PDA

View Full Version : een internationale transitzone ?


Cynicus
22 augustus 2004, 19:18
In Europa zitten we met veel te veel zogenaamde 'politieke' vluchtelingen opgescheept, die voor het overgrote deel economische vluchtelingen zijn en die ons veel geld kosten. Ook zitten hier massa's illegale vreemdelingen die voor veel overlast zorgen. Het wordt dan ook de hoogste tijd dat er in het verloren continent Afrika onder toezicht van de UNO een gebied wordt afgebakend waar alle Westerse landen hun ongewenste illegale vreemdelingen en uitgeprocedeerde vluchtelingen naartoe kunnen sturen, zodat wij er vanaf zijn.

Wreker
6 augustus 2005, 11:24
Zal op den duur niet anders meer kunnen. Een soort nieuw Liberia voor economische avonturiers.

Flippend Rund
6 augustus 2005, 11:28
Heb je die documentaire op Canvas niet gezien een paar dagen geleden?

Die transitzone bestaat al in Noord-Afrika.

Cynicus
19 augustus 2006, 21:49
De laatste tijd komen er steeds meer zogenaamde vluchtelingen aan op de Canarische Eilanden. Misschien zouden we uit pragmatische overwegingen één of meerdere Canarische Eilanden kunnen omvormen tot een soort internationale transitzone waarnaar Europa al zijn uitgeprocedeerde vluchtelingen en illegale vreemdelingen heen kan sturen. Die zogenaamde vluchtelingen kunnen daar dan aan de slag als spotgoedkope arbeidskrachten in de toeristische sector. De oorspronkelijke Spaanse bewoners zouden dan uiteraard evenwel de kans moeten krijgen om zich in Spanje te vestigen. Voor de rest zou het vrij verkeer van personen van de Canarische Eilanden naar het Europese continent uiteraard niet van toepassing zijn.

largo_w
19 augustus 2006, 22:00
In Europa zitten we met veel te veel zogenaamde 'politieke' vluchtelingen opgescheept, die voor het overgrote deel economische vluchtelingen zijn en die ons veel geld kosten. Ook zitten hier massa's illegale vreemdelingen die voor veel overlast zorgen. Het wordt dan ook de hoogste tijd dat er in het verloren continent Afrika onder toezicht van de UNO een gebied wordt afgebakend waar alle Westerse landen hun ongewenste illegale vreemdelingen en uitgeprocedeerde vluchtelingen naartoe kunnen sturen, zodat wij er vanaf zijn.

Hitler had lessen kunnen nemen bij u...

Denk je niet dat je er een beetje sterk tegenaan gaat?

Ik vind ook dat het een probleem begint te worden hoe deze mensen hier binnenstromen maar deporteren?8O

Het is gemakkelijk: als ze willen werken kunnen ze blijven (we gaan ze namelijk in de toekomst nodig hebben), anders moeten ze maar elders gaan zien!

Cynicus
19 augustus 2006, 22:06
Hitler had lessen kunnen nemen bij u...

Denk je niet dat je er een beetje sterk tegenaan gaat?

Ik vind ook dat het een probleem begint te worden hoe deze mensen hier binnenstromen maar deporteren?8O

Het is gemakkelijk: als ze willen werken kunnen ze blijven (we gaan ze namelijk in de toekomst nodig hebben), anders moeten ze maar elders gaan zien!

Met alle respect, maar al wat hier illegaal verblijft, zou in principe kunnen worden gerepatriëerd. Daartoe moet men alleen maar de bestaande wetgeving toepassen.

largo_w
19 augustus 2006, 22:09
Met alle respect, maar al wat hier illegaal verblijft, zou in principe kunnen worden gerepatriëerd. Daartoe moet men alleen maar de bestaande wetgeving toepassen.

Bedankt voor de respect. En pas op ik snap je gedachte hoor maar ik denk niet dat het één van de mogelijkheden is.

Sommigen besluiten om naar hier te komen en geven alles bij hen op om naar hier te komen nu zeg ik degene die bereid zijn te werken mogen blijven maar betalen voor hun vakantie hier vind ik er zwaar over...

Cynicus
19 augustus 2006, 22:21
Bedankt voor de respect. En pas op ik snap je gedachte hoor maar ik denk niet dat het één van de mogelijkheden is.

Sommigen besluiten om naar hier te komen en geven alles bij hen op om naar hier te komen nu zeg ik degene die bereid zijn te werken mogen blijven maar betalen voor hun vakantie hier vind ik er zwaar over...

Illegalen zijn hier niets verloren en moeten onverwijld worden teruggestuurd, ook als dat zou impliceren dat er hard zou moeten worden opgetreden. Kwestie van de derde wereld duidelijk te maken dat het Westen niet met zich laat sollen.

_Yahya_
19 augustus 2006, 22:24
Illegalen zijn hier niets verloren en moeten onverwijld worden teruggestuurd, ook als dat zou impliceren dat er hard zou moeten worden opgetreden. Kwestie van de derde wereld duidelijk te maken dat het Westen niet met zich laat sollen.
Oeps :oops: ben ook een illigale :oops:
he, en waarom bestaat de derde wereld eigenlijk?:roll:

kelt
20 augustus 2006, 13:43
Hitler had lessen kunnen nemen bij u...

Denk je niet dat je er een beetje sterk tegenaan gaat?

Ik vind ook dat het een probleem begint te worden hoe deze mensen hier binnenstromen maar deporteren?8O

Het is gemakkelijk: als ze willen werken kunnen ze blijven (we gaan ze namelijk in de toekomst nodig hebben), anders moeten ze maar elders gaan zien!

Ondanks paniekerig gekweel van onze "leaders of Industry" hebben we NIEMAND nodig in ons overbevolkte Europa.

Het is bovendien een SCHANDAAL dat we de meest ondernemende elementen (ik heb ergens wel bewondering voor die gasten om op een gammel bootje alles te riskeren) weglokken!


Ik had ooit gehoopt dat Zuid-Afrika de rol kon spelen van trekpaard.......niet dus...integendeel,de natie kan zijn eigen AIDS-problemen niet eens meer aan,laat staan de rest....:-(