PDA

View Full Version : Verkiezingen zijn ideaal om nepprofielen te ontdekken...


Tantist
15 juli 2004, 15:17
Jawel, plots registreren er zich heel veel mensen die direct hun "draai" vinden, of duiken er oude bekenden op die al maanden niet meer gepost hebben.

Verdienen een nader onderzoek:

Slimmy Slam Slimbo (laatst 1 mei, stemde Patriot)
Rechts België (22 november, stemde Patriot)
Goebbels (12 april, stemde Patriot)
Archibald van Ooteghem (onlangs geregistreerd, veranderde van o.a. Catharina van Aragon en Idesbald von Bingen, is dus niet stemgerechtigd, maar toch... stemde Patriot)
ridderke (slechts 20 msg, stemde Patriot)

DISCLAIMER: ik zeg niet dat deze nepprofielen zijn, maar er hangt een serieus luchtje aan deze personen...

Patriot!
15 juli 2004, 15:24
Jaja slimme, hij heeft weer een complot ontdekt ze :wink:

Ik ben er zeker van dat ze allemaal verschillende ip-adressen hebben, met uitzondering van Goebbels, mijn broer. :wink:

Spetsnaz
15 juli 2004, 15:30
Bwa, misschien geen dubbelaccounts maar toch gewoon vriendjes van patriot die zich enkel inschrijven om te kunnen stemmen wanneer hij het vraagt.

Tantist
15 juli 2004, 15:30
Jaja slimme, hij heeft weer een complot ontdekt ze :wink:

Ik ben er zeker van dat ze allemaal verschillende ip-adressen hebben, met uitzondering van Goebbels, mijn broer. :wink:

Ik vind gewoon iets opvallends... Meer niet. Dat jij zo verschrikt reageert doet me anders wel argwanend worden, misschien ten onrechte...

En IP's... Ooit gehoord van dynamische IP toewijziging? Buiten Telenet veranderen de IP's altijd...

Tantist
15 juli 2004, 15:31
Bwa, misschien geen dubbelaccounts maar toch gewoon vriendjes van patriot die zich enkel inschrijven om te kunnen stemmen wanneer hij het vraagt.

Dat weet ik niet, dat kan...

Geef toch toe dat er iets niet pluis is...

Spetsnaz
15 juli 2004, 15:32
Hoe denk je dat het komt dat bepaalde Polls hier soms een vreemde uitslag krijgen...

Patriot!
15 juli 2004, 15:34
Ik heb een achterban, is dat zo vreemd? :wink: Als ik iets wil zien gebeuren, dan roep ik hen op, maar nooit met illegale middelen.

Spetsnaz
15 juli 2004, 15:37
Ik heb een achterban, is dat zo vreemd? :wink: Als ik iets wil zien gebeuren, dan roep ik hen op, maar nooit met illegale middelen.

Inderdaad, hier iets niets illegaals aan. Maar wel niet erg proper.

Tantist
15 juli 2004, 15:37
Ik heb een achterban, is dat zo vreemd? :wink: Als ik iets wil zien gebeuren, dan roep ik hen op, maar nooit met illegale middelen.

Aha... Ik weet genoeg...

1handclapping
15 juli 2004, 15:39
Op computergebied ben ik zeker geen groot licht & ik ben eens
ergens geband (de reden weet ik tot op heden niet) - dus
wilde ik absoluut terug op die (overigens flauwe) groep.
Ik ga me nu niet belachelijk maken met te vertellen hoe simpel dat was, maar enfin iedereen weet dat. Daarom : is het stemmen met nick's asw naamloos en absoluut niet valabel.

Om ingewikkelde procedures tegen te gaan zijn er maar 2 oplossingen :

1° zorgen dat verkiezingen heel populair zijn en er bijgevolg zoveel mensen stemmen dat de sop de kool van het nickvervalsen niet waard is.

2° alleen maar verkiezingen houden op forumbijeenkomsten
en de gelukkige verkozene verplichten een tournee generale te geven.


Als de "Patriot" echt serieus wil ombudsmannen wil ik er de volgende keer wel op stemmen. Zijn het aantal consekutieve mandaten eigenlijk beperkt ?

Patriot!
15 juli 2004, 15:39
Ik heb een achterban, is dat zo vreemd? :wink: Als ik iets wil zien gebeuren, dan roep ik hen op, maar nooit met illegale middelen.

Inderdaad, hier iets niets illegaals aan. Maar wel niet erg proper.


U gaat mij nu uitleggen waarom. Ik ken immers geen parlementslid die geen kiezers heeft, of die geen campagne voert.

Patriot!
15 juli 2004, 15:43
Achter alle namen die op mij gestemd hebben zitten mensen van vlees en bloed. Bij de stemmers van spetsnaz ben ik daar eigenlijk niet zo zeker van...

Spetsnaz
15 juli 2004, 15:47
Achter alle namen die op mij gestemd hebben zitten mensen van vlees en bloed. Bij de stemmers van spetsnaz ben ik daar eigenlijk niet zo zeker van...

