PDA

View Full Version : overdreven "scrollen"


Pietje
11 augustus 2004, 11:23
Is het niet mogelijk, een knopje "terug naar boven" in te lassen , aan elke post, om (bij zeer lange threads) telkens niet naar boven te hoeven scrollen. Dit wordt algemeen gebruikt, bij de "Messageboard.nl" -fora.(www.messageboard.nl (http://www.messageboard.nl/)) Thanks. 8)

Tzuvar Raemborr
11 augustus 2004, 11:49
Goed idee.

Of anders de hïerarchie onderaan herhalen, dat is toch de voornaamste reden om terug omhoog te scrollen.

(Ik bedoel dit : "Politics.be Forum > Suggesties & Mededelingen > Suggesties & Mededelingen" )

Jeroen
11 augustus 2004, 11:57
Wat dacht je van de link "Top" links onderaan de pagina ;-)

Tzuvar Raemborr
11 augustus 2004, 12:01
Een link "Top" zie ik niet hoor, Jeroen.

Maar met al dat intensief zoeken heb ik wel de "Naar Boven" rechts onderaan gevonden! Hup rechts!

Pietje
11 augustus 2004, 12:02
Wat dacht je van de link "Top" links onderaan de pagina ;-)
Mij goed, zolang, het eindeloos scrollen maar mindert. ;-)

jules
11 augustus 2004, 13:23
Mij goed, zolang, het eindeloos scrollen maar mindert. ;-)
zei de man met het eindeloos grote onderschrift ... :?

TomB
11 augustus 2004, 13:33
Kunnen die onderschriften niet wat beperkt worden zoals de Avatar? De meeste threads zijn een herhaling van onderschriften met daartussen vijf regels tekst.

Tzuvar Raemborr
11 augustus 2004, 14:07
Kunnen die onderschriften niet wat beperkt worden zoals de Avatar? De meeste threads zijn een herhaling van onderschriften met daartussen vijf regels tekst.
Voor de verhuis was dat trouwens net veranderd na herhaalde klachten.

doggy
11 augustus 2004, 14:17
er staat ook een "home" knop op je toetsenbord, hoop ik ?;-)

Griffin
11 augustus 2004, 15:42
er staat ook een "home" knop op je toetsenbord, hoop ik ?;-)
Toetsenbord? Wat is dat? :P ;)

doggy
11 augustus 2004, 16:20
dat ligt meestal vóór u aan de pc, met die letterkes op, en ge moogt da niet vergeten om op tijd water te geven (net als uw pc zelf) ;-)

Jeroen
13 augustus 2004, 13:28
Een link "Top" zie ik niet hoor, Jeroen.

Maar met al dat intensief zoeken heb ik wel de "Naar Boven" rechts onderaan gevonden! Hup rechts!:oops: Ik heb problemen met links en rechts correct te vinden dus :oops:
En die top komt dan weer omdat de taal hier in het Engels ingesteld staat :-)

Jeroen
13 augustus 2004, 13:30
Voor de verhuis was dat trouwens net veranderd na herhaalde klachten.Toen was er enkel een bepreking op de totale grootte van één afbeelding.
Ik zelf ben voor géén afbeeldingen aangezien die m.i. de bedoeling van de handtekening voorbij streven.
Maar ik vrees weinig medestanders te vinden in dat standpunt ;-)

Tzuvar Raemborr
13 augustus 2004, 13:47
Toen was er enkel een bepreking op de totale grootte van één afbeelding.
Ik zelf ben voor géén afbeeldingen aangezien die m.i. de bedoeling van de handtekening voorbij streven.
Maar ik vrees weinig medestanders te vinden in dat standpunt ;-)
Ik doe mee.

Eternity
13 augustus 2004, 13:48
Toen was er enkel een bepreking op de totale grootte van één afbeelding.
Ik zelf ben voor géén afbeeldingen aangezien die m.i. de bedoeling van de handtekening voorbij streven.
Maar ik vrees weinig medestanders te vinden in dat standpunt ;-)
2nd
(vertaling: vind ik ook).

Griffin
13 augustus 2004, 14:36
Toen was er enkel een bepreking op de totale grootte van één afbeelding.
Ik zelf ben voor géén afbeeldingen aangezien die m.i. de bedoeling van de handtekening voorbij streven.
Maar ik vrees weinig medestanders te vinden in dat standpunt ;-)
Ik ben ook voorstander om afbeeldingen te weren uit het onderschrift.

labyrinth
18 augustus 2004, 21:27
Ik ben ook voorstander om afbeeldingen te weren uit het onderschrift.Inderdaad, men ziet alleen die afbeeldingen en leest vaak de tekst zelf niet....
Steeds herhaalde afbeeldingen = vervuiling !

labyrinth
18 augustus 2004, 21:29
Ik ben ook voorstander om afbeeldingen te weren uit het onderschrift.Maar de uwe zijn zo klein en grappig dat het geen afbeeldingen meer zijn maar een handtekening 8)

Turkje
19 augustus 2004, 11:34
Ook akkoord.

groen!tje
21 augustus 2004, 15:32
Toen was er enkel een bepreking op de totale grootte van één afbeelding.
Ik zelf ben voor géén afbeeldingen aangezien die m.i. de bedoeling van de handtekening voorbij streven.
Maar ik vrees weinig medestanders te vinden in dat standpunt ;-)afschaffen die handel