PDA

View Full Version : Princesse Louiise krijgt 2 doopmeetjes


Bloxbuster
31 augustus 2004, 17:57
Prinses Louise krijgt twee doopmeters

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_14385.jpg
Volgens de website van Guy Gilbert, de Franse priester die de huwelijksplechtigheid van prins Laurent en prinses Claire voorging, krijgt prinses Louise twee katholieke doopmeters. :-o

De Iraanse prins Reza Pahlavi, een moslim, wordt "peter van het hart". 8) De twee doopmeters zullen christelijk zijn, aldus Gilbert, maar een combinatie van twee meters is volgens het kerkelijk recht onmogelijk. (belga)



Grote dag worden voor België, leve België , leve Louise

(Een mooi of als ik kleintjes was )

solidarnosc
31 augustus 2004, 18:37
Djeezes is die zever nog niet gedaan.

Vlaanderen Boven
31 augustus 2004, 19:13
Echt he. Who cares? Voor mijn part pakken ze een orang-oetan als peter.

Die hele traditie, net zoals het koningshuis, is toch al achterlijke brol.

ancapa
31 augustus 2004, 19:16
bloxbuster en raf zijn de meters... :lol: :lol: :lol:

Philips Inc.
31 augustus 2004, 19:22
Werkschuw volk zoekt elkaar op hé ...

omaplop
31 augustus 2004, 20:48
Ik dacht dat twee meters of twee peters geen probleem vormden voor de katholieke kerk.

In eigen familie gaf dat in ieder geval geen probleem.

VlaamseBelg
1 september 2004, 12:27
Konden ze geen pedofiele priester vinden? Dan hebben ze toch nog controverse, plus ze zijn zeker dat het Vaticaan dat goedkeurt! :-)

N.J.S.V. Antwerpen
1 september 2004, 14:44
Konden ze geen pedofiele priester vinden? Dan hebben ze toch nog controverse, plus ze zijn zeker dat het Vaticaan dat goedkeurt! :-)
Plus, dan had den bompa een gesprekspartner tijdens het doopfeest...

Herr Flick
1 september 2004, 14:48
Djeezes is die zever nog niet gedaan.

Erg hé, !

Heel dat politiek correct bullshit toneel ...

Wat ik dan eigenlijk nog het ergste vind is dat dat kind het slachtoffer is van nen hoop toneel van een hoop volwassenen die geacht worden een land te kunnen besturen, ...

Ik denk dat sommige marginalen meer respect hebben voor hun kind dan heel dat gedrocht dat ze monarchie noemen.

solidarnosc
1 september 2004, 14:58
Erg hé, !

Heel dat politiek correct bullshit toneel ...

Wat ik dan eigenlijk nog het ergste vind is dat dat kind het slachtoffer is van nen hoop toneel van een hoop volwassenen die geacht worden een land te kunnen besturen, ...

Ik denk dat sommige marginalen meer respect hebben voor hun kind dan heel dat gedrocht dat ze monarchie noemen.
Ik denk dat van Laurent vooral verwacht wordt dat ie zijn dotatie opstrijkt en zijn mond houdt. Tja als ze ooit eens een studie willen maken over de gevolgen van inteelt. ;-)

snoodaard
1 september 2004, 15:35
Zo lang ik die meetjes niet moet onderhouden ben ik er gerust in.

giserke
1 september 2004, 17:25
Zo lang ik die meetjes niet moet onderhouden ben ik er gerust in.ik vrees dat dit wel het geval is.
ze zullen wel een geschenk geven aan die meetjes in naam van het Belgische klootjes volk.

Supe®Staaf
1 september 2004, 17:29
ik vrees dat dit wel het geval is.
ze zullen wel een geschenk geven aan die meetjes in naam van het Belgische klootjes volk.Zit ge weer op uw centjes?

C uit W
1 september 2004, 17:54
Zit ge weer op uw centjes?Ga jij voor ons inspringen?

Supe®Staaf
1 september 2004, 17:57
Ga jij voor ons inspringen?Als elk zijn deel doet, is de last draaglijk licht voor iedereen.
Dat heet solidariteit.

giserke
1 september 2004, 18:10
Als elk zijn deel doet, is de last draaglijk licht voor iedereen.
Dat heet solidariteit.met de zwijntjes van Laken solidair zijn? hahahahaha

Philips Inc.
1 september 2004, 18:14
Als elk zijn deel doet, is de last draaglijk licht voor iedereen.
Dat heet solidariteit.
Solidariteit is er pas als iedereen doet wat hij kan ...

