PDA

View Full Version : Amerika's bewijzen


Mustapha
7 februari 2003, 18:10
Ik heb echt bangelijk gelachen met Collin Powel.
Ik was zelfs op een gegeven moment aan het rollen toen ik die dia zag waarop een vrachtwagen en een treinstel moesten BEWIJZEN dat Irak wel degelijk mobiele labo's had.
HAHAHAHAHAHAHAHHA mijn broer die vrij handig is in multimediatechnieken heeft dat vrachtwagentje nagetekend met 1 of andere programma op een +/-2uur tijd, identiek hetzelfde.

De schema dat moest bewijzen dat Irak banden had/heeft met Al-Qaeda. HAHAHAHAHA
Volgens mij had Collin Powel plots zin om zijn powerpoint eens te openen.

Dat foto'tje dat moest bewijzen dat Irak aluminium staven had en die gebruikt werden voor nucleaire doeleinden.
AHAHAHAHAHA, oh god nu gaan ze te ver.

Zo kan ik wel elk bewijsstuk van Collin Powel weerleggen.

Ondertussen gebeurt waarvoor de VS schrik voor heeft.
Frankrijk veegt het bewijs van de link met Osama van tafel.
Een andere wetenschapper veegt heel de show van Powel van tafel "is van de jaren 90".
Enzo, genoeg stof voor de wetenschappers om hun eigen te amuseren.

Groot Britannië, die paar maanden geleden ook een show hielden wat betreft bewijzen tegen Irak.
Bewijzen die klakkeloos zijn overgenomen van "iemand".
Vandaag hebben ze vol schaamte toegegeven dat het eigenlijk geen bewijzen waren van de inlichtingendiensten maar van een mens die les geeft in de VS.

Laat ons allemaal eerlijk zijn.
Op dit moment is er geen enkele reden dat een oorlog rechtvaardigt. Afgaan op "stel u voor dat Sadam......" is geen reden.

chr.wouters
7 februari 2003, 22:39
Ja Mustapha, ik ben al een paar keer met u in de clinch gegaan maar nu hebt ge overschot van gelijk. Die presentatie van excuus-neger Powell was compleet debiel. Dat vliegtuigje, die vrachtwagen, die telefoongesprekken...hoe is het mogelijk dat al die volwassen mannen en vrouwen in de VN daarnaar blijven luisteren zonder het af te stappen.
Als er één gevaarlijke zot rondloopt met massa vernietigingswapens is het Bush, en niet Sadam. Ik heb wel gelezen dat de Turkse regering bereid is om vliegvelden ter beschikking te stellen van de Amerikanen! Bah! Is de Turkse bevolking daarmee akkoord?

C uit W
8 februari 2003, 00:05
En plots zal israel gebombardeerd worden door irak, en wat zult ge dan zeggen?

alpina
8 februari 2003, 03:09
En plots zal israel gebombardeerd worden door irak, en wat zult ge dan zeggen?

Dat de VS Irak maar niet had moeten aanvallen :) . Zolang men niet aanvalt zonder dat er daadwerkelijk bewijzen zijn gevonden zal Irak geen raketten sturen naar Israel, anders zou ze haar eigen deuren ingooien. Als men Irak begint te bombarderen zonder enig echt bewijs daarentegen, verliest Irak er niets bij om Israel aan te vallen.

DNB
8 februari 2003, 03:20
Ja Mustapha, ik ben al een paar keer met u in de clinch gegaan maar nu hebt ge overschot van gelijk. Die presentatie van excuus-neger Powell was compleet debiel. Dat vliegtuigje, die vrachtwagen, die telefoongesprekken...hoe is het mogelijk dat al die volwassen mannen en vrouwen in de VN daarnaar blijven luisteren zonder het af te stappen.
Als er één gevaarlijke zot rondloopt met massa vernietigingswapens is het Bush, en niet Sadam. Ik heb wel gelezen dat de Turkse regering bereid is om vliegvelden ter beschikking te stellen van de Amerikanen! Bah! Is de Turkse bevolking daarmee akkoord?


chr.wouters: wat is dat nu weer voor reactie??? waarom geef je niet gewoon je mening, zonder er weer, zoals nu, "excuus-neger" tussen te moeten plaatsen?

