop ze met auto's omgaan, en dat is al niet gunstig.
Ik ben beu van politiek.Wie niet, maar toch even op de tanden bijten en voor VB stemmen.

eLife
13 juli 2012, 22:13
Kun je mij even laten zien waar ik kan terugvinden dat vreemdelingen die voor het Vlaams Belang stemmen, gedeporteerd zullen worden, want ik kan het 1, 2, 3 niet zo snel in het partijprogramma gevonden krijgen.

Ach! Jij ook hier nog!?
Hij bedoelt dat ik niet zo vrij ben om te kiezen voor wie ik wil stemmen. Normaal gezien zoek ik geen politiek in vrienden, maar het omgekeerde: vrienden in politiek... Dat heb ik lang geleden gezegd en dat meende ik ook. Mijn vrienden weten dat ik voor het Vlaams Belang wil stemmen, maar ze weten ook dat ik eigenlijk centrum-links en sociaal-democratisch denk: ze begrijpen waarom ik voor het VB stem en ze zijn ermee helemaal mee eens... "We gaan dat ook doen dan", zeggen ze zelfs (ik heb niemand verplicht natuurlijk)... Ze vertrouwen mij. Dat zijn mijn vrienden.

eLife
13 juli 2012, 22:15
Nou hoe allo's met verraders omgaan ?
Nee. Over welke verraders spreek je? Waarover gaat het? Wat is gebeurd? Wie is verrader? En waarom?

Ik denk dat dat iets ongunstiger is dan de wijze waarop ze met auto's omgaan, en dat is al niet gunstig.
Wie niet, maar toch even op de tanden bijten en voor VB stemmen.
Ik begrijp het echt niet.

Macchiavelli
13 juli 2012, 22:26
Ach! Jij ook hier nog!?
Ja, ik hier ook nog. Dacht je soms dat ik overleden was of zo?

Hij bedoelt dat ik niet zo vrij ben om te kiezen voor wie ik wil stemmen.
Nee hoor, dat bedoelt hij helemaal niet, volgens mij. Hij bedoelt eerder dat wanneer jij op het Vlaams Belang stemt, de dank zal zijn dat jij door datzelfde Vlaams Belang gedeporteerd gaat worden, eens jij die aan de macht hebt geholpen.


Normaal gezien zoek ik geen politiek in vrienden, maar het omgekeerde: vrienden in politiek... Dat heb ik lang geleden gezegd en dat meende ik ook. Mijn vrienden weten dat ik voor het Vlaams Belang wil stemmen, maar ze weten ook dat ik eigenlijk centraal-links en sociaal-democratisch denk: ze begrijpen waarom ik voor het VB stem en ze zijn ermee helemaal mee eens... "We gaan dat ook doen dan", zeggen ze... Ze vertrouwen mij. Dat zijn mijn vrienden.
Heel fijn voor je dat jouw vrienden jou zo goed begrijpen, dan zijn er tenminste nog een paar mensen die dat doen, want afgaande op de reacties in dit topic, zijn er maar weinig, zeg maar gerust geen mensen hier, mijzelf incluis, die begrijpen wat jij met dit topic wilt of wat je bedoelt te zeggen.

eLife
13 juli 2012, 22:33
Ja, ik hier ook nog. Dacht je soms dat ik overleden was of zo?
Nee hoor, nee. Ik ben geen pessimist. En ik wens niet dat je overlijdt ofzo. Zeker niet. Ik dacht gewoon dat je, nadat aantal forummers verbannen werden, geen zin meer had om hier nog te discussiëren; ze waren toch forummers met wie je graag discussieerde.

Nee hoor, dat bedoelt hij helemaal niet, volgens mij. Hij bedoelt eerder dat wanneer jij op het Vlaams Belang stemt, de dank zal zijn dat jij door datzelfde Vlaams Belang gedeporteerd gaat worden, eens jij die aan de macht hebt geholpen.
Nee, dat meent hij niet. Eigenlijk beschouw ik zijn post als een dreiging. Anders zou hij veralgemenen i.p.v. tegen mijn persoon te spreken; want het is hier het geval niet. Lees zijn post nog even na; je zal begrijpen wat ik daarmee bedoel. Ik weet dat je redelijk veel dingen begrijpt; je bent geen "de bijl" meer.

Heel fijn voor je dat jouw vrienden jou zo goed begrijpen, dan zijn er tenminste nog een paar mensen die dat doen, want afgaande op de reacties in dit topic, zijn er maar weinig, zeg maar gerust geen mensen hier, mijzelf incluis, die begrijpen wat jij met dit topic wilt of wat je bedoelt te zeggen.
Meer dan een paar hoor. Hier op dit forum zouden er veel meer zijn zouden jullie een beetje toleranter en een stuk beschaafder geweest zijn.

Macchiavelli
13 juli 2012, 23:07
Nee hoor, nee. Ik ben geen pessimist. En ik wens niet dat je overlijdt ofzo. Zeker niet. Ik dacht gewoon dat je, nadat aantal forummers verbannen werden, geen zin meer had om hier nog te discussiëren; ze waren toch forummers met wie je graag discussieerde.
Nee hoor, ik ben juist weer teruggekomen van een vrijwillige afwezigheid toen ik het heuglijk feit vernam dat die notoire trollen en stoorzenders gebannen waren zodat er tenminste weer op normale wijze gediscussiëerd kon gaan worden.


Nee, dat meent hij niet. Eigenlijk beschouw ik zijn post als een dreiging. Anders zou hij veralgemenen i.p.v. tegen mijn persoon te spreken; want het is hier het geval niet. Lees zijn post nog even na; je zal begrijpen wat ik daarmee bedoel. Ik weet dat je redelijk veel dingen begrijpt; je bent geen "de bijl" meer.
Voel jij je snel bedreigd?

Ik heb zijn post nog eens nagelezen en kom nog steeds tot dezelfde conclusie.

En wat bedoel je precies met "je bent geen "de bijl" meer"?


Meer dan een paar hoor. Hier op dit forum zouden er veel meer zijn zouden jullie een beetje toleranter en een stuk beschaafder geweest zijn.
Welke vrienden van je zouden er dan veel meer zijn geweest?
Wie is "jullie", en wat bedoel je met met "een beetje toleranter en een stuk beschaafder geweest zijn" ?
Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik onbeschaafd zou zijn geweest, noch heb ik enig idee wie er dan verder nog bij die "jullie" horen waar jij het over hebt. Maar ik neem aan dat je dat zult gaan uitleggen.

eLife
13 juli 2012, 23:18
Nee hoor, ik ben juist weer teruggekomen van een vrijwillige afwezigheid toen ik het heuglijk feit vernam dat die notoire trollen en stoorzenders gebannen waren zodat er tenminste weer op normale wijze gediscussiëerd kon gaan worden.
Zouden er geen forumregels bestaan, zou je van mij een heel rake klap krijgen nu hoor: in de vorm van een groffe en onbeschaafde belediging. Maar ik respecteer regels in elk geval.

Voel jij je snel bedreigd?
't is te zien.

Ik heb zijn post nog eens nagelezen en kom nog steeds tot dezelfde conclusie.
En ik nog steeds niet.

En wat bedoel je precies met "je bent geen "de bijl" meer"?
Vergeet het maar. Of je hebt het blijkbaar reeds vergeten.

Welke vrienden van je zouden er dan veel meer zijn geweest?
Wie is "jullie", en wat bedoel je met met "een beetje toleranter en een stuk beschaafder geweest zijn" ?
Er zijn niet veel vreemdelingen op dit forum: het antwoord op je vragen zoek je best daarin.

Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik onbeschaafd zou zijn geweest, noch heb ik enig idee wie er dan verder nog bij die "jullie" horen waar jij het over hebt. Maar ik neem aan dat je dat zult gaan uitleggen.
Jullie: Vlaamsbelangers, bijvoorbeeld.

Macchiavelli
13 juli 2012, 23:52
Zouden er geen forumregels bestaan, zou je van mij een heel rake klap krijgen nu hoor: in het vorm van een serieuze belediging. Maar ik respecteer regels in elk geval.
Oh? En waarom dan wel? Vanwaar deze plotse animositeit?

't is te zien.
Ja, dat vond ik ook al. Een waarschuwing, een door de schrijver goedbedoelde raad zelfs, om als buitenlander juist niet op het VB te gaan stemmen, als een bedreiging zien. Vreemd.

En ik nog steeds niet.
Hopelijk geeft rogerverhiest zelf uitsluitsel over wat hij bedoelde.

Vergeet het maar. Of je hebt het blijkbaar reeds vergeten.
Ik ben niks vergeten, ik heb gewoon geen idee wat jij bedoelt met jouw opmerking "je bent geen "de bijl" meer". Vandaar dat ik je vroeg dat te verduidelijken, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. Maar je krijgt van mij een herkansing om er alsnog een antwoord op te geven. Kwestie van elkaar te begrijpen, nietwaar?


Er zijn niet veel vreemdelingen op dit forum: het antwoord op je vragen zoek je best daarin.
Vind je dit zelf nu ook niet een beetje een bizar antwoord?

Jij hebt het over "jullie" en als ik jou dan vraag wie je met die "jullie" bedoelt, krijg ik als antwoord dat ik het antwoord op mijn vragen het best zoek in de niet veel vreemdelingen op dit forum.


