PDA

View Full Version : Open VLD in kartel met extreem-rechts


Vito
16 juli 2012, 15:55
Klik (http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/openvldkritieknva_120716)

En dit met name in Tielt, Pittem, Ingelmunster, Lummen,... Moet er, in navolging van de liberale partij VLOTT, nu ook een cordon sanitaire rond de Open VLD komen?

born2bewild
16 juli 2012, 18:09
Oei dat wordt lastig kontdraaien

peter1962
16 juli 2012, 18:26
Klik (http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/openvldkritieknva_120716)

En dit met name in Tielt, Pittem, Ingelmunster, Lummen,... Moet er, in navolging van de liberale partij VLOTT, nu ook een cordon sanitaire rond de Open VLD komen?
? ben je zeker dat je de juiste link hebt gepost ?

fonne
16 juli 2012, 19:12
? ben je zeker dat je de juiste link hebt gepost ?
Ik denk dat hij wil zeggen dat de extreem-rechtse Ø-VLD in de genoemde gemeenten een kartel heeft gesloten met de N-VA.

Txiki
16 juli 2012, 20:03
Klopt. De "democraten" gaan er in zee met "extreem-rechts". Dewael is een onnozelaar.

Vito
16 juli 2012, 20:08
? ben je zeker dat je de juiste link hebt gepost ?

Ja.

Vito
16 juli 2012, 20:12
Ik denk dat hij wil zeggen dat de extreem-rechtse Ø-VLD in de genoemde gemeenten een kartel heeft gesloten met de N-VA.

Ik wil zeggen dat het al te kwistig omspringen met de term "extreem-rechts" niet verstandig is. Zo hol je het uit zodat de norm uiteindelijk vervaagt. Dewael doet het uit electorale wanhoop, maar uiteindelijk helpt hij door die normvervaging het echte extreem-rechts, dat helaas ook nog bestaat. Een beetje het verhaal van Peter en de wolf.

Dat je eigen partij dan zich niet consequent gedraagt naar die analyse is dan des te pijnlijker.

Tijd voor je pensioen, Patrick.

Txiki
16 juli 2012, 20:16
Ach ja, termen als "democraten", "extreem-rechts" en "constructieve oppositie" zijn niet zomaar de prostituees van de politiek. Dewael is een hoerenloper.

quercus
16 juli 2012, 20:17
De slijmerd De Wael is blijkbaar volkomen vergeten dat indertijd er een massa "rechtsen" uit de Volksunie is overgelopen naar de VLD. Maar ja, dat zal dan wee "wat anders" zijn zeker hé?:lol:

tbs
16 juli 2012, 20:20
...

Dat je eigen partij dan zich niet consequent gedraagt naar die analyse is dan des te pijnlijker.

...

Dat Open VLD de afgelopen 2 jaar ook 8 ex-VB'ers heeft opgenomen maakt het nog pijnlijker. Hij geeft op die manier evenzeer kritiek op zijn eigen partij.

Vito
16 juli 2012, 20:23
Dat Open VLD de afgelopen 2 jaar ook 8 ex-VB'ers heeft opgenomen maakt het nog pijnlijker. Hij geeft op die manier evenzeer kritiek op zijn eigen partij.

Dat wist ik niet. Over wie gaat het?

tbs
16 juli 2012, 20:36
Dat wist ik niet. Over wie gaat het?

Marina Cooreman (St-K-Waver), Pascal De Boodt (Lebbeke), Veronique Ducastel (Menen), Daisy Vander Elst (Vilvoorde), Ingrid Van Gaver (Brecht), Tania Dassonneville (Wervik), Donald Verslyppe (Steenokkerzeel) en de laatste ga ik niet vermelden omdat het een gerucht is.

Wel geen zwaargewichten als Ceder, Van Overmeire of Stevenheydens.

Ik vermoed dat Dewael het ook niet wist :-)

DONG ZHUO
16 juli 2012, 21:45
Marina Cooreman (St-K-Waver), Pascal De Boodt (Lebbeke), Veronique Ducastel (Menen), Daisy Vander Elst (Vilvoorde), Ingrid Van Gaver (Brecht), Tania Dassonneville (Wervik), Donald Verslyppe (Steenokkerzeel) en de laatste ga ik niet vermelden omdat het een gerucht is.