Supe®Staaf
1 september 2004, 18:24
met de zwijntjes van Laken solidair zijn? hahahahaha
Sire,

*http://images.google.be/images?q=tbn:5Kl0zkg96poJ:http://www.respect.be/images/respect_indexgrijs.gif (http://www.respect.be/images/respect_indexgrijs.gif)

*verkiezingsslogan CD&V//N-VA mei 2004

N.J.S.V. Antwerpen
1 september 2004, 19:41
Als elk zijn deel doet, is de last draaglijk licht voor iedereen.
Dat heet solidariteit.
En welk deel doet het hof van Laken dan in jouw fantasievisie?

Supe®Staaf
1 september 2004, 20:44
En welk deel doet het hof van Laken dan in jouw fantasievisie?Het Hof 'doet zijn deel' op meerdere vlakken.
*Op bestuurlijk vlak oefent onze vorst zijn grondwettelijke en politieke plichten uit.

*Op cultureel vlak is onze monarchie een hartverwarmende bron van vreugde, omwille van de glitter, glamour, geboortes, huwelijken, verlovingen,.....

*Op sociaal-economisch vlak, verschaft ons koningshuis een massa werk: personeel, catering, veiligheid, feestelijkheden, ceremonie, huisvesting, onderhoud patrimonium,

En zo kan ik nog pagina's doorgaan met allemaal grote en kleine duiten op te sommen, die onze vorst en zijn familie in het zakje doen, ten dienste van hun landgenoten.

ancapa
1 september 2004, 20:46
Solidariteit is er pas als iedereen doet wat hij kan ...
allez : "joepiéééé en houzééééééééé" nu is dat kind ook eens blij zie :-D terwijl zus naar school is ! :cry: en mama pinkte een traantje weg

De Zuiveraar
1 september 2004, 20:50
Dat strontjonk kreeg van Mathile en BLO-er Filip kreeg een lijfwacht op onze kosten !
Werken en betalen voor die nietsnutters !

C uit W
1 september 2004, 20:53
Als elk zijn deel doet, is de last draaglijk licht voor iedereen.
Dat heet solidariteit.Solidariteit, iedereen (arm en rijk) onderhouden alle kosten van een bende ongekozen multimiljardairs?

Supe®Staaf
2 september 2004, 00:09
Dat strontjonk kreeg van Mathile en BLO-er Filip kreeg een lijfwacht op onze kosten !
Werken en betalen voor die nietsnutters !'t Is ook nooit goed!
Die lijfwacht is een Waal die anders (volgens jullie) dopt en profiteert.
Nu werkt die mens en 't is nog niet goed!

Voor wanneer een positief geluid?
B.v.: 't Hof laat Verhofstadt een poepje ruiken en creëert baan!

Fieseler
2 september 2004, 01:04
Echt he. Who cares? Voor mijn part pakken ze een orang-oetan als peter.

.
Tut tut.. de vader mag geen peter worden... just is just

giserke
2 september 2004, 01:13
allez : "joepiéééé en houzééééééééé" nu is dat kind ook eens blij zie :-D terwijl zus naar school is ! :cry: en mama pinkte een traantje weghéla, heb ik vandaag meegemaakt hé.

ingenious
2 september 2004, 01:14
allez : "joepiéééé en houzééééééééé" nu is dat kind ook eens blij zie :-D terwijl zus naar school is ! :cry: en mama pinkte een traantje weg
de nicht is naar school.

vandaag op het nieuws gezien trouwens, elizabethje op haar eerste schooldag, naar een nederlandstalige school trouwens. en de mamma had traantjes in de ogen. en da zien de mensen graag, en jullie willen hen dit plezier ontnemen :magniet:

giserke
2 september 2004, 01:20
de nicht is naar school.

vandaag op het nieuws gezien trouwens, elizabethje op haar eerste schooldag, naar een nederlandstalige school trouwens. en de mamma had traantjes in de ogen. en da zien de mensen graag, en jullie willen hen dit plezier ontnemen :magniet:ewwel potverdoeme, ik had ook traantjes als ik mijn pete kind voor de eerste maal naar school bracht.

Sale-Flamin
2 september 2004, 06:22
Ocharme dat meiske, Louise dus, dat kind is geen kind maar een bowlingbal geworden die door Laurent naar het belze Hof wordt gesmeten.

Maar ja, Laurent had al eens verklaard dat Albert II zijn vader niet is, dat krijg je met een koninklijke familie met een hoog 'Mooi en Meedogenloos'-gehalte. Daarop nog een boze bastaarddochter die Albert II steevast te kakken zet met haar tricolore geslachtsdelen, wat dus kunst poogt te zijn.