Jullie: Vlaamsbelangers, bijvoorbeeld.
Dus het is de schuld van Vlaams Belangers dat er hier niet meer vrienden van je op het forum zitten.
Interessante stellingname. Kun je ook uitleggen waarom dat zo zou zijn volgens jou?


En ik vroeg je in mijn vorige post nog iets, waar je nog niet op geantwoord hebt, dus nogmaals: Welke vrienden van je zouden er dan veel meer zijn geweest?

Robinus V
14 juli 2012, 00:39
Zo fantastisch vind ik zijn act toch niet hoor.

Daarom: in deze situatie weet ik niet of ik moet lachen of wenen.

DeProf_eet
14 juli 2012, 01:55
Mijn vrienden weten dat ik voor het Vlaams Belang wil stemmen, maar ze weten ook dat ik eigenlijk centrum-links en sociaal-democratisch denk: ze begrijpen waarom ik voor het VB stem en ze zijn ermee helemaal mee eens... "We gaan dat ook doen dan", zeggen ze zelfs (ik heb niemand verplicht natuurlijk)... Ze vertrouwen mij. Dat zijn mijn vrienden.Vreemd, maar in feite niet slecht, en mag ik hopen dat jou vrienden je blindelings volgen ? Er is licht aan het einde van de tunnel. Doet me een beetje denken aan die walvissen en andere dieren die collectieve zelfmoord plegen. Als het echter een Trojan Horse list is voel ik me verplicht de VBers te verwittigen.

eLife
14 juli 2012, 04:44
Ja, dat vond ik ook al. Een waarschuwing, een door de schrijver goedbedoelde raad zelfs, om als buitenlander juist niet op het VB te gaan stemmen, als een bedreiging zien. Vreemd.
Waarom maak je er zoveel zorgen over mijn mening over die post, Macchiavelli? Ja, ik vind het een soort bedreiging. Maar het gaat niet over het forumreglement, driehoeken enz. Dat meen ik echt niet; helemaal geen zin in. Ik zie het gewoon als een gewone bedreiging, jij - als waarschuwing. Kan dat zijn dat als je zelf voor het VB stemt, je gedeporteerd wordt?

Hopelijk geeft rogerverhiest zelf uitsluitsel over wat hij bedoelde.
Voila! We hebben een oplossing gevonden.

Ik ben niks vergeten, ik heb gewoon geen idee wat jij bedoelt met jouw opmerking "je bent geen "de bijl" meer".
Er bestond vroeger zo'n klein organisatie'tje; politieke raadgevers "Debijlen". Als ik me niet vergis, de oprichters van dat virtueel zotheid waren 2 forummers, waarvan 1 een 'voorouder' van jou (Sus Piratus was zijn naam), en de andere was zijn zusje (ze leeft nog).

Vandaar dat ik je vroeg dat te verduidelijken, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. Maar je krijgt van mij een herkansing om er alsnog een antwoord op te geven. Kwestie van elkaar te begrijpen, nietwaar?
Zo'n beschaafdheid plots, zeg!

eLife
14 juli 2012, 04:49
Vind je dit zelf nu ook niet een beetje een bizar antwoord?
Jij hebt het over "jullie" en als ik jou dan vraag wie je met die "jullie" bedoelt, krijg ik als antwoord dat ik het antwoord op mijn vragen het best zoek in de niet veel vreemdelingen op dit forum.
Had je dat gevraagd? Ik had het niet opgemerkt. Ik heb reeds gezegd wie 'wij' zijn; mijn vrienden en ik. Moet je hun namen kennen of wat is de bedoeling van je vraag? We zijn vreemdelingen, of liever allochtonen.

Dus het is de schuld van Vlaams Belangers dat er hier niet meer vrienden van je op het forum zitten.
Waar zeg ik dat?

Interessante stellingname. Kun je ook uitleggen waarom dat zo zou zijn volgens jou?
Natuurlijk niet. Ik heb geen idee waarover je praat hoor.

En ik vroeg je in mijn vorige post nog iets, waar je nog niet op geantwoord hebt
Dat kan hoor. Ik ben geen antwoordapparaat.

dus nogmaals: Welke vrienden van je zouden er dan veel meer zijn geweest?
Veel meer dan een paar vrienden. Nogmaals: moet je hun namen kennen?

eLife
14 juli 2012, 04:51
Daarom: in deze situatie weet ik niet of ik moet lachen of wenen.
Logisch gezien - zwijgen.

eLife
14 juli 2012, 04:54
Vreemd, maar in feite niet slecht, en mag ik hopen dat jouW vrienden je blindelings volgen ?
Alsof iedereen voor 100% begrijpt voor welke partij en waarom-ie precies stemt.

