PDA

View Full Version : Verkiezing van de forumombudsmensen: kandidaatstelling


Maarten Malaise
11 juli 2004, 12:23
Regelmatig worden de forumombudsmensen verkozen. Momenteel zijn ze met twee: Spetsnaz en Groot Bakkes.

De opdracht: communicatie naar de mensen van Politics.be toe, problemen aanbrengen, activiteiten organiseren, ... We willen het niet te exact omschrijven, maar we zien de opdracht vrij ruim. In het verleden werden bvb de forumoscars en de -quiz georganiseerd, smilies toegevoegd, zoekfunctie hersteld (zal nu opnieuw werk aan zien wegens verhuis naar andere server), ...

We gaan opnieuw twee mensen verkiezen. Het is een rechtstreekse verkiezing, dus de twee met de meeste stemmen worden automatisch verkozen.

Om je kandidaat te stellen en/of om een geldige stem uit te brengen moet je minstens enige activiteit in het forum kunnen aantonen: minstens 1 maand ingeschreven en minstens 50 berichten geplaatst. Voldoe je aan die voorwaarden? Dan kan je je hier kandidaat stellen.
Tot en met woensdag kan je je kandidaat stellen.

Wie is kandidaat?

groetjes,

Maarten Malaise

Spetsnaz
11 juli 2004, 12:24
Ik, Spetsnaz, stel me kandidaat.

La Vache qui rit
11 juli 2004, 14:06
Ik ben kandidaat!

Mijn beste kwaliteit: ik lach graag, zelfs met mezelf :P

Thomas Hx
11 juli 2004, 19:03
Omdat er nog maar 2 zijn. Hierbij mijn kandidaatstelling.

Raven
11 juli 2004, 19:27
Tijd om erin te VLIEGEN :twisted:

And I mean business

http://www.sonomawetlands.org/catalog/birds/thebirds.jpg
http://www.norcalmovies.com/TheBirds/birds28.jpg

Spelev
11 juli 2004, 19:48
Tijd om erin te VLIEGEN :twisted:

And I mean business

http://www.chez.com/tomm1777/ryanmg42.jpg
http://www.chez.com/tomm1777/ryanmg.jpg

Hij doet terug mee. :lol:

Zalig hoe meer hoe toffer!

Hingis
12 juli 2004, 21:01
Ik Waals profiteur : stel ik mij kandidaat :D ( Oeps, 'k ben maar hier sinds 1 maand : Zal maanden moeten wachten, vrees ik )

Spetsnaz
12 juli 2004, 21:03
Ik Waals profiteur : stel ik mij kandidaat :D ( Oeps, 'k ben maar hier sinds 1 maand : Zal maanden moeten wachten, vrees ik )

U bent hier sinds 9/6, vandaag is het 12/7, dus toch geen probleem?

Patriot!
12 juli 2004, 21:41
Ik doe niet mee maar zoals bekend heb ik vele 'vrienden' :wink:
Ik weet nog niet wie ik zal steunen... Hingis, spets of Thomas?

Patriot!
13 juli 2004, 20:23
Patriot steunt Hingis.

Kim
13 juli 2004, 20:54
Ik ga Spetz steunen denk ik, die jongen doet dat goed! :wink:

Spetsnaz
13 juli 2004, 20:56
Ik ga Spetz steunen denk ik, die jongen doet dat goed! :wink:

:oops: 8O :D

Kim
13 juli 2004, 20:59
Het mag gezegd worden! :)

Patriot!
13 juli 2004, 21:36
8O

giserke
13 juli 2004, 23:27
weet ge wat? ik stel me kandidaat.

Supe®Staaf
14 juli 2004, 08:13
Mag ik 2 kandidaten steunen?

thePiano
14 juli 2004, 08:51
Mag ik 2 kandidaten steunen?

Prima Superstaaf en wie is dan de 2de? :P

Supe®Staaf
14 juli 2004, 09:18
Mag ik 2 kandidaten steunen?

Prima Superstaaf en wie is dan de 2de? :P
Spetznaz?
Thomas?