Dan maar alle hoop vestigen op dumbo Flup en zijn koninklijke couveuse Mattil als laatste baken voor het stervende belgië.
:cry: ;-)

Supe®Staaf
2 september 2004, 07:00
ewwel potverdoeme, ik had ook traantjes als ik mijn pete kind voor de eerste maal naar school bracht.Lap!
De gebruiksaanwijzing weer niet gelezen zeker?
't Is 't kindje dat moet wenen!
Desnoods eens gemeen in 't vel van hun arm of bil knijpen.
Tssssssssssssssssssssssss.............

Supe®Staaf
2 september 2004, 07:02
tricolore geslachtsdelen, wat dus kunst poogt te zijn.Raad eens welke sites het meest bezocht worden. Die met gelachtsdelen allerhande of die met Vlaamse leeuwen.
Trek je conclusie en besef waar de burger het meest interesse voor betoont.......

VlaamseBelg
2 september 2004, 08:45
Het Hof 'doet zijn deel' op meerdere vlakken.

Dat is om van te kotsen!

Ik heb het nog gezegd, we leven hier in een democratie!!
Als een koningshuis dan TOCH zo nodig is, laat ons dan 4 jaarlijkse verkiezingen houden of een soort idool wedstrijd. Of nog beter, de winnaar van Big Brother mag een jaar lang koning zijn, met heel de familie.
Ze zijn in elk geval meer dan geschikt als het op IQ aankomt!

Trouwens, die duiten die ze in het zakje doen, waar komen die vandaan denk je?

Herr Flick
2 september 2004, 09:18
Het Hof 'doet zijn deel' op meerdere vlakken.
*Op bestuurlijk vlak oefent onze vorst zijn grondwettelijke en politieke plichten uit.

*Op cultureel vlak is onze monarchie een hartverwarmende bron van vreugde, omwille van de glitter, glamour, geboortes, huwelijken, verlovingen,.....

*Op sociaal-economisch vlak, verschaft ons koningshuis een massa werk: personeel, catering, veiligheid, feestelijkheden, ceremonie, huisvesting, onderhoud patrimonium,

En zo kan ik nog pagina's doorgaan met allemaal grote en kleine duiten op te sommen, die onze vorst en zijn familie in het zakje doen, ten dienste van hun landgenoten.
ten dienste van hunzelf...

Dat personeel zou ook kunnen gebruikt worden voor de onderhoud van die gebouwen en parken zonder dat die beroepsprofiteurs daar in moeten wonen... Die paleizen kunnen best een andere culturele functie krijgen, en ik zou best mijnen hond willen uitlaten in den Berre zijnen hof.

Die banketten kunnen ook gegeven worden door een verkozen president, ipv door een vaginaal toeval geboren vorst. Besefte eigenlijk wel hoe achterhaald heel dat koningsgedoe eigelijk wel nie is...

Sale-Flamin
2 september 2004, 10:09
SS-taaf schreef:

Voor wanneer een positief geluid?
B.v.: 't Hof laat Verhofstadt een poepje ruiken en creëert baan!
Dat is een onkost extra voor de belastingsbetaler, niet door de prive dus eerder negatief dan positief. Een extra ambtenaartje dus.

Uw andere post is iets te pover om op te reageren.

Spolpoel
2 september 2004, 10:25
Het Hof 'doet zijn deel' op meerdere vlakken.
*Op bestuurlijk vlak oefent onze vorst zijn grondwettelijke en politieke plichten uit.

*Op cultureel vlak is onze monarchie een hartverwarmende bron van vreugde, omwille van de glitter, glamour, geboortes, huwelijken, verlovingen,.....

*Op sociaal-economisch vlak, verschaft ons koningshuis een massa werk: personeel, catering, veiligheid, feestelijkheden, ceremonie, huisvesting, onderhoud patrimonium,

En zo kan ik nog pagina's doorgaan met allemaal grote en kleine duiten op te sommen, die onze vorst en zijn familie in het zakje doen, ten dienste van hun landgenoten.
Vooral niet vergeten dat de koning en de ganse nest van saxen klootburg primaten die miserabele show opvoeren voor rekening van de belastingbetaler, niet ten dienste van de belastingbetaler. De duiten doet hij vooral in eigen zakje.

Supe®Staaf
2 september 2004, 10:52
Verslik u niet in de halve € die onze monarchie u jaarlijks kost, waarde flaminganten.