Er is licht aan het einde van de tunnel. Doet me een beetje denken aan die walvissen en andere dieren die collectieve zelfmoord plegen. Als het echter een Trojan Horse list is voel ik me verplicht de VBers te verwittigen.
blabla

armando
14 juli 2012, 08:34
Mijn vrouw is van niet europese afkomst en zou ook voor het Vlaams belang stemmen, maar kan helaas nog niet omdat zij nog 1 jaartje moet wachten vooraleer zij voldoet aan de voorwaarden om te mogen stemmen. Waarom : heel eenvoudig, het is de enige politieke partij die de identiteit van de vlamingen echt verdedigd.

DeProf_eet
14 juli 2012, 09:32
Alsof iedereen voor 100% begrijpt voor welke partij en waarom-ie precies stemt.Nou ik in elk geval wel, jij misschien niet maar dat kan mij niet schelen, want het is een stem meer. Wat uberhaupt niet wil zeggen dat ik met elk standpunt van de partij akkoord ben.

Another Jack
14 juli 2012, 10:00
Mijn vrouw is van niet europese afkomst en zou ook voor het Vlaams belang stemmen, maar kan helaas nog niet omdat zij nog 1 jaartje moet wachten vooraleer zij voldoet aan de voorwaarden om te mogen stemmen. Waarom : heel eenvoudig, het is de enige politieke partij die de identiteit van de vlamingen echt verdedigd.

Ik zou deze willen inkaderen.
:lol::lol::lol:

Armando, hier lust ik meer van!

Supe®Staaf
14 juli 2012, 10:29
Ik en nog aantal mensen hebben beslist om te stemmen voor het Vlaams Belang. We zullen tenminste de regerende quasifascisme kunnen begrijpen.

En jij?

QuasiX"Laat ik eens een bizarre uitspraak neerpoten. Ik zal beweren dat ik als vreemdeling voor het VB ga stemmen. Totaal onzinnig, maar daarmee is de partijnaam gevallen, en dan kan ik direct linken naar fascisme. Daar moest ik toe komen. Mijn uitspraak is controversiëel genoeg, zodat verdere motivatie of inhoud overbodig is."

Macchiavelli
14 juli 2012, 13:15
Waarom maak je er zoveel zorgen over mijn mening over die post, Macchiavelli? Ja, ik vind het een soort bedreiging. Maar het gaat niet over het forumreglement, driehoeken enz. Dat meen ik echt niet; helemaal geen zin in. Ik zie het gewoon als een gewone bedreiging, jij - als waarschuwing. Kan dat zijn dat als je zelf voor het VB stemt, je gedeporteerd wordt?
Ik maak me geen enkele zorg over jou noch over jouw mening betreffende de post van rogerverhiest, daarvoor acht ik je bij lange na niet belangrijk genoeg, zelfs niet nu je besloten hebt om op het Vlaams Belang te gaan stemmen en dat blijkbaar zo belangrijk vindt dat je dat aan de grote klok wil hangen. Jouw interpretatie van die post vind ik echter nogal bizar, vandaar dat ik het je vroeg.

Of het kan zijn dat als je zelf voor het VB stemt, je gedeporteerd wordt, kan ik geen uitsluitsel geven. Daarvoor zou ik eerst even van degene die dat beweerde, willen weten waar zoiets dan in het partijprogramma van het VB zou staan. Dat vroeg ik namelijk gisteren zelf al aan die persoon, en toen kwam jij je moeien met je "Ach! Jij ook hier nog!? (http://forum.politics.be/showthread.php?p=6218556#post6218556)"-postje aan mij gericht.

Voila! We hebben een oplossing gevonden.
Correctie: niet "we" maar Macchiavelli heeft een oplossing gevonden. Maar fijn dat jij het daarmee eens bent.

Er bestond vroeger zo'n klein organisatie'tje; politieke raadgevers "Debijlen". Als ik me niet vergis, de oprichters van dat virtueel zotheid waren 2 forummers, waarvan 1 een 'voorouder' van jou (Sus Piratus was zijn naam), en de andere was zijn zusje (ze leeft nog).
Nooit van politieke raadgevers "Debijlen" gehoord. Voor welke partij(en) werkt die organisatie dan? Wat voor politieke raad geeft die organisatie precies?

Ik vind het ook erg vreemd dat jij mijn voorouders en familie meent te kennen. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik jou daar ooit iets over verteld heb. Bovendien hadden mijn voorouders geen internet en computers, laat staan dat die zich bezig hielden met politieke raadgeving. Dus waar je dit allemaal vandaan haalt, is me echt een raadsel.

Maar tussen de regels door, en vanwege jouw om de pot draaien, meen ik wél op te kunnen maken dat jij vroeger, wanneer dat ook geweest moge zijn, een bijzonder traumatische ervaring hebt opgedaan.


Zo'n beschaafdheid plots, zeg!
Hoezo plots?
Ik ben altijd beschaafd hoor.

roger verhiest
14 juli 2012, 13:26
Kun je mij even laten zien waar ik kan terugvinden dat vreemdelingen die voor het Vlaams Belang stemmen, gedeporteerd zullen worden, want ik kan het 1, 2, 3 niet zo snel in het partijprogramma gevonden krijgen.

Partijprogramma's zijn er om zo veel mogelijk mensen te overtuigen en moeten sinds de laatste veroordeling van het toenmalige "Blok" aangepast zijn aan de vigerende wetgeving. De deportatie en het afnemen van de belgische nationaliteit van "genaturalizeerde vreemdelingen" waren promenente punten van het "70 punten programma" dat an sich reeds en "propere" versie was van het VB gedachtengoed.

"Wij moeten vuiler worden" dixit Filip Dewinter....

Ik onthoud ook eventjes een befaamde slip of the tongue van dezelfde Filip tijdens het RTBF programma "Vlaamse choc" (weet u het programma dat na hardnekkig lobbyen door VB uiteindelijk toch nog op de VRT "mocht" komen)

zijn toen nog jeugdig dochtertje vroeg hem of haar turkse vriendjes in haar klas als hij aan de macht zou komen, zouden moeten gedeporteerd worden:
" dat hangt er vanaf" vertelde haar vader haar liefjes..

Laat ons elkaar geen mietje noemen : zo veel mogelijk vreemdelingen of ze nu islamietisch zijn, europees of gekleurd moeten weg. Het gehuwd zijn met een belg mag in wezen eventuele deportatie evenmin in de weg staan.

Het ideaal zou zelfs zijn dat men alle misdadigers als "vreemdeling" zou kunnen katalogeren en naar no-mans lands zou mogen deporteren.

In een oorlogsuitgave van GVA stond er een artikeltje over "hoe proper het stadspark nu eindelijk is, nu er geen joden meer rondwandelen"... Ik weet pertinent dat dit nog steeds de mening is van de "modale" VB kiezer...

...

een goede kennis waarmee ik dikwijls vriendschappelijke discussies voer is een notoire VB-er & wez agree to disagree...
Het gaat zelfs zo ver dat toen de VB fractie van Deurne ijverde voor het niet-aanleggen van de ecologische visvijver, die van levensbelang is voor het voortbestaan van de "Ijsberenclub" hij zijn lidmaatschap van die club solidair met zijn partij opzegde. Een vergissing waarop hij naar verluid to�*ch nog teruggekomen zou zijn.

...

We moeten niet naar de "woorden" van de partij luisteren, veeleer naar de daden, houding en meningen van haar kiezers...

Niet nederlandssprekende belgen, joden en andere vreemdelingen die voor hen stemmen dwalen sterk...

Macchiavelli
14 juli 2012, 13:55
Had je dat gevraagd? Ik had het niet opgemerkt. Ik heb reeds gezegd wie 'wij' zijn; mijn vrienden en ik. Moet je hun namen kennen of wat is de bedoeling van je vraag? We zijn vreemdelingen, of liever allochtonen.
Ja dat heb ik gevraagd (http://forum.politics.be/showthread.php?p=6218639#post6218639).
Als jij het tegen mij over "jullie" (= 2e persoon meervoud) hebt, dan betekent dat de toegesprokene (ik dus) en nog minstens één andere persoon. Dan moet je dus niet gaan beginnen over "wij" (= 1e persoon meervoud), maar gewoon zeggen wie jij met "jullie" bedoelde. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, lijkt me.


Waar zeg ik dat?
Dat zeg je immers zelf, he. Lees je even mee?Normaal gezien zoek ik geen politiek in vrienden, maar het omgekeerde: vrienden in politiek... Dat heb ik lang geleden gezegd en dat meende ik ook. Mijn vrienden weten dat ik voor het Vlaams Belang wil stemmen, maar ze weten ook dat ik eigenlijk centrum-links en sociaal-democratisch denk: ze begrijpen waarom ik voor het VB stem en ze zijn ermee helemaal mee eens... "We gaan dat ook doen dan", zeggen ze zelfs (ik heb niemand verplicht natuurlijk)... Ze vertrouwen mij. Dat zijn mijn vrienden.
Heel fijn voor je dat jouw vrienden jou zo goed begrijpen, dan zijn er tenminste nog een paar mensen die dat doen, want afgaande op de reacties in dit topic, zijn er maar weinig, zeg maar gerust geen mensen hier, mijzelf incluis, die begrijpen wat jij met dit topic wilt of wat je bedoelt te zeggen.
Meer dan een paar hoor. Hier op dit forum zouden er veel meer zijn zouden jullie een beetje toleranter en een stuk beschaafder geweest zijn.
Wie is "jullie", en wat bedoel je met met "een beetje toleranter en een stuk beschaafder geweest zijn" ?
Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik onbeschaafd zou zijn geweest, noch heb ik enig idee wie er dan verder nog bij die "jullie" horen waar jij het over hebt. Maar ik neem aan dat je dat zult gaan uitleggen.
Jullie: Vlaamsbelangers, bijvoorbeeld.
Dus het is de schuld van Vlaams Belangers dat er hier niet meer vrienden van je op het forum zitten.




