PDA

View Full Version : Gebruikersgroepen


Jeroen
17 juli 2004, 01:50
Wie lid was van een gebruikersgroep zal zijn lidmaatschap opnieuw moeten aanvragen om te kunnen deelnemen aan de discussies.
Je kunt via het control panel (http://forum.politics.be/profile.php?do=editusergroups) aangeven van welke groepen je wenst lid te worden.

Dies
17 juli 2004, 17:20
Er blijkt een debatforum 'sp.a spirit' te bestaan, daarnaast staat echter 'Nooit' geschreven en het lijkt ook niet mogelijk om een lidmaatschap aan te vragen voor dit deelforum. Enige verklaring?

En nog iets merkwaardigs, ik zie op de openingspagina van het forum vaak staan dat er in een bepaald topic een nieuwe post is geplaats door een bepaald forumlid, maar wanneer ik dan ga zien in dat topic zelf blijkt dat helemaal niet te kloppen.
Zo zie ik bijvoorbeeld op de openingspagina staan dat in 'Maatschappelijke discussies' het laatst geplaatste bericht er een is van Raven en dit in het onderwerp 'Tolerantie'. Wanneer ik dat subforum echter open dan zie ik daar bovenaan het onderwerp 'Hoe mensen verantwoordelijker gemaakt kunnen worden' staan (daarboven nog een aankondiging om helemaal correct te zijn) en het onderwerp 'Tolerantie' vind ik zelfs helemaal nergens terug.

Jeroen
17 juli 2004, 17:23
Er blijkt een debatforum 'sp.a spirit' te bestaan, daarnaast staat echter 'Nooit' geschreven en het lijkt ook niet mogelijk om een lidmaatschap aan te vragen voor dit deelforum. Enige verklaring? Normaal moet dat wel lukken hoor.
Als je naar http://forum.politics.be/profile.php?do=editusergroups gaat en dan naast sp.a spirit op "Word lid" klikt zou je jezelf moeten kunnen voordragen.

En nog iets merkwaardigs, ik zie op de openingspagina van het forum vaak staan dat er in een bepaald topic een nieuwe post is geplaats door een bepaald forumlid, maar wanneer ik dan ga zien in dat topic zelf blijkt dat helemaal niet te kloppen.
Zo zie ik bijvoorbeeld op de openingspagina staan dat in 'Maatschappelijke discussies' het laatst geplaatste bericht er een is van Raven en dit in het onderwerp 'Tolerantie'. Wanneer ik dat subforum echter open dan zie ik daar bovenaan het onderwerp 'Hoe mensen verantwoordelijker gemaakt kunnen worden' staan (daarboven nog een aankondiging om helemaal correct te zijn) en het onderwerp 'Tolerantie' vind ik zelfs helemaal nergens terug.Dat is wel heel vreemd, bij mij klopt dat namelijk wel.
Heb je al eens ctrl + r gedaan in het topicoverzicht van "Maatschappelijke discussies"?