PDA

View Full Version : Weer een Bush-flater....


neruda
6 augustus 2004, 14:52
http://www.planet.nl/e.gif

President Bush zegt nooit te zullen stoppen met zoeken naar manieren om de VS te beschadigen.

Deze verspreking deed Bush donderdagavond in een toespraak voor hoge legerofficieren op het Pentagon. Bush was daar in het kader van de ondertekening van een wet die het ministerie van Defensie 417 miljard dollar toekent, waarvan 25 miljard dollar extra naar de militaire operaties in Irak en Afghanistan gaat. “Onze vijanden zijn innovatief en vindingrijk, en dat zijn wij ook”, zei Bush. “Ze stoppen nooit met het bedenken van nieuwe manieren om ons land en volk te beschadigen, en dat doen wij ook niet.” Het publiek leek de uitglijder niet op te merken. Bush heeft een lange lijst versprekingen op zijn naam staan. Die worden dan ook ‘Bushisms’ genoemd.

Originele versie :



"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we."—Washington, D.C., Aug. 5, 2004

De complete BUSHIMS : http://slate.msn.com/id/76886/

Weisse Wolf
6 augustus 2004, 21:41
Wat ben jij toch een zielig persoontje, je gebruikt zijn spraakproblemen om hem af te rekenen op zijn beleid. Héél erg laf, de aard van het beestje zeker? Ongeveer een op de twintig mensen lijdt aan dyslexie, waarschijnlijk is deze aandoening in uw eigen familie terug te vinden.

ingenious
6 augustus 2004, 21:48
mijn gedacht: bush is eigenlijk een handlanger van bin laden 8O

Omega
6 augustus 2004, 23:18
mijn gedacht: bush is eigenlijk een handlanger van bin laden 8O
Tja. Inderdaad. Zoals mensen liever een in hollywood levende dromer schijnen te geloven.

Blablabla...fahrenheit 9/11 ...blabla ..familie bin laden.

Zonder blabla weliswaar: de gehele famiele bin laden heeft z'n osaameke al jaren gelden verstoten.
Of met andere woorden: "pieple, plies don't voot boesj". Als een puber 't al moet gaan zeggen op een filmfestival, is't ver gekomen.

Eternity
7 augustus 2004, 09:42
Toch wel raar, die man heeft 15 personen om ervoor te zorgen dat zijn toespraken perfect zijn, en toch slaagt hij er nog in ze telkens weer te verkloten (sorry voor woordenschat, maar dit was het meest passende woord hier ...)

Zoiets KAN niet makkelijk zijn en het lijkt me dan ook een hele prestatie.

Het lijkt me echter overbodig om president Bush af te rekenen op zijn spraakprobleme, het is perfect mogelijk met hem af te rekenen op zijn beleid ...

Raven
7 augustus 2004, 10:42
Toch wel raar, die man heeft 15 personen om ervoor te zorgen dat zijn toespraken perfect zijn, en toch slaagt hij er nog in ze telkens weer te verkloten (sorry voor woordenschat, maar dit was het meest passende woord hier ...)

Zoiets KAN niet makkelijk zijn en het lijkt me dan ook een hele prestatie.

Het lijkt me echter overbodig om president Bush af te rekenen op zijn spraakprobleme, het is perfect mogelijk met hem af te rekenen op zijn beleid ...
idd, maar dat men het dan toch doet op zijn dyslexie-vergallopering toont aan dat men toch niet helemaal zeker is dat men, argumenteel over zijn beleid, met hem kan afrekenen.

Tevens is het idd een zware belediging tegen iedereen met spraakstoornissen, dyslexie en combinaties hiervan, om hiervan een grote zaak te maken.

parcifal
7 augustus 2004, 14:07
Wat ben jij toch een zielig persoontje, je gebruikt zijn spraakproblemen om hem af te rekenen op zijn beleid. Héél erg laf, de aard van het beestje zeker? Ongeveer een op de twintig mensen lijdt aan dyslexie, waarschijnlijk is deze aandoening in uw eigen familie terug te vinden.
Komaan, dat is toch gewoon grappig!!

Bush is gewoon een grapjas die het -grotendeels vanwege zijn achternaam-
tot president geschopt heeft.

Eigenlijk is dat buitengewoon hilarisch (zolang je niet naar
de gevolgen kijkt natuurlijk.)

Eternity
7 augustus 2004, 15:19
idd, maar dat men het dan toch doet op zijn dyslexie-vergallopering toont aan dat men toch niet helemaal zeker is dat men, argumenteel over zijn beleid, met hem kan afrekenen.