Natuurlijk niet. Ik heb geen idee waarover je praat hoor.
Zie het ingekaderd stukje hierboven. Dat lijkt me toch heel duidelijk zo. Het is eerder alsof jij geen idee hebt waar jij het zelf over hebt.



Dat kan hoor. Ik ben geen antwoordapparaat.
Je bent geen antwoordapparaat. Juist ja. Wel een vreemde reactie voor iemand die zelf zegt:Stel maar gerust vragen.Vind je ook niet?



Veel meer dan een paar vrienden. Nogmaals: moet je hun namen kennen?
Ik moet helemaal niet hun namen kennen, want uit jouw opmerkingen over dat je mij het liefst een rake klap in de vorm van een belediging zou willen geven (http://forum.politics.be/showthread.php?p=6218653#post6218653) en dat hier op dit forum zouden er veel meer zijn zouden jullie een beetje toleranter en een stuk beschaafder geweest zijn (http://forum.politics.be/showthread.php?p=6218586#post6218586) is mij inmiddels wel overduidelijk geworden dat je met jouw "vrienden" o.a. dat gebande clubje samenzweerders, trollen en stoorzenders bedoelt.

Macchiavelli
14 juli 2012, 14:18
Partijprogramma's zijn er om zo veel mogelijk mensen te overtuigen en moeten sinds de laatste veroordeling van het toenmalige "Blok" aangepast zijn aan de vigerende wetgeving. De deportatie en het afnemen van de belgische nationaliteit van "genaturalizeerde vreemdelingen" waren promenente punten van het "70 punten programma" dat an sich reeds en "propere" versie was van het VB gedachtengoed.

"Wij moeten vuiler worden" dixit Filip Dewinter....

Ik onthoud ook eventjes een befaamde slip of the tongue van dezelfde Filip tijdens het RTBF programma "Vlaamse choc" (weet u het programma dat na hardnekkig lobbyen door VB uiteindelijk toch nog op de VRT "mocht" komen)

zijn toen nog jeugdig dochtertje vroeg hem of haar turkse vriendjes in haar klas als hij aan de macht zou komen, zouden moeten gedeporteerd worden:
" dat hangt er vanaf" vertelde haar vader haar liefjes..

Laat ons elkaar geen mietje noemen : zo veel mogelijk vreemdelingen of ze nu islamietisch zijn, europees of gekleurd moeten weg. Het gehuwd zijn met een belg mag in wezen eventuele deportatie evenmin in de weg staan.

Het ideaal zou zelfs zijn dat men alle misdadigers als "vreemdeling" zou kunnen katalogeren en naar no-mans lands zou mogen deporteren.

In een oorlogsuitgave van GVA stond er een artikeltje over "hoe proper het stadspark nu eindelijk is, nu er geen joden meer rondwandelen"... Ik weet pertinent dat dit nog steeds de mening is van de "modale" VB kiezer...

...

een goede kennis waarmee ik dikwijls vriendschappelijke discussies voer is een notoire VB-er & wez agree to disagree...
Het gaat zelfs zo ver dat toen de VB fractie van Deurne ijverde voor het niet-aanleggen van de ecologische visvijver, die van levensbelang is voor het voortbestaan van de "Ijsberenclub" hij zijn lidmaatschap van die club solidair met zijn partij opzegde. Een vergissing waarop hij naar verluid to�*ch nog teruggekomen zou zijn.

...

We moeten niet naar de "woorden" van de partij luisteren, veeleer naar de daden, houding en meningen van haar kiezers...

Niet nederlandssprekende belgen, joden en andere vreemdelingen die voor hen stemmen dwalen sterk...
Ik heb het befaamde 70-puntenprogramma van 1992, inmiddels al weer 20 jaar geleden, hier voor me liggen, maar nergens zie ik het woord "deporteren" staan.
Ik zie wel dat er sprake is van "repatriëring" van illegalen en "uitwijzing" van criminele vreemdelingen.

Dat zijn zaken die intussen al lang gebeuren, zij het helaas maar mondjesmaat. En dat zelfs zonder dat het VB ooit in een machtspositie is geweest om zulks te kunnen bewerkstelligen. Dat betekent dus dat ook andere politieke partijen er de noodzaak van hebben ingezien, zij het naar mijn mening nog lang niet genoeg.