Darwin
8 februari 2003, 09:56
Laat ons allemaal eerlijk zijn.
Op dit moment is er geen enkele reden dat een oorlog rechtvaardigt. Afgaan op "stel u voor dat Sadam......" is geen reden.

Er is natuurlijk wel een heel grondige reden voor de Amerikanen om het Iraaks regime ten val te brengen.


De fundamentalistische Islam Amerika heeft uitgeroepen tot wereldvijand nr. 1 en deinst er niet voor terug om eender waar ter wereld, ook in het hart van de Verenigde Staten, de westerse belangen te treffen en zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers te maken.

Om deze Islam de mogelijkheid te ontnemen om zich verder uit te breiden en de beschikking te krijgen over andere wapens zoals kernwapens, is Amerika verplicht elke bron die deze wapens kan leveren te vernietigen.

Aangezien Saddam een internationale paria is en elke hulp kan gebruiken zal hij het niet nalaten om in ruil voor wederdiensten met Al Qaida samen te werken. Dus is hij een zeer groot gevaar voor de wereldvrede en moet dus samen met zijn hele clan zo snel en efficiënt mogelijk opgeruimd worden.

Daarna moet er een westers gezind regime geïnstalleerd worden, zodat de Verenigde Staten overal in Irak kunnen speuren naar mogelijke sympatisanten van Al Qaida.

Het zelfde lot staat Noord Korea te wachten.

En op termijn natuurlijk ook Saudi Arabië. Dit land is immers het moederland van het wereldterrorisme.



Is het jullie trouwens nog niet opgevallen hoe muisstil Moammar Ghaddafi zich op dit moment houdt?

alpina
8 februari 2003, 12:12
Laat ons allemaal eerlijk zijn.
Op dit moment is er geen enkele reden dat een oorlog rechtvaardigt. Afgaan op "stel u voor dat Sadam......" is geen reden.

Er is natuurlijk wel een heel grondige reden voor de Amerikanen om het Iraaks regime ten val te brengen.


De fundamentalistische Islam Amerika heeft uitgeroepen tot wereldvijand nr. 1 en deinst er niet voor terug om eender waar ter wereld, ook in het hart van de Verenigde Staten, de westerse belangen te treffen en zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers te maken.

Om deze Islam de mogelijkheid te ontnemen om zich verder uit te breiden en de beschikking te krijgen over andere wapens zoals kernwapens, is Amerika verplicht elke bron die deze wapens kan leveren te vernietigen.

Aangezien Saddam een internationale paria is en elke hulp kan gebruiken zal hij het niet nalaten om in ruil voor wederdiensten met Al Qaida samen te werken. Dus is hij een zeer groot gevaar voor de wereldvrede en moet dus samen met zijn hele clan zo snel en efficiënt mogelijk opgeruimd worden.

Daarna moet er een westers gezind regime geïnstalleerd worden, zodat de Verenigde Staten overal in Irak kunnen speuren naar mogelijke sympatisanten van Al Qaida.

Het zelfde lot staat Noord Korea te wachten.

En op termijn natuurlijk ook Saudi Arabië. Dit land is immers het moederland van het wereldterrorisme.



Is het jullie trouwens nog niet opgevallen hoe muisstil Moammar Ghaddafi zich op dit moment houdt?

Ja, dit is allemaal wel heel mooi uitgelegd, maar je kan Irak toch niet beginnen bombarderen voor er bewijzen zijn gevonden en dan bedoel ik echte bewijzen. Er is tot op heden geen enkel echt bewijs, enkel sterke vermoedens, niet dat die vermoedens niet kunnen kloppen maar men heeft bewijzen nodig.

Kotsmos
8 februari 2003, 14:35
Laat ons allemaal eerlijk zijn.
Op dit moment is er geen enkele reden dat een oorlog rechtvaardigt. Afgaan op "stel u voor dat Sadam......" is geen reden.

Er is natuurlijk wel een heel grondige reden voor de Amerikanen om het Iraaks regime ten val te brengen.