Spetsnaz
14 juli 2004, 11:55
Mag ik 2 kandidaten steunen?

Prima Superstaaf en wie is dan de 2de? :P

Dus ge geeft toe dat gij eigenlijk La Vache qui rit zijt

Lekker Links!
14 juli 2004, 17:07
Tof te zien dat hier nog steeds verkiezingen gehouden worden. Ikzelf ben geen kandidaat omdat ik het spannend wil houden voor de rest :wink: .

Ik denk eraan om Hingis te steunen, als teken van Vlaamse En Waalse verbondenheid! België leeft!

Beer
14 juli 2004, 17:09
Ik steun Spetsnaz

Lekker Links!
14 juli 2004, 17:15
Tof te zien dat hier nog steeds verkiezingen gehouden worden. Ikzelf ben geen kandidaat omdat ik het spannend wil houden voor de rest :wink: .

Ik denk eraan om Hingis te steunen, als teken van Vlaamse En Waalse verbondenheid! België leeft!

Ik herroep mijn stem. Ik heb net een paar posts herlezen en heb zo mijn twijfels bij die "Hingis". Lijkt mij eerder een nickje aangemaakt door iemand die zijn gelijk wil aantonen. Ik stem dus voor niemand, nèh!

Spetsnaz
14 juli 2004, 17:20
Tof te zien dat hier nog steeds verkiezingen gehouden worden. Ikzelf ben geen kandidaat omdat ik het spannend wil houden voor de rest :wink: .

Ik denk eraan om Hingis te steunen, als teken van Vlaamse En Waalse verbondenheid! België leeft!

Ik herroep mijn stem. Ik heb net een paar posts herlezen en heb zo mijn twijfels bij die "Hingis". Lijkt mij eerder een nickje aangemaakt door iemand die zijn gelijk wil aantonen. Ik stem dus voor niemand, nèh!

tiens tiens, wie zou dat nu kunnen zijn.. :roll2:

Lekker Links!
14 juli 2004, 17:28
Ik herroep mijn stem. Ik heb net een paar posts herlezen en heb zo mijn twijfels bij die "Hingis". Lijkt mij eerder een nickje aangemaakt door iemand die zijn gelijk wil aantonen. Ik stem dus voor niemand, nèh!

tiens tiens, wie zou dat nu kunnen zijn.. :roll2:

Ik weet t niet maar k heb dus wel al door dat het ten eerste geen Waal is en ten tweede een fake-nickske is om het gelijk van bepaalde partijen aan te tonen. Zal wel weer één of ander nietszeggend particuul achterzitten.

PollyCorrect
14 juli 2004, 17:57
Ik, PollyCorrect, ben kandidaat.

Lekker Links!
14 juli 2004, 17:58
Ik, PollyCorrect, ben kandidaat.

proficiat, wij nemen kennis van uw breed-maatschappelijke toewijding.


:!:

PollyCorrect
14 juli 2004, 18:20
Ik, PollyCorrect, ben kandidaat.

proficiat, wij nemen kennis van uw breed-maatschappelijke toewijding.


:!:

Ik ben van plan mij flink in te zetten.

Gelieve op mij te stemmen.

thePiano
14 juli 2004, 18:57
Prima, bij deze stel ik mij ook kandidaat.

Met de leuze Grote Kuis in het Fornuis beloof ik iedereen dat dit forum opnieuw kwaliteitspostings en discussies van de hoogste plank zal brengen. Ongeveer de helft van de huidige forumdeelnemers zal verplicht worden om een inburgeringscursus te volgen en de andere helft een uitburgeringscursus.