Tevens is het idd een zware belediging tegen iedereen met spraakstoornissen, dyslexie en combinaties hiervan, om hiervan een grote zaak te maken.
bah, dan kan je met niets meer lachen ...

Als iemand een grappige!! (niet bedoeld om te kwetsen) grap over mij maakt kan ik daar ook mee lachen.

neruda
7 augustus 2004, 16:30
Komaan, dat is toch gewoon grappig!!

Bush is gewoon een grapjas die het -grotendeels vanwege zijn achternaam-
tot president geschopt heeft.

Eigenlijk is dat buitengewoon hilarisch (zolang je niet naar
de gevolgen kijkt natuurlijk.)
The man is just a joke..no more..no less...

Sinistra
7 augustus 2004, 18:57
The man is just a joke..no more..no less...

zei de proleet Neruda hopend op de revolutie die nooit komen zal 8)

neruda
7 augustus 2004, 20:50
zei de proleet Neruda hopend op de revolutie die nooit komen zal 8)
Who knows..Timmy Boy..who knows !!;-)

oriana
8 augustus 2004, 02:54
Wat ben jij toch een zielig persoontje, je gebruikt zijn spraakproblemen om hem af te rekenen op zijn beleid. Héél erg laf, de aard van het beestje zeker? Ongeveer een op de twintig mensen lijdt aan dyslexie, waarschijnlijk is deze aandoening in uw eigen familie terug te vinden.
Komaan, dyslexie is geen excuus voor stupiditeit ~ bekijk deze lijst (http://bekende-dyslecten.dyslexie.klup.nl/) maar eens, zelf Rooseveldt en Chruchill waren dyslectisch.
Toch nooit geweten van historische blunders van hun kant.

Antoon
10 augustus 2004, 13:48
Komaan, dyslexie is geen excuus voor stupiditeit ~ bekijk deze lijst (http://bekende-dyslecten.dyslexie.klup.nl/) maar eens, zelf Rooseveldt en Chruchill waren dyslectisch.
Toch nooit geweten van historische blunders van hun kant.En van Bush trouwens ook niet. ;-)


http://www.rokemneedlearts.com/abrahamicapparel/proudzionist/bushcheneyarabic.jpg

oriana
10 augustus 2004, 13:52
En van Bush trouwens ook niet. ;-)
hey Antoon is terug, welcome back ol' chap ;-)

we hebben je gemist ~ de quiz is taaaa-aaaaaam deze dagen :roll:

Antoon
10 augustus 2004, 13:59
hey Antoon is terug, welcome back ol' chap ;-)

we hebben je gemist ~ de quiz is taaaa-aaaaaam deze dagen :roll:
Thanks oriana. :multi:

Spijtigt genoeg zal ik in de toekomst veel minder aanwezig zijn op het forum, en dus ook op de quiz. Maar ik zal mijn best doen om toch eens af en toe aanwezig te zijn.

illwill
10 augustus 2004, 19:56
http://www.planet.nl/e.gif

President Bush zegt nooit te zullen stoppen met zoeken naar manieren om de VS te beschadigen.

Deze verspreking deed Bush donderdagavond in een toespraak voor hoge legerofficieren op het Pentagon. Bush was daar in het kader van de ondertekening van een wet die het ministerie van Defensie 417 miljard dollar toekent, waarvan 25 miljard dollar extra naar de militaire operaties in Irak en Afghanistan gaat. “Onze vijanden zijn innovatief en vindingrijk, en dat zijn wij ook”, zei Bush. “Ze stoppen nooit met het bedenken van nieuwe manieren om ons land en volk te beschadigen, en dat doen wij ook niet.” Het publiek leek de uitglijder niet op te merken. Bush heeft een lange lijst versprekingen op zijn naam staan. Die worden dan ook ‘Bushisms’ genoemd.

Originele versie :



"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we."—Washington, D.C., Aug. 5, 2004

De complete BUSHIMS : http://slate.msn.com/id/76886/ (http://slate.msn.com/id/76886/)
Toch grappig. Wil een verspreking iets meer zeggen omdat het Bush is? Een verspreking is en blijft een verspreking. Tja, kan bij iedereen gebeuren, blijkbaar vinden sommigen dat Bush een robot ofzo moet zijn die zich nooit verspreekt. Lol.

oriana
10 augustus 2004, 20:44
Toch grappig. Wil een verspreking iets meer zeggen omdat het Bush is? Een verspreking is en blijft een verspreking. Tja, kan bij iedereen gebeuren, blijkbaar vinden sommigen dat Bush een robot ofzo moet zijn die zich nooit verspreekt. Lol.Een verspreking van Bush heeft wel meer en zwaardere implicaties dan van pakweg mijn buurman die zich verspreekt.
Zoals die "verspreking" na 9/11 over zijn "crusades" ~ toch wel een ferme die voor heel wat opschudding heeft gezorgd.

parcifal
11 augustus 2004, 08:50
Toch grappig. Wil een verspreking iets meer zeggen omdat het Bush is? Een verspreking is en blijft een verspreking. Tja, kan bij iedereen gebeuren, blijkbaar vinden sommigen dat Bush een robot ofzo moet zijn die zich nooit verspreekt. Lol.