Wel geen zwaargewichten als Ceder, Van Overmeire of Stevenheydens.

Ik vermoed dat Dewael het ook niet wist :-)

Dewael is serieus aan't dementeren, een gevaar voor de politiek en voor zijn eigen partij, afin de O-vldr's zijn vakkundig bezig hun eigen partijtje (dat al niet te véél niet meer voorsteld) kompleet de grond in te boren... wie weet halen ze binnenkort de kiesdrempel ?;-)

Vito
16 juli 2012, 22:27
Marina Cooreman (St-K-Waver), Pascal De Boodt (Lebbeke), Veronique Ducastel (Menen), Daisy Vander Elst (Vilvoorde), Ingrid Van Gaver (Brecht), Tania Dassonneville (Wervik), Donald Verslyppe (Steenokkerzeel) en de laatste ga ik niet vermelden omdat het een gerucht is.

Wel geen zwaargewichten als Ceder, Van Overmeire of Stevenheydens.

Ik vermoed dat Dewael het ook niet wist :-)

Ik denk het ook...

born2bewild
17 juli 2012, 06:51
Sluipen gif in de VLD
En zo weinig weefsel

Gevaaarrrrrrrlijk

DeProf_eet
17 juli 2012, 07:08
Moet er, in navolging van de liberale partij VLOTT, nu ook een cordon sanitaire rond de Open VLD komen?Eerlijk gezegd, ja. En elke reden daarvoor is goed. Ik stemde lang geleden PVV. Maar de linkse koers die ze de laatste jaren met het konijn destijds begonnen hebben moet maar eens afgestraft worden. Het zijn toch zij die begonnen zijn met de uitzonderingsmaatregelen en de regularisaties. Moet ge zien hoe dat konijn zich nu in linkse rat aan het omtoveren is in de EU. Walgelijk zo'n verrader.

HRobin
17 juli 2012, 07:42
Misschien kunnen we hier (http://www.dewael.nu/?p=355) ook nog wat commentaar achterlaten ;-)

Vito
17 juli 2012, 07:52
Misschien kunnen we hier (http://www.dewael.nu/?p=355) ook nog wat commentaar achterlaten ;-)

;-)

Even serieus, hier mag alleen applaus gepost worden, al de rest zal verwijderd worden.

HRobin
17 juli 2012, 08:29
"Open Vld moet werken aan eigen geloofwaardigheid" (http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1471058/2012/07/17/Open-Vld-moet-werken-aan-eigen-geloofwaardigheid.dhtml)

"We moeten de vijand niet bij een ander zoeken en werken aan onze eigen geloofwaardigheid", meent Sas van Rouveroij, fractieleider van Open Vld in het Vlaams Parlement.

djimi
17 juli 2012, 08:56
"Open Vld moet werken aan eigen geloofwaardigheid" (http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1471058/2012/07/17/Open-Vld-moet-werken-aan-eigen-geloofwaardigheid.dhtml)

Met alle respect voor Meneer van Rouveroij: ik denk niet dat er voor die titanenarbeid voldoende mankracht in de Open VLD kan worden gevonden, om van het nodige talent en de onmisbare integriteit nog maar te zwijgen.

Wat de Open VLD nog rest: boter aan de galg, vijgen na pasen, en water - dezer dagen zelfs héél véél water - om naar zee te dragen. De zoden aan de dijk zijn - helaas? gelukkig? - elders al in gebruik genomen :-P

Steben
17 juli 2012, 09:02
O-VLD is zowel in zee gegaan met extreem rechts als extreem links.

fonne
17 juli 2012, 11:49
"Open Vld moet werken aan eigen geloofwaardigheid" (http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1471058/2012/07/17/Open-Vld-moet-werken-aan-eigen-geloofwaardigheid.dhtml)

:rofl:

de Ø-VLD die een autonoom Vlaanderen zou willen in een confederaal België.