Maar mits wat goede wil van iedereen en een strenge maar rechtvaardige hand van de moderators, zullen wij er samen in slagen het herstel van de Nieuwe Orde op dit forum de pas af te snijden, en een forum van hoop & liefde brengen en aldus een baken van licht zijn voor alle forums op het internet. :P

Zo, ik heb twee lijsten opgesteld: een witte en een bruine. Zo gauw ik verkozen ben, beloof ik om de grootste witte en bruine schoften samen bij elkaar in een apart rubriekse te roepen en alle problemen met één tik op mijn keyboard uit de weg ruimen. :P

thePiano is den tofste! stem op Piano, zo is er maar ene! :mrgreen:

Patriot!
14 juli 2004, 19:24
tiens tiens, wie zou dat nu kunnen zijn.. :roll2:

Ik weet t niet maar k heb dus wel al door dat het ten eerste geen Waal is en ten tweede een fake-nickske is om het gelijk van bepaalde partijen aan te tonen. Zal wel weer één of ander nietszeggend particuul achterzitten.

Ge hebt U verkeerd geïnformeerd, linkse leugenaar.
Ik ken Hingis en hij is sympathisant van de BUB.
Gelieve twee keer na te denken voor ge uw leugens rondspuit.

Patriot!
14 juli 2004, 19:26
Na de gebeurtenissen, en de grote druk op mij van mijn vrienden :wink: , heb ik besloten me toch maar kandidaat te stellen. Ik ga geen grote campagne voeren, en ik roep gewoon de mensen die mij nen toffe vinden op om op mij te stemmen. :wink:

Distel
14 juli 2004, 19:27
Met de leuze Grote Kuis in het Fornuis beloof ik iedereen dat dit forum opnieuw kwaliteitspostings en discussies van de hoogste plank zal brengen.

Het is wel de bedoeling dat ge als forumombudsman op de site aanwezig blijft he slimme. :mrgreen:

PollyCorrect
14 juli 2004, 19:53
PollyCorrect wordt ombudsmens.

Kim
14 juli 2004, 19:57
Na de gebeurtenissen, en de grote druk op mij van mijn vrienden :wink: , heb ik besloten me toch maar kandidaat te stellen. Ik ga geen grote campagne voeren, en ik roep gewoon de mensen die mij nen toffe vinden op om op mij te stemmen. :wink:

Gij zijt goe gij, das wel een beke laat he! :)

Sorry, mijn steun blijft gericht aan Spetz! :wink:

Patriot!
14 juli 2004, 19:58
Na de gebeurtenissen, en de grote druk op mij van mijn vrienden :wink: , heb ik besloten me toch maar kandidaat te stellen. Ik ga geen grote campagne voeren, en ik roep gewoon de mensen die mij nen toffe vinden op om op mij te stemmen. :wink:

Gij zijt goe gij, das wel een beke laat he! :)

Sorry, mijn steun blijft gericht aan Spetz! :wink:


Dan wordt de Spetz mijn running mate :wink:

Pat
14 juli 2004, 20:29
PollyCorrect wordt ombudsmens. Ge krijgt mijn stem, omwille van uw schoon kapsel

Dies
14 juli 2004, 21:50
Onder lichte dwang: Ik stel mij kandidaat. *knipoog*

The Paulus Experience
14 juli 2004, 22:14
Onder lichte dwang: Ik stel mij kandidaat. *knipoog*

Dies is the man!

Spetsnaz
14 juli 2004, 22:14
Haha, Paulus ging niet meer terugkomen zenne ;)

The Paulus Experience
14 juli 2004, 22:16
hier wil ik nog wel even aan meewerken :P

Fribre
14 juli 2004, 22:22
De laatsten zullen de eersten zijn?

Ik stel me kandidaat!

PollyCorrect
14 juli 2004, 22:46
PollyCorrect wordt ombudsmens. Ge krijgt mijn stem, omwille van uw schoon kapsel

:oops: Pat is een schat
http://www.clarence.com/contents/cultura-spettacolo/cinehall/deniro/images/robert04.jpg

Jeroen
14 juli 2004, 23:04
Kandidaatstelling is hiermee beëindigd.

Jeroen
14 juli 2004, 23:32
Stemmen kan hier (http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=593377#593377)

Jeroen
14 juli 2004, 23:48
Kandidatuur van thePiano (http://forum.politics.be/profile.php?mode=viewprofile&u=271) en La Vache qui rit (http://forum.politics.be/profile.php?mode=viewprofile&u=1510) geschrapt, aangezien beide accounts van één en dezelfde persoon blijken te zijn.