Ook in het herziene, mildere 70 punten-plan van 1996 is er geen sprake van "deportatie". Wel weer van een "repatriëring" van illegalen en criminelen.

eLife
14 juli 2012, 22:54
Mijn vrouw is van niet europese afkomst en zou ook voor het Vlaams belang stemmen, maar kan helaas nog niet omdat zij nog 1 jaartje moet wachten vooraleer zij voldoet aan de voorwaarden om te mogen stemmen. Waarom : heel eenvoudig, het is de enige politieke partij die de identiteit van de vlamingen echt verdedigd.
* verdedigT

eLife
14 juli 2012, 23:01
Ik maak me geen enkele zorg over jou noch over jouw mening betreffende de post van rogerverhiest, daarvoor acht ik je bij lange na niet belangrijk genoeg, zelfs niet nu je besloten hebt om op het Vlaams Belang te gaan stemmen en dat blijkbaar zo belangrijk vindt dat je dat aan de grote klok wil hangen. Jouw interpretatie van die post vind ik echter nogal bizar, vandaar dat ik het je vroeg.
http://kolobok.us/smiles/icq/smile.gif

Of het kan zijn dat als je zelf voor het VB stemt, je gedeporteerd wordt, kan ik geen uitsluitsel geven. Daarvoor zou ik eerst even van degene die dat beweerde, willen weten waar zoiets dan in het partijprogramma van het VB zou staan. Dat vroeg ik namelijk gisteren zelf al aan die persoon, en toen kwam jij je moeien met je "Ach! Jij ook hier nog!? (http://forum.politics.be/showthread.php?p=6218556#post6218556)"-postje aan mij gericht.
.

Correctie: niet "we" maar Macchiavelli heeft een oplossing gevonden. Maar fijn dat jij het daarmee eens bent.
http://kolobok.us/smiles/icq/pardon.gif

Nooit van politieke raadgevers "Debijlen" gehoord. Voor welke partij(en) werkt die organisatie dan? Wat voor politieke raad geeft die organisatie precies?
Vergeet het maar. Debijlen bestaan al lang niet meer.

Ik vind het ook erg vreemd dat jij mijn voorouders en familie meent te kennen. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik jou daar ooit iets over verteld heb. Bovendien hadden mijn voorouders geen internet en computers, laat staan dat die zich bezig hielden met politieke raadgeving. Dus waar je dit allemaal vandaan haalt, is me echt een raadsel.
Tja.

Maar tussen de regels door, en vanwege jouw om de pot draaien, meen ik wél op te kunnen maken dat jij vroeger, wanneer dat ook geweest moge zijn, een bijzonder traumatische ervaring hebt opgedaan.
http://kolobok.us/smiles/icq/unknown.gif

Hoezo plots?
Ik ben altijd beschaafd hoor.
http://kolobok.us/smiles/icq/mocking.gif

Macchiavelli
15 juli 2012, 00:34
http://kolobok.us/smiles/icq/smile.gif


.


http://kolobok.us/smiles/icq/pardon.gif


Vergeet het maar. Debijlen bestaan al lang niet meer.


Tja.


http://kolobok.us/smiles/icq/unknown.gif


http://kolobok.us/smiles/icq/mocking.gif
Juist ja. Ik denk dat ik, gezien jouw hoogst bizarre reacties en antwoorden, me maar aansluit bij wat deze posters over jou, jouw topic en jouw reacties te zeggen hebben.:
http://chanarchive.org/content/57_tg/613221/1190063629131.jpg
Ik ben het niet dikwijls met Koenraad eens, maar hier toch zeker wel.

http://500motivators.com/plog-content/thumbs/motivate/me/large/128-double-facepalm-when-the-fail-is-so-strong-one-facepalm-is-not-enough.jpg
Pierlewieteke toch. http://www.kolobok.us/smiles/light_skin/tease.gif
http://i201.photobucket.com/albums/aa180/JolaineonMaui/cool%20stuff/INSANE.gif
OK, ik heb een glas wijn op. Of 2. Maar dit: Huh? :?

Troll? Wat denken jullie?

Supe®Staaf
15 juli 2012, 07:49
Er bestond vroeger zo'n klein organisatie'tje; politieke raadgevers "Debijlen"."Debijlen" bestaan misschien niet meer, maar de "Debielen" zijn bijlange nog niet uitgeroeid....:-P

daiwa
16 juli 2012, 01:42
Ik heb het befaamde 70-puntenprogramma van 1992, inmiddels al weer 20 jaar geleden, hier voor me liggen, maar nergens zie ik het woord "deporteren" staan.
Ik zie wel dat er sprake is van "repatriëring" van illegalen en "uitwijzing" van criminele vreemdelingen.