De fundamentalistische Islam Amerika heeft uitgeroepen tot wereldvijand nr. 1 en deinst er niet voor terug om eender waar ter wereld, ook in het hart van de Verenigde Staten, de westerse belangen te treffen en zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers te maken.

Om deze Islam de mogelijkheid te ontnemen om zich verder uit te breiden en de beschikking te krijgen over andere wapens zoals kernwapens, is Amerika verplicht elke bron die deze wapens kan leveren te vernietigen.

Aangezien Saddam een internationale paria is en elke hulp kan gebruiken zal hij het niet nalaten om in ruil voor wederdiensten met Al Qaida samen te werken. Dus is hij een zeer groot gevaar voor de wereldvrede en moet dus samen met zijn hele clan zo snel en efficiënt mogelijk opgeruimd worden.

Daarna moet er een westers gezind regime geïnstalleerd worden, zodat de Verenigde Staten overal in Irak kunnen speuren naar mogelijke sympatisanten van Al Qaida.

Het zelfde lot staat Noord Korea te wachten.

En op termijn natuurlijk ook Saudi Arabië. Dit land is immers het moederland van het wereldterrorisme.



Is het jullie trouwens nog niet opgevallen hoe muisstil Moammar Ghaddafi zich op dit moment houdt?

Khaddafi (ofzo) houdt zich toch al een tijdje stil?
Anyhow, ik zie een aanval op Saudi-Arabië nog niet zo snel gebeuren. De VS lijken van plan te zijn dat land nog een tijdje te vriend te houden. Het moederland van het wereldterrorisme bestaat trouwens niet, hence the name, maar specifiek wat betreft het islamitisch terrorisme zou ik eerder voor Egypte gaan.

vivanter007
9 februari 2003, 14:10
Op dit ogenblik is Blair ook compleet door de mand gevallen, met zijn gekopieerde dossier.
Lach met mate, Mustapha, want er gaat misschien nog zeer veel gelachen moeten worden. En helaas misschien wel van verdriet :cry: , want het is hemeltergend als je ziet wat vandaag de wereld leidt, met korte en met lange ij.
Soms krijg ik al veel heimwee naar de aanstekelijke lachstuipen van Bill en de vlekken van Monica :roll: .

Darwin
9 februari 2003, 17:39
Anyhow, ik zie een aanval op Saudi-Arabië nog niet zo snel gebeuren. De VS lijken van plan te zijn dat land nog een tijdje te vriend te houden. Het moederland van het wereldterrorisme bestaat trouwens niet, hence the name, maar specifiek wat betreft het islamitisch terrorisme zou ik eerder voor Egypte gaan.

De Saudi's subsidiëren over de hele wereld de oprichting en het onderhoud van fundamentalistische moskees.

Saudi-Arabië is ook een thuishaven van tal van terroristen zoals Ossama Bin Laden. De terroristische maffia begint trouwens meer en meer greep op het Saudisch regime te krijgen.

Zie de documentaire over de geheimzinnige aanhoudingen van westerlingen ivm met bomaanslagen in Saudi Arabia.

C uit W
9 februari 2003, 19:33
De islam ziet de wereld verdeeld in 2 delen, de gelovigen (goeien) vs ongelovigen (slechten) waarom zouden wij dan zoveel genuanceerder te werk moeten gaan? We moeten ze tonen dat als ze met ons willen werken eens moeten stoppen met hun domme manieren, saddam eruitbonjouren is een goed begin.
Elke dag leven de koerden in erbarmelijke omstandigheden, en wij zouden dat moeten tollereren omdat enkele idioten van bij ons amerika haten? komaan zeg.
De islam haat het westen, waarom kunnen wij eens niet stoppen met onszelf te haten?

alpina
9 februari 2003, 19:40
De islam ziet de wereld verdeeld in 2 delen, de gelovigen (goeien) vs ongelovigen (slechten) waarom zouden wij dan zoveel genuanceerder te werk moeten gaan? We moeten ze tonen dat als ze met ons willen werken eens moeten stoppen met hun domme manieren, saddam eruitbonjouren is een goed begin.
Elke dag leven de koerden in erbarmelijke omstandigheden, en wij zouden dat moeten tollereren omdat enkele idioten van bij ons amerika haten? komaan zeg.
De islam haat het westen, waarom kunnen wij eens niet stoppen met onszelf te haten?