Bwaa, uit een zeer betrouwbaar onderzoek is nochtans gebleken
dat zelfs een doosje Tic Tacs beter zou zijn als president van de US
dan dat scharminkel van een Bush. :?

Kijk hier maar eens :
Tic Tac Versus Bush (http://maddox.xmission.com/tictacs.html)

illwill
11 augustus 2004, 10:33
Een verspreking van Bush heeft wel meer en zwaardere implicaties dan van pakweg mijn buurman die zich verspreekt.
Zoals die "verspreking" na 9/11 over zijn "crusades" ~ toch wel een ferme die voor heel wat opschudding heeft gezorgd.
De opschudding word gemaakt door de media. Natuurlijk zijn dergelijke versprekingen niet gewenst maar heel menselijk en gebeurt bij iedereen. Maar hoe dan ook blijft het bij een verspreking. Het lijkt wel alsof de media het wil laten klinken alsof Bush nu echt de oorlog aan de US heeft verkondigd, komaan é. Ik zou ook zenuwachtig zijn moest ik de president van amerika zijn die dergelijke verantwoordelijkheid heeft, en toespraken moet doen voor zoveel mensen, ik kreeg het al warm vroeger toen ik mijn spreekbeurt voor de klas moest doen.

illwill
11 augustus 2004, 10:36
Bwaa, uit een zeer betrouwbaar onderzoek is nochtans gebleken
dat zelfs een doosje Tic Tacs beter zou zijn als president van de US
dan dat scharminkel van een Bush. :?

Kijk hier maar eens :
Tic Tac Versus Bush (http://maddox.xmission.com/tictacs.html)
Ja wat een bron. :roll: Ik vind dan de verspreking nog grappiger hoor. Als je dat echt geloofd wat je schrijft. Hoe denken jou tic tacs dan over de oorlog? Of hoe ga je een doosje tictacs een toespraak laten houden? Wat een kinderachtige site kerel. Vul anders jou naam eens in, je krijgt hetzelfde resultaat, het doosje tictacs is beter dan jij. :-)

parcifal
11 augustus 2004, 11:21
Ja wat een bron. :roll: Ik vind dan de verspreking nog grappiger hoor. Als je dat echt geloofd wat je schrijft. Hoe denken jou tic tacs dan over de oorlog? Of hoe ga je een doosje tictacs een toespraak laten houden? Wat een kinderachtige site kerel. Vul anders jou naam eens in, je krijgt hetzelfde resultaat, het doosje tictacs is beter dan jij. :-)Illwill, je bent NOG dommer dan ik mogelijk achtte. :-(

Ik denk dat ik maar eens ga experimenteren met mijn
negeerlijst.....als je begrijpt wat ik bedoel.

illwill
11 augustus 2004, 12:22
Illwill, je bent NOG dommer dan ik mogelijk achtte. :-(

Ik denk dat ik maar eens ga experimenteren met mijn
negeerlijst.....als je begrijpt wat ik bedoel.
Waarom? Omdat jij dergelijke flauwe websites als deze gebruikt om je mening te vormen?
Leg eens uit waarom ik dommer ben als dat je dacht. Zullen we een iq testje doen? En leg me ook eens uit waarom je iemand zou negeren die dom is in jou ogen? Maar goed dat jij geen belangrijke functie hebt in de politiek want alle mensen met een laag iq zouden dus genegeerd worden. Leuk om te weten.

oriana
11 augustus 2004, 15:37
De opschudding word gemaakt door de media. Natuurlijk zijn dergelijke versprekingen niet gewenst maar heel menselijk en gebeurt bij iedereen. Maar hoe dan ook blijft het bij een verspreking. Het lijkt wel alsof de media het wil laten klinken alsof Bush nu echt de oorlog aan de US heeft verkondigd, komaan é. Ik zou ook zenuwachtig zijn moest ik de president van amerika zijn die dergelijke verantwoordelijkheid heeft, en toespraken moet doen voor zoveel mensen, ik kreeg het al warm vroeger toen ik mijn spreekbeurt voor de klas moest doen.Maar jij hebt dan ook niet de pretentie om president van het machtigste land ter wereld te willen worden.
Jij gebruikt niet jouw familienaam om zover te geraken, noch jouw familiekapitaal noch de invloedrijke vriendjes van papa Bush.
Als je die functie wil bekleden moet je minstens openbare speeches KUNNEN doen. punt.

