PDA

View Full Version : Vlaams-nationalistisch forumonderdeel is succes!


Vlaanderen Boven
13 juli 2004, 21:46
Het gaat goed met dit forum; meer dan vijftig onderwerpen en meer dan 600 berichten op korte tijd!

De 'tegenzet' van de belgicisten (whei!! wij willen dat ook!) draait ook op een sisser uit 8) . Ik zie nu dat er in de laatste acht dagen welgeteld twee (2) personen geantwoord hebben :P

Doe zo voort Vlaamse vrienden!

:vlaander:

Zeno!
14 juli 2004, 10:20
Ik vraag me wel af waarom dit forum 'Vlaams-nationalistisch' is, en het andere 'Belgisch-nationaal'?

Ik vind 'nationalistisch' veel negatiever klinken dan 'nationaal'...

Dus, waarom geen 'Vlaams-nationaal' forum?

Rock Against Communism
14 juli 2004, 12:11
heeft dat gewoon niet temaken met het feit dat Belgie reeds bestaat als natie, en de Vlamingen moeten er nog voor ijveren om hun natie onafhankelijk te maken?

Net zoals de Basken, de ETA is nationalistisch, maar de partijen die pleiten voor een unitair spanje, zijn nationale partijen

Philips Inc.
14 juli 2004, 15:05
Vandaag Frans-nationale feestdag ... waarom zeggen ze niet Frans-nationalistische feestdag?

Hoe woordgebruik bepaalde ideologieën negatief of positief kan voorstellen.

Tantist
14 juli 2004, 21:53
Ik vraag me wel af waarom dit forum 'Vlaams-nationalistisch' is, en het andere 'Belgisch-nationaal'?

Ik vind 'nationalistisch' veel negatiever klinken dan 'nationaal'...

Dus, waarom geen 'Vlaams-nationaal' forum?

Dat zou mij ook beter passen. Uiteindelijk ben ik geen echte nationalist, enkel een flamingant die het Belgische kader wil verlaten.

Groot Bakkes
15 juli 2004, 16:02
Amai nog ni. :wink: In mijn topic "Vergelijking" kan je zien hoe de activiteitsgraad(:lol:) bij ons subforum stijgt en hoe het Belgische subforum verder marginaliseert.

jOOSt
15 juli 2004, 16:13
Ik vraag me wel af waarom dit forum 'Vlaams-nationalistisch' is, en het andere 'Belgisch-nationaal'?

Ik vind 'nationalistisch' veel negatiever klinken dan 'nationaal'...

Dus, waarom geen 'Vlaams-nationaal' forum?

Dat zou mij ook beter passen. Uiteindelijk ben ik geen echte nationalist, enkel een flamingant die het Belgische kader wil verlaten.

Volgens mij zou het nog beter zijn moest het: Vlaams Republikeins Forum of Onafhankelijk Vlaanderen Forum zijn. :fadein:

Groot Bakkes
15 juli 2004, 16:21
Dat zou mij ook beter passen. Uiteindelijk ben ik geen echte nationalist, enkel een flamingant die het Belgische kader wil verlaten.

Volgens mij zou het nog beter zijn moest het: Vlaams Republikeins Forum of Onafhankelijk Vlaanderen Forum zijn. :fadein:

Ja, of "subforum van de flaminganten". Of: "Vlaamsgezind subforum"

Tantist
15 juli 2004, 16:59
Dat zou mij ook beter passen. Uiteindelijk ben ik geen echte nationalist, enkel een flamingant die het Belgische kader wil verlaten.

Volgens mij zou het nog beter zijn moest het: Vlaams Republikeins Forum of Onafhankelijk Vlaanderen Forum zijn. :fadein:

Flamingant forum lijkt me beter. Er zijn namelijk ook royalistische flaminganten, die Beire als Vlaamse koning willen (mijn grootvader was er zo ene, een onverbeterlijke leopoldist).

jOOSt
15 juli 2004, 17:57
En waarom doen we geen poll om te weten voor naam de beste is?

jOOSt
15 juli 2004, 18:01
Vlaams-Nationaal Forum
Vlaams Republikeins Forum
Onafhankelijk Vlaanderen Forum
Vlaamsgezind Forum

Heeft nog iemand ideeën?

Tantist
15 juli 2004, 18:17
Vlaams-Nationaal Forum
Vlaams Republikeins Forum
Onafhankelijk Vlaanderen Forum
Vlaamsgezind Forum

Heeft nog iemand ideeën?µ

Flamingant forum

jOOSt
15 juli 2004, 18:26
Vlaams-Nationaal Forum
Vlaams Republikeins Forum
Onafhankelijk Vlaanderen Forum
Vlaamsgezind Forum
Flamigant Forum

Heeft nog iemand ideeën?

Rock Against Communism
15 juli 2004, 19:30
gewoon het huidige vlaams-nationalistisch forum. Zet dat ook bij de poll hé, ik vind er namelijk niets negatiefs aan klinken.