Alleen rasechte duitenklievers blijven emmeren over dit luttele bedrag, waar ze bovendien nog zoveel genot voor terugkrijgen: pure glamour, glitter, emotie, cultuur, traditie in de goeie zin van 't woord, filantropie (KBS),en een dijk van een patrimonium dat je jaarlijks gratis kan bezichtigen.

http://www.cubra.nl/jeroenvanwilgen/19vrek.jpg

giserke
2 september 2004, 10:55
Verslik u niet in de halve € die onze monarchie u jaarlijks kost, waarde flaminganten.

Alleen rasechte duitenklievers blijven emmeren over dit luttele bedrag, waar ze bovendien nog zoveel genot voor terugkrijgen: pure glamour, glitter, emotie, cultuur, traditie in de goeie zin van 't woord, filantropie (KBS),en een dijk van een patrimonium dat je jaarlijks gratis kan bezichtigen.

http://www.cubra.nl/jeroenvanwilgen/19vrek.jpg
met die halve euro kan je het volledige probleem van de daklozen in Brussel oplossen. laat die teringlijders in Laken werken voor hun kost!

Knuppel
2 september 2004, 11:01
Raad eens welke sites het meest bezocht worden. Die met gelachtsdelen allerhande of die met Vlaamse leeuwen.
Trek je conclusie en besef waar de burger het meest interesse voor betoont.......Ik sta er niet van te kijken dat het mannelijke geslacht, waartoe ook onzen Albert behoort, eerder pept op (vrouwelijke) geslachtsdelen dan op leeuwen waar ze niet eens een (wettelijke) vergunning meer voor krijgen om ze te schieten.

Evenmin sta ik ervan te kijken dat koninklijken en hun afstammelingen zich van populistische tactieken beginnen te bedienen waar dat andere Bertje dan weer de grootmeester in was.

Die had er zelfs geen bezwaar tegen om zichzelf, als minister van cultuur, te promoten aan de zijde van een strontproducerend 'kunstwerk'.

Waar de belzieke tricolor al niet goed voor is. :shit:

Supe®Staaf
2 september 2004, 11:10
met die halve euro kan je het volledige probleem van de daklozen in Brussel oplossen.Is dat een onderhandeld N-VA-punt van het Vlaams regeerakkoord?

Zoja: proficiat, dan betaal ik al mee via belastingen.
Zoniet: kijk eens of de Koning Boudewijnstichting u niet wil helpen om een dergelijk project van de grond te krijgen.

Of wacht...... daar zijn ze zonder de flamingantische partijcreaturen reeds mee bezig.....
http://www.kbs-frb.be/code/page.cfm?id_page=127&id=4172&lang=NL


laat die teringlijders in Laken werken voor hun kost!Is dat een officiêel N-VA-standpunt?

Een schril contrast met:
http://images.google.be/images?q=tbn:5Kl0zkg96poJ:http://www.respect.be/images/respect_indexgrijs.gif (http://www.respect.be/images/respect_indexgrijs.gif)

Sale-Flamin
2 september 2004, 11:23
Glamour en Glitter, bezigheidstherapie voor zij die niet beter weten, extra brol om de Story en Dag Allemaal vol te gooien.

Cultuur, belgische dicta-cul-tuur zeker, en een patrimonium betaalt met de genocide van Congo door Leopold II.

Afzetten en de trein op naar Disneyland Parijs zetten, waar koningshuizen thuishoren.

Supe®Staaf
2 september 2004, 11:36
Glamour en Glitter, bezigheidstherapie voor zij die niet beter weten, extra brol om de Story en Dag Allemaal vol te gooien. Niet iedereen smaakt het elitaire hoogstaande spektakel van kerkdiensten, vendelzwaaien, klokgelui, en Vlaamse liedjes, zoals gebracht onder de Ijzertoren.
Nochtans wordt dit evenement van staatswege gesponsord, terwijl er minder hoe langer hoe minder volk op afkomt.

Gun mij dan tenminste het plezier van frisse royale deernen op hoogglanzend papier, feestlijke optochten, recepties, geboorten en huwelijken ten paleize.

Ieder diertje zijn pleziertje zo zeg ik maar.
Of is de Vlaamse Verdraagzaamheid , van vorige zondag al verzopen in de ettelijke liters Belgisch bier achteraf?

Sale-Flamin
2 september 2004, 11:56
Nou, geen probleem toch, ga ze bezichtigen in Euro-Disney, zolang ze hier maar met een stamp onder hun profiterende reet buitenvliegen.

