PDA

View Full Version : Tip om vriendelijk behandeld te worden in Schotland...


Tantist
6 augustus 2004, 23:19
Zeg als ze vragen waar je vandaan komt dat je uit "Flanders" komt. Als ze dan al niet spontaan een stuk jovialer worden, volgt de vraag waar dat ligt. Antwoord dan dat "Flemish" is tov "Belgian" wat "Scottish" is tov "Brittish".

Een spontane glimlach zal uw deel zijn, extra koffie, thee, grote muffins, extra haggis, ietsje meer Whisky dan mag volgens hun regels,... eveneens

(Ook al doe je Vlaanderen vreselijk veel ongelijk aan met deze vergelijking)

senator
7 augustus 2004, 00:25
volgens mij lukt dat truckje met alle landen dat ze niet kennen ;)

Hello i'm from luapula.
en dan zeggen ze "where the fuck is that mate?"
en dan zeg je
"luapulan" is to "zambian" what "scottish "is to "brittish"

maar misschien dat uw huidskleur u dan verraadt :)

TomB
7 augustus 2004, 00:35
In Bilbao zal dat truukje ook wel werken. In Belfast daarentegen zou ik ermee oppassen. ;)

Tantist
7 augustus 2004, 11:02
volgens mij lukt dat truckje met alle landen dat ze niet kennen ;)


Kan zijn, mij heeft het alleszins redelijk populair gemaakt. En dat terwijl statistisch gezien ik 1 kans op 3 had om een boze heer/dame voor mij te krijgen.

Patriot!
7 augustus 2004, 18:56
Wat is die 1/3 verhouding?

Tantist
8 augustus 2004, 11:09
Wat is die 1/3 verhouding?
Ja, je kan gelijk hebben dat ik mis ben... Toen ik 4 jaar geleden er passeerde, had iemand mij wijsgemaakt dat 1/3 onafhankelijkheid wou, 1/3 een tussenoplossing en 1/3 unionist tot in de kist was. Ik veronderstelde dat die 1/3 zich Brit voelde en dus niet Schots, maar dat kan mis zijn. Je kan je als unionist toch ook Schot voelen?

Maar bij nader inzien wou 3/4 (74,3%) van de Schotten in 1997 een Schots parlement. De kans om een boze smoel voor mij te zien zal dus eerder bij 1/4 liggen, of minder, gesteld dat die mensen zich enkel Brit voelen...

labyrinth
8 augustus 2004, 11:56
Ja, je kan gelijk hebben dat ik mis ben... Toen ik 4 jaar geleden er passeerde, had iemand mij wijsgemaakt dat 1/3 onafhankelijkheid wou, 1/3 een tussenoplossing en 1/3 unionist tot in de kist was. Ik veronderstelde dat die 1/3 zich Brit voelde en dus niet Schots, maar dat kan mis zijn. Je kan je als unionist toch ook Schot voelen?

Maar bij nader inzien wou 3/4 (74,3%) van de Schotten in 1997 een Schots parlement. De kans om een boze smoel voor mij te zien zal dus eerder bij 1/4 liggen, of minder, gesteld dat die mensen zich enkel Brit voelen...
Eilandbewoners zijn altijd een beetje eigenzinnig.

Tantist
8 augustus 2004, 12:02
Eilandbewoners zijn altijd een beetje eigenzinnig.
Aaah???

labyrinth
8 augustus 2004, 14:00
Aaah???
Maar men kan ook op een eiland wonen in Vlaanderen .....;-)

Tantist
8 augustus 2004, 21:54
Maar men kan ook op een eiland wonen in Vlaanderen .....;-)
Intellectueel doet men dat door belgicist te worden :lol: