PDA

View Full Version : Welkom!


Thomas Hx
19 juli 2004, 17:58
CD&V|N-VA, het Vlaamse Kartel,

het bewijs dat twee natuurlijke partners mekaar vinden en dat dan nog wel op Valentijnsdag. Het kartel dat nu Vlaanderen moet recht houden en dat de verkiezingen gewonnnen heeft. Het kartel dat twee West-Vlaamse voorzitters heeft, beide stijfkoppen, maar beiden moeten ze nu onderhandelen voor een beter Vlaanderen. Het kartel met 35 Vlaams parlementsleden, ACW'er, Landbouwer, Zelfstandige, Christen-democraat en Vlaams Nationalist, verenigd in 1 formatie:

CD&V|N-VA of niks houdt ons tegen om te spreken over N-VA|CD&V. Want ze zijn mekaar waard.

Iedereen met een degelijke sympathesie voor beide partners, voor een van beide of juist voor de samenwerking wordt door mij en de gehele deelforum hartelijk welkom geheten.

giserke
20 juli 2004, 09:57
we gaan wel niet naar de kerk, geeft dat niet?

Thomas Hx
20 juli 2004, 10:07
we gaan wel niet naar de kerk, geeft dat niet?
Neen, de Lieven gaat wel naar de Kerk zodus :D

Thomas Hx
22 juli 2004, 11:03
Ik wil hier even nog toevoegen dat ik op het moment iedereen toevoeg die het dus vraagt. Omdat ik ervan uit ga dat iedereen die het vraagt iets kan bijbrengen aan de discussie. Stoort u een niet-nva'er of niet-cd&v'er u met anti-nva|CD&V praat. zeg het met dan :wink:

giserke
23 juli 2004, 01:07
thomas, wel eens de mods contacteren dat die vroegere topics blokkeren dan.
Ofwel moeten we die blokkeren ofwel moeten we forumgangers toevoegen waarvan we weten dat ze vlaams kartel minded zijn.

giserke
23 juli 2004, 01:09
thomas, van Lieven, bij ons zeggen ze, met de oren in het wijwatervat en met de voeten in....:-P

Dies
2 augustus 2004, 19:08
Ofwel moeten we die blokkeren ofwel moeten we forumgangers toevoegen waarvan we weten dat ze vlaams kartel minded zijn.Waarom? Daar werd toch niets geschreven dat het daglicht niet zou mogen zien?!

giserke
2 augustus 2004, 20:22
Waarom? Daar werd toch niets geschreven dat het daglicht niet zou mogen zien?!neen, maar als je eens van interne materie wil van gedachte wisselen kan dit niet. het moet daarom het daglicht niet mogen zien.

Dies
2 augustus 2004, 21:39
Met alle respect, maar dat vind ik toch echt wel onzin hoor. Dat dergelijke discussies niet mogelijk zijn wanneer Jan en alleman toegang zou hebben tot een welbepaald subforum dat kan ik begrijpen, maar ik zie niet in waarom je niet ongeremd je mening zou kunnen neerschrijven omdat er mensen die er een andere mening/ideologie op na houden mee (kunnen) lezen.

giserke
2 augustus 2004, 21:55
Met alle respect, maar dat vind ik toch echt wel onzin hoor. Dat dergelijke discussies niet mogelijk zijn wanneer Jan en alleman toegang zou hebben tot een welbepaald subforum dat kan ik begrijpen, maar ik zie niet in waarom je niet ongeremd je mening zou kunnen neerschrijven omdat er mensen die er een andere mening/ideologie op na houden mee (kunnen) lezen.jamaar, je kan dan toch geen interne discutie houden? In een partij moet je toch ook eens kunnen discutieren zonder dat dit naar buiten komt?

Tiger777
3 augustus 2004, 09:54
Inderdaad, als iedereen zomaar op elk subforum zich kan komen inmengen, kunnen we ze evengoed afschaffen, daar ze hun doel (= debateren binnen een groep met mensen die quasi hetzelfde denken)

Dies
3 augustus 2004, 12:29
Inderdaad, als iedereen zomaar op elk subforum zich kan komen inmengen, kunnen we ze evengoed afschaffen, daar ze hun doel (= debateren binnen een groep met mensen die quasi hetzelfde denken)Niet iedereen kan zich inmengen in de discussie op de subfora! Het enige dat iedereen kan, is mee lezen!

Thomas Hx
18 augustus 2004, 08:24
thomas, wel eens de mods contacteren dat die vroegere topics blokkeren dan.
Ofwel moeten we die blokkeren ofwel moeten we forumgangers toevoegen waarvan we weten dat ze vlaams kartel minded zijn.
Ik ben juist op vakantie... Kan je mij het probleem nader uitleggen aub...

jan hyoens
18 augustus 2004, 11:30
jamaar, je kan dan toch geen interne discutie houden? In een partij moet je toch ook eens kunnen discutieren zonder dat dit naar buiten komt?
Interne discussies op een openbaar forum? Hoe ga je dat doen?

giserke
2 september 2004, 01:24
Interne discussies op een openbaar forum? Hoe ga je dat doen?vroeger kon dit wel, want dan kon je niet eens hier posts lezen.

Dies
2 september 2004, 01:46
En nog steeds begrijp ik niet waarom dat plots niet meer mogelijk zou zijn. Dat iedereen kan lezen wat er hier geschreven wordt lijkt mij geen bezwaar, het is tenslotte niet alsof je iets te verbergen hebt.

giserke
2 september 2004, 08:48
En nog steeds begrijp ik niet waarom dat plots niet meer mogelijk zou zijn. Dat iedereen kan lezen wat er hier geschreven wordt lijkt mij geen bezwaar, het is tenslotte niet alsof je iets te verbergen hebt.neen, maar een intern babbel kanaal is ook wel interessant.

Thomas Hx
28 januari 2005, 17:35
Jan Hyoens is na verschillende klachten van CD&V en N-VA'ers tijdelijk verwijderd uit dit partijforum.

instromaniac
28 januari 2005, 17:58
Jan Hyoens is na verschillende klachten van CD&V en N-VA'ers tijdelijk verwijderd uit dit partijforum. Waarom? Hij is het wel totaal niet eens met wat CD&V en N-VA doen maar een discussie moet toch kunnen?

Thomas Hx
28 januari 2005, 19:00
Waarom? Hij is het wel totaal niet eens met wat CD&V en N-VA doen maar een discussie moet toch kunnen?
Het is zo dat bepaalde personen zich werkelijk ergerden aan het gedrag van de heer Hyoens. Indien er echter een meerderheid is die vindt dat in het CD&V -n-va forum iedereen moet binnen gelaten worden, ook al is die zeer hard voor CD&V/N-va, wil ik hem gerust terug binnenlaten.

Je mag van mij gerust een stemming starten ;)

instromaniac
30 januari 2005, 13:42
Het is zo dat bepaalde personen zich werkelijk ergerden aan het gedrag van de heer Hyoens. Indien er echter een meerderheid is die vindt dat in het CD&V -n-va forum iedereen moet binnen gelaten worden, ook al is die zeer hard voor CD&V/N-va, wil ik hem gerust terug binnenlaten.

Je mag van mij gerust een stemming starten ;) Bwa, voor mij hoeft een stemming dan niet als er verschillende personen zich werkelijk ergerden aan zijn gedrag.