Dat zijn zaken die intussen al lang gebeuren, zij het helaas maar mondjesmaat. En dat zelfs zonder dat het VB ooit in een machtspositie is geweest om zulks te kunnen bewerkstelligen. Dat betekent dus dat ook andere politieke partijen er de noodzaak van hebben ingezien, zij het naar mijn mening nog lang niet genoeg.

Ook in het herziene, mildere 70 punten-plan van 1996 is er geen sprake van "deportatie". Wel weer van een "repatriëring" van illegalen en criminelen.

Maw, Roger verhiest zit hier maar wat te liegen.

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest
Indien je voor het Vlaams Belang stemt word je gedeporteerd en zal je bij de volgende verkiezingen niet meer op het Vlaams Belang kunnen stemmen.

daiwa
16 juli 2012, 01:49
Partijprogramma's zijn er om zo veel mogelijk mensen te overtuigen en moeten sinds de laatste veroordeling van het toenmalige "Blok" aangepast zijn aan de vigerende wetgeving. De deportatie en het afnemen van de belgische nationaliteit van "genaturalizeerde vreemdelingen" waren promenente punten van het "70 punten programma" dat an sich reeds en "propere" versie was van het VB gedachtengoed.
...

1) Vergeleken met de koran was het 70 punten programma een sprookjesboek voor kinderen.

2) Blijft nog de vraag waarom de koran niet aangepast moet zijn aan de vigerende wetgeving?

eLife
16 juli 2012, 06:25
"Debijlen" bestaan misschien niet meer, maar de "Debielen" zijn bijlange nog niet uitgeroeid....:-P
Ik zie het.

De schoofzak
16 juli 2012, 09:17
Ik zie het.

Het zal je leren anderen de les te spellen met een dt-fout.
Meneer de forum-spellingscommissaris.
Zeker een mislukte student Germaanse, en dan maar een regentaat talen gedaan, en ondertussen de macht van de rode verbeterstift gesmaakt om kleine kindjes bang te maken ?

.

eLife
17 juli 2012, 22:59
Het zal je leren anderen de les te spellen met een dt-fout., Mmeneer de forum-spellingscommissaris.
Ok, mijnheer de weetikveel.

Zeker een mislukte student Germaanse
Zeker... zeker.

en dan maar een regentaat talen gedaan, en ondertussen de macht van de rode verbeterstift gesmaakt om kleine kindjes bang te maken ?
Ongeveer

SDX
17 juli 2012, 23:05
http://kolobok.us/smiles/icq/smile.gif


http://kolobok.us/smiles/icq/pardon.gif


http://kolobok.us/smiles/icq/unknown.gif


http://kolobok.us/smiles/icq/mocking.gif

Zijn dat je vriendjes, de pierlewietekes?

Hoe maken ze 't eigenlijk?

eLife
17 juli 2012, 23:10
Zijn dat je vriendjes, de pierlewietekes?
Het zijn koloboks.

Hoe maken ze 't eigenlijk?
Wie? De koloboks?

Marxmannetje
17 juli 2012, 23:11
http://i38.tinypic.com/16k4ygo.jpg

Had niet gedacht dat dit 5 pagina's zou hebben tot nu toe.

eLife
17 juli 2012, 23:12
http://i38.tinypic.com/16k4ygo.jpg

Had niet gedacht dat dit 5 pagina's zou hebben tot nu toe.

Bravissimo! Nu even gaan leren wat een trol betekent.

Marxmannetje
17 juli 2012, 23:13
Bravissimo! Nu even gaan leren wat een trol betekent.

:lol:

eLife
17 juli 2012, 23:17
:lol:

't is eigenlijk niet om te lachen. Het is zo'n beetje te saai geworden. Geen serieuze reacties. Grappen zijn die ook niet. Letterlijk saai.

Another Jack
18 juli 2012, 07:42
't is eigenlijk niet om te lachen. Het is zo'n beetje te saai geworden. Geen serieuze reacties. Grappen zijn die ook niet. Letterlijk saai.

Als het zo verder gaat eLife, zal er in oktober helemaal geen VB meer zijn.
Wat dan?

born2bewild
18 juli 2012, 07:51
Als het zo verder gaat eLife, zal er in oktober helemaal geen VB meer zijn.
Wat dan?

Het Vlaams belang is groter dan de VLD snuggere

Another Jack
18 juli 2012, 08:08
Het Vlaams belang is groter dan de VLD snuggere

Nee, Filip, geloof me maar, het is gedaan.

born2bewild
18 juli 2012, 08:11
De Croo is zelfs de stem van zijn vrouw kwijt

:-)

Another Jack
18 juli 2012, 08:13
De Croo is zelfs de stem van zijn vrouw kwijt

:-)

Dat zou nogal iets zijn, hè Filip.
Weet ge nog dat uw dochter eens vergeten was op u te stemmen, omdat ze niet wist dat ge op de Europese lijst stond?