PDA

View Full Version : Waarom leeft dit forum niet?


Rudy Van Nespen
16 augustus 2004, 00:06
Tot mijn grote spijt merk ik dat dit forumonderdeel alles behalve leeft...
Ik moet gaan geloven dat dit eerder bedoeld is als compensatie voor het bestaan van het Vlaams-nationalistische onderdeel...

Tijd om wakker te worden, anders moet ik wéér alles zelf gaan doen...
En dat kan toch niet de bedoeling zijn, niet?

Olivier
16 augustus 2004, 00:30
Tot mijn grote spijt merk ik dat dit forumonderdeel alles behalve leeft...
Ik moet gaan geloven dat dit eerder bedoeld is als compensatie voor het bestaan van het Vlaams-nationalistische onderdeel...

Tijd om wakker te worden, anders moet ik wéér alles zelf gaan doen...
En dat kan toch niet de bedoeling zijn, niet?
Mja

1) Vakantie
2) Tis geen fantasieforum zoals het VL-nat forum :) En fantasie is easy.

Patriot!
16 augustus 2004, 09:02
3) belangrijkste reden denk ik: het (interne) BUB-forum...
4) Het feit dat iedereen zich opnieuw moest registreren na de omschakeling.

Rudy Van Nespen
16 augustus 2004, 10:44
Ah, de BUB heeft dit forum onderdeel gebruikt in afwachting van hun eigen forum? Dat lijkt me niet zo netjes...


Misschien kunnen ze hier eens wat voor animo komen zorgen, kwestie van terug wat leven in de brouwerij te brengen!

Patriot!
17 augustus 2004, 08:03
1. Ah, de BUB heeft dit forum onderdeel gebruikt in afwachting van hun eigen forum? Dat lijkt me niet zo netjes...


2. Misschien kunnen ze hier eens wat voor animo komen zorgen, kwestie van terug wat leven in de brouwerij te brengen!
1. Nee, ik bedoel dat wij een eigen forum hebben waar de meeste van onze mensen opzitten, nog voor dit forum bestond overigens.

2. Ongetwijfeld ;) Roep wat mensen van FN op ook.

Stamper
18 augustus 2004, 12:58
Rudy: je kan je vrienden komen maken. ;-)

Rudy Van Nespen
18 augustus 2004, 13:01
Rudy: je kan je vrienden komen maken. ;-)
Duidelijkheid troef in bovenstaande opmerking...

Stamper
19 augustus 2004, 21:02
Ik wil zeggen dat met meer mensen dat zal gemakkelijker zijn om de forum leven maken. :)

PS: sorry mijn Nerderlands is niet perfect.:oops:

Jeroen
26 augustus 2004, 10:29
4) Het feit dat iedereen zich opnieuw moest registreren na de omschakeling.Dit kan geen punt zijn aangezien dat verholpen werd binnen de twee weken na de lancering van het nieuwe forum.
Wie vroeger lid was is nu ook weer lid.

Ter info ;-)

Patriot!
28 augustus 2004, 12:11
Ah is da echt. Oké dan ga ik iedereen nog eens oproepen om weer actief te worden ;)

Kim
29 augustus 2004, 16:06
Ok, terug eens wat leven in de brouwerij brengen zie!

Blijkbaar waren niet alle accounts overgezet, maar Jeroen heeft dat opgelost (mercikes he!) :)

carlos
10 september 2004, 15:38
Had ik geen gelijk toen ik protesteerde tegen de liberalisering van de prijs van
het broo ! Iedereen kan het vandaag vaststellen. En aan wie hebben wij dat te denken,
kijk naar Mieke Moermans, de voorige VLD minister (of ministeres ! ) van Econome.
Vraag het maar eens aan de kleine mens !

Olivier
10 september 2004, 17:38
Had ik geen gelijk toen ik protesteerde tegen de liberalisering van de prijs van
het broo ! Iedereen kan het vandaag vaststellen. En aan wie hebben wij dat te denken,
kijk naar Mieke Moermans, de voorige VLD minister (of ministeres ! ) van Econome.
Vraag het maar eens aan de kleine mens !
Que ? :s

Patriot!
11 september 2004, 19:57
't Is werkelijk een schande!!!

carlos
11 september 2004, 20:04
Vind ik oo, Patriot

Patriot!
12 september 2004, 12:32
En die politiekers die geacht worden ons land te besturen maken het kapot: tijd voor actie.

Hingis
12 september 2004, 17:10
En die politiekers die geacht worden ons land te besturen maken het kapot: tijd voor actie.
Idd.

carlos
12 september 2004, 17:20
Laat de RSC Anderlecht daarbuiten , het vreemdelingslegioen !
Nog een penalty gestolen in Oostende, gisteren avond