PDA

View Full Version : Daerden trekt


born2bewild
4 augustus 2012, 09:25
zelfs als hij tegen de verkiezingen op 14 oktober nog niet ontwaakt is uit zijn coma, na zijn dubbel hartinfarct van vorige week.
....

Maar ook als het er niet naar uitziet dat Daerdens toestand gunstig evolueert, zou hij toch lijsttrekker blijven. Eventueel zou hij verkozen kunnen worden tot burgemeester, maar dan een burgemeester die niet in staat is zijn functie uit te oefenen.







http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1218197/ps-houdt-daerden-als-lijsttrekker-ondanks-coma.aspx

Goed bestuur �* la ps

Robinus V
4 augustus 2012, 12:00
Het is alleen niet relevant voor de Gemeenteraads- en provincieraadsverkiezingen in het noorden van het land.

Effect
4 augustus 2012, 12:46
Het is alleen niet relevant voor de Gemeenteraads- en provincieraadsverkiezingen in het noorden van het land.

Het gaat toch over Belgische (sic) gemeenteraardsverkiezingen. Dan is het toch relevant dat de rode familie lijken op de lijst zet. LPF heeft daar ook een overwinning mee geboekt indertijd. Patrick Jansens is deel van die politieke familie dus het is wel zeker relevant.

Robinus V
4 augustus 2012, 13:54
Het gaat toch over Belgische (sic) gemeenteraardsverkiezingen. Dan is het toch relevant dat de rode familie lijken op de lijst zet. LPF heeft daar ook een overwinning mee geboekt indertijd. Patrick Jansens is deel van die politieke familie dus het is wel zeker relevant.

Het is enkel relevant voor diegenen die in dezelfde gemeente of provincie als Daerden wonen.

roger verhiest
4 augustus 2012, 13:59
Het gaat toch over Belgische (sic) gemeenteraardsverkiezingen. Dan is het toch relevant dat de rode familie lijken op de lijst zet. LPF heeft daar ook een overwinning mee geboekt indertijd. Patrick Jansens is deel van die politieke familie dus het is wel zeker relevant.

Ik geloof niet dat Patrick Jansens de lijst LPF in Antwerpen trekt..

van Maerlant
4 augustus 2012, 14:11
Het is enkel relevant voor diegenen die in dezelfde gemeente of provincie als Daerden wonen.

:roll:

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 (1 lezers)
Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Distel
4 augustus 2012, 14:17
Het is alleen niet relevant voor de Gemeenteraads- en provincieraadsverkiezingen in het noorden van het land.

Lees: we kunnen hier niks slechts over de N-VA van maken.

Effect
4 augustus 2012, 14:28
Het is enkel relevant voor diegenen die in dezelfde gemeente of provincie als Daerden wonen.

Zeker wel, het duidt aan hoe laag de sossen kunnen zaken. Tot op heden vormen zij een politieke familie, en deze gemeenteraadsverkiezingen zijn en blijven een referendum over Di Rupo. Dat hebben de traditio's er zelf van gemaakt met hun één-tegen-allen strategie.

Robinus V
4 augustus 2012, 14:31
:roll:

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 (1 lezers)
Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Je mag erover discussiëren. Ik wil er enkel even op wijzen dat het geen factor is die voor de (meeste) leden van dit forum van belang is voor hun gemeenteraads- en provincieraadsverkiezingen.

Robinus V
4 augustus 2012, 14:33
Zeker wel, het duidt aan hoe laag de sossen kunnen zaken. Tot op heden vormen zij een politieke familie, en deze gemeenteraadsverkiezingen zijn en blijven een referendum over Di Rupo. Dat hebben de traditio's er zelf van gemaakt met hun één-tegen-allen strategie.

De gemeenteraadsverkiezingen zijn helemaal geen referendum tegen Di Rupo.

De gemeenteraadsverkiezingen gaat om gemeentelijk bestuur.

Uiteraard wil een welbepaalde partij de mensen iets wijsmaken omdat ze niet genoeg postjes kunnen pakken als ze eerlijk zijn.