Je kan Saddam veel verwijten maar een extreme Islam-aanhanger is hij zeker niet. De niet-moslim bevolking in Irak vreest voor hun toekomst als Saddam Hoessein en met hem heel zijn aanhang zou vervangen worden door een ander regime.

Mustapha
9 februari 2003, 19:54
Sadam heeft honderden (wie weet duizenden) islamgeleerden genadeloos afgeslacht.
Ik weet niet of jullie dat beeld kennen waar Sadam midden in een slagveld plots begint te bidden?
Welnu, dat beeld is door alle islamgeleerden van het Midden-Oosten uitgeroepen tot godsbelediging in den tijd.
Nog geen paar dagen later veranderde Sadam de nationale vlag door "Allahoe Akbar" erop te zetten en dan uit te roepen tot de nieuwe nationale vlag van Irak.

Nu probeert Sadam zoveel mogelijk moslims achter zich te hebben in geval er oorlog komt. Dat bewijst de plotse manier van tv brengen op de nationale tv-zender.

maddox
9 februari 2003, 21:30
Tja, dat leiders de windvaan uihangen is dus niet een typisch gegeven voor België?


Oh ,vertel me nu eens iets nieuws

Ik HERHAAL Macht Corrumpeerd, en Absolute Macht is Absolute Corruptie.

Is dit nu Verafstoot,Khadaffi,Buch of Saden ,en ja zelfs Arafat of Osama.

Macht is zoals de ring van Sauron.

vivanter007
9 februari 2003, 22:03
Elke dag leven de koerden in erbarmelijke omstandigheden, en wij zouden dat moeten tollereren omdat enkele idioten van bij ons amerika haten? komaan zeg.


Ik denk niet dat de Koerden gebaat zullen zijn met deze oorlog.
Hoe kan je steun krijgen van buurland Turkije als je de Koerden wil rehabiliteren? Om dat probleem op te lossen, zal meer lef nodig zijn en ik twijfel of ze dat er voor over hebben.
Het is vooral het botte Bush-regime waar de wereld zich aan ergert, niet de Amerikanen zelf.

Kotsmos
9 februari 2003, 22:55
De Saudi's subsidiëren over de hele wereld de oprichting en het onderhoud van fundamentalistische moskees.

Saudi-Arabië is ook een thuishaven van tal van terroristen zoals Ossama Bin Laden. De terroristische maffia begint trouwens meer en meer greep op het Saudisch regime te krijgen.

Zie de documentaire over de geheimzinnige aanhoudingen van westerlingen ivm met bomaanslagen in Saudi Arabia.

Nogal, maar je weet best dat dat voor de VS geen reden is om hen aan te vallen :)

De islam ziet de wereld verdeeld in 2 delen, de gelovigen (goeien) vs ongelovigen (slechten) waarom zouden wij dan zoveel genuanceerder te werk moeten gaan?

De Islam is lang niet de enige levens- of wereldbeschouwing die de mensheid in twee of meer strak afgelijnde delen verdeelt (strikt genomen maakt de Islam bij ongelovigen ook nog een onderscheid tussen heidenen en de godsdiensten van het Boek, zijnde christenen en joden). Ik hoop dat je zelf beseft dat de praktijk net iets genuanceerder is.

We moeten ze tonen dat als ze met ons willen werken eens moeten stoppen met hun domme manieren, saddam eruitbonjouren is een goed begin.

Saddam is nu niet echt het prototype van een moslim, dus uw vergelijking loopt wat mank (neem zowat de mankheid van iemand zonder knieschijven).

Elke dag leven de koerden in erbarmelijke omstandigheden

Valt wel mee. De Koerden leven tegenwoordig virtueel onafhankelijk in Noord-Irak (hoewel Bagdad natuurlijk nog de olietoevoer in handen heeft). In Turkije staan ze er erger voor.

De islam haat het westen, waarom kunnen wij eens niet stoppen met onszelf te haten?

Schaf u wat lectuur, en eventueel ook wat inzicht aan over de Arabische wereld, de Islam en haar verschijningsvormen en de globale "haat tegen het Westen".