Ik kan u garanderen dat mijn stemmers mensen van vlees en bloed zijn.

Om dezelfde reden dat ik vind dat Belgen in het buitenland niet zouden mogen stemmen. Zij hebben daar eigenlijk nx meer mee vandoen.

Maar goed, ik ga er echt niet moeilijk over doen hoor. 't is maar een spelleke op een internetforum he :)

Patriot!
15 juli 2004, 15:48
Achter alle namen die op mij gestemd hebben zitten mensen van vlees en bloed. Bij de stemmers van spetsnaz ben ik daar eigenlijk niet zo zeker van...

Ik kan u garanderen dat mijn stemmers mensen van vlees en bloed zijn.

Om dezelfde reden dat ik vind dat Belgen in het buitenland niet zouden mogen stemmen. Zij hebben daar eigenlijk nx meer mee vandoen.

Maar goed, ik ga er echt niet moeilijk over doen hoor. 't is maar een spelleke op een internetforum he :)


Oké :P Laat ons professionele ruziemakers als Tantist dan ook negeren :wink:

Foundation
15 juli 2004, 16:17
Zoudt ge geen kartel vormen, jullie twee? Dan ben ik van mijn gewetenswroeging vanaf :D

Patriot!
15 juli 2004, 16:20
Zoudt ge geen kartel vormen, jullie twee? Dan ben ik van mijn gewetenswroeging vanaf :D

Spetsnaz is mijn running mate hoor :wink: Kijk maar, we zijn nek aan nek, terwijl de anderen mijlen achter ons liggen. :P

Spetsnaz
15 juli 2004, 16:21
Zoudt ge geen kartel vormen, jullie twee? Dan ben ik van mijn gewetenswroeging vanaf :D

Voel u schuldig !

Dan kan ik nog iets van u terugeisen ooit.

Tantist
15 juli 2004, 17:07
Achter alle namen die op mij gestemd hebben zitten mensen van vlees en bloed.

Jaja

Tantist
15 juli 2004, 17:08
Ik kan u garanderen dat mijn stemmers mensen van vlees en bloed zijn.

Om dezelfde reden dat ik vind dat Belgen in het buitenland niet zouden mogen stemmen. Zij hebben daar eigenlijk nx meer mee vandoen.

Maar goed, ik ga er echt niet moeilijk over doen hoor. 't is maar een spelleke op een internetforum he :)


Oké :P Laat ons professionele ruziemakers als Tantist dan ook negeren :wink:

Och, mijn hartje breekt zeg ;-)

Tantist
15 juli 2004, 17:08
Zoudt ge geen kartel vormen, jullie twee? Dan ben ik van mijn gewetenswroeging vanaf :D

Bwah, ge stemt uiteindelijk op die lijst toch op het bolleke met Patriot. Belgicisme=clientelisme :twisted:

Tantist
15 juli 2004, 17:52
Jawel, plots registreren er zich heel veel mensen die direct hun "draai" vinden, of duiken er oude bekenden op die al maanden niet meer gepost hebben.

Verdienen een nader onderzoek:

Slimmy Slam Slimbo (laatst 1 mei, stemde Patriot)
Rechts België (22 november, stemde Patriot)
Goebbels (12 april, stemde Patriot)
Archibald van Ooteghem (onlangs geregistreerd, veranderde van o.a. Catharina van Aragon en Idesbald von Bingen, is dus niet stemgerechtigd, maar toch... stemde Patriot)
ridderke (slechts 20 msg, stemde Patriot)

DISCLAIMER: ik zeg niet dat deze nepprofielen zijn, maar er hangt een serieus luchtje aan deze personen...

Archibald van Ooteghem bleek dus al terecht te zijn: dat was een nepprofiel van niemand minder dan Bruno Yammine...

PollyCorrect
15 juli 2004, 18:36
Polly kijkt sportief doch kritisch toe... 8)

Tantist
15 juli 2004, 20:32
Polly kijkt sportief doch kritisch toe... 8)

Er zijn dan ook geen indicaties dat u aan kiesbedrog zou meewerken. Waarom zou u dan niet op uw gemak mogen zijn.

PollyCorrect
15 juli 2004, 20:36
Polly kijkt sportief doch kritisch toe... 8)

Er zijn dan ook geen indicaties dat u aan kiesbedrog zou meewerken. Waarom zou u dan niet op uw gemak mogen zijn.

Goed nieuws Tantist, dankje! Ik voel me inderdaad supercool relaxed onder al deze verkiezingsstress.

Psssst: ik ben misschien niet de populairste maar dus wel de eerlijkste?

Tantist
15 juli 2004, 20:49
Er zijn dan ook geen indicaties dat u aan kiesbedrog zou meewerken. Waarom zou u dan niet op uw gemak mogen zijn.

Goed nieuws Tantist, dankje! Ik voel me inderdaad supercool relaxed onder al deze verkiezingsstress.

Psssst: ik ben misschien niet de populairste maar dus wel de eerlijkste?

As usual...