Dat hebben we gezien met de paarse regeringen toen de Vlaamse regering werd herleid tot het schepencollege van kermissen en vermakelijkheden geleid door de perfecte sloefen De Wael en Somers.
Om van de nefaste staatsmisvormingen van Verhofstadt nog te zwijgen.

Randa
17 juli 2012, 14:00
de VLD moet wel met erge schrik zitten, dat ze munt wil slaan,uit de dood van grootvader Van der Poorten, ik denk nooit dat vader Herman, zoiets zou gedaan hebben,
precies of Jurgen Ceder en die andere VB ers waren kampbeulen.
Ik denk dat de meeste kiezers wel het onderscheid kunnen maken. en het averrechts zal werken.

Steben
17 juli 2012, 14:04
op een bepaald moment echter is de grens bereikt waarbij een partij geen stemmen meer kan verliezen, en wellicht denkt de VLD die grens aan te zien komen en is er geen limiet op de uitlatingen.

Bokkenreyder
17 juli 2012, 14:13
de VLD moet wel met erge schrik zitten, dat ze munt wil slaan,uit de dood van grootvader Van der Poorten, ik denk nooit dat vader Herman, zoiets zou gedaan hebben,
precies of Jurgen Ceder en die andere VB ers waren kampbeulen.
Ik denk dat de meeste kiezers wel het onderscheid kunnen maken. en het averrechts zal werken.

De waarheid over grootvader Vanderpoorten (door een buur).
Je kunt weten hoe De Wael ter kwader trouw daar misbruik van maakt (samen met Marleen overigens). Het is een schande om zo je eigen grootvaders nagedachtenis valselijk te grabbel te gooien voor eigen politiek profijt.
http://blog.seniorennet.be/luis_in_de_pels/archief.php?ID=890871

Het Oosten
17 juli 2012, 18:17
? ben je zeker dat je de juiste link hebt gepost ?

Met de NVA weet men maar nooit welke de juiste link is.

born2bewild
17 juli 2012, 18:25
Met de NVA weet men maar nooit welke de juiste link is.

Gij mist er ene zeker?

Another Jack
17 juli 2012, 18:43
Gij mist er ene zeker?

Gij zijt hem zeker?

Bokkenreyder
17 juli 2012, 19:02
Met de NVA weet men maar nooit welke de juiste link is.

Oeps, Vito gaat blij zijn! Als N-VA'er 'gebrandmerkt' worden door het orkel der smurfen. Dat gaat niet goed komen, vrees ik. :lol:
Het Oosten is er erg aan toe: hij ziet overal N-VA'ers. nuja als hij om zich heen kijkt zijn er dat wel bijna een op twee. :lol:

born2bewild
17 juli 2012, 19:02
Gij zijt hem zeker?

Mmmmoeha

Another Jack
17 juli 2012, 19:11
Mmmmoeha

Is dat een ja met een prop in de mond?

Vito
17 juli 2012, 19:34
Oeps, Vito gaat blij zijn! Als N-VA'er 'gebrandmerkt' worden door het orkel der smurfen. Dat gaat niet goed komen, vrees ik. :lol:
Het Oosten is er erg aan toe: hij ziet overal N-VA'ers. nuja als hij om zich heen kijkt zijn er dat wel bijna een op twee. :lol:

Het Oosten heeft gelijk. Ik ben eigenlijk een Vlaams-nationalistisch nepprofiel van Bokkenreyder. Elke avond groet ik de Vlaamse Leeuw en brengt hulde aan Bart De Wever.

Eigenlijk ben ik noch belgicist noch Vlaams-nationalist, maar de simpele kiekens hier willen iedereen een labeltje opplakken omdat ze anders er niets van kunnen snappen.

Another Jack
17 juli 2012, 19:37
Oeps, Vito gaat blij zijn! Als N-VA'er 'gebrandmerkt' worden door het orkel der smurfen. Dat gaat niet goed komen, vrees ik. :lol:
Het Oosten is er erg aan toe: hij ziet overal N-VA'ers. nuja als hij om zich heen kijkt zijn er dat wel bijna een op twee. :lol:

Op dit forum: meer zelfs!