VlaamseBelg
2 september 2004, 14:05
Niet iedereen smaakt het elitaire hoogstaande spektakel van kerkdiensten, vendelzwaaien, klokgelui, en Vlaamse liedjes, zoals gebracht onder de Ijzertoren.
Nochtans wordt dit evenement van staatswege gesponsord, terwijl er minder hoe langer hoe minder volk op afkomt.

Gun mij dan tenminste het plezier van frisse royale deernen op hoogglanzend papier, feestlijke optochten, recepties, geboorten en huwelijken ten paleize.

Ieder diertje zijn pleziertje zo zeg ik maar.
Of is de Vlaamse Verdraagzaamheid , van vorige zondag al verzopen in de ettelijke liters Belgisch bier achteraf?Elk zijn pleziertje, geen probleem mee. Maar zijn Idool, Big Brother, borstopvullerij allerhande en de miljoenen reality shows op tv nog niet voldoende voor de simpelen van geest? 5 minuten voor tv en ne mens schijt "glitter en glamour"!! Moeten we echt die lelijkaards daar op hun overbodige plaats laten zitten?

Everytime
2 september 2004, 14:34
Prinses Louise krijgt twee doopmeters

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_14385.jpg
Volgens de website van Guy Gilbert, de Franse priester die de huwelijksplechtigheid van prins Laurent en prinses Claire voorging, krijgt prinses Louise twee katholieke doopmeters. :-o

De Iraanse prins Reza Pahlavi, een moslim, wordt "peter van het hart". 8) De twee doopmeters zullen christelijk zijn, aldus Gilbert, maar een combinatie van twee meters is volgens het kerkelijk recht onmogelijk. (belga)



Grote dag worden voor België, leve België , leve Louise

(Een mooi of als ik kleintjes was )
Leve Louise en Leve de Republiek!

Supe®Staaf
3 september 2004, 16:23
Elk zijn pleziertje, geen probleem mee. Maar zijn Idool, Big Brother, borstopvullerij allerhande en de miljoenen reality shows op tv nog niet voldoende voor de simpelen van geest? 5 minuten voor tv en ne mens schijt "glitter en glamour"!! Plezier en vermaak kan er nooit genoeg zijn.
Dan denkt een mens niet aan kloterij.

Moeten we echt die lelijkaards............ Hoe discriminerend om mensen op basis van hun uiterlijk hun werk te misgunnen!

daar op hun overbodige plaats laten zitten?Gaan we alles afschaffen wat strikt genomen niet 'nuttig' of nodig is?
Er gaan er hier vieze snuiten trekken........

Jan van den Berghe
3 september 2004, 18:51
*Op cultureel vlak is onze monarchie een hartverwarmende bron van vreugde, omwille van de glitter, glamour, geboortes, huwelijken, verlovingen,.....
U vergeet de shows van Geert Hoste! :lol:

Jan van den Berghe
3 september 2004, 18:53
Gaan we alles afschaffen wat strikt genomen niet 'nuttig' of nodig is?
Er gaan er hier vieze snuiten trekken........
Neen, zeker niet. Alleen betaalt ieder dat soort amusement dat hij of zij graag heeft. Wilt u wat koekendoosromantiek, dan mag u hiervoor betalen. Dat hoef ik echter niet te doen. Ik geef mijn geld liever uit aan een bezoek aan een Nederlandse cabaretier, of aan een folkoptreden, e.d.

Supe®Staaf
3 september 2004, 19:59
U vergeet de shows van Geert Hoste! :lol:Ieder diertje zijn pleziertje.
Mij kan deze potsenmaker niet bekoren, doch ik wil hem geenszins zijn eveneens gesubsidieerde komiekentroon ontzeggen.

giserke
4 september 2004, 02:34
Leve Louise en Leve de Republiek!:eggface:

VlaamseBelg
4 september 2004, 11:23
Ons koningshuis steekt een hele hoop mensen de ogen uit met hun overdreven rijkdom en hun minachting voor de belgen. En die is er wel degelijk, ze vlammen bv aan 200 km/u over de autosnelweg en als ze worden tegengehouden verdwijnt de klacht. Als ze zich als voorbeeldbelgen zouden gedragen deden ze zulke stoten ten eerste niet, en als ze al eens een boete krijgen werd die properkes betaald.
En het stoort me ook dat ze zomaar een politiek mandaat kado krijgen, waar ze dan nog eens niets mee doen ook. Schandalig, en onbegrijpelijk dat iemand die mensen nog durft te verdedigen!