Vlaanderen Boven
4 augustus 2012, 15:09
Het is alleen niet relevant voor de Gemeenteraads- en provincieraadsverkiezingen in het noorden van het land.

Het doet me deugd dit te lezen. Hiermee is het bewijs geleverd dat zelfs PVDA'ers uiteindelijk in een Vlaams kader denken.

Weezer
4 augustus 2012, 16:24
Lees: we kunnen hier niks slechts over de N-VA van maken.

touché

Vlaanderen Boven
4 augustus 2012, 16:34
Lees: we kunnen hier niks slechts over de N-VA van maken.

Maakt niet uit van wie het komt, eigenlijk heeft hij gelijk. Ook al heeft men het over 'de' gemeenteraadsverkiezingen, de facto ligt de nadruk exclusief op Vlaanderen. En dat is zo natuurlijk en vanzelfsprekend dat dit de eerste keer is dat men erop wijst. Eigenlijk vind ik dat prachtig.

van Maerlant
4 augustus 2012, 16:53
Je mag erover discussiëren. Ik wil er enkel even op wijzen dat het geen factor is die voor de (meeste) leden van dit forum van belang is voor hun gemeenteraads- en provincieraadsverkiezingen.

Er valt niet over te discussiëren. Dit subforum gaat over de gemeenteraadsverkiezingen. Deze draad past perfect in dat plaatje.


Het is alleen niet relevant voor de Gemeenteraads- en provincieraadsverkiezingen in het noorden van het land.

Bovenstaande post is helemaal niet relevant, aangezien er nergens staat dat dit subforum enkel over de Vlaamse gemeenteraadsverkiezingen gaat. Ik denk wel dat iedereen die de naam Daerden ziet staan, zal weten dat dit over Wallonië gaat. Rot dus maar een eind op met je betuttelende berichtjes.

born2bewild
4 augustus 2012, 18:18
.

born2bewild
4 augustus 2012, 18:19
.

born2bewild
4 augustus 2012, 18:24
Het is alleen niet relevant voor de Gemeenteraads- en provincieraadsverkiezingen in het noorden van het land.

We onthouden dat gij het normaal vindt dat coma patiënten zich kandidaat stellen in verkiezingen.
Het plaatst uw overige interventies in de juiste context

De schoofzak
4 augustus 2012, 20:42
Er vloeit zeer veel geld, afkomstig van belastingen die geheven worden op de 80 procent armste Vlamingen, naar het gebied ten zuiden van Vlaanderen.

Bijgevolg zijn wij zeer erg geïnteresseerd in de bestuurlijke aspecten van die streek.

.

kamaxirav
7 augustus 2012, 11:20
We schreven het enkele dagen geleden al: Jos Daerden was aangezocht door Roderick Duchâtelet om Ujpest te leiden. Daerden had net een aanbod van Al Shabab afgewezen omdat hij dacht daar niet te zullen kunnen aarden en had enkele dagen bedenktijd gevraagd toen de zoon van Roland Duchâtelet hem vroeg naar Hongarije te komen.

Henri1
11 augustus 2012, 10:25
We onthouden dat gij het normaal vindt dat coma patiënten zich kandidaat stellen in verkiezingen.
Het plaatst uw overige interventies in de juiste context

De Wever en zijn kornuiten zijn in velen hun ogen ook coma-patiënten. We hebben dat gezien tijdens regeringsonderhandelingen nietwaar.

Vette Pois(s)on
11 augustus 2012, 10:34
De Wever en zijn kornuiten zijn in velen hun ogen ook coma-patiënten. We hebben dat gezien tijdens regeringsonderhandelingen nietwaar.

Ontwaak Henri!

Ontwaak!

Henri1
11 augustus 2012, 10:41
Ontwaak Henri!

Ontwaak!

Ik ben allang wakker.
Ik volg het De Wever discours op de voet.

fonne
11 augustus 2012, 19:19
Ik ben allang wakker.
Ik volg het De Wever discours op de voet.

Henri groet 's morgens de dingen.

87193