oriana
11 augustus 2004, 15:40
Waarom? Omdat jij dergelijke flauwe websites als deze gebruikt om je mening te vormen?
Leg eens uit waarom ik dommer ben als dat je dacht. Zullen we een iq testje doen? En leg me ook eens uit waarom je iemand zou negeren die dom is in jou ogen? Maar goed dat jij geen belangrijke functie hebt in de politiek want alle mensen met een laag iq zouden dus genegeerd worden. Leuk om te weten.
omdat jij niet begrijpt dat het een grap was misschien?
een humoristische noot, helemaal niet representatief voor zijn mening?

EEN JOKE ! ! ! !
en een grap moet je nooit serieus nemen, dan mis je de clou!

parcifal
11 augustus 2004, 16:28
omdat jij niet begrijpt dat het een grap was misschien?
een humoristische noot, helemaal niet representatief voor zijn mening?

EEN JOKE ! ! ! !
en een grap moet je nooit serieus nemen, dan mis je de clou!

Juist Oriana.
Wie zou nu denken dat die dat serieus oppakt. :roll:
Gaat daarmee naar de oorlog, zou mijn vader zeggen. :-)

illwill
11 augustus 2004, 17:15
Maar jij hebt dan ook niet de pretentie om president van het machtigste land ter wereld te willen worden.
Jij gebruikt niet jouw familienaam om zover te geraken, noch jouw familiekapitaal noch de invloedrijke vriendjes van papa Bush.
Als je die functie wil bekleden moet je minstens openbare speeches KUNNEN doen. punt.
Ten eerste, wat had hij moeten doen? Zijn achternaam veranderen want anders verdenkt men hem ervan zijn achternaam te gebruiken? Wat kan hij eraan doen dat zijn vader al president geweest was. Hij heeft niemand verplicht om op hem te stemmen hoor. Familie kapitaal tja, als je het hebt ben je dom als je het dan niet gebruikt. We zullen dus ook maar zwijgen over Kerry en zijn ozoo arme vrouw Heinz zekers. Kerry ketchup. Alsof zij geen geld over heeft voor haar ventje. :-)

Hij kan openbare speeches geven, maar iedereen is menselijk en maakt soms fouten en dus ook Bush met zijn versprekingen.
Onaanvaardbaar? Ik vrees dat we dan niet veel volk meer op tv te zien zullen krijgen, toch niet live allesinds.

illwill
11 augustus 2004, 17:17
Juist Oriana.
Wie zou nu denken dat die dat serieus oppakt. :roll:
Gaat daarmee naar de oorlog, zou mijn vader zeggen. :-)
En wanneer ga je er dan eens serieus op reageren? Of is dat niet het doel op dit forum?

illwill
11 augustus 2004, 17:19
omdat jij niet begrijpt dat het een grap was misschien?
een humoristische noot, helemaal niet representatief voor zijn mening?

EEN JOKE ! ! ! !
en een grap moet je nooit serieus nemen, dan mis je de clou!
Trouwens, ik verschiet van niets meer op dit forum hoor. Er loopt er hier ook eentje rond die samen met zijn sites de VS ervan verdenkt dat ze zelf de Twintowers naar beneden hebben gehaald met vliegtuigen zonder passagiers en met raketten en alles aan boord. En het zou op de foto's te zien zijn. Hij meent het serieus dus...

oriana
11 augustus 2004, 17:22
En wanneer ga je er dan eens serieus op reageren? Of is dat niet het doel op dit forum?
Allez Illwill, je doet je naam trouwens veel eer aan moet ik zeggen, afin... dat terzijde: spring eens een keertje, misschien zakt het dan.
Parcifal geeft een mopje mee, een grapje, jij neemt dat serieus en stelt daar een vraag over. Hij en ik zeggen je dat het een grap is en dus NIET serieus te nemen. Met andere woorden, laat vallen, het was een grap.....
Dus dat is het enige antwoord mogelijk.
Verder KAN je daar niet serieus op reageren.
Tenzij met een nieuwe grap :lol:
Maar wees gerust, geen van ons beiden zal zo gemeen doen, 't is al moeilijk genoeg voor je heb ik de indruk ;-)